PDA

View Full Version : manhoef?



54321
11-01-2007, 05:39
wie weet wanneer manhoef weer aan de bak moet? ik wil hem graag weer in de ring zien, om de snelle ko tegen sefo weg te poetsen! liefst mma.

Stallion
11-01-2007, 07:54
Ik denk in een superfight bij een K1 GP of gewoon bij de Hero's. In Amsterdam tegen LeBanner bijvoorbeeld.

Luka
11-01-2007, 08:23
hahaha le banner laat hem alle hoeken zien !!

killroy
11-01-2007, 10:52
Als Manhoef kans wil maken tegen K1-toppers, zal ie zich meer op kickboksen moeten gaan richten. Hij zal dan een paar keer per jaar op K1 regels moeten gaan vechten, want met alleen sparren redt je het niet op dat nivo. Dat is wel duidelijk geworden tegen Sefo. Ik denk trouwens dat Manhoef Sefo 'hell' kan geven op die regels:mad: . Was gewoon een beetje ongelukkig die stoot. Melvin kan veeeel beter...of ie nou kleiner is of niet. kijk maar toen tegen Bonjasky.

Denk dat ie straks toch op een punt gaat komen dat ie moet gaan kiezien tussen mma of K1.


peaccee

remco pardoel
11-01-2007, 17:21
MMA in maart
K-1 in Las Vegas zoals ik het vernomen heb

Ik denk dat Melvin niet meer moet trainen op thai boksen
dagelijks trainen is meer dan genoeg
als je veel wedstrijden draait dan verlies je er soms ook een...

ze moeten je de wedstrijden ook gunnen binnen dat circuit

om een voorbeeld te noemen...
In de tijd van Gilbert in Japan vocht wilden ze niet aan Herring
Doordat er tijdens de besprekingen een dela werd gemaakt voor beide vechters heeft Heath uiteindelijk toch zijn kunnen waargemaakt

A-team
11-01-2007, 18:33
Tja , die wedstrijd zag er wel knullig uit maar hij kan echt wel beter. Net wat remco Pardoel zegt, het ligt eraan tegen wie ze hem nu matchen.

CDW
11-01-2007, 19:18
Ik denk persoonlijk dat toch ook een paar kilo zwaarder moet worden om in de K1 goed te presteren! Alleen hij is geen natuurlijk zwaargewicht dus gaat dit vaak ten koste van snelheid cq explosiviteit! Tegen toppers als JLB, Peter Aerts en Sem Schilt zal toch te kort gaan komen! Ik denk dat hij zich beter alleen op het MMA kan toeleggen! Heeft hij een grotere kans om bijv Heroes grandprix te winnen of een LHW belt te pakken!

Silat
11-01-2007, 21:34
rematch akiyama

Jones
11-01-2007, 23:00
rematch akiyama

X2

Ben zeer benieuwd naar deze partij, hoop echt dat het er nog een keer van gaat komen. En dat Manhoef dan zijn koppie erbij houdt en niet te hebberig wordt om hem K.O. te slaan binnen 2min. Een K.O. binnen 3 minuten is ook iets om trots op te wezen :-)

KO TKO
12-01-2007, 00:23
Ik zou graag Manhoef tegen Stefan leko of Challid Arrab willen zien

54321
12-01-2007, 01:39
Als Manhoef kans wil maken tegen K1-toppers, zal ie zich meer op kickboksen moeten gaan richten. Hij zal dan een paar keer per jaar op K1 regels moeten gaan vechten, want met alleen sparren redt je het niet op dat nivo. Dat is wel duidelijk geworden tegen Sefo. Ik denk trouwens dat Manhoef Sefo 'hell' kan geven op die regels:mad: . Was gewoon een beetje ongelukkig die stoot. Melvin kan veeeel beter...of ie nou kleiner is of niet. kijk maar toen tegen Bonjasky.

Denk dat ie straks toch op een punt gaat komen dat ie moet gaan kiezien tussen mma of K1.


peaccee

als ik zinloos commentaar wil bel ik jan mulder wel...!

Evilman
12-01-2007, 04:13
hahaha

anyways.. leuk om m te zien vechten.. maar kijk cyborg zet je ook niet tegen fedor bijv.
Hij is gewoon n kleinere lichtere vechter.. en dan moet je je beperkingen ook kennen, hoe goed je ook staand kan vechten.
en ja .. proberen is vet.. en als t lukt is het helemaal geweldig. Maar ik zie hem liever staan tegen lui als cyborg.. wat op elkaar afgestemd. En meer grondtraining.. want in mma zijn er denk ik in zijn klasse maar weinig mensen die vergelijkbare standup skills hebben.
Ik zou zeggen rage die cage weer! elke cage

makavelli
12-01-2007, 04:55
Ik denk persoonlijk dat toch ook een paar kilo zwaarder moet worden om in de K1 goed te presteren! Alleen hij is geen natuurlijk zwaargewicht dus gaat dit vaak ten koste van snelheid cq explosiviteit! Tegen toppers als JLB, Peter Aerts en Sem Schilt zal toch te kort gaan komen! Ik denk dat hij zich beter alleen op het MMA kan toeleggen! Heeft hij een grotere kans om bijv Heroes grandprix te winnen of een LHW belt te pakken!

Helemaal mee eens!