PDA

View Full Version : herring



micha
28-01-2007, 03:49
ik lees net dat heath heeft verloren bij de UFC:crying:

Justinian
28-01-2007, 03:52
ik lees net dat heath heeft verloren bij de UFC:crying:
Correctomundo. Helaas heeft hij verloren. Waar en met wie traint hij tegenwoordig eigenlijk?

Jeru
28-01-2007, 03:54
En slecht gevochten las ik... iemand een filmpje?

remco pardoel
28-01-2007, 04:29
bij een brazilianen in Las Vegas zover ik het weet
jammer voor Heath..

Influcted
28-01-2007, 04:43
Mja hij ging toch weg bij Golden Glory of de trainer etc? Daarna bergafwaarts.

Biiyen
28-01-2007, 05:03
Het was bar en slecht, ook zijn tegenstander, Jake O'Brien was slecht. Heath wilde graag het gevecht staande houden maar zijn tegenstander had daar duidelijk geen trek in. Na twee minuten saai om elkaar heen draaien kwam er eindelijk een takedown van O'Brien waar Heath geen antwoord op had. Als gevolg daarvan kreeg Heath takedown op takedown te verwerken. Zijn tegenstander deed eigenlijk niets verder dan bij Heath in de mount te kruipen en dan stil liggen en een beetje controleren. Daardoor moesten ze geregeld weer gaan staan, maar na een seconde of 10 lag Heath weer op de grond met O' Brien in side mount, telkens manouvreerde O' Brien zich heel slinks en netjes naar full mount. Maar daar bleef het telkens weer bij stil liggen en hopen dat de scheids niet ingreep.

Daarnaast was Heath gewoon slecht, denk dat hij O'Brien (toch 9-0 in UFC) heel erg had onderschat. Zijn bokswerk en trapwerk was ronduit belabberd! Geen combinatie werk, alleen maar links jabben en wat gefrustreerd naar zijn tegenstander en omgeving kijken, in Ronde 3 ging hij zelfs schreeuwen dat O'Brien niet moest wegrennen. Ik denk dat als ze dit in Breda zien dat de trainers aldaar zich achter de oren zullen krabben. Dit is niet wat hij in Breda geleerd heeft!

Op de grond leek hij een beginner, echt heel erg zoals hij keer op keer heel makkelijk naar de grond werdt gebracht. Zelfs op momenten dat je dacht van "Nu kan het echt!" presteerde hij niks. Ik persoonlijk had na de tweede ronde de hoop al opgegeven want het was zeer teleurstellend.

Heath's reactie achteraf was dan ook zeer verontschuldigendnaar het publiek toe. Hij gaf wel zijn tegenstander nog ervan langs dat hij laf had gevochten en dat hij alleen maar goed is in "het op iemand liggen en tijd rekken" en daar had Heath ook wel een klein beetje gelijk in.

"You won a wrestling match, but that is not what we are here for."

Dit is wat er gebeurde, downloaden is het niet eens waard eigenlijk. Als je iets wil downloaden van UFC Fight Night dan zou ik voor Rashad Evans gaan want in die partij zat de KO van de avond! Een zeldzaam mooie, en dan overdrijf ik niet!

raveboy
28-01-2007, 05:12
Onderstaande verklaard wel een hoop voor het saaie gevecht van Heath's kant.


UFC's Joe Rogan himself commented on MMA.tv about the case of Heath Herring.


I talked to Heath last night after the fight at a restaurant, and he told me he had a torn MCL for that fight. That's why he had that weird stance, and that's why he couldn't explode off his back or sprawl. I told him that I wished that I had known that before the fight because it explains a lot, but he said he didn't want to give any excuses. That's a credit to the way he thinks, but it's not really an excuse as much as it's an explanation. This is taking nothing away from Jake, because I think Jake fought a great fight and displayed some solid skills, but anyone that's seen Heath fight before knows that wasn't him out there.

I know some people thought I was a little harsh in my commentary, and I understand that, but I've got to be honest. It wasn't insulting, it was just exactly how I saw it. Knowing now about the injury, it all makes sense, and i wish I had that info while the fight was going on. I've always been a fan of Heath and the way he fights, so I'm really looking forward to him healing up so we can see him fight up to potential that I know he's capable of. Best wishes and a speedy recovery to Heath.

micha
28-01-2007, 05:15
hij moet gewoon weer bij obiwan in training

Biiyen
28-01-2007, 05:19
Onderstaande verklaard wel een hoop voor het saaie gevecht van Heath's kant.


UFC's Joe Rogan himself commented on MMA.tv about the case of Heath Herring.


I talked to Heath last night after the fight at a restaurant, and he told me he had a torn MCL for that fight. That's why he had that weird stance, and that's why he couldn't explode off his back or sprawl. I told him that I wished that I had known that before the fight because it explains a lot, but he said he didn't want to give any excuses. That's a credit to the way he thinks, but it's not really an excuse as much as it's an explanation. This is taking nothing away from Jake, because I think Jake fought a great fight and displayed some solid skills, but anyone that's seen Heath fight before knows that wasn't him out there.

I know some people thought I was a little harsh in my commentary, and I understand that, but I've got to be honest. It wasn't insulting, it was just exactly how I saw it. Knowing now about the injury, it all makes sense, and i wish I had that info while the fight was going on. I've always been a fan of Heath and the way he fights, so I'm really looking forward to him healing up so we can see him fight up to potential that I know he's capable of. Best wishes and a speedy recovery to Heath.

Verklaard inderdaad wel een beetje zijn rare houding. Ik dacht dat Heath echt de weg kwijt was. Want hij stond inderdaad als de klokkenluider van de Notrdedamme naar voren te schuifelen. Hele futloze en ongeïnspireerde indruk had ik.

Remco
29-01-2007, 19:18
Op mij kwam het eerder over als een mentale kwestie. Hij was bloednerveus bij de opkomst en de frustratie was de hele partij van het gezicht te lezen.

De reactie na de partij vond ik schandalig. Nee, O'Brien was ook niet top, maar om hem te verwijten dat ie Heath naar de grond bracht? Herring scoorde op alle vlakken minder, dus een beetje nederigheid is op zijn plaats.

Dat ie Big John nodig had om te kunnen opstaan was werkelijk een gotspe. Echt een schande, welke blessure je ook hebt. Joe had gewoon rake kritiek maar met respect. Wat we zagen was een amateurpartij en beginnersfouten, niet meer niet minder.

Ralph
29-01-2007, 19:41
Het was inderdaad bar en boos; helemaal als je de partijen tegen Nogueira en Fedor bv nog in het achterhoofd hebt zitten.
Dat Herring zo gefrustreerd raakte door iemand die de wedstrijd alleen maar op de grond controleerde hebben we natuurlijk eerder gezien tegen Mark Kerr. Maar toen stompte hij Kerr er op een gegeven moment keihard uit toen hij de kans kreeg en nu was Heath ook in de stand-up gewoon te slecht. Erg jammer en ik hoop dat hij toch wel weer op zijn oude niveau weet te komen (wat harder trainen?).

m.g
29-01-2007, 23:35
Zal het hele evenement vanavond in het MMF zetten was inderdaad erg!! slecht.

FOCUS
30-01-2007, 04:13
Als je iets wil downloaden van UFC Fight Night dan zou ik voor Rashad Evans gaan want in die partij zat de KO van de avond! Een zeldzaam mooie, en dan overdrijf ik niet!


kan iemand een link of zo plaatsen?
je maakt me nieuwsgierig :icon4:

Biiyen
30-01-2007, 04:40
kan iemand een link of zo plaatsen?
je maakt me nieuwsgierig :icon4:

Hier van YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=01N3-bY_BYY

beste dat ik voor je kan doen

FOCUS
30-01-2007, 04:53
:o

zwaar nokkie


thanks

aanradertje

m.g
30-01-2007, 06:07
Beelden nu in het MMF.

Biiyen
30-01-2007, 06:13
:o

zwaar nokkie


thanks

aanradertje

Vet he! :thup:

chief108
30-01-2007, 07:33
this is all you need to know...

http://www.chief108.com/private/randomcrap/rashad-evans_sean-salmon.gif

kmr
30-01-2007, 08:16
Ik ben het ermee eens dat die hype rondom Evans overdreven is. Zijn standup was zeker niet impressive.

kmr
30-01-2007, 08:18
Wat doet hij in godsnaam de hele tijd met zijn linkerhand?

FOCUS
30-01-2007, 18:42
nee de partij zelf was knudde.
maar de knock out, totaal onverwacht, VOL d'r op..

nick
30-01-2007, 18:57
Die ko is zeker vet :thup: De rest van de partij is aardig bagger.

Misschien heeft Herring voor zijn wedstrijden weer een kusje nodig :lol: :stupid:

Emilio
30-01-2007, 19:16
heath was gewoon dramatisch slecht. En ik vond O brien gewoon op alle vlakken beter. Als je geblesseerd bent moet je gewoon niet vechten.

Highline
31-01-2007, 03:52
jammer van/ voor heath. mss toch maar weer terug na breda komen? ;) was altijd gezellig!