PDA

View Full Version : Chuck Lidell bij Conan O'brien



m.g
12-01-2007, 00:31
http://www.dailymotion.com/video/xyoae_chuck-liddell-on-conan

enjoy...

kickboxer1987
12-01-2007, 01:25
leuk had er een kleine clip van gezien!

joost
12-01-2007, 01:40
Cool!! conan O`brien is gaaf!

HUNEBED
12-01-2007, 01:41
thank you

Emilio
12-01-2007, 02:04
Wat een kut interview. De sport wordt altijd nog een beetje in een verkeerd daglicht gezet bij dit soort interviews. Het wordt iig nooit echt serieus genomen.

joost
12-01-2007, 03:07
Wat een kut interview. De sport wordt altijd nog een beetje in een verkeerd daglicht gezet bij dit soort interviews. Het wordt iig nooit echt serieus genomen.

neem je conen dan ook serieus? :D

harry
12-01-2007, 03:21
Wat een kut interview. De sport wordt altijd nog een beetje in een verkeerd daglicht gezet bij dit soort interviews. Het wordt iig nooit echt serieus genomen.

Zit jij naar een ander filmpje te kijken ofzo?
Geweldig stukje:thup:

Emilio
12-01-2007, 06:35
ik ken die hele conen niet eens, maar t valt me op dat presentatoren vaak altijd een beetje uitdagerig gaan lopen doen naar vechters. Wat ik ook flut vond is dat ze dan beelden uitzenden van de eerste partij tussen Ortiz en Liddel. Dat zal natuurlijk wat met de rechten van doen hebben maar ze hadden wel ff kunnen zeggen dat het om de eerste partij ging.

Damsco fight
12-01-2007, 06:51
dat was niet eerste partij,maar laatste partij op 30 december, wel bij de les blijven

joost
12-01-2007, 06:59
ik ken die hele conen niet eens, maar t valt me op dat presentatoren vaak altijd een beetje uitdagerig gaan lopen doen naar vechters. Wat ik ook flut vond is dat ze dan beelden uitzenden van de eerste partij tussen Ortiz en Liddel. Dat zal natuurlijk wat met de rechten van doen hebben maar ze hadden wel ff kunnen zeggen dat het om de eerste partij ging.

dan klopt het idd niet dat je Conen kent, ze doen gewoon een beetje sarcastisch.. van ik ben beter dan jij kom maar op krijg je klappen! ik vind niet dat ze dan uitdagerig zijn naar een vechter toe.. ze doen gewoon een beetje stoer en zetten zichzelf op een leuke wijze voor lul :)
denk dat er wel meer presentatoren mensen uitdagen.. kijk maar naar als hij donald trump te gast heeft. haha kun je lachen :D

Marco
12-01-2007, 17:32
je moet niet een serieus informatief interview verwachten als je een vechter bij Conan zet, Conan is een presentator die alles aanpakt om grappig te zijn, ik had niet anders verwacht dan de uitdagerij en en het voortborduren op geweld etc... Ken Shamrock heeft bij David Letterman en/of Jay Leno gezeten en dat was bijna hetzelfde scenario..

Emilio
12-01-2007, 17:35
dat was niet eerste partij,maar laatste partij op 30 december, wel bij de les blijven

lul niet zo slap. Dat waren beelden van de eerste partij.


mja, precies dat soort scenario's maar ik vind toch dat ze te vaak ingaan op het geweldadige aspect.

Mind
12-01-2007, 20:29
Naar mijn mening waren het ook beelden uit de tweede partij maar ik kan me vergissen.

Interviews bij Conan moet je niet te serieus nemen, het is gewoon lekker kijken niet zeuren of denken. Conan is de slanke GRAPPIGE versie van Jensen.

Emilio
12-01-2007, 20:57
spoel nog ff door t fragment heen dan zie je duidelijk Ortiz met een zwarte broek neergaan. in de 2de partij had hij een lichte broek aan + dat het toen eindigde op ground and pound.

Peter0711
12-01-2007, 21:19
Conan is the man !!

Yamato Damashii
12-01-2007, 21:37
dan klopt het idd niet dat je Conen kent, ze doen gewoon een beetje sarcastisch.. van ik ben beter dan jij kom maar op krijg je klappen! ik vind niet dat ze dan uitdagerig zijn naar een vechter toe.. ze doen gewoon een beetje stoer en zetten zichzelf op een leuke wijze voor lul :)
denk dat er wel meer presentatoren mensen uitdagen.. kijk maar naar als hij donald trump te gast heeft. haha kun je lachen :D

X2 Het is geen serieus interview, dus dan is dat 'uitdagen' leuk naar mijn mening.
Vooral die opmerking "don't you laugh at me man, you'll regret it" vond ik tof:D

Jensen had een keer Tuur te gast in zn show en zei toen hij tegenover hem stond: "ik kan jou toch makkelijk hebben man" :D Tja ik vind dat wel humor.

KTFO
12-01-2007, 22:29
spoel nog ff door t fragment heen dan zie je duidelijk Ortiz met een zwarte broek neergaan. in de 2de partij had hij een lichte broek aan + dat het toen eindigde op ground and pound.

De beelden waren zeker weten van het eerste gevecht

Mike
12-01-2007, 22:33
i hope to never go to actually being an accountant.......

hahahaha

Chuck is cool! Thnx voor t interview

Chico
13-01-2007, 09:39
haha cool stukkie... :D.. chuck is best wel droog :D