PDA

View Full Version : Meer partijen bevestigd voor Pride 33



CDW
23-01-2007, 16:17
De volgende partijen zijn bevestigd voor Pride 33 de Second Coming

Gomi vs Nick Diaz
Nakamura vs Travis Wuff
Sakurai vs Marc Daniz
Misaki vs Frank Trigg

Wheelie
23-01-2007, 18:28
Gomi vs Nick Diaz


:eek: Is die weg bij UFC ?

Ralph
23-01-2007, 18:30
Dat is trouwens wel echt een vette partij!! Dat wordt gegarandeerd knallen.

Wheelie
23-01-2007, 18:40
Dat is trouwens wel echt een vette partij!! Dat wordt gegarandeerd knallen.

Lijkt mij ook een vette partij met uiteinddelijk wel Gomi als winnaar ;)

nicolas the red
23-01-2007, 21:32
Sakurai vs Marc Daniz


moet dat niet mac danzig zijn?

ICON
23-01-2007, 22:12
ja

boelen
23-01-2007, 23:11
gerucht.. (geript van sherdog)

About the possible participation of Mauricio Shogun on the second Pride edition in America, Fedrigo is optmistic: “We started negotiations that are going very well. When we close it, Pride will make the announcement, Shogun already has an opponent, one that he already KOed and sent to the hospital", says Fedrigo.

According to rumors coming out of Japan, the opponent would be dutchman Alistair Overeem (24v, 9d), he got KOed by the curitibano at 6m42s in the semifinais of Pride GP, in 2005. Shogun (15v, 2d) had 4 fights in 2006, being defeated by Mark Coleman in february and then beating Cyrille Diabate (stomps), Kevin Randleman (kneebar) e Kazuhiro Nakamura (decision).

http://www.graciemag.com/?c=51&a=6241


weet iemand hier meer van?!?

Biiyen
23-01-2007, 23:41
Gomi Vs Nick Diaz... Wauw :thup: dat wordt knallen.

Mocht Shogun ook nog vechten dan is wat mij betreft het feest compleet.

Ralph
23-01-2007, 23:43
Zou wel weer vet zijn Shogun tegen Alistair!!! Ik denk dat Alistair niet dezelfde fouten maakt als de vorige keer en blijft vechten zoals hij toen de eerste vijf minuten deed. Als ie dat weet vol te houden, kan hij van Shogun winnen.

MB667
23-01-2007, 23:48
Kick sum ass Alistair!

redjuh
23-01-2007, 23:56
als zijn conditie het toelaat, is het een mooie kans! maar ik d8 dat shogun tegen lil nog zou vechten? of was het wand vs lil nog?

Biiyen
24-01-2007, 00:00
als zijn conditie het toelaat, is het een mooie kans! maar ik d8 dat shogun tegen lil nog zou vechten? of was het wand vs lil nog?

Zoals ik het bregrepen heb gaat lil nog tegen Wand

Shogun Vs Alistair... damn, dat is een van de re-matches die hoog op mijn verlanglijst staat.

nicolas the red
24-01-2007, 00:22
dan henderson vs wanderlei silva, toch?

redjuh
24-01-2007, 00:36
wordt het hw of lhw? ze boeren volgens mij beiden beter in de hw div

als het lhw wordt, en Alistair weet het niet in 5 minuten te klaren, krijgt hij een heel groot probleem. de partijen tegen de echte top in lhw die namelijk langer duurden, gingen steeds verloren helaas...

ICON
24-01-2007, 01:21
Zoals ik het bregrepen heb gaat lil nog tegen Wand

Shogun Vs Alistair... damn, dat is een van de re-matches die hoog op mijn verlanglijst staat.

henderson gaat tegen wand

Biiyen
24-01-2007, 01:44
verrek ja, hoe kom ik in godsnaam nu weer bij lil nog.

Maar minotoro gaat wel vechten toch?

dtgerald
24-01-2007, 01:46
Gilbert Yvel moet ook vechten.

Ralph
24-01-2007, 01:54
Jep. Tegen Kharitonov toch? Dat wordt ook echt een vette partij!

micha
24-01-2007, 02:30
klinkt echt goed

Influcted
24-01-2007, 02:34
Ik kijk erg uit naar Diaz vs Gomi en Alistair heeft een goeie kans om te winnen als hij een goede conditie heeft en niet gassed.

redjuh
24-01-2007, 02:38
verrek ja, hoe kom ik in godsnaam nu weer bij lil nog.

Maar minotoro gaat wel vechten toch?

daar kom je bij omdat er onlangs gestemd mocht worden voor wie tegen wand zou vechten...

Silat
24-01-2007, 03:00
"Ko'd him en send im to hostpital"

Klinkt wel weer overdreven zeg. Ok hij kon niet veel meer en de scheids stopte het maar echt KO was ie niet en daarna dronk die nog een biertje met Shogun.

54321
24-01-2007, 03:29
damn yvel vs kharitonov en alistair vs shogun...vette shit!!!

als alistair Blessure vrij is pakt hij 'm!

als ze nog effe manhoef vs wand konden realiseren is het feest kompleet :)

CDW
24-01-2007, 03:35
Het zou voor Alistair misschien beter zijn om eerst tegen een van de mindere goden een partij te draaien! Van zijn laatste vier partijen heeft hij er drie verloren volgens mij! Hij kan beter in een winningstreak komen en weer het goede gevoel hebben voordat hij het tegen de nummer 1 LHW gaat opnemen!

54321
24-01-2007, 04:35
Het zou voor Alistair misschien beter zijn om eerst tegen een van de mindere goden een partij te draaien! Van zijn laatste vier partijen heeft hij er drie verloren volgens mij! Hij kan beter in een winningstreak komen en weer het goede gevoel hebben voordat hij het tegen de nummer 1 LHW gaat opnemen!

zit zeker wat in hoor...maar hij komt nu waarschijnlijk met een alles of niets mentaliteit de ring in, en als hij deze partij op z'n naam kan zetten zijn die verliespartijen meteen weer vergeten. hij is zwaar de underdog, en die positie zint hem het beste!! (zie, belfort, igor, kharitonov)

BJJ JOKER
24-01-2007, 07:11
damn yvel vs kharitonov en alistair vs shogun...vette shit!!!

als alistair Blessure vrij is pakt hij 'm!

als ze nog effe manhoef vs wand konden realiseren is het feest kompleet :)


Wat een grappemaker, hahahahahahaah

The Bulldog
24-01-2007, 07:20
zit zeker wat in hoor...maar hij komt nu waarschijnlijk met een alles of niets mentaliteit de ring in, en als hij deze partij op z'n naam kan zetten zijn die verliespartijen meteen weer vergeten. hij is zwaar de underdog, en die positie zint hem het beste!! (zie, belfort, igor, kharitonov)

Allistair gaat dan dus gewoon winnen van Shogun...
Maakt een vette take down....pakt positie en gaat als een gekke tekeer...


Ik geloof er wel in moet ik zeggen

TOON
24-01-2007, 20:20
nou volgens mij worden het echt twee zware partijen voor yvel en overeem, denk dat ze op een niveau zitten waar ze van bijna iedereen kunnen winnen, maar dat zijn er meerdere zoals hun tegenstanders...effe niet opletten en je bent de sjaak... hoop echt dat ze allebei hun partij zwaar domineren en een vette overwinning neerzetten, maar om nu te zeggen dat ze dat wel effe gaan doen...?

54321
24-01-2007, 20:23
Wat een grappemaker, hahahahahahaah


he joker...bedankt voor de bijdrage, en de sublieme onderbouwing van jouw intelligente argument.

micha
25-01-2007, 00:27
echt een super pride

The Maniac
25-01-2007, 03:39
Goede Line-up:

Shogun zal het moeilijk krijgen tegen D-man zonder soccer kicks zelfde geldt voor Wandy.

Influcted
25-01-2007, 03:51
Mja Wandy is erg benadeeld als hij geen foot stomps en soccer kicks kan gebruiken.

redjuh
25-01-2007, 03:54
denk toch dat team chute boxe met 2 overwinningen naar huis gaat...

Evilman
25-01-2007, 04:01
zowel yvel als alistr?
van mij mogen ze nog wel ff tegen elkaar en de betere vd 2 gaat naar pride. hoewel t ook wel leuk is om ze allebij te zien in pride.. maar beter winnen ze dan wel.

redjuh
25-01-2007, 04:02
nee zowel wand als shogun

CDW
25-01-2007, 04:49
Goede Line-up:

Shogun zal het moeilijk krijgen tegen D-man zonder soccer kicks zelfde geldt voor Wandy.

Shogun at Randleman ook op zonder soccerkicks! Zal voor Wanderlei wel lastiger worden aangezien hij niet echt een submission vechter is en Henderson een kin van baksteen heeft!

remco pardoel
25-01-2007, 17:14
Mooie rematsch voor Allistair
Zouden er meer Nederlanders moeten vechten in deze Pride??

ICON
25-01-2007, 17:20
denk t wel:)

The Bulldog
25-01-2007, 17:25
Mooie rematsch voor Allistair
Zouden er meer Nederlanders moeten vechten in deze Pride??:Dis dit een vraag met voorkennis????

Zou in ieder geval wel erg cool zijn..

fedor
26-01-2007, 05:16
Zijn er hier nog meer Mixgifht broeders die hopen dat Misaki dat irritante hoofd van Frank Trigg gaat verbouwen...?
Het liefst dusdanig dattie nooit meer commentaar wil geven... :)

redjuh
26-01-2007, 05:20
Zijn er hier nog meer Mixgifht broeders die hopen dat Misaki dat irritante hoofd van Frank Trigg gaat verbouwen...?
Het liefst dusdanig dattie nooit meer commentaar wil geven... :)

nope, ik vind Trigg een goede knokker.

fedor
26-01-2007, 06:16
Ik word altijd zo moe van die vent alstie tijdens een gevecht gaat vertellen hoe hij het zou doen...terwijl hij op dat nivo echt niet mee kan komen in mijn optiek...
Ik ben blij dat ie in ieder geval in Redjuh een fan heeft gevonden ;)

Ralph
26-01-2007, 06:22
Trigg is een beetje over zijn top heen, maar ik vind het nog steeds een leuke vechter. Becommentariëren kan ie niet zo heel goed, maar vechten nog altijd wel.

fedor
26-01-2007, 06:27
Misaki had een puik strijdplan voor Henderson ben benieuwd wat trigg gaat brengen..

Emilio
26-01-2007, 06:53
Mwah ik vind t commentaar van Trigg nog niet eens zo slecht hoor. En ik vind het ook wel een aardige knokker om te zien. Hij won laatst iig overtuigend van jason miller.

Ik denk dat henderson Silva gaat pakken voor zn eigen publiek.

redjuh
26-01-2007, 06:58
Ik word altijd zo moe van die vent alstie tijdens een gevecht gaat vertellen hoe hij het zou doen...terwijl hij op dat nivo echt niet mee kan komen in mijn optiek...
Ik ben blij dat ie in ieder geval in Redjuh een fan heeft gevonden ;)

en noem jij 1 commentator die wel op dat nivo meekan? bovendien staan becemmentarierende kwaliteiten los van vechterskwaliteiten. Hij pretendeert het zelf ook niet beter te kunnen. Als een voetbalcommentator zegt pass dan pass dan.... en het gebeurt niet, is ie toch ook niet meteen een betweter...

nick
26-01-2007, 17:20
Goede line-up.

Hoop op nederlands succes. Al zou dat een hele klus worden, maar zeker niet onmogelijk :thup:

fedor
26-01-2007, 18:28
en noem jij 1 commentator die wel op dat nivo meekan? bovendien staan becemmentarierende kwaliteiten los van vechterskwaliteiten. Hij pretendeert het zelf ook niet beter te kunnen. Als een voetbalcommentator zegt pass dan pass dan.... en het gebeurt niet, is ie toch ook niet meteen een betweter...

Ik heb er zelfs 2 voor je:

Bas Rutten, Randy Couture..
Bas en Randy roepen ook heel vaak tijdens de partijen:"Als ik hem was zou ik dit, zo doen" dan komt bij mij een stuk betrouwbaarder over dan wanneer twinkletoe begint..maar goed, iedereen heeft zo z'n favo's toch..?

sebastiaan
26-01-2007, 19:24
Ik heb er zelfs 2 voor je:

Bas Rutten, Randy Couture..
Bas en Randy roepen ook heel vaak tijdens de partijen:"Als ik hem was zou ik dit, zo doen" dan komt bij mij een stuk betrouwbaarder over dan wanneer twinkletoe begint..maar goed, iedereen heeft zo z'n favo's toch..?

Vind Bas Rutten hoofdzakelijk gewoon leuker om naar te luisteren!
En is toch een man die al jaren niet meer mee zou kunnen draaien in Pride.
Persoonlijk gaat t mij t meest om entertainment,en dat brengt El guapo 100x beter dan Trigg.

Enne,zwaare partij voor Ailistar, Vergeet niet dat t niet zijn stoten maar zijn grondspel was waar Shogun hem op pakte,hij had echt geen antwoord op die mount,en denk dat dat weer Shogun's missie zal zijn!
Maarrrr,t is zeker geen éénzijdige partij volgens mij.