PDA

View Full Version : mixfight forum and imago problemen censuur



H POWER
27-01-2007, 18:44
Tot mijn verbazing lees ik dat de topic van Appy E, is gesloten?
Het gonst van de geruchten in vechtsportland en iedereen weet nu wel wat er is gebeurt.
Het grappige is dat de man in kwestie dan wordt opgebeld door de heren moderatoren om even te kijken hoe het zit. Appy komt met een heel ander verhaal, maar het is duidelijk dat er wat aan de hand is!
Er wordt geschreven dat het schadelijk kan zijn voor de promotor zijn imago????????????????
Op dit zelfde forum kunnen we lezen hoe een red devil lid (manager Appy E) een verklaring geeft over zijn tatoo's. Hij is trots op vijf jaar gavangenis voor een gewapende overval en heeft een tattoo met Got is mit Uns, deze inscriptie konden wij vinden op alle ss riemen van de Nazi's.
Ik ben voor vrijheid van meningsuiting en heb sterk het vermoeden dat forum moderatoren bedreigd zijn. Hoe kun je nu wel zoiets op je forum plaatsen maar als een bekende manager/promotor over de schreef gaat dan CENSUUR? En niet zo maar over de schreef maar heel erg!
Je kunt dit natuurlijk nooit stil houden al helemaal niet als er opname van zijn. Nog gekker wordt het toen vorig jaar de Hr Simon Rutz en Baddr wel met naam en toenaam werden vermeld na een gerucht op alle forum's alvorens we een week later in de telegraaf daarover konden lezen.
Dat geef mij erg te denken???????????????????????????????????????
Worden de heren moderatoren bedreigd?

ashi76
27-01-2007, 18:48
Ik kan je met zekerheid zeggen dat aan mijn adres geen enkele bedreiging is gedaan.
De reden waarom de topic tijdelijk verplaatst is, is omdat we zeker willen weten dat de beschuldigingen op waarheid berust zijn.

In het geval dat dit namelijk niet zo is zou dit betrokkene ernstig kunnen beschadigen.

Niets meer en niets minder imo.

Dus geen censuur, maar eerder voorzichtigheid.

Illest
27-01-2007, 19:00
Ik moet zeggen dat ik me er ook over verbaasde. Ik heb het gisteren gehoord van een vriend van me. Of het allemaal waar is, doet er nu niet toe. Goed punt trouwens; waarom Rutz en Badr wel en Appy.E niet?

Die topic over die tattoo heb ik wel gezien maar niet gelezen. En als ik het nu hoor, hoef ik het niet eens meer te lezen:thown:

Net als je denkt dat de sport in aanzien 1 stap vooruit doet, gaat ze door dit soort affaires in werkelijkheid weer 2 stappen terug.

H POWER
27-01-2007, 19:22
Ik kan je met zekerheid zeggen dat aan mijn adres geen enkele bedreiging is gedaan.
De reden waarom de topic tijdelijk verplaatst is, is omdat we zeker willen weten dat de beschuldigingen op waarheid berust zijn.

In het geval dat dit namelijk niet zo is zou dit betrokkene ernstig kunnen beschadigen.

Niets meer en niets minder imo.

Dus geen censuur, maar eerder voorzichtigheid.

Misschien mis ik iets?
Maar hoe zat het dan met de zekerheid rond Simon en Badrr, heb je die toen ook gebeld (stond gelijk op alle forums)?
Als je wilt weten of die beschuldigingen op waarheid berusten, waarom benader je dan niet de personen in kwestie? Ik ben er zeker van dat ze je die opname wel even willen laten horen.
Of bel een aantal mensen die in die opnamens worden genoemd, wat die ervan vinden.
En een vechter met veroordeling voor gewapende overval en een tatoo met een zin die op alle ss Nazi's belts is te zien, is niet schadelijk voor imago van de betreffende manager of vechtsport in algemeen?
Wanneer is bij jullie iets schadelijks, moet er eerst iemand vermoord zijn of is opdracht geven tot ook een aanleiding tot nieuws?
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat jullie andere betrokkene hebben gesproken en hoe lang het duurt voordat de topic wordt heropend!
Rare geselecteerde vormen van voorzichtigheid hanteren jullie bij mixfight.

The Bulldog
27-01-2007, 19:28
Ik begrijp de onderbouwing van de Mod. , en ben het er mee eens dat dit allemaal best schadelijk kan zijn voor de persoon in kwestie.

MAAR...ook ik zie een groot verschil in handelen die mij verbaasd.

Daarbij dan wel weer de opmerking dat ik niet zit te wachten op zulke speculatieve, onrust veroorzakende topics..

OSU!!

waikkal
27-01-2007, 19:29
is apy e. apy echteld? zal toch niet?

Illest
27-01-2007, 19:35
is apy e. apy echteld? zal toch niet?

yep

H POWER
27-01-2007, 19:41
Ik begrijp de onderbouwing van de Mod. , en ben het er mee eens dat dit allemaal best schadelijk kan zijn voor de persoon in kwestie.

MAAR...ook ik zie een groot verschil in handelen die mij verbaasd.

Daarbij dan wel weer de opmerking dat ik niet zit te wachten op zulke speculatieve, onrust veroorzakende topics..

OSU!!

Bij Rutz en Badrr werdt ook niet gewacht tot ze op de voorpagina van de telegraaf stonden. Het is nu wel duidelijk dat er wat aan de hand is! En heel wat ergers als Simon en Baddr en handeling waar je mischien zelfs wel begrip voor kon hebben.
Als er ooit een geval is geweest wat niet speculatief te noemen is, is het wel de handelswijze van de persoon nu in kwestie (veel getuigen en zelfs opnamens).
Steve Brown werdt zo ook ontmakserd en is de brenger van het nieuws de onruststoker of de persoon in kwestie die deze onrust veroorzaakt?
Ik denk dat het alleen maar goed is dat dit soort handelswijze aan de kaak worden gesteld en dat dit soort mensen worden geweerd uit de vechtsportwereld (niet alleen vechtsportwereld maar hele maatschappij).
Moet je voorstellen dat je net zaken wilt gaan doen met zo'n gangster?
Ik geloof zelfs dat dit maar het topje van de ijsberg is, als je tot zulke dingen in staat bent zul je nog wel veel meer op je kerfstok hebben.

Fr3ddy
27-01-2007, 19:46
What happened?

harryg
27-01-2007, 19:49
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Wheelie
27-01-2007, 19:50
Het gonst van de geruchten in vechtsportland

Klopt, het zijn op dit moment geruchten


Misschien mis ik iets?
Maar hoe zat het dan met de zekerheid rond Simon en Badrr, heb je die toen ook gebeld

Ja, maar Simon was toen niet bereikbaar omdat hij en Badr toen al vast zaten.
Dit werd naar ons toe bevestigd door een van zijn medewerkers.

Wheelie
27-01-2007, 20:13
Vandaag is op Mixfight.nl een topic geplaatst waarin een gerucht over Apy Echteld is geplaatst. Navraag bij Apy leert in ieder geval dat een en ander volgens Apy een stuk genuanceerder ligt dan de betreffende post doet vermoeden. De eigenaren van Mixfight.nl zijn van mening dat de topic mogelijk (onterecht) een groot imagoprobleem kan opleveren. De topic blijft daarom verwijderd, tot er meer duidelijkheid bestaat. Ik verzoek jullie hiermee rekening te houden en geen nieuwe topics rondom dit onderwerp aan te maken. Mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met een van de administrators. Mocht desalniettemin toch een nieuwe topic worden aangemaakt met dit onderwerp dan zal deze verwijderd of gesloten worden door de moderators.

Mickey
27-01-2007, 20:17
En ter verduidelijking: Wij zijn niet bedreigd.
We blijven hier gewoon graag buiten.

Mickey
27-01-2007, 22:52
Als gevolg van het herhaaldelijk openen van topics hierover en negeren van verzoeken van de mods dit niet te doen is H POWER 5 dagen gebanned.

Justinian
28-01-2007, 23:55
Als er ooit een geval is geweest wat niet speculatief te noemen is, is het wel de handelswijze van de persoon nu in kwestie (veel getuigen en zelfs opnamens).
Ondanks het feit dat deze topic al was gesloten, even voor de duidelijkheid het volgende. Het gaat hier om geruchten, niet om feiten. Ik heb niet de beschikking over de geluidsopname, ik heb alleen een verhaal van een forumlid en een verklaring van Apy.

Als vaststaande feiten zouden worden geplaatst dan is dat tot daar aan toe, sterker nog ik zou er persoonlijk geen moeite mee hebben gehad wanneer Waikkal de geluidsopname had geplaatst - ik weet niet hoe de andere admins erover denken, maar goed. Dan hou je het feitelijk. Nu verschillen de verhalen van Apy en Waikkal en dan lijkt het me gezien de ernst van de situatie niet gepast dat Mixfight.nl een podium biedt voor speculatie.

mossad
29-01-2007, 00:37
Ondanks het feit dat deze topic al was gesloten, even voor de duidelijkheid het volgende. Het gaat hier om geruchten, niet om feiten. Ik heb niet de beschikking over de geluidsopname, ik heb alleen een verhaal van een forumlid en een verklaring van Apy.

Als vaststaande feiten zouden worden geplaatst dan is dat tot daar aan toe, sterker nog ik zou er persoonlijk geen moeite mee hebben gehad wanneer Waikkal de geluidsopname had geplaatst - ik weet niet hoe de andere admins erover denken, maar goed. Dan hou je het feitelijk. Nu verschillen de verhalen van Apy en Waikkal en dan lijkt het me gezien de ernst van de situatie niet gepast dat Mixfight.nl een podium biedt voor speculatie.

