PDA

View Full Version : Nog een BJJ school in Thailand



Jeru
13-01-2007, 22:03
Justi had tijdens zijn vakantie al een BJJ school in Thailand gevonden, maar hier is er nog 1 http://www.bjjthailand.com/
Kan je iets anders doen dan alleen maar MT ;)

remco pardoel
13-01-2007, 22:51
komt ook een Gracie Barra in Thailand..
Nog meer keuze

payap
13-01-2007, 23:59
Lijk mij toch dat als je naar Thailand gaat dat je dan zo veel mogelijk van je tijd aan het echte muaythai wil spenderen. En niet naar de andere kant van de wereld reis om in de bakermat van het muaythai bjj te gaan trainen.

Net zo overigens als dat je ook niet naar Brazilie gaat om dan muaythai te gaan trainen. Maar hier al je tijd en energie in het bjj steekt.

Justinian
14-01-2007, 00:03
Lijk mij toch dat als je naar Thailand gaat dat je dan zo veel mogelijk van je tijd aan het echte muaythai wil spenderen. En niet naar de andere kant van de wereld reis om in de bakermat van het muaythai bjj te gaan trainen.

Net zo overigens als dat je ook niet naar Brazilie gaat om dan muaythai te gaan trainen. Maar hier al je tijd en energie in het bjj steekt.
Om eerlijk te zijn zou ik graag beide doen, zeker als er goede trainers zijn.

Jeru
14-01-2007, 00:03
Ik zeg ook niet dat je naar Thailand moet gaan om BJJ te trainen, dat zou ook suf zijn... maar er zijn nogal wat mensen die voor een langere tijd gaan naar Thailand en willen trainen of daar wonen. Die hebben dan nog een optie.

Joop Kasteel
14-01-2007, 04:50
Om eerlijk te zijn zou ik graag beide doen, zeker als er goede trainers zijn. X 2! Zeker als je als MMA-er naar Thailand gaat, is 't wel prettig om je BJJ bij te houden. In 2 weken raak je je feeling niet kwijt maar na 3 maanden wel!