PDA

View Full Version : Betekenisen van Alexander E. zijn tattoos + Interview



Biiyen
23-01-2007, 07:52
Veel mensen spreken over de tattoos en vele hebben verschillende verhalen. Zo zou de grim reaper op zijn rug betekenen dat hij op elk gewenst moment je leven kan nemen. (Sherdog gezwam)

Hieronder in ieder geval een samenvatting van een interview met hem.
[/URL]
__________________________________
* Right arm: Cathedral with five domes: symbolizes five years of imprisonment, which he served for an armed robbery.

* Shoulders: Stars: “symbolize person’s honor and dignity, they mean that one lives according to his traditions and principles”.

* Right shoulder: cobweb: Aleksander did not explain it’s meaning other than say that contrary to what has been suggested by some, it does not have anything to do with mafia. In Russian prisons, tattoos using this symbol typically denote drug addiction.

* Left shoulder: Russian script.

* Left forearm: Half cat’s head, half skull: “Homo homini lupus est.” Translated: Man is a wolf to his fellow-man.

* Back: Grim Reaper holding a baby: according to Aleksander it’s a tattoo of Holy Mother, and that it means “absolutely nothing”, he just liked the design.

* Back: "Gott Mit Uns", meaning “God is with us” in German: for Aleksander, it’s a symbol of revival. This tattoo caused a significant controversy, since this slogan was written on belt buckles of Nazi Germany soldiers.

* Knees: Stars: symbolize that the owner will never be brought to his knees.

* Pirate tattoo: stands for article 167 of Russian Criminal Code: “armed robbery”.

* “Luck favors the brave” in German: self-explanatory.
__________________________________________________

Hele interview staat trouwens hier:
[URL]http://fedor.bel.ru/index_eng.shtml?id=35 (http://fedor.bel.ru/index_eng.shtml?id=35)

Dutch Rebel P.
23-01-2007, 20:38
zie je wel daty die man helemaal para is...

Marco
23-01-2007, 21:11
ik dacht dat Aleksander een modelburger was maar dat valt dus ff tegen....

Ralph
23-01-2007, 21:19
Je moet nu toch wel zo langerhand weten dat alle vechtsporters criminelen zijn...

johanonfire
23-01-2007, 21:19
Zolag hij voorlopig nog maar ff blijft knokken, vind ik het prima

Evilman
23-01-2007, 23:58
Omg en ik heb hem een hand gegeven? Zelfs n foto??
WHAAAAAAAAAA :eek:



:D

Thomasmurda
24-01-2007, 00:09
Some time ago we went to Holland and were glad to be trained by the best Thai boxers not only Dutch - Lusjen, Ivan Ipolit. I believe the skills acquired will help us at Championship of Russia in kickboxing which will take place on April, 9 in Stary Oskol.


Verkrachting der namen :S

Biiyen
24-01-2007, 00:26
Some time ago we went to Holland and were glad to be trained by the best Thai boxers not only Dutch - Lusjen, Ivan Ipolit. I believe the skills acquired will help us at Championship of Russia in kickboxing which will take place on April, 9 in Stary Oskol.


Verkrachting der namen :S

ach in de translatie gaat er wel eens wat mis he. Het fonetisch moet je maar denken. Fedor spreek je ook uit als Fjeder toch zegt en schrijft iedereen Fedor. Maar Lusjen is dus waarschijnlijk Carbin.

Marco
24-01-2007, 00:27
Je moet nu toch wel zo langerhand weten dat alle vechtsporters criminelen zijn...

nee toch ??

:whistling:

Ossie
24-01-2007, 00:28
ik dacht dat Aleksander een modelburger was maar dat valt dus ff tegen....

Tuurlijk is het geen modelburger.
Hij doet nota bene aan Freefighten. Professioneel nog wel zelfs!!

LJ Silver
24-01-2007, 02:35
* Pirate tattoo: stands for article 167 of Russian Criminal Code: “armed robbery”.

Afgelopen zomer gesproken met een armeen die een hand getatoeerd had op zijn bovenbeen. Dat werd in de gevangenis gedaan, en betekende dat hij wat had gestolen.

Dat doen ze dus zodat men vooraltijd weet wat je misdaan hebt.

Biiyen
24-01-2007, 02:51
Afgelopen zomer gesproken met een armeen die een hand getatoeerd had op zijn bovenbeen. Dat werd in de gevangenis gedaan, en betekende dat hij wat had gestolen.

Dat doen ze dus zodat men vooraltijd weet wat je misdaan hebt.

Laat zag ik een documentaire waarbij er in een gevangenis in de USA om de zoveel tijd een lock down is. Dan wordt alles gecontroleerd en ook worden er dan foto's gemaakt van de inmates hun tattoos. Zo kunnen ze precies analyseren wie er nieuwe heeft bijgezet en bij welke "clan" hij hoort en wat zijn status is binnen die clan ed.

Ik weet helaas niet meer hoe die docu heet omdat ik er halverwege binnenkwam.

nick
24-01-2007, 05:48
Laat zag ik een documentaire waarbij er in een gevangenis in de USA om de zoveel tijd een lock down is. Dan wordt alles gecontroleerd en ook worden er dan foto's gemaakt van de inmates hun tattoos. Zo kunnen ze precies analyseren wie er nieuwe heeft bijgezet en bij welke "clan" hij hoort en wat zijn status is binnen die clan ed.

Ik weet helaas niet meer hoe die docu heet omdat ik er halverwege binnenkwam.


Lijkt me een interessante docu trouwens.

Fr3ddy
24-01-2007, 06:36
Afgelopen zomer gesproken met een armeen die een hand getatoeerd had op zijn bovenbeen. Dat werd in de gevangenis gedaan, en betekende dat hij wat had gestolen.

Dat doen ze dus zodat men vooraltijd weet wat je misdaan hebt.
Ik overweeg om een flitspaal op mijn rug te laten tatoeeren..

redjuh
24-01-2007, 07:01
met als onderhuids implantaat een stroboscoop die alleen gaat flitsen als je geil wordt van mannen? wil je dan aub niet naar de ArenA komen met de K1, want dat wordt HEEEEL irritant

Marco
24-01-2007, 17:34
die Aleks blijf ik eng vinden ondanks dat hij ook lachend op de foto staat met Bert Kops maargoed hij was uiteraard bang voor Bert dat snap ik dan ook wel weer;)

Mephisto
25-01-2007, 21:37
Ik overweeg om een flitspaal op mijn rug te laten tatoeeren..


d'r schiet van alles door mijn hoofd als ik dit lees... weet even niet wat ik er mee aan moet.. :)

Maar even wat anders, ik probeer al jaren iedereen er van te overtuigen dat ik een crimineel ben, doe aan vechtsport, heb tattoeages maar niemand gelooft me. Wat kan ik nog meer doen?