Op zich vind ik het prima om geroddel(als dat het is) geen ruimte te geven omdat dat inderdaad onnodig schadelijk kan zijn. Maar dat HPower 5 dagen verwijderd is, vind ik communistische trekjes hebben. Je kunt gewoon een topic sluiten en daarmee is dan de kous af, tenzij hij het blijft negeren. Volgens mij heeft hij niets schokkends gezegd verder.

Justinian
29-01-2007, 00:40
Op zich vind ik het prima om geroddel(als dat het is) geen ruimte te geven omdat dat inderdaad onnodig schadelijk kan zijn. Maar dat HPower 5 dagen verwijderd is, vind ik communistische trekjes hebben. Je kunt gewoon een topic sluiten en daarmee is dan de kous af, tenzij hij het blijft negeren. Volgens mij heeft hij niets schokkends gezegd verder.
In dit geval bleef hij het inderdaad negeren ;) In een ander onderdeel van het forum staan als ik het goed heb nog 2 van deze topics van 'HPower'.

micha
29-01-2007, 00:43
ik ben ook niet zo kapot van het bannen van leden maar dat was al bekend

DK
29-01-2007, 00:52
Volgens mij is dit een forum om dingen over en uit de vechtsport te brengen als nieuws en er daarna over door te praten.

Ik persoonlijk vind het totaal niet nodig om prive zaken van personen uit de vechtsport wereld hier te lezen en al helemaal niet de reacties van een stel pubers en wereld vreemde computer nerds. Hiermee bedoel ik uiteraard een klein deel van de forum leden, dus hoop niet dat iedereen zich nu aangevallen voelt.

Dit zelfde vind ik van de zgn. vechtsport schandalen, ik ben een voorstander van de doofpot. Niet iedereen hoeft altijd alles maar te weten.

Tsuki
29-01-2007, 01:09
ik weet niet waar het allemaal over gaat maar idd zoals DK zegt niet iedereen hoeft alles te weten ..........................

De man van 14K
29-01-2007, 01:40
ik ben geen puber of pcnerd maar ben wel errug nieuwsgierig...... :rolleyes:

mossad
29-01-2007, 01:53
Ik ben ook nieuwsgierig maar dat is iedereen denk ik. Dat is op zich geen reden om dit soort dingen op een forum te bespreken. Maar wanneer het gaat om criminele activiteiten van een promotor danwel een vechter vind ik het wel relevant omdat ik de keuze wil hebben of ik zo iemand steun. Als er bijvoorbeeld een gala georganiseerd wordt door iemand die tot zijn oren in de onderwereld zit, wil ik daar geen geld aan uitgeven. Dan moeten er echter wel feiten op tafel komen.

Ik ben dus tegen de doofpot maar ik ben het er wel mee eens dat niet iedereen alles hoeft te weten

topjournalist
29-01-2007, 02:07
Volgens mij is dit een forum om dingen over en uit de vechtsport te brengen als nieuws en er daarna over door te praten.

Ik persoonlijk vind het totaal niet nodig om prive zaken van personen uit de vechtsport wereld hier te lezen en al helemaal niet de reacties van een stel pubers en wereld vreemde computer nerds. Hiermee bedoel ik uiteraard een klein deel van de forum leden, dus hoop niet dat iedereen zich nu aangevallen voelt.

Dit zelfde vind ik van de zgn. vechtsport schandalen, ik ben een voorstander van de doofpot. Niet iedereen hoeft altijd alles maar te weten.

Wat is dan een prive zaak? Als jij kaartjes heb gekocht voor een duur gala en die promotor staat op het punt geliquideerd te worden, wil jij niet weten? Of je gaat als groot bedrijf eindelijk een MMA evenement sponsoren, iedereen weet dat de man in kwestie onbetrouwbaar is en zelfs met geweld dreigt en opdracht geeft tot liquidaties. Heb je net een contract afgesloten wordt die man opgepakt, als zakenman sponsor je dan toch nooit meer een evenement? Of wat denk je als je moeder bent van zo'n vechter en je ziet dat je manager huurmoordenaars in huurt om rivaliserende promotors uit de weg te ruimen?
Je weet niet wat er is gebeurt of nog gebeuren gaat? Maar dat er iets ergs aan de hand is weet iedereen nu wel. Dat moet ook iedereen weten, zodat je op tijd bent gewaarschuwd! Dit betreft veel personen inclusief dreigementen aan de moderatoren van mix fight. Ik zou het ook wel willen weten of ik op een dodenlijst sta. Of dat een persoon met wie je al een paar jaar werkt in werkelijkheid levensgevaarlijk onbetrouwbaare zware "junk"crimineel is.

Triker
29-01-2007, 02:46
Feiten wil ik graag zien topjournalist... speculeren gaat je goed af, maar FEITEN!!?

topjournalist
29-01-2007, 02:50
Feiten wil ik graag zien topjournalist... speculeren gaat je goed af, maar FEITEN!!?

feit is: Er is een opname waarop dit allemaal te horen is, een nog beter bewijs dan een krant of tv.

Richelieu
29-01-2007, 02:54
Hij is trots op vijf jaar gavangenis voor een gewapende overval en heeft een tattoo met Got is mit Uns, deze inscriptie konden wij vinden op alle ss riemen van de Nazi's.


Wil hier toch even op reageren. Over het feit dat meneer trots is dat hij in de gevangenis heeft gezeten kan ik niet oordelen, dat is nou eenmaal gebeurt en hij heeft hier dus zeker geen spijt van, maar voordat mensen Fedor uitmaken voor een racist wil ik toch enige duidelijkheid geven over de term "Got is mit uns"

Voordat men begint te blaten zou men beter eerst maar eens onderscheid kunnen maken tussen Nazi's, Schutzstaffel (SS) en de Wehrmacht. Ook op riemen van andere eenheden stond deze term H Power. De SS zelf had dezelfde organisatievorm als de vroegere Pruisische caverlie (tijd van Bismarck), dus los van de staat. Veel gebruiken en rituelen binnen de SS zijn zeker niet afkomstig van Korporaal Hitler, maar circuleerden al vele jaren binnen de Duiste krijgsmacht, dus ook die riemen en niet te vergeten de SS Totenkopf. Veel kleding word vandaag de dag nog steeds gedragen. Vergelijk bijvoorbeeld het tegenwoordige Duiste camo, maar eens met dat van de gemiddelde SS Panzergrenadier tegen het eind van de oorlog !!!

Triker
29-01-2007, 02:55
feit is: Er is een opname waarop dit allemaal te horen is, een nog beter bewijs dan een krant of tv.

Sinds wanneer geloof jij de krant of tv??
Je spreekt over een geluids opname, ik heb nog niet gehoord... url??

Justinian
29-01-2007, 02:55
feit is: Er is een opname waarop dit allemaal te horen is, een nog beter bewijs dan een krant of tv.
Voor jou een feit, voor ons een gerucht. Ik neem aan dat jij ook van horen zeggen hebt dat er een opname is, of heb jij de opname in je bezit?!

Ralph
29-01-2007, 03:22
Als er zo'n opname is, dan zou ik die idd best willen horen!

topjournalist
29-01-2007, 03:27
Wil hier toch even op reageren. Over het feit dat meneer trots is dat hij in de gevangenis heeft gezeten kan ik niet oordelen, dat is nou eenmaal gebeurt en hij heeft hier dus zeker geen spijt van, maar voordat mensen Fedor uitmaken voor een racist wil ik toch enige duidelijkheid geven over de term "Got is mit uns"

Voordat men begint te blaten zou men beter eerst maar eens onderscheid kunnen maken tussen Nazi's, Schutzstaffel (SS) en de Wehrmacht. Ook op riemen van andere eenheden stond deze term H Power. De SS zelf had dezelfde organisatievorm als de vroegere Pruisische caverlie (tijd van Bismarck), dus los van de staat. Veel gebruiken en rituelen binnen de SS zijn zeker niet afkomstig van Korporaal Hitler, maar circuleerden al vele jaren binnen de Duiste krijgsmacht, dus ook die riemen en niet te vergeten de SS Totenkopf. Veel kleding word vandaag de dag nog steeds gedragen. Vergelijk bijvoorbeeld het tegenwoordige Duiste camo, maar eens met dat van de gemiddelde SS Panzergrenadier tegen het eind van de oorlog !!!

Ten eerste had hij het over Aleksander (dat is het broertje van Fedor) ten tweede denk ik dat dit een hele slappe poging is om een zeer negatief stuk goed te praten. Wat niet in verhouding staat omtrent een gerucht van Appy E (die overigens ook de manager is van deze troste nazi gewapende overvaller) waarom is de topic nu wel weer open, omdat de klanten naar een ander forum gaan, waar het niet wordt geboycot? Of heeft iemand bij mixfight de tape gehoord? Bedreigingen ingetrokken?

Justinian
29-01-2007, 03:33
(...)waarom is de topic nu wel weer open, omdat de klanten naar een ander forum gaan, waar het niet wordt geboycot? Of heeft iemand bij mixfight de tape gehoord? Bedreigingen ingetrokken?
Heel simpel: omdat ik wilde reageren op een stuk van 'HPower'. Voor de duidelijkheid, Mixfight.nl is niet bedreigd, we hebben de tape ook (nog) niet gehoord en voor zover ik weet hebben ook de andere fora besloten de inhoudelijke discussie t.a.v. dit onderwerp te vermijden. Het ging mij om het waarom van het sluiten te verduidelijken.

Zou trouwens fijn zijn wanneer je gewoon onder je eigen naam zou posten in plaats van een misplaatst pseudoniem te gebruiken...

