PDA

View Full Version : hoost en hart bundelen krachten in mastersinsport



topjournalist
27-01-2007, 22:40
Tot mij grote verbazing kreeg ik de nieuwe ringsports en las daar het volgende bericht.

Ernesto Hoost en Cor 't hart gaat een managementbureau opzetten voor vechter en evt andere athleten? Er wordt gesproken over de betrouwbaar heid van Ernesto, die heeft hij wel verdiend na een kwart eeuw vechtsport.

Tja dat klopt, Ernesto je bent een topper, maar dan wel op het gebied van vechtsport. Als je jezelf een kwart eeuw door je trainer /manager laat bestelen voor miljoenen is dat niet echt intelligent.

Ik zou dan ook nooit willen worden begeleid door iemand die zo lang daar niks van heeft gemerkt.

Cor 't Hart heeft grootheidswaanzin
Iedereen die een blad begint of eraan denkt, is een stuk vuil voor hem. Hij gaf aan anderen een hele andere reden waarom hij met Ernesto het managementbureau opzetten, namelijk:
Die rot Rutz met zijn Gloves blad, hoe haalde hij het in zijn hoofd een nieuw blad te beginnen. Als je een blad op de markt brengt wordt ik manager.

Hij heeft inderdaad veel contact met de vechtsportwereld, maar dat is wat anders als het management van vechters. Het uiterste voor vechters eruit halen. In dat werledje wordt gewoon over je hoofd heen gepiest als je geen ruggegraat hebt.

Ik wens de heren veel plezier.

Een tip: Blijf gewoon uitgever Cor en Ernesto blijft een top vechter, trainen en reality shows is een goed idee, blijf daar gewoon bij.

The Bulldog
27-01-2007, 22:47
- reps..

Peter0711
27-01-2007, 23:06
Zo een topjournalist ben je niet hoor !!

redjuh
27-01-2007, 23:12
loser

Jeru
28-01-2007, 00:32
Tot mij grote verbazing kreeg ik de nieuwe ringsports

Wow je hebt gewoon zomaar de ringsports gekregen? Hoe doe je dat? Zou ik ook wel willen :D

remco pardoel
28-01-2007, 01:08
iedereen heeft wel wat.
ik denk dat deze mensen samen wel een aanwinst zouden kunnen zijn voor nieuwe vechters.. de wereld is groter als Nederland alleen...

Misschien hebben anderen nu wel eerder oog voor nieuw talent... misschien..
Ik gun ze het van harte dat succesvol mogen zijn..

Klinkt politiek correct ... het is alleen maar beter voor de sport

Biiyen
28-01-2007, 02:59
Topreporter?

Eerder schoolkrant reporter. Wat een bagger, zowel qua inhoud als taalgebruik.

kmr
28-01-2007, 03:36
Topreporter?

Eerder schoolkrant reporter. Wat een bagger, zowel qua inhoud als taalgebruik.

loser

Zo een topjournalist ben je niet hoor !!


Jeetje, iemand zegt wat over de geweldige Ernesto Hoost , jullie grote held,en jullie beginne te janken

redjuh
28-01-2007, 04:05
inderdaad

Joop Kasteel
28-01-2007, 05:24
Jeetje, iemand zegt wat over de geweldige Ernesto Hoost , jullie grote held,en jullie beginne te jankenIk ben erg benieuwd naar jouw mening KMR, wat vind jij dan van Ernesto?

The_Rock
28-01-2007, 08:01
All hail King Hoost!

topjournalist
28-01-2007, 20:09
Let wel op mijn post, ik vindt Ernesto een geweldige vechter, maar dat wil niet per definitie zeggen dat je ook een geweldig zakenman bent.
Hij heeft zich een kwart eeuw laten gebruiken door divere mernsen en instanties, ook de K-1 heeft zwaar misbruik van zijn onkunde gemaakt.
Dus niks als lof voor Ernesto voor zijn sportieve prestaties. Alleen management is wat anders als vechten.

Cor 't Hart zal zich verschrikkelijk in de nesten werken, die praat veels te veel. Weet helemaal niet wat er achter de schermen omgaat en zal zich snel in de nesten werken.
Zodra je andere mensen geld gaat kosten door de ene naar de andere stommiteit te begaan, zal Cor 't Hart begrijpen dat je maar beter uitgever kunt blijven.

Illest
28-01-2007, 21:25
Is Hoost dan werkelijk zo hard genaaid door Vos? tjonge, jonge
Misschien dat hij zich juist daarom wil inzetten voor andere vechters.
Ik zou het het initiatief niet meteen met de grond gelijk maken.
Dhr. 't Hart zegt mij even niks dus daar heb ik ook geen mening over

topjournalist
28-01-2007, 22:13
Is Hoost dan werkelijk zo hard genaaid door Vos? tjonge, jonge
Misschien dat hij zich juist daarom wil inzetten voor andere vechters.
Ik zou het het initiatief niet meteen met de grond gelijk maken.
Dhr. 't Hart zegt mij even niks dus daar heb ik ook geen mening over

Niet alleen Vos. Ook de K-1 en andere mensen. Ernesto is een goed mens en een top sporter in hard en nieren, maar simpelweg niet zakenlijk. Dat is helemaal niet erg. Maar een goede vechter is nog niet gelijk een goede acteur. En een acteur is niet gelijk een goede vechter.
Beter dus actief blijven op het gebied van trainen en coachen en zelfs dat is niet hetzelde als vechten!

