PDA

View Full Version : Jorina baars vs Anna zieglerova



jan sensei kyokushin
12-01-2007, 18:13
osu veel kijk plezier en pracht matsh van Jorina de sloper
alle respect bikkel

even google jorina baars zoeken aan klikken dan krijg je de partij staat al aangegeven

http://video.google.nl/videoplay?do...&q=jorina+baars


osu jan

chief108
12-01-2007, 18:48
http://video.google.nl/videoplay?docid=566043627636360327

jan sensei kyokushin
12-01-2007, 19:41
http://video.google.nl/videoplay?docid=566043627636360327




Dank je chief jij weet meer van die links als ik

Osu jan

Italian*Berlusconi*
12-01-2007, 20:47
een bikkel die JOJO!! echt een kanjer!

jojo
12-01-2007, 22:10
hahah bedankt
deze partij was mijn laatste C klasse partij ik geloof anderhalf tot 2 jaar terug in alkmaar de hoornse vaart

Arie
13-01-2007, 00:37
Vet!!

phranq
13-01-2007, 00:49
Scheids had alleen iets eerder mogen stoppen, was zelfs zielig voor Anna...

Jeru
13-01-2007, 02:52
Scheids had alleen iets eerder mogen stoppen, was zelfs zielig voor Anna...

LOL!
Was de eerste keer dat ik Jojo live heb gezien. Meteen een goede indruk gekregen!

jojo
13-01-2007, 03:05
ja ik vond het ook zielig voor anna maar ze wilde zelf steeds doorgaan !!!ik had ook zoiets van moet ik haar nog wel zo dwingen want ze huilde gewoon, maar ik d8 als ik dat niet doe dan doet ze het straks bij mij.
als ze echt niet meer wilde zou ze blijven liggen. lijkt mij phranq. volgens mij wel goed gedaan hoor.

DennK
13-01-2007, 03:24
mooie partij jorina!

Derk
13-01-2007, 04:17
osu veel kijk plezier en pracht matsh van Jorina de sloper
alle respect bikkel

even google jorina baars zoeken aan klikken dan krijg je de partij staat al aangegeven

http://video.google.nl/videoplay?do...&q=jorina+baars


osu jan technisch niet bijzonder !!!!!

Italian*Berlusconi*
13-01-2007, 04:28
technisch niet bijzonder !!!!!

winst = winst Johan...

De dikke nudist
13-01-2007, 05:48
technisch niet bijzonder !!!!!
K'vind het sneu...

D.

CDW
13-01-2007, 06:54
Wat een beuker die Jorina! Ik hoop en denk dat we in de toekomst nog veel van d'r gaan horen!

jojo
13-01-2007, 07:16
technisch niet bijzonder !!!!!

haha gek he C klasse ;)

Derk
13-01-2007, 07:53
haha gek he C klasse ;)


Dit is wat ik gezien heb van jou ,dus hier oordeel ik op .
Als je ander materiaal hebt wat recenter is dan kan ik zien wat er verbetert is.
En bovendien ben je bijna 10 jaar bezig met kickboksen dus je was geen beginneling .

CDW
13-01-2007, 08:01
Dit is wat ik gezien heb van jou ,dus hier oordeel ik op .
Als je ander materiaal hebt wat recenter is dan kan ik zien wat er verbetert is.
En bovendien ben je bijna 10 jaar bezig met kickboksen dus je was geen beginneling .


Wat een ongelovelijke zeik straal ben je toch! Het was gewoon een geweldige beuk partij van Jorina!!!! Het hoeft niet altijd even technisch!
Gewoon puur met het hart gevochten!

jojo
13-01-2007, 08:17
Dit is wat ik gezien heb van jou ,dus hier oordeel ik op .
Als je ander materiaal hebt wat recenter is dan kan ik zien wat er verbetert is.
En bovendien ben je bijna 10 jaar bezig met kickboksen dus je was geen beginneling .