Richelieu
29-01-2007, 03:35
Als je geschiedkundig sterker denkt te zijn wil ik jou verklaring wel eens horen dan. Jou antwoord op mijn verklaring vind ik erg zwak en de vechter in kwestie blijft in jou ogen nog steeds een "troste nazi gewapende overvaller"

dontmindme
29-01-2007, 03:50
Zou trouwens fijn zijn wanneer je gewoon onder je eigen naam zou posten in plaats van een misplaatst pseudoniem te gebruiken...

auw auw

remco pardoel
29-01-2007, 04:14
Ik, Remco Pardoel, denk dat de mods van dit forum zullen geleerd hebben van de kwestie van Badr en Rutz.
Daarom hun besluit in deze vermeende zaak genomen hebben .. totdat alles boven tafel is... ipv insinuaties te plaatsen.

Het is erg makkelijk, en heel goedkoop, om mensen af te branden onder een andere naam.
Ik denk dat het wel een goede zaak is om een IP check te doen voor Hpower en Topjournalist. Ik heb een vermoeden dat het een en dezelfde persoon betreft.

groetjes,

Remco Pardoel

redjuh
29-01-2007, 04:23
ach we submitten aleks ze ass toch wel

enne wanneer is het met Hpower de verkeerde kant op gegaan?

Justinian
29-01-2007, 04:40
Ik, Remco Pardoel, denk dat de mods van dit forum zullen geleerd hebben van de kwestie van Badr en Rutz.
Daarom hun besluit in deze vermeende zaak genomen hebben .. totdat alles boven tafel is... ipv insinuaties te plaatsen.
Correctomundo! Het zijn niet helemaal dezelfde zaken, maar het heeft ons wel doen besluiten zorgvuldiger om te gaan met dergelijke situaties


Ik denk dat het wel een goede zaak is om een IP check te doen voor Hpower en Topjournalist. Ik heb een vermoeden dat het een en dezelfde persoon betreft.
Jouw vermoeden is deels correct. Het wachtwoord van Hpower is overigens aangepast omdat ook 'derden', zoals Topjournalist, van zijn gegevens gebruik konden maken ;)

dontmindme
29-01-2007, 04:45
waar of niet, het komt de sport niet ten goede
het is echt zonde

topjournalist
29-01-2007, 05:08
Ik, Remco Pardoel, denk dat de mods van dit forum zullen geleerd hebben van de kwestie van Badr en Rutz.
Daarom hun besluit in deze vermeende zaak genomen hebben .. totdat alles boven tafel is... ipv insinuaties te plaatsen.

Het is erg makkelijk, en heel goedkoop, om mensen af te branden onder een andere naam.
Ik denk dat het wel een goede zaak is om een IP check te doen voor Hpower en Topjournalist. Ik heb een vermoeden dat het een en dezelfde persoon betreft.

groetjes,

Remco Pardoel

Je hebt gelijk, waarom wel bellen met Appy maar niet alle andere betrokkenen. Waarom moet er een IP check gedaan worden? Wat is er zo erg wat H Power of Top journalist geschreven heeft? Waar iedereen over roddeld wordt door een aantal mensen vermeld, gaan jullie nu ook alle IP adressen na van kickboks.nl en fightalk.nl. Iedereen die iets vermeld als nieuws en niet gelijk met een politie rapport komt of kranteknipsel, moet worden nagetrokken? Is het zo moeilijk om vertegenwoordiger van mix fight, om ook even met alle andere betrokene contact op te nemen? Waarom alleen met Appy E contact? Er is notabene een opname van!!!!!!!!!

En Remco het zal voor jouw wel bedroevend wezen om te horen dat degene voor wie jij werkte een zware crimineel blijkt te zijn. Op zich gebeurd zoiets wel vaker (als je belasting niet betaald ben je ook een crimineel), maar opdrachten voor liquidaties voor andere managers/promotors gaat wel heel ver,vindt je dat zelf ook niet?
Remco bel Hans en Dick even, die kunnen je vast wel meer vertellen. Vindt het ook heel raar dat jij als insider die opnamens nog niet hebt gehoord?

En de moderators moeten even in de geschiedenis duiken van een paar maand geleden en zichzelf diep schaamen na de bedreigingen achter het station door diezelfde persoon. Ga je een IP adres nazoeken of kijken wie die brenger van zoveel "onterecht" nieuws is? Je zou blij moeten zijn met een persoon die gewoon vermeld wat jullie angstig verbergen. En IP adressen zijn zo te gebruiken, een beetje computer nerd maakt je gek en kraakt elk adres of gebruiker. Besteed nou even een beetje tijd om te vragen of je die tape mag horen en ik denk dat dat best in orde komt.

Triker
29-01-2007, 05:10
Topjournalist zou zo bij SBS6 kunnen gaan werken :)

Vreemd dat jij ook zo op de hoogte bent van de sportwereld waar blijkbaar duistere zaakjes aan zitten.... volgens mij heb je zelf ook niet van die schone handjes...

Ik zie je wat dingen schrijven, maar harde feiten mis ik van jouw kant... je denkt ergens in je recht te zitten maar kunt het niet bewijzen.... vreemde zaak!!! Misschien verzin je alles wel!!

Justinian
29-01-2007, 05:17
En de moderators moeten even in de geschiedenis duiken van een paar maand geleden en zichzelf diep schaamen na de bedreigingen achter het station door diezelfde persoon.
Ik heb werkelijk geen flauw benul waar je het over hebt, want tot op heden ben ik (nog) niet bedreigd.


Ga je een IP adres nazoeken of kijken wie die brenger van zoveel "onterecht" nieuws is? Je zou blij moeten zijn met een persoon die gewoon vermeld wat jullie angstig verbergen. En IP adressen zijn zo te gebruiken, een beetje computer nerd maakt je gek en kraakt elk adres of gebruiker. Besteed nou even een beetje tijd om te vragen of je die tape mag horen en ik denk dat dat best in orde komt.
Nogmaals, jij hebt de betreffende tape kennelijk, ik niet. Eerder gaf ik ook al aan er persoonlijk geen moeite mee te hebben wanneer een bandopname wordt gepost. Dát is tenminste feitelijk, de geruchtenmachine die nu op gang is niet. Gelet op de ernst van de beschuldigingen lijkt het me niet meer dan redelijk geen podium te bieden voor deze geruchten.

Overigens is het wel opvallend dat je zelf nog steeds 'anoniem' post, althans je naam niet vermeldt. Word jezelf misschien bedreigd?

2look
29-01-2007, 05:35
rel altijd leuk zeker nu amon er niet meer is en de anonieme gasten ook niet ;)

maar vind dat onze topjournalist wel hoog van de toren blaast maar d bewuste tape maar niet zelf plaatst omzijn woorden kracht bij te zetten
daarnaast gaan we iedereen met crimineel verleden uit de sport bannen ?
zal aardig stil worden op tribune en in de ring

het verdiend geen schoonheidsprijs maar dit zo bespreken net zo min en mogelijk meer negatieve invloed voor de sport

dat de mods hier bedreigt zullen worden lijkt me nu wel vaak genoeg gezegd dat het onzin is, plus lijkt me ook niet dat deze zich erdoor zullen laten beïnvloeden

dus topjournalist kom nu eens gewoon met de tape dan kan je verdere gelul achterwege blijven om je gelijk te bewijzen

topjournalist
29-01-2007, 06:18
Topjournalist zou zo bij SBS6 kunnen gaan werken :)

Vreemd dat jij ook zo op de hoogte bent van de sportwereld waar blijkbaar duistere zaakjes aan zitten.... volgens mij heb je zelf ook niet van die schone handjes...

Ik zie je wat dingen schrijven, maar harde feiten mis ik van jouw kant... je denkt ergens in je recht te zitten maar kunt het niet bewijzen.... vreemde zaak!!! Misschien verzin je alles wel!!

Is niet zo vreemd hoor, ik ken een paar betrokkenen en die hebben verteld wat er over hun en anderen op die tape stond en wat er gebeurt is. Ik ben niet heilig en een paar keer veroordeeld, dus je hebt gelijk. Er zijn zoveel bekende vechtsporters en promotors bij betrokken, dat iedereen nu wel ongeveer weet wat er is gebeurt. Veroordeel mij niet of wie dan ook omdat ik van een ander forum een quote plaats, of omdat er een gerucht of nieuws wordt vermeld. Als je wilt wachten tot de officiele gebeurtenissen is dat ok, als je het niet wilt lezen, ook goed. Wil je wachten tot de tape op youtube verschijnt,ook goed.

Het gaat er nu meer over of je iets mag vermelden op een forum en wanneer niet. Wanneer censuur en wanneer niet?

Wheelie
29-01-2007, 06:34
Ik heb gisterenavond met o.a. Hans Nijman gesproken en hij heeft me inderdaad verteld over die bandopname.
Hij heeft tegen me gezegd dat als ik 'm niet geloof ik die bandopname kon komen luisteren.

Ralph
29-01-2007, 07:11
Wel klote dat ik de bewuste topic heb gemist.... Nu wordt ik wel heel erg benieuwd.

topjournalist
29-01-2007, 07:42
Ik heb gisterenavond met o.a. Hans Nijman gesproken en hij heeft me inderdaad verteld over die bandopname.
Hij heeft tegen me gezegd dat als ik 'm niet geloof ik die bandopname kon komen luisteren.

Waarom kom je daar nu pas mee Wheelie?

Ok daar is het feit!

Wheelie
29-01-2007, 07:52
Waarom kom je daar nu pas mee Wheelie?


Omdat ik nu pas online ben sinds gisteravond

topjournalist
29-01-2007, 08:04
Omdat ik nu pas online ben sinds gisteravond

Dat verklaard veel.
Heb je alleen met Hans gesproken of aan nog veel meer betrokkenen om bevestiging gevraagd, zodat we van verschillende bronnen de zelfde bevestiging krijgen?
Wat is jouw mening nu Wheelie, nadat je met een van de betrokkenen hebt geproken?

Kan er al een nieuw topic worden geopend?

54321
29-01-2007, 08:05
wie is er nu eigenlijk bedreigd?

54321
29-01-2007, 08:05
op de tape?

topjournalist
29-01-2007, 08:07
Ik heb werkelijk geen flauw benul waar je het over hebt, want tot op heden ben ik (nog) niet bedreigd.


Nogmaals, jij hebt de betreffende tape kennelijk, ik niet. Eerder gaf ik ook al aan er persoonlijk geen moeite mee te hebben wanneer een bandopname wordt gepost. Dát is tenminste feitelijk, de geruchtenmachine die nu op gang is niet. Gelet op de ernst van de beschuldigingen lijkt het me niet meer dan redelijk geen podium te bieden voor deze geruchten.

Overigens is het wel opvallend dat je zelf nog steeds 'anoniem' post, althans je naam niet vermeldt. Word jezelf misschien bedreigd?

Vreemd dat jouw collega Wheelie wel spreekt met betrokkenen, maar dat hij pas nu online is met een bevestiging? Waarom hadden jullie omtrent dit volgens jullie gevoelige onderwerp, geen contact met elkaar (je kon toch even bellen)? Waarom belde Wheelie jouw niet even met een bevestiging dat het verhaal klopt en dat dit door meerdere betrokkenen is bevestigd?

Evilman
29-01-2007, 08:31
daarnaast gaan we iedereen met crimineel verleden uit de sport bannen ?
zal aardig stil worden op tribune en in de ring


heerlijk :thup: geen geroep, gejoel en glazen gooien

mossad
29-01-2007, 09:42
Hier gaat vrees ik een beerput open waar we met zijn allen niet blij van zullen worden.

Illest
29-01-2007, 11:05
Vreemd dat jouw collega Wheelie wel spreekt met betrokkenen, maar dat hij pas nu online is met een bevestiging? Waarom hadden jullie omtrent dit volgens jullie gevoelige onderwerp, geen contact met elkaar (je kon toch even bellen)? Waarom belde Wheelie jouw niet even met een bevestiging dat het verhaal klopt en dat dit door meerdere betrokkenen is bevestigd?

Nu weet ik het zeker! Het is Peter R. de Vries! Ik zal zorgen dat ik online ben en je posts in de gaten houd, dan heb ik altijd een alibi;)


(Sorry, ik probeerde ff grappig te doen. Ik vrees dat mossad gelijk heeft. Klinkt niet goed dit. Je pakt ze wel aan he? Topjournalist rulezzz:cool2: )

Justinian
29-01-2007, 16:59
Dat verklaard veel.
Heb je alleen met Hans gesproken of aan nog veel meer betrokkenen om bevestiging gevraagd, zodat we van verschillende bronnen de zelfde bevestiging krijgen?
Wat is jouw mening nu Wheelie, nadat je met een van de betrokkenen hebt geproken?

Kan er al een nieuw topic worden geopend?
Jij staat echt te springen om het nieuws naar buiten te brengen he :D Maak jezelf eens bekend, dan wordt het misschien duidelijk waarom je het naar buiten wilt brengen.


Vreemd dat jouw collega Wheelie wel spreekt met betrokkenen, maar dat hij pas nu online is met een bevestiging? Waarom hadden jullie omtrent dit volgens jullie gevoelige onderwerp, geen contact met elkaar (je kon toch even bellen)? Waarom belde Wheelie jouw niet even met een bevestiging dat het verhaal klopt en dat dit door meerdere betrokkenen is bevestigd?

Je trekt nogal voorbarige conclusies... Ik heb niet gesproken met de 'betrokkenen' (voor zover je daar al van kunt spreken), maar Wheelie heeft er mee gesproken. Lijkt me niet meer dan logisch dat hij het hier dan ook post.

topjournalist
29-01-2007, 18:28
Jij staat echt te springen om het nieuws naar buiten te brengen he :D Maak jezelf eens bekend, dan wordt het misschien duidelijk waarom je het naar buiten wilt brengen.

Nee ik ben niet de brenger van het nieuws, dat was iemand anders op jullie forum (ga maar goed kijken naar zijn IP adres want dat doen jullie graag), die persoon hebben jullie eraf geknikkerd met zijn nieuws. Mijn topic ging over het feit dat Simon Rutz wel al een week te bewonderen was op jullie forum (toen er iets nieuws te melden was, wat later voorpagina telegraaf werdt). Dat er een stuk stond op jullie forum over Aleksander die trots tatoo's had op zijn lijf over een gewapende overval en een hitler spreuk (zou volgens jullie niet schadelijk zijn voor de sport). Ik noem dat hypocriet. Jij van alle mensen moet niet proberen dit in mijn schoenen te schuiven maar eerst een leren lezen.


Je trekt nogal voorbarige conclusies... Ik heb niet gesproken met de 'betrokkenen' (voor zover je daar al van kunt spreken), maar Wheelie heeft er mee gesproken. Lijkt me niet meer dan logisch dat hij het hier dan ook post.

Dat beweer ik ook niet ,alhoewel een van jullie de moeite name om App E binnen 5 minuten te bellen? Als je als moderators een volgens jullie schadelijk stuk aan het observeren bent, is het dan niet logisch dat je met elkaar daar over communiceert? En als de ene moderator meer weet, dat hij dat even doorgeeft? Wheelie poste hier ook voordat hij met betrokkenen heeft gesproken.

topjournalist
29-01-2007, 18:41
Jij staat echt te springen om het nieuws naar buiten te brengen he :D Maak jezelf eens bekend, dan wordt het misschien duidelijk waarom je het naar buiten wilt brengen.


Je trekt nogal voorbarige conclusies... Ik heb niet gesproken met de 'betrokkenen' (voor zover je daar al van kunt spreken), maar Wheelie heeft er mee gesproken. Lijkt me niet meer dan logisch dat hij het hier dan ook post.

Nee ik ben niet de brenger van het nieuws, dat was iemand anders op jullie forum (ga maar goed kijken naar zijn IP adres want dat doen jullie graag), die persoon hebben jullie eraf geknikkerd met zijn nieuws. Mijn topic ging over het feit dat Simon Rutz wel al een week te bewonderen was op jullie forum (toen er iets nieuws te melden was, wat later voorpagina telegraaf werdt). Dat er een stuk stond op jullie forum over Aleksander die trots tatoo's had op zijn lijf over een gewapende overval en een hitler spreuk (zou volgens jullie niet schadelijk zijn voor de sport). Ik noem dat hypocriet. Jij van alle mensen moet niet proberen dit in mijn schoenen te schuiven maar eerst een leren lezen.

. Dat beweer ik ook niet dat jij met betrokkenen hebt gesproken ,alhoewel een van jullie de moeite name om App E binnen 5 minuten te bellen? Als je als moderators een volgens jullie schadelijk stuk aan het observeren bent, is het dan niet logisch dat je met elkaar daar over communiceert? En als de ene moderator meer weet, dat hij dat even doorgeeft? Wheelie poste hier ook voordat hij met betrokkenen heeft gesproken.

Overigens bedoel ik met topic mijn post, ik ben die topic niet gestart over dat Apy E iets zou hebben gedaan. Ook niet de censuur post, maar maak me wel druk over censuur, en hypocriet zijn!

Mickey
29-01-2007, 18:51
Nee ik ben niet de brenger van het nieuws, dat was iemand anders op jullie forum (ga maar goed kijken naar zijn IP adres want dat doen jullie graag), die persoon hebben jullie eraf geknikkerd met zijn nieuws. Mijn topic ging over het feit dat Simon Rutz wel al een week te bewonderen was op jullie forum (toen er iets nieuws te melden was, wat later voorpagina telegraaf werdt). Dat er een stuk stond op jullie forum over Aleksander die trots tatoo's had op zijn lijf over een gewapende overval en een hitler spreuk (zou volgens jullie niet schadelijk zijn voor de sport). Ik noem dat hypocriet. Jij van alle mensen moet niet proberen dit in mijn schoenen te schuiven maar eerst een leren lezen.

. Dat beweer ik ook niet dat jij met betrokkenen hebt gesproken ,alhoewel een van jullie de moeite name om App E binnen 5 minuten te bellen? Als je als moderators een volgens jullie schadelijk stuk aan het observeren bent, is het dan niet logisch dat je met elkaar daar over communiceert? En als de ene moderator meer weet, dat hij dat even doorgeeft? Wheelie poste hier ook voordat hij met betrokkenen heeft gesproken.

Overigens bedoel ik met topic mijn post, ik ben die topic niet gestart over dat Apy E iets zou hebben gedaan. Ook niet de censuur post, maar maak me wel druk over censuur, en hypocriet zijn!

Heheh.. Vasthoudend ben je wel..

Als eigenaren van Mixfight.nl behouden wij ons het recht voor om topics en meldingen te locken / verwijderen
indien deze mogelijke betrokkenen eventuele schade zou kunnen berokkenen. Ik zie een aantal maal de kwestie
Rutz / Badr worden aangehaald. Destijds hebben wij op verzoek van de organisatie toen ook een aantal topics
tijdelijk geparkeerd. Ongeacht hetgeen waarvan men wordt beschuldigd dragen ze wel bij aan de opbouw van
vechtsport in Nederland. Ik zie beschuldigingen als deze niet als een visitekaartje voor de sport.

Bovendien is het storend dat je ervanuit gaat dat Mixfight.nl jou op een of andere manier verantwoording verschuldigd is over hoe wij hier mee om gaan. Wij kiezen er simpelweg voor om niet het podium
te zijn voor geruchten en roddels met zo'n zware impact.
T gaat hier niet over de line up van een of andere evenement.

De HPOWER account werd schijnbaar gebruikt door meerdere personen. Mensen posten herhaaldelijk nieuwe
Topics met deze account, ondanks dat wij als mods hen vroegen dat niet te doen. Dan bannen we geheel conform
ons regelement dergelijke accounts eenvoudig. Punt. Uit. Nu duidelijk is dat de account is misbruikt hebben we simpelweg het wachtwoord aangepast.

Daarnaast staan wij als admins / mods niet 24 uur per dag met elkaar in contact aangaande deze kwestie.
Tis allemaal wel weer heel intrigerend, maar ik laat de betrokkenen dit liever met elkaar oplossen. Daar
hebben ze dit forum niet bij nodig volgens mij.
En tevens hebben niet alle admins / mods hetzelfde netwerk.

En tot slot nogmaals het vriendelijke verzoek onder je eigen naam te gaan posten. :thup:

Wheelie
29-01-2007, 20:10
ik ben die topic niet gestart over dat Apy E iets zou hebben gedaan. Ook niet de censuur post,


Klopt dat was jij niet, dat was iemand anders van jouw team.

Waarom post je die tape niet hier, dan weet iedereen waar het over gaat en is alles duidelijk.

De man van 14K
29-01-2007, 20:12
x2 vanaf het begin al! we lullen de hele tijd om iets waarvan bijna niemand weet waar het over gaat, en zeker niemand exact weet waar het over gaat..
Intriges, bedrog, moord en doodslag... nu het hele verhaal nog

Fight Master
29-01-2007, 20:15
En tot slot nogmaals het vriendelijke verzoek onder je eigen naam te gaan posten. :thup:[/FONT]


ghaha ja post eens onder je eigen naam of komt het jou wel goed uit als appie echteld uit het vechtsportwereldje verdwijnt kom maar met die tape dat is voor mij bewijs en het blijven tot nu geruchten. ik geloof jou wheelie of wie dan ook niet kom maar met die tape.

KABOEM
29-01-2007, 21:24
Ik heb het zo een beetje gelezen en vind eigenlijk dat dit niks te maken heeft met de sport.Kickboksen en Boksen zijn onafscheidelijk met de penoze wereld verbonden.Waarom doet men daar nu zo moeilijk over!!.Schijnheilig en hypocriet als je dit niet accepteert ,want dit zal altijd zo blijven.Een promotor die een zaal heeft van 300 man kan nooit wat verdienen als hij geen skyboxen of V.I.P tafels verkoopt.En Jan de arbeider kan dit niet betalen.Wat de kwestie over Appy Echteld aangaat heb ik een duidelijke mening over;"de ver van me bed show".
Zolang Kluivert aan groepsverkrachting doet,maar wél het winnende doelpunt maakt tegen Ierland waardoor we tóch naar het EK gingen destijds en 45.000 man lopen te juichen ,leg ik nergens meer wakker van.Zelfs niet van mensen die een Hetze voeren terwijl diegene nieteens veroordeelt is,want daar zijn wij niet voor maar Justitie dacht ik.Dus .....de mazzel.Wat ik wél jammer vindt is dat Mix-fight herhaaldelijk naar de persoon die zo ageert zijn echte naam vraagt ,want dit is legaal wat hij doet..anoniem posten.

Edje.

topjournalist
29-01-2007, 21:25
Klopt dat was jij niet, dat was iemand anders van jouw team.

Waarom post je die tape niet hier, dan weet iedereen waar het over gaat en is alles duidelijk.

Wheelie, je klink een beetje frusti? Iemand anders van mijn team? Ik heb helemaal geen team. Ik post alleen en niet met of namens een team!
Ik kan die tape niet posten omdat ik niet in het bezit ben van die tape (wel stukken gehoord over de telefoon! Wat daar wordt gezegd heb ik maar niet aangehaald want daar lusten de honden geen brood van) Wheelie je bent nu uitgenodigd om naar de orginele opnamens te luisteren, dus Wheelie we zijn benieuwd.

Sjaak
29-01-2007, 21:32
Hij gaat weer lekker in vechtsportland !!!!!

Ik ben trouwens zwaar tegen bannen want weet wat dat is.

Maar kan ook begrip opbrengen voor het argument dat mensen zwaar beschadigd kunnen worden door "roddels". Mocht er echter bewijs boven water komen dan moet ook de waarheid boven water komen en daarover openlijk kunnen worden gediscusieerd.

Iedereen veel wijsheid met deze enorme "beerput" die grote gevolgen kan hebben voor velen, hoop dat alles met een "sisser" af zal lopen in het belang van de vechtsport

osu Sjaak

topjournalist
29-01-2007, 21:35
x2 vanaf het begin al! we lullen de hele tijd om iets waarvan bijna niemand weet waar het over gaat, en zeker niemand exact weet waar het over gaat..
Intriges, bedrog, moord en doodslag... nu het hele verhaal nog

Nee we lullen over een topic wat is gestart wat is verwijderd en of dat zou moeten ja of nee. Niet over inhoudelijk wat Appy E wel of niet heeft gedaan. Wel over het intervieuw met Aleksander (manager Appy E) die het heeft over zijn tatoo's en trots is op een gewapende overval en een hitler spreuk die op zijn buik staat, wat uitgebreid op mixfight te lezen is (alsof dat normaal is en niet schadelijk zou zijn voor onze sport?) En waarom Rutz wel destijds en dit verhaal niet? Daar lullen wij over. Kijk even wie de topic heeft gestart en waarover het gaat!
Het gaat over censuur en mix fight forum moderatoren!
Dus over de topic weten we alles, er is iets door iemand geplaatst wat is verwijderd, Mag dat? Kan dat? Waarom is het gebeurt? Is het censuur? Wordt er met twee maten gemeten? Waarom mag het ene wel en andere niet? Wat is schadelijk? Zou je nieuws moeten brengen of niet?

waikkal
29-01-2007, 21:38
nou, anoniem blijven doe ik niet en het intereseerd me geen fuck maar ik was wel een van de eersten die dit lucht kreeg van dit onfrisse verhaal en niet van BB of andere nabijen. Hoe iedereen er over denkt zal me een zorg zijn.
Feit is en blijft dat dit een statement is van hoe vechtsport weer door bepaalde mensen in een kwaad daglicht gebracht wordt, niks tegen Apy Echteld, maar om nou dingen te gaan ontkennen, of met de mantel der liefde te bedekken is wel heel hypocriet. Echteld.... als je dit echt geflikt hebt dan is mijn respect voor jou nihil,,,,,, zo niet neem ik mijn woorden terug, maar het neemt niet weg dat je als coryfee het hele vechtsportgebeuren weer zwaar in diskrediet brengt. Zo hebben we wel meer van dit soort verhalen gehad die onze hard trainende vechtsporten in een kwaad daglicht stellen, want men is een meester om alles over een kam te scheren,


Dave Jonkers

waikkal
29-01-2007, 21:43
He Boon,

Ik ga een stuk wandelen met die Jack Russel, lucht happen en relaxen!!!

Sjaak
29-01-2007, 21:43
Zo hebben we wel meer van dit soort verhalen gehad die onze hard trainende vechtsporten in een kwaad dagligt stellen, want men is een meester om alles over een kam te scheren,

Dave Jonkers

Dat is juist het grote probleem voor onze vechtsport, we kampen met een slecht imago door enkelen die het totaal verzieken voor de goeie en eerlijke vechtsporters.

Maar helaas is het zo dat de "leken" alle vechtsporters over 1 kam scheren en ons gelijk allemaal zien als criminelen

Dit is regelrechte onzin maar helaas ............................

Te triest voor woorden dit, maar goed we gaan verder met het bouwen aan positieve dingen voor onze geliefde sport

osu Sjaak

Mickey
29-01-2007, 22:53
Het gaat over censuur en mix fight forum moderatoren!

cen·suur (de ~ (v.), -suren)1 overheidstoezicht op voor publicatie bestemde werken of op brieven, met de bevoegdheid daaruit gedeelten te schrappen of te verbieden2 kerkelijk toezicht op zuiverheid in leer en levenswandelWe passen hier geen censuur toe. We wilden gewoon niet dat er onterrecht geruchten werden verspreid.

Zoals Wheelie al zei: Als je het bekend wil maken, open een website ergens, publiceer alles, maar ga van ons niet verlangen dat we het klusje voor je op knappen. :D



Dus over de topic weten we alles, er is iets door iemand geplaatst wat is verwijderd, Mag dat?

Jup. We zijn eigenaar van Mixfight.nl
Alles wat hier word gepubliceerd mogen we laten staan / verwijderen naar believen. Door hier te posten verklaar je je akkoord met ons regelement en algemene voorwaarden.



Waarom is het gebeurt? Is het censuur? Wordt er met twee maten gemeten? Waarom mag het ene wel en andere niet? Wat is schadelijk? Zou je nieuws moeten brengen of niet?

Laten we het houden op een leercurve. We hebben geleerd van dergelijke topics in het verleden. Zoals
eerder gezegd zijn dergelijke "Geruchten"-topics zelden goed uitgepakt en was er naderhand altijd drama en gedoe. Dat willen we voorkomen.

We zijn hier een stel fanaten die het graag over de sport hebben. Mooie partijen en nieuwe technieken. Dit soort randzaken kunnen me echt gestolen worden. Das politiek. Heeft onze interesse helemaal niet.

Bovendien doet dit het imago van de sport helemaal geen goed. Ik vraagme dan ook af wiens belang dit soort topics dient. Ik kan je in ieder geval verklappen dat het niet het belang van de fans of de sporters is.

MJOKKIE
29-01-2007, 22:59
Volgens mij is dit een forum om dingen over en uit de vechtsport te brengen als nieuws en er daarna over door te praten.

Ik persoonlijk vind het totaal niet nodig om prive zaken van personen uit de vechtsport wereld hier te lezen en al helemaal niet de reacties van een stel pubers en wereld vreemde computer nerds. Hiermee bedoel ik uiteraard een klein deel van de forum leden, dus hoop niet dat iedereen zich nu aangevallen voelt.

Dit zelfde vind ik van de zgn. vechtsport schandalen, ik ben een voorstander van de doofpot. Niet iedereen hoeft altijd alles maar te weten.


IK BEN EEN ABSOLUTE TEGENSTANDER VAN DE DOOFPOT!!!

FOCUS
29-01-2007, 23:01
ik denk dat de lezers/posters van mixfight ook wel enige invloed op de inhoud mogen uitoefenen.
Kennelijk leeft dit in vechtsportland. Dus is het relevant.
aan de andere kant, tis geen www.modderfight.nl (http://www.modderfight.nl)
moeilijk, heren moderators...
mensen hebben het recht om onder een pseudoniem te posten.
Doen jullie ook.
Jullie kunnen natuurlijk ook proberen om te discussie in goede banen te leiden/houden. Moeilijk, maar niet onmogelijk.
Beter dan het sluiten/bannen etc: dan zit je al snel met termen als censuur, doofpot, etc...
Wel hoor ik graag feiten, en geen 'loze' beschuldigingen over en weer.
Als ik sensatie wil, koop ik wel de prive.

topjournalist
29-01-2007, 23:08
cen·suur (de ~ (v.), -suren)1 overheidstoezicht op voor publicatie bestemde werken of op brieven, met de bevoegdheid daaruit gedeelten te schrappen of te verbieden2 kerkelijk toezicht op zuiverheid in leer en levenswandelWe passen hier geen censuur toe. We wilden gewoon niet dat er onterrecht geruchten werden verspreid.

Zoals Wheelie al zei: Als je het bekend wil maken, open een website ergens, publiceer alles, maar ga van ons niet verlangen dat we het klusje voor je op knappen. :D



Jup. We zijn eigenaar van Mixfight.nl
Alles wat hier word gepubliceerd mogen we laten staan / verwijderen naar believen. Door hier te posten verklaar je je akkoord met ons regelement en algemene voorwaarden.



Laten we het houden op een leercurve. We hebben geleerd van dergelijke topics in het verleden. Zoals
eerder gezegd zijn dergelijke "Geruchten"-topics zelden goed uitgepakt en was er naderhand altijd drama en gedoe. Dat willen we voorkomen.

We zijn hier een stel fanaten die het graag over de sport hebben. Mooie partijen en nieuwe technieken. Dit soort randzaken kunnen me echt gestolen worden. Das politiek. Heeft onze interesse helemaal niet.

Bovendien doet dit het imago van de sport helemaal geen goed. Ik vraagme dan ook af wiens belang dit soort topics dient. Ik kan je in ieder geval verklappen dat het niet het belang van de fans of de sporters is.

Ok dus jullie smaak is het volgende: Als je een intervieuw plaatst over een vechter, waar Apy E de manager van is en die trots verteld op jullie forum dat hij 5 jaar heeft gezeten voor een gewapende overval. Een nazi spreuk tatoo op zijn buik heeft dan kan dat allemaal. Dat is niet schadelijk voor onze sport en daardoor krijg je geen drama of gedoe?
Maar als de Hr Apy E zelf iets veel ergers doet (notabene op tape vastgelegd) dan worden die topic verwijderd? En als jullie hier worden op aangesproken ga je zeuren om de echte naam en dat ik en anderen een opruier zouden zijn en baat bij slecht nieuws zou hebben?
Ja het is jullie forum, ja je mag doen wat je wilt, ik mag ook mijn mening geven, die kun je eraf halen of plaatsten. Mijn mening is nog steeds dat jullie houding hypocriet is!
Ik hoop dat Wheelie zijn bevindingen snel laat weten, dan zijn in ieder geval alle indianen verhalen de wereld uit!

chief108
29-01-2007, 23:10
www.modderfight.nl (http://www.modderfight.nl)

goed idee man...:rotflmao:
kunnen we daar al dit soort zaken onderbrengen (net zoals bijvoorbeeld die ellenlange kyokushin thread van vorig jaar)
een soort Pit, maar dan net ff anders :brow:

Evilman
29-01-2007, 23:11
zet die zooi dan maar lekr anoniem op youtube ;)
weet iedereen waar deze 3 paginas voor bedoeld zijn

Mickey
29-01-2007, 23:12
Ok dus jullie smaak is het volgende: Als je een intervieuw plaatst over een vechter, waar Apy E de manager van is en die trots verteld op jullie forum dat hij 5 jaar heeft gezeten voor een gewapende overval. Een nazi spreuk tatoo op zijn buik heeft dan kan dat allemaal. Dat is niet schadelijk voor onze sport en daardoor krijg je geen drama of gedoe?
Maar als de Hr Apy E zelf iets veel ergers doet (notabene op tape vastgelegd) dan worden die topic verwijderd? En als jullie hier worden op aangesproken ga je zeuren om de echte naam en dat ik en anderen een opruier zouden zijn en baat bij slecht nieuws zou hebben?
Ja het is jullie forum, ja je mag doen wat je wilt, ik mag ook mijn mening geven, die kun je eraf halen of plaatsten. Mijn mening is nog steeds dat jullie houding hypocriet is!
Ik hoop dat Wheelie zijn bevindingen snel laat weten, dan zijn in ieder geval alle indianen verhalen de wereld uit!

Heheh ga er nou maar gewoon vanuit dat we het goed proberen te doen. Tis geen doofpot. Tis geen censuur.
:thup:

Illest
29-01-2007, 23:18
Jup. We zijn eigenaar van Mixfight.nl
Alles wat hier word gepubliceerd mogen we laten staan / verwijderen naar believen. Door hier te posten verklaar je je akkoord met ons regelement en algemene voorwaarden.



Laten we het houden op een leercurve. We hebben geleerd van dergelijke topics in het verleden. Zoals
eerder gezegd zijn dergelijke "Geruchten"-topics zelden goed uitgepakt en was er naderhand altijd drama en gedoe. Dat willen we voorkomen.

We zijn hier een stel fanaten die het graag over de sport hebben. Mooie partijen en nieuwe technieken. Dit soort randzaken kunnen me echt gestolen worden. Das politiek. Heeft onze interesse helemaal niet.

Bovendien doet dit het imago van de sport helemaal geen goed. Ik vraagme dan ook af wiens belang dit soort topics dient. Ik kan je in ieder geval verklappen dat het niet het belang van de fans of de sporters is.

Je vraagt je af wiens belang het dient zulke topics te openen? Denk je soms dat wij vechtsporters alleen hard willen trainen, gala's bezoeken, evenement dowloaden etc. en liever 'dom' gehouden willen worden omtrent hele belangrijke (schadelijke) zaken als dit?

Je kunt het liever op de sportschool horen, op een forum lezen dan dat je ermee geconfronteerd wordt als je weer eens iemand verteld wat jouw geliefde hobby is.

En je hebt gelijk! Jullie zijn lekker eigenaar van mixfight.nl en jullie mogen alles verwijderen wat jullie niet bevalt. lekker puh voor de rest!!! :rolleyes:

Mickey
29-01-2007, 23:43
Je vraagt je af wiens belang het dient zulke topics te openen? Denk je soms dat wij vechtsporters alleen hard willen trainen, gala's bezoeken, evenement dowloaden etc. en liever 'dom' gehouden willen worden omtrent hele belangrijke (schadelijke) zaken als dit?


Niet zozeer. Maar bepaalde mensen hebben hun eigen agenda. Onder het mom van "openheid" worden dan zaken publiek gemaakt die goed in hun straatje passen.

Daarnaast is het in het verleden nog wel eens voorgekomen dat instanties die bijvoorbeeld vergunningen moesten verstrekken of onderzoek deden
naar haalbaarheid van bepaalde programmas op de buis hier onderzoek deden. Als er dan weer dit soort
verhalen te voorschijn komen worden we weer snoeihard
een paar jaar teruggezet.

Ik snap ook wel dat dit erg interessante stof is en dat je erg graag het fijne van wil weten..

ashi76
29-01-2007, 23:50
Misschien een rare vraag, maar wie heeft die tape (of een kopie daarvan) in zijn bezit ?

Dragon Tail
30-01-2007, 00:23
Niet zozeer. Maar bepaalde mensen hebben hun eigen agenda. Onder het mom van "openheid" worden dan zaken publiek gemaakt die goed in hun straatje passen.

Daarnaast is het in het verleden nog wel eens voorgekomen dat instanties die bijvoorbeeld vergunningen moesten verstrekken of onderzoek deden
naar haalbaarheid van bepaalde programmas op de buis hier onderzoek deden. Als er dan weer dit soort
verhalen te voorschijn komen worden we weer snoeihard
een paar jaar teruggezet.

Ik snap ook wel dat dit erg interessante stof is en dat je erg graag het fijne van wil weten..

Door bepaalde opmerkingen in enkele posten en de reactie van Dave Jonkers weet ik eigenlijk al voldoende. Het fijne hoeft niet eens.

Maar met beperkingen in vrije nieuwsgaring en nieuwsbrenging, selectieve censuur, mixfightbelang/principes en vechtsportbelang in zijn algemeenheid balanceer je op het randje van de vrije grondwetten, waar men in Nederland jaren voor gestreden heeft. Daarmee zet je de tijd ook weer snoeihard een paar jaar terug.

Ik kan me wel vinden in de opmerking in de eerste alinea m.b.t "openheid" en 'in hun straatje passen'.

Dit alles in het kader van de onderhavige modale abstractie.

Pimp-Daddy
30-01-2007, 00:24
Misschien een rare vraag, maar wie heeft die tape (of een kopie daarvan) in zijn bezit ?

en wat wordt er gesuggereerd dat er op die tape staat??:wacko:

Biiyen
30-01-2007, 00:53
Ik wil even reageren op dat artikel van Alexander Emelianenko dat hier wordt afgeschilderd alsof hij er trots op is dat hij gezeten heeft en dat hij Nazi emblemen zou dragen.

Dit is het ultieme bewijs dat je het hele topic niet eens hebt gelezen.

1) Alexander is er niet trots op, het is een gevangenis tatoo. Die krijg je gewoon en als je die niet neemt zdan heb je grote kans dat je sterft. Want dan hoor je niet bij een groep en geniet je geen bescherming.
Als ik in de bak zou zitten en ik kon kiezen tussen tatoos of 5 helse jaren in de bajes, nou dan weet ik het wel. En jullie ook hoor ALLEMAAL, alleen doe je nu net alsof je gek bent.

2) De "vermeende" Nazi slogan. Kan ik jullie eraan herinneren dat "God zij met ons" ook op de GULDENS stond. Nog sterker op de Deutch Mark munten stond, Got mit uns. Dus in jou bekrompen hersenpan hadden ze in na-oorlogs Duitsland NAZI geld?

3) Doe gewoon normaal, dit is een forum! Niet de Privé of Story.

chief108
30-01-2007, 01:08
Ik wil even reageren op dat artikel van Alexander Emelianenko dat hier wordt afgeschilderd alsof hij er trots op is dat hij gezeten heeft en dat hij Nazi emblemen zou dragen.

Dit is het ultieme bewijs dat je het hele topic niet eens hebt gelezen.

1) Alexander is er niet trots op, het is een gevangenis tatoo. Die krijg je gewoon en als je die niet neemt zdan heb je grote kans dat je sterft. Want dan hoor je niet bij een groep en geniet je geen bescherming.
Als ik in de bak zou zitten en ik kon kiezen tussen tatoos of 5 helse jaren in de bajes, nou dan weet ik het wel. En jullie ook hoor ALLEMAAL, alleen doe je nu net alsof je gek bent.

2) De "vermeende" Nazi slogan. Kan ik jullie eraan herinneren dat "God zij met ons" ook op de GULDENS stond. Nog sterker op de Deutch Mark munten stond, Got mit uns. Dus in jou bekrompen hersenpan hadden ze in na-oorlogs Duitsland NAZI geld?

3) Doe gewoon normaal, dit is een forum! Niet de Privé of Story.
:stupid:
en daarbij was het een interview met de beste man zelf waarin hij dit verteld right?
en dan ook nog eens geripped van en ander forum waarschijnlijk... :wacko:

2look
30-01-2007, 01:14
dacht dat hij bekende op de band mensen te bedreigen enz
dat hij bekende een tattoo te hebben en dan al deze ophef :s

ach bezit hij toch een tattoo en mogelijk een mindere en op welke wijze hij eraan kwam maakt ook weinig uit

gaat erom hoe hij zich nu gedraagt richting personen uit de sport en wat hij prive doet maakt me net zo weinig uit als hoevaak hij sex heeft

redjuh
30-01-2007, 01:15
Ik wil even reageren op dat artikel van Alexander Emelianenko dat hier wordt afgeschilderd alsof hij er trots op is dat hij gezeten heeft en dat hij Nazi emblemen zou dragen.

Dit is het ultieme bewijs dat je het hele topic niet eens hebt gelezen.

1) Alexander is er niet trots op, het is een gevangenis tatoo. Die krijg je gewoon en als je die niet neemt zdan heb je grote kans dat je sterft. Want dan hoor je niet bij een groep en geniet je geen bescherming.
Als ik in de bak zou zitten en ik kon kiezen tussen tatoos of 5 helse jaren in de bajes, nou dan weet ik het wel. En jullie ook hoor ALLEMAAL, alleen doe je nu net alsof je gek bent.

2) De "vermeende" Nazi slogan. Kan ik jullie eraan herinneren dat "God zij met ons" ook op de GULDENS stond. Nog sterker op de Deutch Mark munten stond, Got mit uns. Dus in jou bekrompen hersenpan hadden ze in na-oorlogs Duitsland NAZI geld?

3) Doe gewoon normaal, dit is een forum! Niet de Privé of Story.

bingo... klaar.... slotje.

die tape kan altijd nog gepost worden, kunnen jullie tegen die tijd weer verderlullen

topjournalist
30-01-2007, 02:53
Ik wil even reageren op dat artikel van Alexander Emelianenko dat hier wordt afgeschilderd alsof hij er trots op is dat hij gezeten heeft en dat hij Nazi emblemen zou dragen.

Dit is het ultieme bewijs dat je het hele topic niet eens hebt gelezen.

1) Alexander is er niet trots op, het is een gevangenis tatoo. Die krijg je gewoon en als je die niet neemt zdan heb je grote kans dat je sterft. Want dan hoor je niet bij een groep en geniet je geen bescherming.
Als ik in de bak zou zitten en ik kon kiezen tussen tatoos of 5 helse jaren in de bajes, nou dan weet ik het wel. En jullie ook hoor ALLEMAAL, alleen doe je nu net alsof je gek bent.

2) De "vermeende" Nazi slogan. Kan ik jullie eraan herinneren dat "God zij met ons" ook op de GULDENS stond. Nog sterker op de Deutch Mark munten stond, Got mit uns. Dus in jou bekrompen hersenpan hadden ze in na-oorlogs Duitsland NAZI geld?

3) Doe gewoon normaal, dit is een forum! Niet de Privé of Story.

Ja natuurlijk, hij is een "heel klein miezerig mannetje" die Aleksander en gelukkig heeft iemand die tatoo erop gezet ander hadden ze mischien ik weet niet wat.......................gedaan met hem in de gevangenis. Hoe was jouw laatste bezoek in de Russische gevangenis? Heb jij hier research nagedaan? Of teveel films gekeken? Tatoo's kun je tegenwoordig weghalen of eriets over heen zetten.

Ze zullen wel Duitse ouders hebben gehad die Emelianenko familie, dat broer Aleksander een voorkeur heeft om een duitse spreuk als tattoo te hebben, verklaard gelijk waarom die familie UBERMENSCHEN zijn.
Ik zit als Nederlander ook te denken om een Amrikaanse geld spreuk op mijn hol te laten zetten "In God we Trust"

En de mensen van mix fight houden natuurlijk van oud duits geld!

redjuh
30-01-2007, 02:56
Ja natuurlijk, hij is een "heel klein miezerig mannetje" die Aleksander en gelukkig heeft iemand die tatoo erop gezet ander hadden ze mischien ik weet niet wat.......................gedaan met hem in de gevangenis. Hoe was jouw laatste bezoek in de Russische gevangenis? Heb jij hier research nagedaan? Of teveel films gekeken? Tatoo's kun je tegenwoordig weghalen of eriets over heen zetten.

Ze zullen wel Duitse ouders hebben gehad die Emelianenko familie, dat broer Aleksander een voorkeur heeft om een duitse spreuk als tattoo te hebben, verklaard gelijk waarom die familie UBERMENSCHEN zijn.
Ik zit als Nederlander ook te denken om een Amrikaanse geld spreuk op mijn hol te laten zetten "In God we Trust"

En de mensen van mix fight houden natuurlijk van oud duits geld!

jij bent echt een gefrustreerde idioot he? 5 jaar gezeten... aleksander is 24, vecht 4 jaar ongeveer, kwam dus rond ze 15e of 16e vast in de gevangenis. nou toen woog ie geen 120 kilo hoor, en was hij gewoon verse vis. doe jezelf een plezier en STFU

ICON
30-01-2007, 02:57
dat gezeur over die tattoo's is echt zo 2004. dat is al echt op ieder vechtsportforum ter wereld besproken.

Joris
30-01-2007, 02:57
hij heeft een punt hoor....

Mickey
30-01-2007, 03:00
En de mensen van mix fight houden natuurlijk van oud duits geld!

Tot recentelijk heeft MF enkel nog geld gekost! Nu begint het adverteren eindelijk de kosten te dekken.:thup:

So prety please.. dont even go there.

topjournalist
30-01-2007, 03:05
dacht dat hij bekende op de band mensen te bedreigen enz
dat hij bekende een tattoo te hebben en dan al deze ophef :s

ach bezit hij toch een tattoo en mogelijk een mindere en op welke wijze hij eraan kwam maakt ook weinig uit

gaat erom hoe hij zich nu gedraagt richting personen uit de sport en wat hij prive doet maakt me net zo weinig uit als hoevaak hij sex heeft

De verwijderde topic ging over Apy E en die heeft heel wat anders op zijn kerfstok als een gewapende overval of tatoo's met nazi spreuken (of geld spreuken). Waarom er ook over Aleksander werdt gesproken is omdat de forum moderatoren dit intervieuw als niet schadelijk zagen (iets wat hij zelf beweerd in een intervieuw). Dus vondt ik dat je moet meten met twee maten. Daarom de discussie, wat Apy E heeft gedaan zullen we vanzelf wel te horen krijgen in geuren en kleuren uit Panorama, Actueel, vechtsportbladen en misschien wel Peter R de Vries.

redjuh
30-01-2007, 03:10
zullen we dat dan rustig afw88?

Biiyen
30-01-2007, 03:16
Ja natuurlijk, hij is een "heel klein miezerig mannetje" die Aleksander en gelukkig heeft iemand die tatoo erop gezet ander hadden ze mischien ik weet niet wat.......................gedaan met hem in de gevangenis. Hoe was jouw laatste bezoek in de Russische gevangenis? Heb jij hier research nagedaan? Of teveel films gekeken? Tatoo's kun je tegenwoordig weghalen of eriets over heen zetten.

Ze zullen wel Duitse ouders hebben gehad die Emelianenko familie, dat broer Aleksander een voorkeur heeft om een duitse spreuk als tattoo te hebben, verklaard gelijk waarom die familie UBERMENSCHEN zijn.
Ik zit als Nederlander ook te denken om een Amrikaanse geld spreuk op mijn hol te laten zetten "In God we Trust"

En de mensen van mix fight houden natuurlijk van oud duits geld!

