PDA

View Full Version : Marc Duncan vs Danial Sharifi *Video*



Wheelie
27-01-2007, 01:23
De eerste ronde:

http://www.youtube.com/watch?v=1qmgtzDUPP8

Wheelie
27-01-2007, 01:24
De 2e ronde

http://www.youtube.com/watch?v=SMc-r_Y4JWQ

Justinian
27-01-2007, 01:31
Damn, de eerste ronde ging nog beter dan ik had gedacht! Duncan had weliswaar positievoordeel, maar Danial draaide er keer op keer goed uit (paar keer onder de mount uit gekomen). Aan het begin van de rond een mooie takedown, gevolgd door een sidemount of half guard (kon het niet goed zien). De slam vanuit de sankaku is ook meesterlijk! Chapeau Danial!!

Justinian
27-01-2007, 01:38
Tweede ronde ging ook goed. Goed werk van Danial, zeker als je bedenkt dat dit nog maar zijn vijfde partij was!

Nb. voordat ik commentaar krijg vanwege het feit dat ik alleen Danial complimenteer met zijn prestatie: Duncan heeft wel terecht op punten gewonnen.

Iggy
27-01-2007, 01:49
top prestatie van danial. Ook knap hoesnel hij zich herstelde na die harde knie.

Johan H
27-01-2007, 02:35
vond het sowieso heel mooi vechten wat Danial liet zien,maar ook was Marc ook goed in vorm en waarschijnlijk op het ergste voor bereid... bedankt voor de pot jongens!!!!!!! heb ervan genoten

nick
27-01-2007, 05:01
Thnx Wheelie :thup:

Mooie wedstrijd

joost
27-01-2007, 06:04
Bikkel partij!!!

The Bulldog
27-01-2007, 06:28
mooie partij, jammer van het gevolg bij Danial.

Erg goede prestatie met veel rust die hij uitstraalt..

Dennuz
27-01-2007, 07:02
Ben blij dat ik er bijwas.. Super Partij hoor! Hoop dat je snel herstelt en weer kunt komen trainen! Danial gaat er echt wel komen, dat weet ik 100% zeker!

Joop Kasteel
27-01-2007, 19:05
Tweede ronde ging ook goed. Goed werk van Danial, zeker als je bedenkt dat dit nog maar zijn vijfde partij was!

Nb. voordat ik commentaar krijg vanwege het feit dat ik alleen Danial complimenteer met zijn prestatie: Duncan heeft wel terecht op punten gewonnen.Commentaar is er al genoeg geweest Roy, veel te veel naar mijn zin. Ik heb afgelopen zondag 2 prachtvechters gezien. We hebben met z 'n allen een mooie maar keiharde sport. Als men daar niet tegen kan, adviseer ik contact op te nemen met het Nederlandsch Schaakgenootschap. Nogmaals, Marc en Danial: toppartij, ik wacht met spanning op de rematch.

Jeru
27-01-2007, 19:08
Commentaar is er al genoeg geweest Roy, veel te veel naar mijn zin. Ik heb afgelopen zondag 2 prachtvechters gezien. We hebben met z 'n allen een mooie maar keiharde sport. Als men daar niet tegen kan, adviseer ik contact op te nemen met het Nederlandsch Schaakgenootschap. Nogmaals, Marc en Danial: toppartij, ik wacht met spanning op de rematch.

LOL!! Zo is het en niet anders :D

The Bulldog
27-01-2007, 19:18
Commentaar is er al genoeg geweest Roy, veel te veel naar mijn zin. Ik heb afgelopen zondag 2 prachtvechters gezien. We hebben met z 'n allen een mooie maar keiharde sport. Als men daar niet tegen kan, adviseer ik contact op te nemen met het Nederlandsch Schaakgenootschap. Nogmaals, Marc en Danial: toppartij, ik wacht met spanning op de rematch.

Ja die rematch zie ik ook wl zitten na een jaartje of zo...poeh als danial zo door blijft gaan , dan wordt dat helemaal een knaller..

(schandalig vergeten doormij : Danial snel herstel kerel)

adam
27-01-2007, 22:29
WWWOOWWW WAT EEN PARTIJ
zat van alles in. die danial zal echt ver komen. ik hoorde dat hij maar 5 partijen gedraaid heeft, waarvan 2 of 3 misschien zelfs prof. en 2 of zijn 3de partij direct tegen iemand als marc duncan. duncan heeft tegen toppers gevochten, in kooi en japan, en nu vecht danial direct tegen hem. danial is bikkel en een echte knokker. toen ik 5 partijen had gedraaid was ik nog steeds een slechte nieuwling:lol: ,
ik wens danial veel succes en een snelle herstel. we staan allemaal achter jou, en willen je graag snel in de ring terug zien, je zal heel ver komen met MMA en zal in grootste gala schijnen, ben ik echt van overtuigt.
respect voor je dat je zo tegen duncan vocht en dat je door ging met gebroken kaak, dat doen niet veel mensen.
osu

marcelt
28-01-2007, 08:07
Bedankt Wheelie!
Erg toffe ronde 1 met al die positiewisselingen en overnames.

dontmindme
28-01-2007, 16:20
hij is een bikkel, en zoals underdog zegt over een jaartje ..................?

inc
28-01-2007, 19:39
ik zie eigenlijk helemaal niets in een rematch. Marc is geen stepping stone voor opkomend talent. Tuurlijk heeft danial zeer goed gevochten en heeft hij veel karakter laten zien, maar een rematch.. liever danial tegen danny van bergen... die wedstrijd vond ik trouwens ook gelijker op gaan.

Justinian
28-01-2007, 19:48
ik zie eigenlijk helemaal niets in een rematch. Marc is geen stepping stone voor opkomend talent. Tuurlijk heeft danial zeer goed gevochten en heeft hij veel karakter laten zien, maar een rematch.. liever danial tegen danny van bergen... die wedstrijd vond ik trouwens ook gelijker op gaan.
Als we een tijdje verder zijn en Danial goed is hersteld, dan lijkt me een rematch zeker niet verkeerd. Danial tegen Danny van Bergen lijkt me ook een leuke partij. Hoe dan ook, eerst herstellen, dan wat andere tegenstanders en daarna kunnen we het over een rematch hebben.

adam
29-01-2007, 03:59
marc is goed vechter, maar ik denk dat danial hem heel erg moeilijk maakt bij remach en dat danial meer kans heeft om te winnen. danial zal na tijdje nog beter worden en meer ringervaring krijgen, ik denk dat hij zal knallen in nederlandse MMA dan. remach zou zekr mooi zijn. maar ik denk dat we meer naar toekomst moeten kijken, en gewoon jong talenten als danial, groot beringen en laten in japan, UFC, en engeland vechten. ik denk dat het niet zo belangrijk is om wie beste van nederland is, maar welke van nederlanders in buitenland iedereen kunnen verslaan, en ik denk dat met leeftijd en talent van danial sharifi en danny ver bergen, daarover kunnen beginnen, als ze maar goed trainen en veel ervaringen opbouwen en natuurlijk vanaf hier de kans krijgen om in buitenland te gaan vechten.
helaas wil iedereen zijn eigen pupiel laten vechten, maar ik zou maar de kans geven aan de beste