PDA

View Full Version : Ringsports 82



Impulse
27-01-2007, 21:02
2 dagen geleden moest de nieuwe uitkomen.... maar nog niets gehad? Jullie?:confused:

Justinian
27-01-2007, 22:08
Ligt vandaag in m'n brievenbus ;)

Impulse
27-01-2007, 22:09
hmmm post is al geweest maar zat er niet bij:(
ff afwachten tot dinsdag want dan komt er weer post......

dietrik
28-01-2007, 00:07
Goeie uitgave weer, alleen dat interview met jan plas gaat eigenlijk nergens over.

Wheelie
28-01-2007, 00:26
Ik heb 'm ook

Justinian
28-01-2007, 02:03
Goeie uitgave weer, alleen dat interview met jan plas gaat eigenlijk nergens over.
Ik vond dat eerlijk gezegd erg leuk om te lezen. Ik had wel veel over Plas gehoord en hij heeft natuurlijk topresultaten geboekt, maar ik had nog nooit een interview met hem gelezen.

Justinian
28-01-2007, 04:07
Onze nieuwe advertentie in de RingSports, met dank aan LJSilver (www.loepzuiver.net (http://www.loepzuiver.net))

http://members.home.nl/roybjj/advertentie.jpg

Wheelie
31-01-2007, 00:17
http://img174.imageshack.us/img174/3047/outnowrs821fi2.jpg (http://imageshack.us)

chief108
31-01-2007, 00:21
Onze nieuwe advertentie in de RingSports
echt???

:rotflmao::freaky::rotflmao::freaky::hugegrin: :wewantmore: :ohyeah:

super advertentie!!!

ICON
31-01-2007, 00:24
ooh lol wat n advertentie:D
remco en allistair met hun idool in een advertentie schitterend;)

Justinian
31-01-2007, 00:26
ooh lol wat n advertentie:D
remco en allistair met hun idool in een advertentie schitterend;)
Remco stuurde me al een mailtje waarin hij aangaf zij zich zeer vereerd te voelen vanwege het feit dat hij met deze levende legende in dezelfde advertentie staat. Hij was sprakeloos...

Mickey
31-01-2007, 00:30
Woooh! Vet ontwerp LJ!

Ralph
31-01-2007, 00:35
Super die advertentie!

De enorme spelfout op de cover is wel erg jammer.....

En Remco: ik heb je naam ook nog genoemd als voorbeeld van een legend in m'n stukje over het debuut van Hardonk in de UFC in de komende Royal Rumble. Niet in één zin met de held Pendekar Ray, maar wel met Sem Schilt en Bas Rutten. Is natuurlijk wel minder, maar toch ;)

payap
31-01-2007, 00:47
Wat een eer voor Remco en Allistair om samen met de Pendekar ray in een adem genoemd te worden.

Gefeliciteerd mannen !


Vraagje : wat kostte mixfight dat nou die medewerking van de pendekar ?

LJ Silver
31-01-2007, 00:51
Woooh! Vet ontwerp LJ!

Thanks. Tof dat ik alle vrijheid kreeg om wat leuks te maken :thup:

marcelt
31-01-2007, 00:52
Ik hoop niet dat Ray nog meeleest. Ik vind het wel zielig.

Maar w.b. Ring Sports; ik krijg wel een mailtje dat ie uit is en heb niks in de bus :crying:

The Bulldog
31-01-2007, 00:53
Wat een eer voor Remco en Allistair om samen met de Pendekar ray in een adem genoemd te worden.

Gefeliciteerd mannen !


Vraagje : wat kostte mixfight dat nou die medewerking van de pendekar ?

Weten ze pas na de zitting.:D

Supr gedaan trouwens..:thup:

LJ Silver
31-01-2007, 01:28
Zou nog wat kunnen worden als Pendekar Ray zich beroept op portretrecht (wat geloof ik in dit geval mogelijk is).

Neehoor, Ray heeft zelf foto's laten publiceren op het net, in de krant, etc.

En bovendien kan hij neem ik aan ook wel tegen een grapje.

Impulse
31-01-2007, 02:11
Maar w.b. Ring Sports; ik krijg wel een mailtje dat ie uit is en heb niks in de bus :crying:

x2

remco pardoel
31-01-2007, 02:12
MMA is groter als boksen in USA aan het worden
misschien een jaar en het is een feit dat MMA meer kijkers trekt als een boksshow

Qua gyms zijn er al meer MMA / Grappling / BJJ gyms als boks gyms in de USA
dus....
is een waarheid om eerlijk te zijn

redjuh
31-01-2007, 02:16
Super die advertentie!

De enorme spelfout op de cover is wel erg jammer.....


die was zo erg dat ie pijn deed aan mijn ogen!!!

Meesterlijke ad. trouwens!!!

Illest
31-01-2007, 02:16
Overweegt Schilt om te stoppen???!!?

Jeru
31-01-2007, 02:19
het is groter dan....

beetje jammer idd

makavelli
31-01-2007, 02:37
het is groter dan....

beetje jammer idd

X2 komt wel erg amateuristisch over

Sjaak
31-01-2007, 04:43
Hele goeie uitgave ditmaal. mooie interviews met o.a. Semmy. Ernesto en Jan

Complimenten aan alle medewerkers, heb hem in 1 x uitgelezen

Osu

Kameleon
01-02-2007, 00:14
Zeker een mooie uitgave. Eindelijk weer eens een interview met Jan Plas. Germaine artikel was ook leuk.

payap
01-02-2007, 23:08
Groter ALS of groter DAN ???

Lees net dit erover :

Volgens alle moderne taalboeken is 'als' na een vergrotende trap niet fout. Taalkundigen spreken over 'een oude schoolregel' en vinden het geen grote fout. Dan na de vergrotende trap is wel beter Nederlands en heeft daarom de voorkeur. En het klopt wel dat 'als' in deze vorm niet voor alle taalgebruikers aanvaardbaar is.

Zelf ben ik erg slecht in Nederlands maar dit las ik erover.

redjuh
01-02-2007, 23:25
ik blijf het fout vinden

MB667
01-02-2007, 23:27
eigenlijk moet een pendakar ray stripboek komen!

marcelt
03-02-2007, 15:52
Heb de Ring Sports nu pas. Hij was eerst terug gestuurd. Sta er zelf ook in bij de groepsfoto van de geslaagden:D van de opleiding Kickboksleraar van de SKMO (www.skmo.nl (http://www.skmo.nl)). Lees er ook in de column van Bob over en Staring gaat de cursus ook doen.

Vind het ook een toffe uitgave. Vooral leuk vond ik naast bovenstaande:column Ernesto, stuk over Jan Plas, Semmy,UFC,Mike,Masters in Sports,Germaine en Diender.

Deze laatste wekte trouwens mijn wrevel :censored: door zich disrespectvol uit te laten over Fred Royers, in mijn ogen een toptrainer. Fred schiet te kort als trainer om iemand aan de top te houden, zegt hij. Nou mag hij dat best vinden, maar ik vind het niet tof als je dat soort dingen gaat zeggen over iemand die je alles geleerd heeft in het grootste vechtsportblad van NL. Er moet maar snel een gevecht tegen Staring komen waarbij ik dan hoop dat Diender heel hard tegen het canvas gaat en daar eventjes blijft liggen.

Dragon Tail
03-02-2007, 17:18
Groter ALS of groter DAN ???

Lees net dit erover :

Volgens alle moderne taalboeken is 'als' na een vergrotende trap niet fout. Taalkundigen spreken over 'een oude schoolregel' en vinden het geen grote fout. Dan na de vergrotende trap is wel beter Nederlands en heeft daarom de voorkeur. En het klopt wel dat 'als' in deze vorm niet voor alle taalgebruikers aanvaardbaar is.

Zelf ben ik erg slecht in Nederlands maar dit las ik erover.

'Als' na een vergrotende trap, etc.:
GOED: Ik ben groter ALS ik op een trapje sta.
FOUT: Ik ben groter ALS mijn tegenstander. (tegenstelling)
GOED: Ik ben even groot ALS mijn broer. (vergelijking)

Bruggetje voor ezels:
'Na een woord (overtreffende traop)dat meestal eindigt op 'er' volgt het woordje 'DAN'. (maar ook na het woordje 'anders' in 'anders dan')

En voor de rest is het niet iets om je erg druk over te maken. http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon10.gif