PDA

View Full Version : Gago Drago



gerrie
26-01-2007, 04:22
sinds vandaag is de Gago Drago website actief, er moet nog e.a. aan gesleuteld worden maar in grote lijnen moet dit hem worden... nog ideetjes? je kubt ze kwijt in het gastenboek.. ojah... www.gagodrago.com

Biiyen
26-01-2007, 04:35
Ik hoop echt dat Drago al die exposure kan waarmaken en dat hij bestendig is tegen die druk. Want hij wordt me toch een partij gehyped zeg.

Ik zie dat je metr frames werkt, frames zuigen. Die hint geef ik je. Je werkt mensen echt op de zenuwen met frames omdat daar heel veel beperkingen en "musts" inzitten waardoor je heel snel de neiging krijgt om het weg te klikken. Probeer versie 2.0 zonder frames te bouwen. Er zijn legio mogelijkheden. En doe iets aan je Engels, die is tenenkrommend en staat slordig! "i am" = I am of I'm en wat zijn "sportieve greetings"? En een optie om die muziek uit te zetten want dat is ook niet aardig als je het al 2x jebt gehoord.

Verder vind ik het TOF want Drago is een kanjer en jij hebt er veel werk aan gehad want ik heb namelijk precies dezelfde techniek gebruikt, 3 jaar terug.

Influcted
26-01-2007, 06:58
Die gozer heeft een goeie toekomst voor zich: 21 jaar en al zo'n talent.

Jochem
26-01-2007, 07:40
De site is leuk van opzet, maar indd wat Biiyen zegt. plus ik had nog wat verbeterpuntjes.
hij is door de grote banner (zijwaarts scrollen is taboe!!) niet goed te bezoeken met een resolutie 1024x768,waar nog altijd meer als de helft van de bezoekers hem op heeft staan. als je dan toch zon grote banner wil voor de mensen met hogere resoluties, met javascript kan je eenvoudig de resolutie van de bezoeker achterhalen en er de site enigzins op aanpassen.

Daarnaast, je moet de inhoud eigenlijk ook tussen je noframes tags zetten, anders indexeren de meeste zoekmachines hem niet.

Normaal boeien spelfouten me niet zo, maar in dit geval staat er 1 in de image. in je banner staat powerd by... het is powered by.

Succes ermee!

Highline
26-01-2007, 08:11
dat untiteld document in de kop is ook mooi :P

taken the time to log om to my site

Evilman
26-01-2007, 22:54
Die frames geven het n goedkopere uitstraling.
Het is niet echt een geheel zo. Komt zo dremweaverig over

Ik zou idd ook ff zorgen dat het gewoon binnen het scherm past
en je geen scrollbalk nodig hebt voor die paar pixels.

en misschien wel t belangrijkste.. een optie om de muziek af te zetten :confused:
en de engelstalige kant zit vol taalfouten.

A-team
27-01-2007, 00:13
Frontpage bedoel je! Dreamweaver is toch wel een stuk beter en heeft meer mogelijkheden ...

marcelt
27-01-2007, 00:21
toffe site. Vond zelf de muziek wel erbij horen. Drago is the man!

Evilman
27-01-2007, 00:28
Frontpage bedoel je! Dreamweaver is toch wel een stuk beter en heeft meer mogelijkheden ...

zover wou k nog net niet gaan maar ok :p