Richelieu
28-01-2007, 22:16
Wat probeer je nu duidelijk te maken in je verhaal..?? Vind het eigenljik triest dat je jezelf onder een schuilnaam aanmeldt en daarna vervolgens personen zwart probeert te maken.

Illest
28-01-2007, 22:51
Gooien jullie er toch een slotje op, zijn jullie goed in is me opgevallen;)

Ik ben het ook niet helemaal met 'm eens maar iedereen mag z'n mening geven toch? Alles moet bespreekbaar zijn.

Biiyen
28-01-2007, 22:55
Wat probeer je nu duidelijk te maken in je verhaal..?? Vind het eigenljik triest dat je jezelf onder een schuilnaam aanmeldt en daarna vervolgens personen zwart probeert te maken.

Kijk dat is nu wat ik bedoelde KMR, niets "Hoost is god bla bla"... Pure zwartmakerij onder een schuilnaam. Dat is gewoon bagger!

Je kan het ook omdraaien:

Hoost heeft zich in die tijd veel te veel beziggehouden met beter worden in zijn sport en had gehoopt dat zijn managers eerlijk zouden zijn. Net zoals hij zelf is van karakter zeg maar. "Blijven vertrouwen in het goede van de mens". Ernesto heeft dus aan den lijve ondervonden hoe het werledje "echt" werkt. Hij wil er aan bijdragen dat nieuwe jonge vechters datzelfde lot bespaard blijft. Dat zegt mij alleen dat Ernesto in alles een topper is.

Mack
28-01-2007, 23:21
Is er ergens nog te lezen wat er precies tussen Vos en Hoost is gebeurd?

topjournalist
29-01-2007, 01:16
Kijk dat is nu wat ik bedoelde KMR, niets "Hoost is god bla bla"... Pure zwartmakerij onder een schuilnaam. Dat is gewoon bagger!

Je kan het ook omdraaien:

Hoost heeft zich in die tijd veel te veel beziggehouden met beter worden in zijn sport en had gehoopt dat zijn managers eerlijk zouden zijn. Net zoals hij zelf is van karakter zeg maar. "Blijven vertrouwen in het goede van de mens". Ernesto heeft dus aan den lijve ondervonden hoe het werledje "echt" werkt. Hij wil er aan bijdragen dat nieuwe jonge vechters datzelfde lot bespaard blijft. Dat zegt mij alleen dat Ernesto in alles een topper is.

Nee je kan het niet omdraaien

Als je als vechter een kwart eeuw zwaar onderbetaald wordt en nooit eens informeerd bij een andere vechter wat die verdient etc, ben je gewoon niet bekwaam. Als viervoudig kampioen is het toch belachelijk dat iedereen meer verdient om je heen behalve de viervoudige kampioen en dat jaren aan een stuk?
Door zoiets te ondervinden, kun je jezelf afvragen waarom de K-1 en manager's dat hebben gedaan, omdat het kon, hij liet dat gebeuren. Hoe kan hij nu voor jonge vechters werken, bv met de organisatie die jaren lang misbruik van hem hebben gemaakt? Ik denk dat zoiets de vechters helemaal niet ten goede komt.

Triker
29-01-2007, 01:42
En wat heeft topjournalist tot heden gepresenteerd??
Veel verder dan beetje dom zeveren kom je volgens mij niet!

topjournalist
29-01-2007, 02:11
En wat heeft topjournalist tot heden gepresenteerd??
Veel verder dan beetje dom zeveren kom je volgens mij niet!

Ik ben het met deze stelling niet eens!

Maar al zou er een kern van waarheid in zitten is dat nog altijd beter dan je voor jaren lang laten bestelen en gebruiken.
Voor vechters die het eindelijk hebben gemaakt en dan naar Japan mogen via Ernesto en Hart, zal een promotor denken; das lekker: die kunnen we een bodem prijs geven. Of sterker nog laten we alleen de vechters halen bij Ernesto en Hart want daar zijn ze zo goedkoop.

Justinian
29-01-2007, 02:17
Ik ben het met deze stelling niet eens!

Maar al zou er een kern van waarheid in zitten is dat nog altijd beter dan je voor jaren lang laten bestelen en gebruiken.
Voor vechters die het eindelijk hebben gemaakt en dan naar Japan mogen via Ernesto en Hart, zal een promotor denken; das lekker: die kunnen we een bodem prijs geven. Of sterker nog laten we alleen de vechters halen bij Ernesto en Hart want daar zijn ze zo goedkoop.
Volgens mij ben jij geen 'journalist', maar een manager of misschien wel een 'Wannabe-manager'...

topjournalist
29-01-2007, 02:32
Volgens mij ben jij geen 'journalist', maar een manager of misschien wel een 'Wannabe-manager'...

GWK'r in tha house

Volgens mij is de Gwk het goed aan het doen in America, Gwk goes disney (zou best een succes worden tussen alle andere sprookjesfiguren)

Hopenlijk leest Bas Boon dit , die zou van de GWK'r een geweldig top verhaal maken

Justinian
29-01-2007, 02:34
GWK'r in tha house

Volgens mij is de Gwk het goed aan het doen in America, Gwk goes disney (zou best een succes worden tussen alle andere sprookjesfiguren)

Hopenlijk leest Bas Boon dit , die zou van de GWK'r een geweldig top verhaal maken
:D Volgens mij leest hij niet alleen...

remco pardoel
29-01-2007, 03:29
Heel misschien is Ernesto wel tevreden met wat hij verdiende ..
wellicht was een langdurige relatie met K-1 zijn doel i.p.v. snel geld verdienen en overstappen naar de volgende organisatie.

Ernesto is naast een absolute grootheid in het Thai boksen ook een goed mens en dat is een eigenschap die elke promoter / manager goed zou staan.

Ik denk dat er sommige promoters nu wel meer eager moeten reageren / inspelen op de markt.
Hardonk in de UFC helpen is het eerste wapenfeit van Hoost, naar mijn info, en dat is de andere promoters in NL niet gelukt

topjournalist
29-01-2007, 03:45
Heel misschien is Ernesto wel tevreden met wat hij verdiende ..
wellicht was een langdurige relatie met K-1 zijn doel i.p.v. snel geld verdienen en overstappen naar de volgende organisatie.

Ernesto is naast een absolute grootheid in het Thai boksen ook een goed mens en dat is een eigenschap die elke promoter / manager goed zou staan.

Ik denk dat er sommige promoters nu wel meer eager moeten reageren / inspelen op de markt.
Hardonk in de UFC helpen is het eerste wapenfeit van Hoost, naar mijn info, en dat is de andere promoters in NL niet gelukt

Juist dat klopt , Hardonk had zelf een bandje gestuurd naar de UFC en heeft daar voor LET OP netto 2000 euro gevochten.
Ja ja 6000 US dollar - 30% belasting 40% minder in euro's en natuurlijk als Hoost er al bij betrokken was, zijn percentage en niet te vergeten het percentage van Hart
De gemiddelde A classe vechter in Holland verdient meer in Lutje Broek

Triker
29-01-2007, 03:53
Ik ben het met deze stelling niet eens!

Maar al zou er een kern van waarheid in zitten is dat nog altijd beter dan je voor jaren lang laten bestelen en gebruiken.
Voor vechters die het eindelijk hebben gemaakt en dan naar Japan mogen via Ernesto en Hart, zal een promotor denken; das lekker: die kunnen we een bodem prijs geven. Of sterker nog laten we alleen de vechters halen bij Ernesto en Hart want daar zijn ze zo goedkoop.

Dat je het niet eens bent met deze stelling vind ik zoweiso vreemd!!!
Volgens mij heb ik jou wel eens aan de telefoonlijn gehad met je mooie verhalen. Vreemd genoeg lees ik in jouw bovenstaande quote datgeen waar je jezelf schuldig aan maakt... over bodem prijzen gesproken!!!

Maar feit is, dat je geen harde feiten geeft!!

Jeru
29-01-2007, 04:24
Juist dat klopt , Hardonk had zelf een bandje gestuurd naar de UFC en heeft daar voor LET OP netto 2000 euro gevochten.
Ja ja 6000 US dollar - 30% belasting 40% minder in euro's en natuurlijk als Hoost er al bij betrokken was, zijn percentage en niet te vergeten het percentage van Hart
De gemiddelde A classe vechter in Holland verdient meer in Lutje Broek

Klopt, maar als je ziet dat Jeff Monson in hetzelfde gala vecht voor slechts 13.000 dollar tegen Silvia die 120.000 dollar krijgt zie je al dat ze in de UFC niet zo heel erg gul zijn ;)

Georges St. Pierre ($58,000) def. Matt Hughes ($75,000)

Tim Sylvia ($120,000) def. Jeff Monson ($13,000)

Brandon Vera ($40,000) def. Frank Mir ($30,000)

Drew McFedries ($8,000) def. Alessio Sakara ($10,000)

Joe Stevenson ($24,000) def. Dokonjonosuke Mishima ($8,000)

James Irvin ($10,000) def. Hector Ramirez ($3,000)

Antoni Hardonk ($6,000) def. Sherman Pendergarst ($4,000)

Nick Diaz ($24,000) def. Gleison Tibau ($3,000)

Jake O'Brien ($12,000) def. Josh Shockman ($3,000)

topjournalist
29-01-2007, 05:25
Dat je het niet eens bent met deze stelling vind ik zoweiso vreemd!!!
Volgens mij heb ik jou wel eens aan de telefoonlijn gehad met je mooie verhalen. Vreemd genoeg lees ik in jouw bovenstaande quote datgeen waar je jezelf schuldig aan maakt... over bodem prijzen gesproken!!!

Maar feit is, dat je geen harde feiten geeft!!

Wat voor feiten bedoel je?
Ik gaf net een voorbeeld van Hardonk

king
29-01-2007, 05:29
Nee je kan het niet omdraaien

Als je als vechter een kwart eeuw zwaar onderbetaald wordt en nooit eens informeerd bij een andere vechter wat die verdient etc, ben je gewoon niet bekwaam. Als viervoudig kampioen is het toch belachelijk dat iedereen meer verdient om je heen behalve de viervoudige kampioen en dat jaren aan een stuk?
Door zoiets te ondervinden, kun je jezelf afvragen waarom de K-1 en manager's dat hebben gedaan, omdat het kon, hij liet dat gebeuren. Hoe kan hij nu voor jonge vechters werken, bv met de organisatie die jaren lang misbruik van hem hebben gemaakt? Ik denk dat zoiets de vechters helemaal niet ten goede komt.


Als dat inderdaad zo is, weet hij in ieder geval hoe het niet moet en zal hij die fouten niet opnieuw maken! Hoe dan ook is Hoost een persoon die in Japan in hoog aanzien staat en dat werkt altijd in je voordeel lijkt me.

De man van 14K
29-01-2007, 05:31
dus jij denkt dat Hardonk die zijn eerste partij vecht in de UFC gelijk meer had kunnen verdienen?> ik denk dat hij niet eens slecht verdiend heeft voor een eerste partij als je kijkt wat die andere vechters verdienen.
Contract is voor 3 partijen en na 2 winst wordt het opengebroken en wordt er dus opnieuw onderhandeld. gage voor de 2e partij is zowieso hoger
De eerste keer ging Hoost niet mee, de 2e keer gaat hij wel mee om er meer bekendheid aan te geven.
Eerste keer ging Hoost overigens niet mee wegens K1 verplichtingen volgens mij.
Dus wat dat betreft vind ik niet dat hij het slecht uitonderhandeld heeft
Daarbij, Hardonk is niet achterlijk (heeft HTS bedrijfskunde gedaan) dus als er iemand is die zich niet zou laten bestelen is hij het wel..

topjournalist
29-01-2007, 06:58
dus jij denkt dat Hardonk die zijn eerste partij vecht in de UFC gelijk meer had kunnen verdienen?> ik denk dat hij niet eens slecht verdiend heeft voor een eerste partij als je kijkt wat die andere vechters verdienen.
Contract is voor 3 partijen en na 2 winst wordt het opengebroken en wordt er dus opnieuw onderhandeld. gage voor de 2e partij is zowieso hoger
De eerste keer ging Hoost niet mee, de 2e keer gaat hij wel mee om er meer bekendheid aan te geven.
Eerste keer ging Hoost overigens niet mee wegens K1 verplichtingen volgens mij.
Dus wat dat betreft vind ik niet dat hij het slecht uitonderhandeld heeft
Daarbij, Hardonk is niet achterlijk (heeft HTS bedrijfskunde gedaan) dus als er iemand is die zich niet zou laten bestelen is hij het wel..

HTS bedrijskunde zei je: is hij niet ook een vechter die jaren lang niet aan de bak kwam en voor honger loontjes vocht?
Zelfde trainer en manager als Hoost geloof ik? Niet laten bestelen omdat hij HTS'r is?
Maar beter in de UFC bekendheid als in Lutje broek in Holland, daarin geef ik je wel gelijk.
En ja hij had meer kunnen verdienen, helemaal door zijn eerdere overwinning op een bekende UFC veteraan.
Hij had veel eerder naar Amerika moeten gaan, maar ik wens Hardonk alle succes van de wereld, Holland rules!
Ik wist niet dat Hoost dat bandje had gestuurd en de onderhandelingen voor Hardonk deed Imeen dat hij dat zelf had gedaan), met o.a de UFC? Maar goed dat verklaard veel.

De man van 14K
29-01-2007, 19:10
Idd. hij kwam jaren niet aan de bak en waarom? misschien omdat er heel weinig vechters waren die tegen hem wilde staan? Inderdaad misschien had hij zijn heil eerder in het buitenland moeten zoeken.. maar goed, hij is nog relatief jong en kan een goede carriere maken (en bakken geld verdienen)

Zie het maar als onderhandelen bij een nieuwe baan, je kan gelijk het onderste uit de kan halen, of je komt voor een redelijk bedrag binnen om vervolgens bij groed presteren steeds meer te verdienen.
Hij heeft tegen 1 ufc vechter gestaan hiervoor, maar wat ik al zei, na 2 partijen (dus na zijn volgende partij) wordt het contract opengebroken en denk dat Hardonck meteen een stuk meer verdiend (uitgaande van winst).
Denk dat hij al erg blij is dat hij uberhaubt de kans heeft daar te knokken!

RedDawn
29-01-2007, 19:26
Topjournalist = Bas Boon, of begrijp ik het nu verkeerd?

redjuh
29-01-2007, 19:54
Topjournalist = Bas Boon, of begrijp ik het nu verkeerd?

das ook mijn idee

De man van 14K
29-01-2007, 20:04
misschien heeft Jeroen Winters nog een reactie....

redjuh
29-01-2007, 20:11
tja net of iemand er een dorre flikker om geeft welke natlip wel of niet gelijk heeft...maja

De man van 14K
29-01-2007, 20:17
nee maar kan wellicht entertainend zijn.... :D

kom maar op die fucking kabouters en puntmutsen in anussen hahaa

rtbrouwer
29-01-2007, 20:22
Ik vraag me nou af hoeveel van de mensen in deze topic de heren in kwestie echt kennen. Ik ken Ernesto persoonlijk redelijk en heb hem vaak gesproken. Hij is echt wel zakelijk ingesteld en heeft zich zeker geen kwart eeuw laten bestelen. Als dat volgens mensen wel zo is leg dan maar eens uit hoe en wanneer dat dan gebeurt is volgens jullie.

pisou
29-01-2007, 20:23
Topjournalist = Bas Boon, of begrijp ik het nu verkeerd?


kan niet anders, want zijn reacties zijn de enige zinnige die in dit topic gezegd zijn. Wees blij met BB, want als het allemaal van dat soort promotors of kenners worden als jullie, die het allemaal zo inhoudelijk goed weten, dan vocht de nederlandse mma en kickbocktop in woldendorp, millingen a/d rijn of sintmichielsgestel.

Sjaak
29-01-2007, 20:46
Vind het ook een goeie zaak dat Bas af en toe alles recht voor zijn raap benoemd, schept wel is inzicht in niet zo duidelijke zaken

Osu Sjaak

topjournalist
29-01-2007, 21:14
Idd. hij kwam jaren niet aan de bak en waarom? misschien omdat er heel weinig vechters waren die tegen hem wilde staan? Inderdaad misschien had hij zijn heil eerder in het buitenland moeten zoeken.. maar goed, hij is nog relatief jong en kan een goede carriere maken (en bakken geld verdienen)

Zie het maar als onderhandelen bij een nieuwe baan, je kan gelijk het onderste uit de kan halen, of je komt voor een redelijk bedrag binnen om vervolgens bij groed presteren steeds meer te verdienen.
Hij heeft tegen 1 ufc vechter gestaan hiervoor, maar wat ik al zei, na 2 partijen (dus na zijn volgende partij) wordt het contract opengebroken en denk dat Hardonck meteen een stuk meer verdiend (uitgaande van winst).
Denk dat hij al erg blij is dat hij uberhaubt de kans heeft daar te knokken!

Ja hij is jong en zal goed geld gaan verdienen en terecht (hij had al stukken verder kunnen zijn, maar goed).
Onderste uit de kan dat weet ik niet? Dat moet zijn manager bepalen of hijzelf.

FOCUS
29-01-2007, 21:25
Dat iemand als Hoost gaat bemiddelen voor de vechters is goed!
Hij is zelf dus blijkbaar belazerd en wellicht door schade en schande wijs geworden.
Bovendien heeft hij tenminste hart voor de vechters ipv dat hij geil op geld is.
Beter dan zo'n handig zakenmannetje die idd veel verstand van onderhandelen heeft.
De meesten zijn gewoon een stelletje moederneukers die geld wegkapen bij de mensen die de prestatie leveren!! :thown:

A-team
29-01-2007, 21:30
kan niet anders, want zijn reacties zijn de enige zinnige die in dit topic gezegd zijn. Wees blij met BB, want als het allemaal van dat soort promotors of kenners worden als jullie, die het allemaal zo inhoudelijk goed weten, dan vocht de nederlandse mma en kickbocktop in woldendorp, millingen a/d rijn of sintmichielsgestel.

Zinnig? hij maakt alleen andere zwart.

topjournalist
29-01-2007, 21:40
Dat iemand als Hoost gaat bemiddelen voor de vechters is goed!
Hij is zelf dus blijkbaar belazerd en wellicht door schade en schande wijs geworden.
Bovendien heeft hij tenminste hart voor de vechters ipv dat hij geil op geld is.
Beter dan zo'n handig zakenmannetje die idd veel verstand van onderhandelen heeft.
De meesten zijn gewoon een stelletje moederneukers die geld wegkapen bij de mensen die de prestatie leveren!! :thown:

Misschien dat een promotor als K-1 daar anders over denkt?
Die denken misschien laten we de vechters bij Hoost gaan halen want daar zijn ze ultra goedkoop, kijken tenminste naar de sportieve kant en niet de financiele.
Ik weet niet of nieuwe talenten daar op zitten te wachten? Maar er zullen wel meer vechters rondlopen die alleen maar voor sportief gaan.
Nou dat lijkt me wel een goeie voor een volgend artiekel in de Ring Sport "Voor sportieve prestaties kom bij Cor en Ernesto" U kunt nadat u 20 jaar u enkels en scheenbenen en voeten hebt verrot geschopt, handen aan gort hebt en een lichte hersenbeschadiging nog altijd manager worden van nieuwe sportieve vechters.Vechters die niet geil zijn op geld of gezondheid. Of u vechter kunt onder onze supervisie uw baan als volwassen portier hervatten.

topjournalist
29-01-2007, 21:52
Ik vraag me nou af hoeveel van de mensen in deze topic de heren in kwestie echt kennen. Ik ken Ernesto persoonlijk redelijk en heb hem vaak gesproken. Hij is echt wel zakelijk ingesteld en heeft zich zeker geen kwart eeuw laten bestelen. Als dat volgens mensen wel zo is leg dan maar eens uit hoe en wanneer dat dan gebeurt is volgens jullie.

Tip: Ga eens met Peter Aerts praten of misschien Bas Boon die weet vaak ook veel van dit soort zaken. En vraag bv eens waarom hij bij zijn trainer / manager is weggegaan?
En neen, ik ben niet Bas Boon maar ken hem wel omdat hij in mijn stad een zaak heeft.
Ben niet zo'n fan van die man, maar ik heb mij wel rot gelachen om de verhalen met de gefrustreerde wannabe kabouter.

FOCUS
29-01-2007, 21:53
topjournalist;

misschien doen ze het wel goed in promotorland...
je brandt ze bij voorbaat al af, waarom geef je ze geen kans?
Vanwaar die felheid?

topjournalist
29-01-2007, 22:12
topjournalist;

misschien doen ze het wel goed in promotorland...
je brandt ze bij voorbaat al af, waarom geef je ze geen kans?
Vanwaar die felheid?

Ik heb gewoon mijn mening?
Die probeer ik te onderbouwen, wat is daar zo vreemd aan?
Misschien worden ze juist wel zakelijker, misschien help ik ze wel?

Dragon Tail
29-01-2007, 22:45
Tot mij grote verbazing kreeg ik de nieuwe ringsports en las daar het volgende bericht.

Ernesto Hoost en Cor 't hart gaat een managementbureau opzetten voor vechter en evt andere athleten? Er wordt gesproken over de betrouwbaar heid van Ernesto, die heeft hij wel verdiend na een kwart eeuw vechtsport.

Tja dat klopt, Ernesto je bent een topper, maar dan wel op het gebied van vechtsport. Als je jezelf een kwart eeuw door je trainer /manager laat bestelen voor miljoenen is dat niet echt intelligent.

Ik zou dan ook nooit willen worden begeleid door iemand die zo lang daar niks van heeft gemerkt.

Cor 't Hart heeft grootheidswaanzin
Iedereen die een blad begint of eraan denkt, is een stuk vuil voor hem. Hij gaf aan anderen een hele andere reden waarom hij met Ernesto het managementbureau opzetten, namelijk:
Die rot Rutz met zijn Gloves blad, hoe haalde hij het in zijn hoofd een nieuw blad te beginnen. Als je een blad op de markt brengt wordt ik manager.

Hij heeft inderdaad veel contact met de vechtsportwereld, maar dat is wat anders als het management van vechters. Het uiterste voor vechters eruit halen. In dat werledje wordt gewoon over je hoofd heen gepiest als je geen ruggegraat hebt.

Ik wens de heren veel plezier.

Een tip: Blijf gewoon uitgever Cor en Ernesto blijft een top vechter, trainen en reality shows is een goed idee, blijf daar gewoon bij.

Spannend!

Biiyen
30-01-2007, 00:10
Tip: Ga eens met Peter Aerts praten of misschien Bas Boon die weet vaak ook veel van dit soort zaken. En vraag bv eens waarom hij bij zijn trainer / manager is weggegaan?
En neen, ik ben niet Bas Boon maar ken hem wel omdat hij in mijn stad een zaak heeft.
Ben niet zo'n fan van die man, maar ik heb mij wel rot gelachen om de verhalen met de gefrustreerde wannabe kabouter.

apekool,

Bas Boon weet misschien iets meer over Ernesto dan wij. Maar ik weet zeker dat Ernesto heus niet zijn salaris met Bas gaat bespreken. Ik bespreek mijn huidige loon ook niet met mijn volgende werkgever. Ik zal misschien een bedrag laten vallen tijdens de onderhandelingen maar wie zegt dat dat juist is?

"Vertel alleen datgene wat je noodzakelijk kwijt moet, niet dat wat je allemaal weet"

En JA, als mijn volgende werkgever zal vragen waarom ben je weggegaan dan is de kans ook groot dat ik dingen zeg als: "Ik kan hier meer verdienen". "Mij spreekt dit bedrijf aan" enz enz.

Heel veel mensen hadden achteraf gezien meer kunnen en moeten verdienen. Maar helaas weet je vaak niet alle ins en outs op het moment supreme. Komt ook doordat sluwe managers zich houden aan VETGEDRUKTE tekst.

En nu zeg ik er niks meer over. Ik vind deze 2 topics apekool. Ze zijn beschadigend en suggestief.

redjuh
30-01-2007, 00:20
Misschien dat een promotor als K-1 daar anders over denkt?
Die denken misschien laten we de vechters bij Hoost gaan halen want daar zijn ze ultra goedkoop, kijken tenminste naar de sportieve kant en niet de financiele.
Ik weet niet of nieuwe talenten daar op zitten te wachten? Maar er zullen wel meer vechters rondlopen die alleen maar voor sportief gaan.
Nou dat lijkt me wel een goeie voor een volgend artiekel in de Ring Sport "Voor sportieve prestaties kom bij Cor en Ernesto" U kunt nadat u 20 jaar u enkels en scheenbenen en voeten hebt verrot geschopt, handen aan gort hebt en een lichte hersenbeschadiging nog altijd manager worden van nieuwe sportieve vechters.Vechters die niet geil zijn op geld of gezondheid. Of u vechter kunt onder onze supervisie uw baan als volwassen portier hervatten.


ik ken je niet, maar je komt over als iemand die erg gefrustreerd is. je hebt het alleen maar over het feit dat anderen het beter hadden kunnen doen. in het topic over censuur mekker je over van alles, waarvan een 'normaal' volwassen iemand zich de broek niet zou laten bollen.

topjournalist
30-01-2007, 01:38
ik ken je niet, maar je komt over als iemand die erg gefrustreerd is. je hebt het alleen maar over het feit dat anderen het beter hadden kunnen doen. in het topic over censuur mekker je over van alles, waarvan een 'normaal' volwassen iemand zich de broek niet zou laten bollen.

Ik heb nooit beweerd dat wie dan ook wat beter kan doen?
Gefrustreerd niet , wel teleurgesteld, sport komt nu eindelijk goed in publiciteit, krijg je dit weer.
In jouw plaatje staat een bekende poker kop, ga lekku een potje kaarten (wel amateur blijven en niet om geld kaarten) niet bluffen of proberen iemand te lezen, want je ken geen koe van een varku onderscheiden.

redjuh
30-01-2007, 01:42
wel een topjournalist van een pannenkoekenbakker

ik beweer niet dat jij zou pretenderen het beter te kunnen. ik vind het alleen nogal je zaak niet om de carrieres (op welk gebied dan ook) van eerlijke mensen af te kraken, en iemand als ernesto en/of antoni zo neer te zetten.

topjournalist
30-01-2007, 02:35
wel een topjournalist van een pannenkoekenbakker

ik beweer niet dat jij zou pretenderen het beter te kunnen. ik vind het alleen nogal je zaak niet om de carrieres (op welk gebied dan ook) van eerlijke mensen af te kraken, en iemand als ernesto en/of antoni zo neer te zetten.

Ik heb juist heel veel lof voor zijn carriere? Niks als positiefs over Ernesto geschreven? Zijn sportieve loopbaan en ook als ambassadeur van de vechtsport is Ernesto uniek en geweldig geweest.
Vondt het niet leuk dat hij er niet meer uit heeft kunnen halen, op ut laatst nog graantje meepikken als je zoveel hebt gepresteerd vindt ik triest.
Antoni heb ik nog gezegd die gaat berg verdienen, veel succes, jammer dat het nu pas het geval is, vroeg mij ook af waarom hij nooit eerder aan de bak kwam en voor heel weinig vocht (zou ik mij dat misschien af hebben gevraagd omdat hij al heel lang een talent is, wat denk jezelf?) Wat is daar nu zo erg aan?
Ik geef mijn mening op een neiuwe ontwikkeling, daar kun je mee eens zijn of niet.

redjuh
30-01-2007, 03:41
je twijfelt ster aan hun zakelijk inzicht. voor sommige mensen is een vriendschap die zolang als een sportcarriere duurt, meer waard...

topjournalist
30-01-2007, 03:55
je twijfelt ster aan hun zakelijk inzicht. voor sommige mensen is een vriendschap die zolang als een sportcarriere duurt, meer waard...

Je hebt ook zoiets als amateur, heel sportief allemaal.
Maar proffesionals die als amateur behandeld willen worden?

appelsap
31-01-2007, 00:42
Je hebt ook zoiets als amateur, heel sportief allemaal.
Maar proffesionals die als amateur behandeld willen worden?

Hoewel ik het hardgrondig met onze topjournalist oneens ben mbt de capaciteiten van Ernesto Hoost om een goede manager te worden, heeft hij hier wel een punt natuurlijk.
Zowel ernesto als Antoni zijn er misschien wat laat achter gekomen dat een goede trainer misschien niet altijd een goede manager is. Of ze hebben de afweging gemaakt dat het voor hun carriere op dat moment belangrijker was om hun vaardigheden te verbeteren, ten koste van hun financiele gewin.
Anyway beiden hebben geleerd van wat hen is overkomen en juist daarom denk ik dat ze in de toekomst veel beter op dit soort zaken zullen letten. Ernesto als manager en Antoni als vechter.

Trouwens is onze vriend Topjournalist gebanned ivm de inmiddels verwijderde thread van vanochtend, waarin hij gedetailleerd zijn versie van het verhaal over de vage zaken in promotorsland uit de doeken deed?????? Hij reageert niet meer...

redjuh
31-01-2007, 01:41
misschien is ie wel geliquideerd

topjournalist
31-01-2007, 02:33
Hoewel ik het hardgrondig met onze topjournalist oneens ben mbt de capaciteiten van Ernesto Hoost om een goede manager te worden, heeft hij hier wel een punt natuurlijk.
Zowel ernesto als Antoni zijn er misschien wat laat achter gekomen dat een goede trainer misschien niet altijd een goede manager is. Of ze hebben de afweging gemaakt dat het voor hun carriere op dat moment belangrijker was om hun vaardigheden te verbeteren, ten koste van hun financiele gewin.
Anyway beiden hebben geleerd van wat hen is overkomen en juist daarom denk ik dat ze in de toekomst veel beter op dit soort zaken zullen letten. Ernesto als manager en Antoni als vechter.

Trouwens is onze vriend Topjournalist gebanned ivm de inmiddels verwijderde thread van vanochtend, waarin hij gedetailleerd zijn versie van het verhaal over de vage zaken in promotorsland uit de doeken deed?????? Hij reageert niet meer...

Ik ben niet gebanned maar zal wel niet lang meer duren, dat was niet mijn verhaal. Maar dat is de bevestiging van een aantal personen die op die tape staan. Ik heb het werk van de heren moderatoren gedaan, die wel Appy E binnen 5 minuten belde maar de rest van alle bekende tot op heden zelfs na uitnodiging (volgens Wheelie) niet te pakken krijgen?
ZDe forum broeders runnen lekker hun forum, dus als ik wordt gebanned ga ik gewoon na een ander forum, waar ze geen Heinrich Himmler als "adviseur" hebben of als voorbeeld!

Jeru
31-01-2007, 02:39
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom je dit verhaal niet gewoon op een ander forum plaatst als je het ongestoord naar buiten wilt brengen...

raveboy
31-01-2007, 02:47
op www.kickbox.nl heeft iemand het verhaal nog snel kunnen kopieren van hier denk ik, daar las ik net het hele verhaal.

Zal daar ook wel verwijderd worden of de topic geclosed, maar ik weet in ieder geval waar het over gaat, al zou 10% maar waar zijn.

Op www.kickbox.nl dacht iemand, het zelfde als ik, gelijk aan de Pamela Anderson en Paris Hilton tapes, maar dat had ik al helemaal raar gevonden.

topjournalist
31-01-2007, 02:58
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom je dit verhaal niet gewoon op een ander forum plaatst als je het ongestoord naar buiten wilt brengen...

Je hoort mij ook niet klagen omdat het verwijderd is, als ze dat willen, veel plezier.
Ze hebben iets met nazi's geloof ik, als je ss tattoo's hebt en heinrich himmler censuur moet je op mix fight zijn!
Ik antwoord nu alleen op appelsap, om te vertellen dat ik blijkbaar nog niet ben gebanned!

Jeru
31-01-2007, 03:00
Aha okee.
Las net het verhaal op Kickbox.nl
Zag alleen dat de namen van de andere partij waren "gecensureerd" om dat woord maar eens te gebruiken. Om het verhaal rond te krijgen zou ik die dan ook wel eens willen weten...

the monk
31-01-2007, 18:26
Over welk verhaal hebben we het nu?

kentaro
31-01-2007, 18:36
Ik wens Hoost en Hart alle succes toe en hoop dat ze slagen met hun nieuwe management bureau!!

osu

mama
31-01-2007, 18:44
Wil onze topjournalist ff ontopic blijven......
En niet alle topics in de richting van Apy sturen
thanks

topjournalist
31-01-2007, 19:29
Wil onze topjournalist ff ontopic blijven......
En niet alle topics in de richting van Apy sturen
thanks

Ga er nu eens van uit dat het waar zou zijn, die hele beerput met Apy E.
Ben ik dan degene die dat heeft veroorzaakt?
Iemand heeft hier over Apy E gepost (en werdt meteen door de moderators verwijderd) daarom heb ik daar research naar gedaan.
Ik vindt het ongeloofelijk als een bekende manager / promotor dit soort ongeloofelijkde dingen doet. Kijk die moet je bannen uit het vechtsportwereldje uit de hele maatschappij.
Dat is het gezwel die de ellende veroorzaakt.
Tuurlijk is er ongeloof en natuurlijk zijn er voor en tegenstanders, feit blijft dat je dit niet onder de stoelen kunt duwen. Dit is nieuws en dat komt uit!

mama
31-01-2007, 19:38
en al zou het waar zijn hoef je niet alle topics te verpesten ermee.
dus ik vraag het je nu nog een keer vriendelijk of je ontopic wil blijven.

topjournalist
31-01-2007, 20:01
en al zou het waar zijn hoef je niet alle topics te verpesten ermee.
dus ik vraag het je nu nog een keer vriendelijk of je ontopic wil blijven.

Ok moderatoren sorry dat ik jullie forums in zo'n geweldig negatief daglicht heb geplaatst en verpest?

Apy en Remy zijn lief

Lee Hottie # 1 fan
31-01-2007, 23:15
Ok moderatoren sorry dat ik jullie forums in zo'n geweldig negatief daglicht heb geplaatst en verpest?

Apy en Remy zijn lief

kijk dit laat zien hoe je bent..

je kan niet inhoudelijk reageren op kritiek zonder meteen Apy Echteld of Remy er bij te halen. je zou een goede zijn voor in de pitt. alleen jammer dat jij je frustratie wil botvieren op mensen die daar zelf niet om gevraagd hebben. dus houd je rancune voor je aub.

chief108
31-01-2007, 23:38
:lol:
+ reps @ Len

Lee Hottie # 1 fan
01-02-2007, 03:22
:lol:
+ reps @ Len

Kijk dat mag ook wel is gezegd worden:P

chief108
01-02-2007, 04:27
Kijk dat mag ook wel is gezegd worden:P
precies...
het zijn de uitzonderingen die het allemaal interessant maken... :brow:

Derk
01-02-2007, 05:15
Niet alleen Vos. Ook de K-1 en andere mensen. Ernesto is een goed mens en een top sporter in hard en nieren, maar simpelweg niet zakenlijk. Dat is helemaal niet erg. Maar een goede vechter is nog niet gelijk een goede acteur. En een acteur is niet gelijk een goede vechter.
Beter dus actief blijven op het gebied van trainen en coachen en zelfs dat is niet hetzelde als vechten!


En een goede ruiter is nog geen goed paard{co adriaanse}.

Lee Hottie # 1 fan
01-02-2007, 08:11
precies...
het zijn de uitzonderingen die het allemaal interessant maken... :brow:

haha.. ik heb ook wel is mijn goede dagen.