hahah volgens mij kickbox jij nog niet zo lang????
anders snap je wel dat je als je maar 3 rondes kan vechten gewoon ervoor moet gaan en helemaal als je merkt dat je overheerst gewoon doorgaan en rossen!!!!!!
succes met trainen als je dat doet
groetjes jorina

Derk
13-01-2007, 08:45
hahah volgens mij kickbox jij nog niet zo lang????
anders snap je wel dat je als je maar 3 rondes kan vechten gewoon ervoor moet gaan en helemaal als je merkt dat je overheerst gewoon doorgaan en rossen!!!!!!
succes met trainen als je dat doet
groetjes jorina


Wat mentaliteit zit het wel snor bij jou maar als je een slimmere tegenstander krijgt die op zij stapt en beter kan boksen dan heb je een probleem het bokswerk moet sneller je geeft hier eerst een sms je het lijken wel 2 stokken ipv een ketting met een bal.
Als dat meisje zich inpakt en begint te knieen zijn de rapen gaar!
En kijk nog maar eens naar de aantal low kicks die je gegeven hebt die zijn op 1 hand te tellen.
Dit is opbouwende kritiek geen afbrekende en bovendien is dit filmpje oud

succes ik hou je in de gaten!!!

De dikke nudist
13-01-2007, 08:48
Hey, Jo mischien moet je effe contact opnemen met die gozer.
Dan zal ie je techniek effe wat bijschaven. :D lmao

Wat een knakker...

D.

jojo
13-01-2007, 08:52
Wat mentaliteit zit het wel snor bij jou maar als je een slimmere tegenstander krijgt die op zij stapt en beter kan boksen dan heb je een probleem het bokswerk moet sneller je geeft hier eerst een sms je het lijken wel 2 stokken ipv een ketting met een bal.
Als dat meisje zich inpakt en begint te knieen zijn de rapen gaar!
En kijk nog maar eens naar de aantal low kicks die je gegeven hebt die zijn op 1 hand te tellen.
Dit is opbouwende kritiek geen afbrekende en bovendien is dit filmpje oud

succes ik hou je in de gaten!!!

hahaha
moet je als je natuurlijk wilt eens zoeken naar mijn partij 25 nov 2006 in ter apel dan kun je de lowkicks ben ik bang niet eens meer op 4 handen tellen hahaha en die griet kon goed boksen want het was een bokser ;)
dus gelukkig heb ik mezelf kunnen bewijzen dat ik daar ook mee overweg kan.
gelukkig ben ik nu bijna 2 jaar verder en ben ik nog steeds aan het groeien qua inhoud (als je begrijpt wat ik bedoel)

jij ook succes verder

chief108
13-01-2007, 09:08
mijn partij 25 nov 2006 in ter apel dan kun je de lowkicks ben ik bang niet eens meer op 4 handen tellen hahaha en die griet kon goed boksen want het was een bokser ;)
dus gelukkig heb ik mezelf kunnen bewijzen dat ik daar ook mee overweg kan.

was goeie partij meissie...
egt niet nodig om je hier te gaan verdedigen

je hebt je kwaliteiten al dubbel en dwars bewezen...

Biiyen
13-01-2007, 10:05
technisch niet bijzonder !!!!!

Haha jij hebt nog nooit gevochten anders zou je dat niet zeggen, misschien moet jij zelf maar eens een wedstrijdje knokken! Kijken of jij technisch bijzonder bent.

Ik vind al jou bijdrages behoorlijk zuur, vandaar misschien ook die gepaste nickname die je eer aan doet! Jij bent een nietswetende alleswetende zeurpiet. :wacko:

Derk
13-01-2007, 11:10
Haha jij hebt nog nooit gevochten anders zou je dat niet zeggen, misschien moet jij zelf maar eens een wedstrijdje knokken! Kijken of jij technisch bijzonder bent.

Ik vind al jou bijdrages behoorlijk zuur, vandaar misschien ook die gepaste nickname die je eer aan doet! Jij bent een nietswetende alleswetende zeurpiet. :wacko:

Ik wil dat ze 5 keer wereldkampioen wordt en dat heeft zij in zich alleen moet je wel eerlijk zijn randamie is ook een bikkel net als zij en dan komt in zo een gevecht de kwaliteit naar boven drijven.
En dan moet je wel op je techniek letten dan kan je niet alleen de botte bijl gebruiken want die heeft randamie ook.!!
Dus nu moet ze alle facetten uitlichten en eerlijk beoordelen .
Clinchen
combineren
snelheid
anticiperen
mentaliteit(bikkel) dat is een 10
trappen
slib en slide
houd je wel genoeg je handen bij je hoofd

ze heeft niets aan jaknikkers

het is een mix van karakter en inteligentie je moet niet door emoties laten lijden tijdens het gevecht het is net als schaken ik geloof niet alleen in vernietigen.(rob kaman) hammerkick.

jan sensei kyokushin
13-01-2007, 16:12
was goeie partij meissie...
egt niet nodig om je hier te gaan verdedigen

je hebt je kwaliteiten al dubbel en dwars bewezen...

ik was er bij in TerApel dikke knuff van Jorina gehad :D

Osu Jorina is en bikkel en talent ook met lowkick,s maaaaaaaaar niks is goed genoeg het kan altijd beter !!!! ze is nog jong net 18 jaar geworden of moet het nog worden . Jorina heeft de toekomst voor zich , krietiek mag daar word ze alleen sterker van .Jorina blijft je zelf in ups en donws , je bent zoals je bent dat heb je bewezen. Je wordt gelieft voor wat je bent , niet voor wat je niet bent !!!
Alle Respect
EN BIGGGGGGGGG OSU



EN meneer Johan Derksen u hebt niks te Willen . de toekomst zal het leren Jorina moet het uiteindelijk zelf doen !!!

met de sportiefste sportgroeten
osu
jan

Derk
13-01-2007, 17:32
ik was er bij in TerApel dikke knuff van Jorina gehad :D

Osu Jorina is en bikkel en talent ook met lowkick,s maaaaaaaaar niks is goed genoeg het kan altijd beter !!!! ze is nog jong net 18 jaar geworden of moet het nog worden . Jorina heeft de toekomst voor zich , krietiek mag daar word ze alleen sterker van .Jorina blijft je zelf in ups en donws , je bent zoals je bent dat heb je bewezen. Je wordt gelieft voor wat je bent , niet voor wat je niet bent !!!
Alle Respect
EN BIGGGGGGGGG OSU



EN meneer Johan Derksen u hebt niks te Willen . de toekomst zal het leren Jorina moet het uiteindelijk zelf doen !!!

met de sportiefste sportgroeten
osu
jan



Mooi gesproken ,en met haar toekomst zit het heus wel snor als ze net als u de voetjes op de vloer houd !!

Derk
13-01-2007, 21:08
ik was er bij in TerApel dikke knuff van Jorina gehad :D

Osu Jorina is en bikkel en talent ook met lowkick,s maaaaaaaaar niks is goed genoeg het kan altijd beter !!!! ze is nog jong net 18 jaar geworden of moet het nog worden . Jorina heeft de toekomst voor zich , krietiek mag daar word ze alleen sterker van .Jorina blijft je zelf in ups en donws , je bent zoals je bent dat heb je bewezen. Je wordt gelieft voor wat je bent , niet voor wat je niet bent !!!
Alle Respect
EN BIGGGGGGGGG OSU



EN meneer Johan Derksen u hebt niks te Willen . de toekomst zal het leren Jorina moet het uiteindelijk zelf doen !!!

met de sportiefste sportgroeten
osu
jan



Goed gesproken !



Blaffende honden bijten niet maar hou ze wel in de gaten !!

marcelt
13-01-2007, 21:29
technisch niet bijzonder !!!!!
Nee daarom is ie niet gepost JD. Het filmpje is gepost omdat veel van ons Jojo kennen van internet en wel eens graag wat van haar wilden zien.

Misschien moet je even een filmpje van jezelf posten dan kunnen we jouw technieken beoordelen!

marcelt
13-01-2007, 21:35
hahaha
moet je als je natuurlijk wilt eens zoeken naar mijn partij 25 nov 2006 in ter apel dan kun je de lowkicks ben ik bang niet eens meer op 4 handen tellen hahaha en die griet kon goed boksen want het was een bokser ;)

Heb de partij gezocht, maar niet gevonden. weet iemand waar ie staat?

Tkid
13-01-2007, 21:58
heb wel een partij gevonden, maar weet niet of je die bedoelt.
http://www.youtube.com/watch?v=SLAotm4cDUE

marcelt
13-01-2007, 23:24
Ja dank je. Deze had ik ook gevonden, maar weet niet of 't 'm is. Het is ook alleen maar een stukje.

jan sensei kyokushin
13-01-2007, 23:40
Ja dank je. Deze had ik ook gevonden, maar weet niet of 't 'm is. Het is ook alleen maar een stukje. Osu nee het is het niet van ter apel .ik geloof dat het er nog niet op staat anders vind ik het wel ;)

osu

jojo
14-01-2007, 02:31
naar mijn weten staat die van ter apel er idd nog niet op
dat gevecht wat jullie net hebben gepost is van 2004 tegen debbie blok mijn 1e a klasse partij gewonnen op k.o. 4e ronde
en kritiek is altijd wel een kant mee op te gaan maar elke partij is anders van elke partij leer ik nog dus dat is een goed teken.

chief108
14-01-2007, 04:06
http://www.youtube.com/watch?v=d12uf16m5aM

jan sensei kyokushin
14-01-2007, 23:03
http://www.youtube.com/watch?v=d12uf16m5aM :( staat niks op chief


osu

Damsco fight
15-01-2007, 09:12
Mooie partij van jojo, Ik heb jojo voor het eerst vorig jaar zien vechten tegen een turkse meid, ik vond toen wel dat ze niet terecht had gewonnen, misschien speelde bij de jury toen wel mee met haar oom die toen overleden was, jojo is wel een vrouwelijke vechter waar je graag naar kijkt

Chico
15-01-2007, 19:28
Al dat gezeur.. had die partij gezien in de hoornse vaart (tenminste als dat de partij is waar het over gaat)... vond het een lekkere beuk partij... jammer dat het zo eenzijdig was... maar ja.. die heb je er ook wel eens in zitten... zeker bij vrouwen aangezien het animo daar kleiner is dan bij mannen... heb je vaker mismatchen... maar jojo is lekker bezig.. laat haar toch lekker gaan...

chief108
15-01-2007, 19:31
:( staat niks op chief


osu
This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.
By clicking "Confirm," you are agreeing that all videos flagged by the YouTube community will be viewable by this account.



zie andere reply ook mbt YouTube en deze melding Jan...

Robbie!
16-01-2007, 00:16
Haha, moet ik nog iets zeggen Jojo? Volgens mij genoeg steun. Kritiek is idd niet erg maar dan wel van iemand die er verstand van heeft. En als hij dat dan heeft, laat hem dat dan kenbaar maken en niet onder die idd goed gekozen "zure" bijnaam. Het enige verschil is dat Johan Derksen wel weet waar hij over praat en die kritiek ook openlijk uit. En uh die partij in Ter Apel heb ik ook met m'n eigen ogen gezien en daar worden de puntjes van kritiek van dhr. Derksen allemaal de grond in gestampt!

Ous!

Robbie!
16-01-2007, 00:19
Oh ja, voor die niet voetbalfans: de enige echte Johan Derksen is een zeer kritische voetbaljournalist en hoofdredacteur van Voetbal International die WEL weet waar hij over praat...Niet onbelangrijk om te weten.

jan sensei kyokushin
16-01-2007, 00:21
Derksen, waar blijft het filmpje waar jij even geheel foutloos het kickboksen demonstreert? Dan kunnen we er allemaal wat van leren.

Dhr Johan Derksen denkt :wacko:

" schoenmaker blijf bij je leest''
als het de echte Johan Derksen is. ik heb toch echt zo mijn twijfels ;)

met de beste sportgroet

jan