PDA

View Full Version : Shihan sjaak bij 20graden onder nul aan trainen in noorwegen



jan sensei kyokushin
27-01-2007, 02:42
Osu Shihan sjaak met de andere sensei,s op seminar,s in noorwegen en zweden bij 20 graden onder nul dat is kyokushin spirit . sensei goksel en can sahinbas en sensei herman wijbelt staan ook op de foto

http://img220.imageshack.us/img220/8338/dsc07191sg1.jpg
de rest van de foto,s volgt nog

Fr3ddy
27-01-2007, 02:53
Ze kunnen toch ook gewoon binnen bij de kachel trainen?

Influcted
27-01-2007, 02:55
Mja ik zie het nut er niet van in:p

payap
27-01-2007, 03:16
http://img170.imageshack.us/img170/360/koudhelogown5.jpg

Jeru
27-01-2007, 03:18
Photoshop!! Moet je kijken hoe bruin ze zijn ;)

Ton
27-01-2007, 03:42
wat is dit, de stijve tepel training?

De man van 14K
27-01-2007, 04:23
5 mannen van middelbare leeftijd en 2 jongens die met -20 buiten gaan staan in niets anders dan een karatebroek.. Sorry ik zal wel niet helemaal zen, budo of kokoro zijn en de kyokushin spirit zal me wel geheel ontgaan maar waarom doe je jezelf dit aan>? je kan toch perfect in een sportschool je sport beoefenen? met -20 ben je toch met 5 minuten onderkoeld en dan kan je nog een schitterende axe-kick uitvoeren??

Peter0711
27-01-2007, 04:32
Te veel films gezien daar !! maar ze zijn inderdaad nep,kijk maar naar de zwarte strepen van het knippen!! bv naast hun broeken tegen het sneeuw

Ton
27-01-2007, 04:58
Zoiets noemen ze schaduw Peter...
Zou wel een verrekte goede fotoshop zijn (wat ik me niet voor kan stellen!)

nick
27-01-2007, 05:00
Zou ongetwijfeld wel een echte foto zijn,

Liever hun dan ik brrrr :D

chief108
27-01-2007, 05:01
jullie moeten Fighter in the Wind (staat in MMF) eens zien om te begrijpen waarom kyokushin makkers dit allemaal doen... :rolleyes:

Richelieu
27-01-2007, 05:25
70% van de weerstand word bepaalt in je buik...:D Misschien zijn ze die wel aan het trainen. Leuke foto Jan. Tot volgende week !!

mama
27-01-2007, 05:33
brr moet er niet aandenken
zelfs niet een warme trui en sjaal..... en schoenen aan
maar iedere gek zijn gebrek ;)

Influcted
27-01-2007, 05:49
Die ene gozer heeft gewoon spijkerbroek aan :D

MissGG
27-01-2007, 05:51
Als vechter moet je in alle (weers)omstandigheden je sport kunnen uitoefenen. In de zon, in de sportschool, op straat en ook in de winter ;)

Mss is dat de achterliggende gedachte? Ik doe het ze in ieder geval niet na.

chief108
27-01-2007, 07:57
it's mind over matter...

if you don't mind
it doesn't matter....

jan sensei kyokushin
27-01-2007, 13:57
jullie moeten Fighter in the Wind (staat in MMF) eens zien om te begrijpen waarom kyokushin makkers dit allemaal doen... :rolleyes: Osu chief de meesten hier weten niet waar ze over praten .ze moeten het en keer meegemaakt hebben en kyokushin training buiten min 5 graden is al genoeg voor ze ;) watjes trainen binnen kerels met ballen buiten

respect
osu

ik kan 2dagen niet reageren ik ben op reis jaja voor het kyokushin :D vertrek straks

met de beste sportgroeten

Thomasmurda
27-01-2007, 18:43
Het is maar wat je leuk vindt..

MB667
27-01-2007, 19:00
die helemaal rechtse kijkt niet zo blij

Thomasmurda
27-01-2007, 19:18
die helemaal rechtse kijkt niet zo blij

He's a mean killingmachine!

Bud S
28-01-2007, 19:57
ff snel poseren voor die foto
en dan gaan we snel weer onder de zonnebank

Bud S
28-01-2007, 20:02
waarmee ik niet wil zeggen dat ik de spirit heb om met m'n blote poten bij -20 in de sneeuw te gaan staan.
ik bleef denk ik een heel weekend in dat zonnekanon liggen roosteren
alleen af en toe ff op het belletje drukken voor een biertje.
die zijn me al koud genoeg

respect jongens !

micha
28-01-2007, 23:48
ik ben altijd trots op onze Sjaak

nick
29-01-2007, 00:47
70% van de weerstand word bepaalt in je buik...:D Misschien zijn ze die wel aan het trainen.

Dat kan ook door actimel te drinken :stupid:

redjuh
29-01-2007, 03:24
Sjaak roeleert

Jeroen
29-01-2007, 05:13
Echte mannen zuigen hun buik niet in, maar zijn op hun gemak met hun lichaam.

adam
29-01-2007, 06:00
helemaal nep, als je getraind heb in koud zie je niet zo fit eruit. zelfs die broek is eens niet nat, alleen stukje van broek van sjaak, links onder.
gewooon binnen getraind, en ff buiten foto gemaakt.
of ff met met hen broekje poker gespeld en ondertussen paar foto's gemaakt

redjuh
29-01-2007, 10:19
helemaal nep, als je getraind heb in koud zie je niet zo fit eruit. zelfs die broek is eens niet nat, alleen stukje van broek van sjaak, links onder.
gewooon binnen getraind, en ff buiten foto gemaakt.
of ff met met hen broekje poker gespeld en ondertussen paar foto's gemaakt

je zit er naast kerel... Sjaak heeft zeer kort hiervoor in Iran diverse seminars gegeven. Hij gaat de wereld over om de kyo kushin spirit te verspreiden, en wordt door talloze landen en organisaties uitgenodigd, hun kennis te verrijken.

jan sensei kyokushin
29-01-2007, 15:25
helemaal nep, als je getraind heb in koud zie je niet zo fit eruit. zelfs die broek is eens niet nat, alleen stukje van broek van sjaak, links onder.
gewooon binnen getraind, en ff buiten foto gemaakt.
of ff met met hen broekje poker gespeld en ondertussen paar foto's gemaakt Osu ik weet niet hoe oud jij bent ADAM volgens mij 16 jaar of iets ouder , maar je oordeel slaagt nergens op!! ik ben 62 jaar en train nog elke dag buiten al 46 jaar en 37jaar kyokushin ondanks het weer regen en wind kou winter of wamte en geef les buiten dat is het kyokushin !! en ieder kist zen sport uit in het martial -arts -budo ik dus (sjaak) en vele met ons het kyokushin .er valen velen af na en tijd het soorteert zich zelf op de trainingen seminars enz . alleen de sterksten blijven over OMDAT de trainningen ZO ZWAAR ZIJN ,het is voor kerel met ballen en niet voor mietjes .het kyokushin zo als SOSEI MASUTATO OYAMA het ook trainde en zen lesstof De 3K,s betekent Kata,s schaduwgevechten Kihon de basis technieken trainnen ,Kumite vechten FULcontact en wij met zen allen in het kyokushin proberen het zo goed als het kan na te streven en te onderwijzen aan de kohai,s leerlingen. ADAM zeg niet weer dat het nep is dat doet mij pijn nog meer dan en zware training in het kyokushin .kyokushin is ons leven en velen met ons zoals en ieder zen eiggen sport uit zoekt die bij hem of haar past met alle
repect .

de rest van de foto,s volgen nog maar ik heb problemen met de pc met uploaden en daar zij ook foto,s bij dat ze binnen en buiten met de wamte en kou trainnen Adam wij zijn ten slotte ook maar gewoon en mens of niet en geen robot;)
en ik ben zelf 2dagen op pad geweest in holland voor het kyokushin dit weekend

osu
met de beste sportgroeten

jan sensei

Bud S
29-01-2007, 16:43
Osu ik weet niet hoe oud jij bent ADAM volgens mij 16 jaar of iets ouder , maar je oordeel slaagt nergens op!! ik ben 62 jaar en train nog elke dag buiten al 46 jaar en 37jaar kyokushin ondanks het weer regen en wind kou winter of wamte en geef les buiten dat is het kyokushin !! en ieder kist zen sport uit in het martial -arts -budo ik dus (sjaak) en vele met ons het kyokushin .er valen velen af na en tijd het soorteert zich zelf op de trainingen seminars enz . alleen de sterksten blijven over OMDAT de trainningen ZO ZWAAR ZIJN ,het is voor kerel met ballen en niet voor mietjes .het kyokushin zo als SOSEI MASUTATO OYAMA het ook trainde en zen lesstof De 3K,s betekent Kata,s schaduwgevechten Kihon de basis technieken trainnen ,Kumite vechten FULcontact en wij met zen allen in het kyokushin proberen het zo goed als het kan na te streven en te onderwijzen aan de kohai,s leerlingen. ADAM zeg niet weer dat het nep is dat doet mij pijn nog meer dan en zware training in het kyokushin .kyokushin is ons leven en velen met ons zoals en ieder zen eiggen sport uit zoekt die bij hem of haar past met alle
repect .

de rest van de foto,s volgen nog maar ik heb problemen met de pc met uploaden en daar zij ook foto,s bij dat ze binnen en buiten met de wamte en kou trainnen Adam wij zijn ten slotte ook maar gewoon en mens of niet en geen robot;)
en ik ben zelf 2dagen op pad geweest in holland voor het kyokushin dit weekend

osu
met de beste sportgroeten

jan sensei


goed zo Jan :thup:

chief108
29-01-2007, 17:20
goed zo Jan :thup:
:stupid:

Sjaak
29-01-2007, 20:20
Osu jongens, ben weer terug en het was heel leuk om in Noorwegen een paar seminars te geven en een speciale buitentraining in de sneeuw. Het was er heel koud, overdag rond de -16 en 's nachts -27.

Zal binnenkort een paar foto's plaatsen waar je kan zien waar we met een grote groep buiten trainen.

Op de opmerking over het nut hiervan kan ik kort zijn, lees dit artikel maar is wat ik geschreven heb.

http://www.musashi.nl/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=78&Itemid=78

Ik denk persoonlijk dat de "ware" karateka op zoek is naar de grenzen van "zijn eigen prestatievermogen" en bereidt is om daarvoor te "lijden".

De rest kan je zelf lezen.

Osu Sjaak

jojo
29-01-2007, 22:58
ze moeten het en keer meegemaakt hebben en kyokushin training buiten min 5 graden is al genoeg voor ze ;) watjes trainen binnen kerels met ballen buiten

respect
osu



nou ik ben liever een watje hoor mij te koud....
ik vind 15 graden al niet lekker meer (dun velletje he hahaha)
oh en trouwens ik hoef me nergens zorgen over te maken zie ik nu...
u typt kerels met ballen trainen buiten (ik ben geen kerel en heb ook geen ballen ;))

respect voor de mensen die het wel kunnen en doen!!!
maar ik hou het wel bij me dojo

jan sensei kyokushin
29-01-2007, 23:37
nou ik ben liever een watje hoor mij te koud....
ik vind 15 graden al niet lekker meer (dun velletje he hahaha)
oh en trouwens ik hoef me nergens zorgen over te maken zie ik nu...
u typt kerels met ballen trainen buiten (ik ben geen kerel en heb ook geen ballen ;))

respect voor de mensen die het wel kunnen en doen!!!
maar ik hou het wel bij me dojo Osu JOJO je hebt je huiswerk goed gedaan goed gelezen ;) meissie

adam
30-01-2007, 03:16
Osu ik weet niet hoe oud jij bent ADAM volgens mij 16 jaar of iets ouder , maar je oordeel slaagt nergens op!! ik ben 62 jaar en train nog elke dag buiten al 46 jaar en 37jaar kyokushin ondanks het weer regen en wind kou winter of wamte en geef les buiten dat is het kyokushin !! en ieder kist zen sport uit in het martial -arts -budo ik dus (sjaak) en vele met ons het kyokushin .er valen velen af na en tijd het soorteert zich zelf op de trainingen seminars enz . alleen de sterksten blijven over OMDAT de trainningen ZO ZWAAR ZIJN ,het is voor kerel met ballen en niet voor mietjes .het kyokushin zo als SOSEI MASUTATO OYAMA het ook trainde en zen lesstof De 3K,s betekent Kata,s schaduwgevechten Kihon de basis technieken trainnen ,Kumite vechten FULcontact en wij met zen allen in het kyokushin proberen het zo goed als het kan na te streven en te onderwijzen aan de kohai,s leerlingen. ADAM zeg niet weer dat het nep is dat doet mij pijn nog meer dan en zware training in het kyokushin .kyokushin is ons leven en velen met ons zoals en ieder zen eiggen sport uit zoekt die bij hem of haar past met alle
repect .

de rest van de foto,s volgen nog maar ik heb problemen met de pc met uploaden en daar zij ook foto,s bij dat ze binnen en buiten met de wamte en kou trainnen Adam wij zijn ten slotte ook maar gewoon en mens of niet en geen robot;)
en ik ben zelf 2dagen op pad geweest in holland voor het kyokushin dit weekend

osu
met de beste sportgroeten

jan sensei

OEIIII je gaat helemaal tekeer sensei. dat het zwaar is geloof ik best, en dat ze daar trainen geloof ik, dat er vaak getraint word en dat in buitenland les wordt gegeven geloof ik. maar naar mijn mening en naar mijn idee was het nu gewoon even groepfoto maken buiten, en weer binnen, misschien dat ze dan binnen trainen dan, misschien ook buiten, maar dat wil niet zeggen dat ik jou sport wil beledigen, ik heb respect voor jou sport, maar dat heb ik voor alle sporten, vooral vechtsport en krijgskunst, het ging hier gewoon om een geintje, maarja zo te zien is het verkeerd bevat, maarja dan weet ik het nu,

Jeroen
30-01-2007, 07:10
Grote ballen, klein pikkie... dan krijg je dit soort hissy fits.

jan sensei kyokushin
30-01-2007, 19:37
OEIIII je gaat helemaal tekeer sensei. dat het zwaar is geloof ik best, en dat ze daar trainen geloof ik, dat er vaak getraint word en dat in buitenland les wordt gegeven geloof ik. maar naar mijn mening en naar mijn idee was het nu gewoon even groepfoto maken buiten, en weer binnen, misschien dat ze dan binnen trainen dan, misschien ook buiten, maar dat wil niet zeggen dat ik jou sport wil beledigen, ik heb respect voor jou sport, maar dat heb ik voor alle sporten, vooral vechtsport en krijgskunst, het ging hier gewoon om een geintje, maarja zo te zien is het verkeerd bevat, maarja dan weet ik het nu,
Nee hoor Adam altijd lachen blijven Adam ;)

En forum is om je mening tegeven ook met humor .
en wie antwoord geeft kan antwoord terug verwachten


met de beste sportgroeten

osu jan

Sjaak
30-01-2007, 19:51
Osu Jan,

heb net al gereageert op Dennis zijn reactie op FT want hij weet in tegenstelling tot een paar anderen precies waar ik het over heb. Op sommige mensen moet je gewoon niet reageren, negeer ze gewoon. Dit is een forum en iedereen heeft recht op zijn mening maar om anderen nu gelijk belachelijk te maken en te beschuldigen van nepfoto's slaat nergens op maar goed helaas heb je van zulke "figuren". De hele foto reportage over de buitentraing zal binnenkort worden geplaatst op onze website.

Ben het helemaal eens met Dennis dat de meeste mensen niet meer willen lijden om tot het uiterste te gaan. Ben van mening dat afzien karaktervormend is voor de ware kyokushin karateka omdat je zo jezelf kan testen om grensverleggend bezig te zijn, mensen zijn veels te makkelijk en kiezen vaak de weg van de minste weerstand, opgeven is o zo makkelijk. Als je opgeef in je sport zal je dat ook in je dagelijks leven doen en daarom is hard trainen en nooit opgeven zo belangrijk voor je.

Onder barre weersomstandigheden trainen maakt je alleen maar sterker en zelfkastijding door het slaan met de sinai maakt je een stuk minder gevoelig voor pijn want je gaat aan de pijn wennen. Kyokushin is pijn lijden en geven en nemen en vooral dat laatste is zo moeilijk. 90 % van de mensen wil wel uitdelen maar incasseren dat kunnen ze niet of dat willen ze niet.

Tja het is een persoonlijke keus die je moet maken en ieder moet dat voor zichzelf weten maar opmerkingen over effe buiten poseren worden vaak gemaakt door mensen die niet weten waar ze het over hebben en die niet de spirit hebben om zichzelf te testen.

Kyokushin is mijn sport en ik doe het nu al zo lang dat het een stukje van mezelf is geworden en weet je ik ga iedere dag nog met veel plezier naar de dojo. Kyokushin trainen is voor mij net zo vanzelfsprekend als iedere morgen mijn tanden poetsen en douchen, het hoort er bij.

Alle jongen die serieus hebben gereageert bedankt voor hun reactie

osu Sjaak

Fr3ddy
30-01-2007, 20:34
Ik vind het knap Sjaak! Respect.. Volgende keer als je weer buiten traint doe ik mee! Van de zomer ofzo :P

ICON
30-01-2007, 21:21
wat is een sinai sjaak?

FOCUS
30-01-2007, 22:03
ik weet nu wel waarom karateka's heel de tijd niesen OSU. OSU OSU

zonder gekkigheid: kyokishin is bikkelen -respect.

jan sensei kyokushin
30-01-2007, 22:30
wat is een sinai sjaak? Osu icon dit is en sinai en bamboe stok zwaard waar je mee op je buikspieren enz wordt getraind ze gaan soms aan flarden door midden mijn sensei sloeg ook 1 kapot vroeger op mijn lichaam .

http://img206.imageshack.us/img206/7342/foto13en5.jpg

http://img206.imageshack.us/img206//8545/foto14fs4.jpg

http://img99.imageshack.us/img99/1622/foto16nq9.jpg
zie jullie mijn kantoor ook en keer ;)

met de sportiefste sportgroeten

osu jan

jan sensei kyokushin
31-01-2007, 01:22
Osu icon dit is en sinai en bamboe stok zwaard waar je mee op je buikspieren enz wordt getraind ze gaan soms aan flarden door midden mijn sensei sloeg ook 1 kapot vroeger op mijn lichaam .

http://img206.imageshack.us/img206/7342/foto13en5.jpg

http://img206.imageshack.us/img206//8545/foto14fs4.jpg

http://img99.imageshack.us/img99/1622/foto16nq9.jpg
zie jullie mijn kantoor ook en keer ;)

met de sportiefste sportgroeten

osu jan

osu en dit is en echt samoerai zwaard katana van 365 jaar oud met bloed gleuf daar herken je en echt zwaard aan ,en er moet en nummer met naam in de binnenkant van de katana staan handgreep .deze kost als je een wil kopen om en bij de 5000 euro,s of meer ligt aan de ouderdom van het zwaard hoe ouder hoe duurder dit zwaard is later voor mijn kleinzoon
osu.

http://img176.imageshack.us/img176/3073/foto17us2.jpg
http://img259.imageshack.us/img259/9940/foto18ps2.jpg

remco pardoel
31-01-2007, 02:16
geef mij maar de warmere temperaturen
respect!

harryg
31-01-2007, 03:48
Osu Jan,

Dat is een mooie katana wat jij hebt. Ben ik echt wel jaloers op!

Wat zal je kleinzoon straks trots zijn!!

Jaren geleden IAIDO beoefend. Alleen dan niet met een katana maar met een iaito (= oefen katana).

Harry

harryg
31-01-2007, 03:54
Osu Jan,

Kyokushin is mijn sport en ik doe het nu al zo lang dat het een stukje van mezelf is geworden en weet je ik ga iedere dag nog met veel plezier naar de dojo. Kyokushin trainen is voor mij net zo vanzelfsprekend als iedere morgen mijn tanden poetsen en douchen, het hoort er bij.



Karate is dus voor jou geen sport maar een way of life. Dat is het voor mij ook. Al jaren lang.

Harry

Sjaak
31-01-2007, 04:45
Karate is dus voor jou geen sport maar een way of life. Dat is het voor mij ook. Al jaren lang.

Harry

Ik weet het Harry, ik weet het

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
31-01-2007, 15:07
Osu Jan,

Dat is een mooie katana wat jij hebt. Ben ik echt wel jaloers op!

Wat zal je kleinzoon straks trots zijn!!

Jaren geleden IAIDO beoefend. Alleen dan niet met een katana maar met een iaito (= oefen katana).

Harry Osu harry als je goed kijkt op de foto zie je boven de boedha,s nog 1 katana zwart in zijn schede daar oefen ik IAIDO mee maar dat is en namaak
ja harry kyokushin is mijn levens weg in alles met alles om alles voor alles zolang ik nog leef
osu jan

met de beste sportgroeten

ICON
31-01-2007, 16:26
ah een sinai is dus zo'n stok waar remco ook altijd mee loopt te zwaaien?:D vorige week ging er eentje kapot op een reet van iemand:D

marcelt
01-02-2007, 06:19
Veel trainen, hard trainen, afzien vooraan komen te staan waar anderen afgehaakt zijn dat ken ik allemaal en vind ik zelf ook tof.
Het speciaal opzoeken van pijn spreekt me minder aan en buiten trainen met -17 zie ik helemaal niks in. Zulke temperaturen zouden voor mij op zich al een reden zijn om niet naar een land te gaan. Maar respect dat anderen trainen in die temperaturen aankunnen. Ik begrijp alleen niet dat ze dat willen.

Sjaak
03-02-2007, 20:44
Sommige dingen in het leven zijn onbegrijpelijk .................. en sommige sporen gewoon niet

osu

marcelt
05-02-2007, 05:53
Sommige dingen in het leven zijn onbegrijpelijk .................. en sommige sporen gewoon niet

osu

:D

Sjaak
07-02-2007, 10:52
Ik weet het Marcel, vele beschouwen ons als gestoord maar zie het maar zo dat we allemaal een klein beetje prettig sport gestoord zijn

Osu Sjaak