Luister, jij hebt jezelf ingegraven en hebt geen zin om naar de mening van anderen te luisteren. Hoe correct die ook moge zijn. Ter vergelijking. Door mensen zoals jij gaan bedrijven failliet en gaan schepen ten onder. Het enige dat jij doet is vanuit je loopgraf met modder gooien, want je kogels zijn allang op.

Lees het betoog van Redjuh en probeer te begrijpen waarom jij niet in staat bent om logisch te redeneren en/of begrijpend te lezen. Als ik jou manager was zou ik je proberen te ontslaan. Want 1 ding ben jij zeker:

Incompetent

topjournalist
30-01-2007, 03:25
jij bent echt een gefrustreerde idioot he? 5 jaar gezeten... aleksander is 24, vecht 4 jaar ongeveer, kwam dus rond ze 15e of 16e vast in de gevangenis. nou toen woog ie geen 120 kilo hoor, en was hij gewoon verse vis. doe jezelf een plezier en STFU

Nee maar hij was al wel 1meter 90 cm en 97kg, das ook niet bepaald een kleintje (komt uit een eerder intervieuw). Maar mischien kreeg hij wel extra buitenlands geld zoals Guldens en Duitse marken met de inscriptie "got is mit uns". Toen dachten ze dat is een uber vis, die kennen we beter met rust laten. En natuurlijk laat je dan zo'n tatoo gewoon staan als je als gezonde verse vis weer buiten komt en gaat dat uitgebreid in een intervieuw vertellen.

Justinian
30-01-2007, 03:45
Maar met beperkingen in vrije nieuwsgaring en nieuwsbrenging, selectieve censuur, mixfightbelang/principes en vechtsportbelang in zijn algemeenheid balanceer je op het randje van de vrije grondwetten, waar men in Nederland jaren voor gestreden heeft.
LMAO! Met alle respect DT, maar je hebt geen flauw idee van de werking van grondrechten als ik die post zo lees. Het klinkt leuk, maar het slaat als een tang op een varken :D

Justinian
30-01-2007, 03:52
Maarre, ik ben wel benieuwd of onze vriend Topjournalist nog een keer bekend gaat maken wie hij is...

topjournalist
30-01-2007, 04:03
Luister, jij hebt jezelf ingegraven en hebt geen zin om naar de mening van anderen te luisteren. Hoe correct die ook moge zijn. Ter vergelijking. Door mensen zoals jij gaan bedrijven failliet en gaan schepen ten onder. Het enige dat jij doet is vanuit je loopgraf met modder gooien, want je kogels zijn allang op.

Lees het betoog van Redjuh en probeer te begrijpen waarom jij niet in staat bent om logisch te redeneren en/of begrijpend te lezen. Als ik jou manager was zou ik je proberen te ontslaan. Want 1 ding ben jij zeker:

Incompetent

Ik gooi niet met modder en mijn kogels zijn niet op want ik heb niks met vuurwapens. Als je daar iets mee hebt met kogels en zo zou ik proberen de verwijderde topic nog een te lezen. Vraag die topic even op of iemand die hem heeft gelezen, die figuur die al die ellende veroorzaakt ,weet heel veel van pistolen, bedreigingen en huurmoorden.
In de loopgraven waren de Duitsers zeer actief en de ss liep daar met die riemen te koop van "Got is mit Uns" ze gooiden daar niet met modder hoor.

Ik voel mij zeer vereerd dat ik door middel van wat kritiek en wat censuur aan de kaak te stellen, ik hele schepen zou kunnen laten vergaan en bedrijven failliet zou krijgen.
Je bedoelt natuurlijk Compliment

Biiyen
30-01-2007, 04:32
Ik gooi niet met modder en mijn kogels zijn niet op want ik heb niks met vuurwapens. Als je daar iets mee hebt met kogels en zo zou ik proberen de verwijderde topic nog een te lezen. Vraag die topic even op of iemand die hem heeft gelezen, die figuur die al die ellende veroorzaakt ,weet heel veel van pistolen, bedreigingen en huurmoorden.
In de loopgraven waren de Duitsers zeer actief en de ss liep daar met die riemen te koop van "Got is mit Uns" ze gooiden daar niet met modder hoor.

Ik voel mij zeer vereerd dat ik door middel van wat kritiek en wat censuur aan de kaak te stellen, ik hele schepen zou kunnen laten vergaan en bedrijven failliet zou krijgen.
Je bedoelt natuurlijk Compliment

Ik heb al met iemand gesproken die de betreffende topic wel heeft gelezen en ik heb daar tot NU geen mening over. Ik ben namelijk zelf ook al eens de dupe geweest van GELUL, net zoals 99% hier waarschijnlijk.

Ik heb geen tape gehoord of gezien en daarnaast is het ook niet mijn zaak. ALS, is dit een zaak voor justitie en niet voor Mixfight.nl of welk ander forum dan ook.

Verder bewijs je maar eens te meer dat jij niet in staat bent om te lezen wat er staat, het is niet je kritisch vermogen waar ik op doel. Je verhaal is grappig maar dit is niet het topic om grappig te zijn, dus ervaar ik het als dommig.

Hoe kun je nu van iemand iets aannemen als je hem post na post betrapt op onjuist lezen? Dat getuigd toch van een ongekende onnozelheid!? Wie zegt mij dat je het orginele verhaal wel goed hebt begrepen?

En als jij incompetent opvat als compliment... be my guest.

Geef anders even je echte naam aan de admins, dan kunnen ze ons melden of jou posts toch nog enige waarde hebben. Van heel veel members, waaronder ook ik hoor (mocht je gaan schreeuwen dat jij de enige zou zijn), zijn die gevens bekend en wij weten onder elkaar ook wel wie wie is.

topjournalist
30-01-2007, 05:03
Ik heb al met iemand gesproken die de betreffende topic wel heeft gelezen en ik heb daar tot NU geen mening over. Ik ben namelijk zelf ook al eens de dupe geweest van GELUL, net zoals 99% hier waarschijnlijk.

Ik heb geen tape gehoord of gezien en daarnaast is het ook niet mijn zaak. ALS, is dit een zaak voor justitie en niet voor Mixfight.nl of welk ander forum dan ook.

Verder bewijs je maar eens te meer dat jij niet in staat bent om te lezen wat er staat, het is niet je kritisch vermogen waar ik op doel. Je verhaal is grappig maar dit is niet het topic om grappig te zijn, dus ervaar ik het als dommig.

Hoe kun je nu van iemand iets aannemen als je hem post na post betrapt op onjuist lezen? Dat getuigd toch van een ongekende onnozelheid!? Wie zegt mij dat je het orginele verhaal wel goed hebt begrepen?

En als jij incompetent opvat als compliment... be my guest.

Geef anders even je echte naam aan de admins, dan kunnen ze ons melden of jou posts toch nog enige waarde hebben. Van heel veel members, waaronder ook ik hoor (mocht je gaan schreeuwen dat jij de enige zou zijn), zijn die gevens bekend en wij weten onder elkaar ook wel wie wie is.

Dus na het lezen dat Wheelie is uitgenodigd bij betrokkenen mensen om die tape te beluisteren, heb jij het nog steeds over 99% bullshit, dat is nog eens onjuist lezen en onozelheid!
Na mijn mening heb ik alles goed begrepen dat je niet van de antwoorden houdt of de kretiek die ik geef, tja? Als ik Jan Klaasen heete zou dat alles in een keer veranderen?
Wacht even tot Wheelie die opnamens heeft gehoord, kijken wat hij te melden heeft?

Evilman
30-01-2007, 05:08
Sowieso.. wat de FAK heeft alex hiermee te maken?
die doet een Interview in een normaal blad over de betekenis
van zn tats. De enige echte perfecte bron dus.. waarheidsgetrou,
en je kunt niet herleiden dat hij trots is op wathij gedaan heeft.

En waar gaat t nu eigenlijk om haha. Heeft 90% hier wel n idee waar dit topic om draait? Naast de discussie om vrijheid van 'pers', dingen kunnen zeggen, censuur enz??
Ik denk dat de meeste mensen idd wel benieuwd zijn naar wat hier is.. maar ik zou ipv bannen of heel dit maffe gedoe slot erop gooien en deze onzin staken. Er is een circus om niets ontstaan.
En discussieren over dingen die er nog niet zijn is fkng onzin.. lijkt er zelfs op alsof iemand een relletje wil creeeren.

dus ik zou zeggen play the goddamn tape of stfu :rolleyes:

Mickey
30-01-2007, 05:24
Deze topic gaat nu inderdaad op slot.

Wat ons betreft lezen we erover in de Panorama, Actueel, Vechtsportbladen en misschien wel Peter R de Vries. Of als je het graag digitaal wil doen, start je je eigen forum of website over dit onderwerp.

Wij zijn er hier mee klaar.

Ronald
30-01-2007, 05:24
Wacht even tot Wheelie die opnamens heeft gehoord, kijken wat hij te melden heeft?

Zoals Wheelie al zei: Als je het bekend wil maken, open een website ergens, publiceer alles, maar ga van ons niet verlangen dat we het klusje voor je op knappen. :D
Zoals je ziet gaan we in herhaling vallen en in cirkeltjes ronddraaien. Ik wil daar best een reactie opgeven, maar dat leidt waarschijnlijk nergens anders toe dan weer een nieuwe reactie die ervoor zorgt dat ik in hetzelfde cirkeltje ga meedraaien. Kortom, weinig zinvol dus. We zijn het schijnbaar niet met elkaar eens, maar dat hoeft ook niet. Iedereen heeft in ieder geval z'n zegje kunnen doen, so be it. Tijd voor een slotje.

Ronald
30-01-2007, 05:26
Damn, m'n collega was me voor :ehhh: