PDA

View Full Version : Wat is er gebeurd met...



Ossie
26-01-2007, 01:32
Ik zat net een stukkie te kijken van de partij tussen Le Banner en Cyril Abidi.
Ik dacht opeens: wat is er eigenlijk met Abidi gebeurd? Ik hoor er niets meer van....
Vecht hij nog, welke organisatie etc?

ja, rare vraag die uit het niets komt, maar het kwam opeens in me op.

Peter0711
26-01-2007, 01:38
volgens mij komt hij dit jaar naar de arena..!! ;) maar ik weet t niet zeker?

Highline
26-01-2007, 01:42
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=69427

in dezer topic staat dat ie binnekort weer moet vechten tegen ene noda? ben blij dat ie weer terug is, niet altief even sportief en doordachtmaar ik vind het altijd leuk om hem te zien vechten, hij brengt altijd spectakel

Ossie
26-01-2007, 02:23
Vin ik ook ja. Is idd niet altijd sporitef, maar toch vind ik het wel een hele goede vechter.

Ik zu Badr Hari wel graag tegen hem willen zien. Weet niet waarom, maar lijkt me echt een hele vette match-up.

Tony
26-01-2007, 02:52
denk dat hari weinig moeite met hem zal hebben op t moment.. (tenzij abidi nog flink is blijven trainen).

maar t zijn wel allebei een beetje de "enfant terrible" van de kickbokswereld.

mama
26-01-2007, 05:27
ik heb na zijn partij in Parijs tegen LeBanner heeft veel respect voor hem gekregen. De partij was super.
Je kan niet van hem zeggen dat ie niet door gaat.
Misschien niet altijd even eerlijk. Maar dat was LeBanner in die partij ook niet helemaal.
Kijk er zeker naar uit om hem in Amsterdam te zien.

harry
26-01-2007, 05:47
Hij had voordat tie in Parijs vocht een motor ongeluk gehad en daardoor was zijn been in de puin geraakt.
Heeft dit niet als excuus willen gebruiken om die partij niet te laten plaatsvinden.
Als je kijkt na die partij tegen Jerome zie je hem in het begin al mank lopen.
Abidi=toffe gast!
(ondanks zijn streken, die horen wel een beetje bij hem, maar dat vind ik).

De man van 14K
26-01-2007, 06:16
ik vind abidi ook mans, dat koppie alleen van hem; echt een teringlijer haha
maar ook echt een vechter, een straatjongen en spectacel.
Idd. hard trainen en misschien is kan hij een leuke partij tegen Hari zetten

Highline
26-01-2007, 07:22
abidi vocht toch ook in ik meen k-1 oceanie dit jaar? toen moest ie opgeven tegen hiraku hori ivm beenblessure..mss dat ie daarom een tijdje van het toneel af was?

De man van 14K
26-01-2007, 18:14
en dus dat motorongeluk waar hij nog naweeen van had

Tony
26-01-2007, 18:23
Hij had voordat tie in Parijs vocht een motor ongeluk gehad en daardoor was zijn been in de puin geraakt.
Heeft dit niet als excuus willen gebruiken om die partij niet te laten plaatsvinden.
Als je kijkt na die partij tegen Jerome zie je hem in het begin al mank lopen.
Abidi=toffe gast!
(ondanks zijn streken, die horen wel een beetje bij hem, maar dat vind ik).

Ow ok, kijk dit wist ik niet. In dat geval helemaal een top prestatie van abidi toendertijd.

Zo herinneren we ons ook allemaal die partij tegen Aerts nog wel.. BAM, aerts KO. en hard :P

De man van 14K
26-01-2007, 18:34
vette site
http://www.cyrilabidi.com/

Marco
26-01-2007, 18:48
Ik hoop dat Abidi nog eens tegen Aerts komt te staan, Peter in zijn huidige vorm kan Abidi eindelijk het pak slaag geven wat hij verdiend haha.;)

De man van 14K
26-01-2007, 19:23
dat is 1ding wat zeker is!!

dontmindme
26-01-2007, 19:32
Ik hoop dat Abidi nog eens tegen Aerts komt te staan, Peter in zijn huidige vorm kan Abidi eindelijk het pak slaag geven wat hij verdiend haha.;)

X10:thup: