PDA

View Full Version : Uitslagen Beast of the East - Zutphen - 27 januari



Ronald
28-01-2007, 04:21
Beast of the East – Zutphen – 27 januari 2007

De winnaar is vet gedrukt.

Rode hoek – Blauwe hoek

Thomas Poortman (Scorpio Gym) vs Yusika Tolbi (KB Brummen) - WOP
N kl.
Roland Martina (Muay Boran Gym) vs Ronnie Jacobs (KB Zutphen) – KO 1e ronde (2x8 tellen)
N kl.
Kamal Youssuofi (Fightclub Den Bosch) vs Nale Omeragic (KB Arnhem) - Onbeslist
C kl.
Ralf “the underdog” Wonnink (Team Akdeniz) vs Samir Bourekbah (Team Hardcore Emmen) – Diskwalificatie (trappen naar het hoofd op de grond)
MMA
Maickel v.d. Wouw (Fightclub Den Bosch) vs Edward (KB Brummen) - WOP
C kl.
Hacer (Hambaken Gym) vs Sheila Romeo (KB Arnhem) - WOP
C kl.
Arman Soufi (Team Karatas) vs Ali (Mu-chin) - WOP
B kl.
Omar Baqi (Scorpio Gym) vs Tim Holweg (KB Brummen) - Onbeslist
C kl.
Halim (Bully’s Gym) vs Fouzi Medhar (Fight Plaza) – KO 2e ronde
B kl.
Michel van Uffelen (Ropie Gym) vs Vincent Latoel (Tatsujin Dojo) – Opgave 1e ronde (G&P)
(Tevens wordt Vincent na zijn winstpartij uitgenodigd voor Team Golden Glory)
MMA
Hakim Bouzambou (Fight Plaza) vs Brain Hordijk (KB Arnhem) - WOP
C kl.
Chris van Venrooy (Bully’s Gym) vs Faldir Chabari (Team Beast of the East) – KO 1e ronde (+ 15 seconden)
A kl.
Hicham El Gaoui (Hambaken Gym) vs Servet Cakir (Mu-chin) - WOP
B kl.
Tredowski (Polen) vs Oktay Karatas (Golden Glory) - WOP
MMA
Rico Stuivenberg (Chabrani Gym) vs Jordy van der Sluis (Active Oss) - WOP
C kl.
Lindo Profas (Thaiboxing Den Haag) vs Joost Bauhaus (Bully’s Gym) - Onbeslist
A kl.
Isa Topal (Duitsland) vs Kuku Victor (Team Relex) - WOP
MMA
Said (Hambaken Gym) vs Boy Boy (KB Arnhem) - WOP
B kl.
Warren Stevelmans (Vos Gym) vs Dave van de Ploeg (Muay Thai Zwolle) – TKO 1e ronde (diepe snee in scheenbeen)
A kl.
Dion Staring (Tastujin Dojo) vs John de Winter (Hoyer Gym) – RSC 1e ronde (G&P)
MMA
William Diender (Team Aerts) vs Chahid Oulad (Fight Plaza) – WOP (fantastische partij)
A kl.Het fotoverslag volgt waarschijnlijk morgen. Was weer een hele mooie avond.

Biiyen
28-01-2007, 04:24
Het is wel wat met dat trappen naar het hoofd op de grond de laatste tijd he. Beetje teveel kijken naar Pride :-)

Ongeacht dat dit niet de overwinning is die je als vechter wenst... Congratz Ralf!

Robbie!
28-01-2007, 04:32
Thanx man. :thup:

DennK
28-01-2007, 04:37
ai ai jammer van arman.. niet echt lekkere week voor hem! eerst onbeslist en nu verliezen op punten! benieuwd wat oktay gaat doen :)

Justinian
28-01-2007, 05:00
Chris van Venrooy (Bully’s Gym) vs Faldir Chabari (Team Beast of the East) – KO 1e ronde (+ 15 seconden)
A kl.

:eek: damn, dat had ik niet verwacht!! Mooi voor Vincent trouwens die uitnodiging. Topvechter.

Justinian
28-01-2007, 05:02
Even voor de rest: de eerste post wordt telkens geupdate door Ronald, dus kijk nou niet of er een post bij is gekomen om na te gaan of er nieuwe uitslagen bekend zijn ;)

Volgens mij is het nu pauze trouwens.

Ton
28-01-2007, 05:54
Chabari wint op knie precies op het kinnetje!

Jofeljoh!
28-01-2007, 05:58
Holy shit, 15 sec.

het wordt echt tijd dat Faldir in Japan aan de bak gaat.

Highline
28-01-2007, 05:59
Chris van Venrooy (Bully’s Gym) vs Faldir Chabari (Team Beast of the East) – KO 1e ronde (+ 15 seconden)
A kl.

:eek: damn, dat had ik niet verwacht!!

had ik ook niet verwacht nee

Carmen
28-01-2007, 06:18
Ralf gefeliciteerd en pff snelle pot hoor van Faldir, gefeliciteerd (lastig hoor om in 15 sec een foto te maken ;-)

bangkokfighter
28-01-2007, 06:20
nog pauze pffffffffffffff

Damsco fight
28-01-2007, 06:44
Oktay heeft een top partij neergezet hoorde ik net, top hoor Okki, gefeliciteerd

raveboy
28-01-2007, 06:50
Heeft Romano al gevochten, of vecht hij later als Oktay?
Mijn F5 knop begint al aardig te slijten hier.

Hammerkick
28-01-2007, 06:54
Jordy van der Sluis ,Gefeliciteerd !!

jojo
28-01-2007, 07:17
coowlllllllll

ralf gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

die samir moeten ze een keer schorsen ik heb hem nu 3x zien vechten en 3x werd hij gedisqualificeerd 1x viel hij de scheids aan 1x duwde hij zijn tegenstander steeds express door de touwen.. nu weer schoppen naar het hoofd terwijl het niet mag.
niet normaal

henk kuipers
28-01-2007, 07:45
Even een korte reactie op de partij Ralf vs Samir.

Vanuit het management kan ik jullie vertellen dat wij Samir dit enorm kwalijk nemen.
Er is hem vanavond al duidelijk te kennen gegeven dat het wat ons betrefd de laatste keer is dat hij zich zo gedraagd.
bij de eerst volgende misdraging zal hij niet meer namens het team optreden.

Namens het team en Samir zelf exuses naar Ralf.
En bij deze nodigen we Ralf uit voor een rematch in Emmen 5 mei a.s zonder incidenten.

Henk Kuipers
Koen Scharrenberg

Faito management / Team Hardcore

Ronald
28-01-2007, 07:53
Ralf gefeliciteerd en pff snelle pot hoor van Faldir, gefeliciteerd (lastig hoor om in 15 sec een foto te maken ;-)
Hij is wel goed gelukt ;) . Staat er morgen op :) .

The Bulldog
28-01-2007, 08:35
Even een korte reactie op de partij Ralf vs Samir.

Vanuit het management kan ik jullie vertellen dat wij Samir dit enorm kwalijk nemen.
Er is hem vanavond al duidelijk te kennen gegeven dat het wat ons betrefd de laatste keer is dat hij zich zo gedraagd.
bij de eerst volgende misdraging zal hij niet meer namens het team optreden.

Namens het team en Samir zelf exuses naar Ralf.
En bij deze nodigen we Ralf uit voor een rematch in Emmen 5 mei a.s zonder incidenten.

Henk Kuipers
Koen Scharrenberg

Faito management / Team Hardcore

@ H. Kuipers... excuses was al gemaakt en daar mee is het voor af. Ik baal meer van het zo winnen ..dan van de actie...
Het wordt wel tijd dat Samir zich eens leert beheersen in mijn ogen.

Nogmaals ik heb Michael en Peter al gesproken, dit heeft niks met jullie als team te maken.

By the Way..Michael succes met je herstel en j ankomende partij....echt helemaal te gek...

Richelieu
28-01-2007, 10:09
Ben net terug uit Zutphen. Erg mooie gala en nog wat backstage foto's gemaakt. Morgenmiddag zal ik ze hier posten.

Ga nu effe slapen..:)

Khanom Thom
28-01-2007, 10:38
Roland Martina....
Klasse partij gedraaid jongen, je deed wat je moest doen.. en het heeft goed uitgepakt!!!

Top...!!

heintz
28-01-2007, 11:15
Ralf jammer dat je zo gewonnen hebt... Je hebt je kwaliteiten helaas niet kunnen laten zien. Volgende keer beter.....

Lex
28-01-2007, 11:21
Kom net uit het ziekenhuis in Zutpen, Kuku moet daar blijven slapen ter observatie.

Morgenochtend word er door een chirurg bekeken of kuku geopereerd moet worden of dat hij met een ongelijke verhouding van zijn borstbeen door het leven moet gaan.


Kuku Victor heeft in de eerste ronde zijn borstbeen gebroken op twee plaatsen na een een paar flinke hieltrappen tijdens het grondgevecht.
Ik wist niet beter dat dit in deze partij niet was toegestaan?????

Hij heeft gewoon de tweede ronde uitgevochten met zeer weinig bewegingsvrijheid en lucht natuurlijk, uiteindelijk toch de partij gewonnen.


Grote klasse Kuku...een zeeer grote doorzettingsvermogen en wilskracht.

raveboy
28-01-2007, 11:29
Viel de partij van Romano uit?
Ik heb nergens gelezen dat het niet doorging.

m.g
28-01-2007, 11:32
Holy shit, 15 sec.

het wordt echt tijd dat Faldir in Japan aan de bak gaat.


Dat gaat hij ook doen hij begint bij het Shootboxen waar Souwer ook vecht.

redjuh
28-01-2007, 15:21
ik had faldir wel op winst gezet, maar zo snel... naja hoort d'rbij

dontmindme
28-01-2007, 15:43
15 sec, damned
jammer van diender, ben altijd fan hem geweest(nog steeds)

ulysse
28-01-2007, 16:24
Kom net uit het ziekenhuis in Zutpen, Kuku moet daar blijven slapen ter observatie.

Morgenochtend word er door een chirurg bekeken of kuku geopereerd moet worden of dat hij met een ongelijke verhouding van zijn borstbeen door het leven moet gaan.


Kuku Victor heeft in de eerste ronde zijn borstbeen gebroken op twee plaatsen na een een paar flinke hieltrappen tijdens het grondgevecht.
Ik wist niet beter dat dit in deze partij niet was toegestaan?????

Hij heeft gewoon de tweede ronde uitgevochten met zeer weinig bewegingsvrijheid en lucht natuurlijk, uiteindelijk toch de partij gewonnen.


Grote klasse Kuku...een zeeer grote doorzettingsvermogen en wilskracht.

Poeh... Heel veel sterkte!

Wheelie
28-01-2007, 17:15
Chris van Venrooy (Bully’s Gym) vs Faldir Chabari (Team Beast of the East) – KO 1e ronde (+ 15 seconden)
A kl.



Damn, jammer ;)

Latoel
28-01-2007, 17:41
Beast of the East was dit keer echt super TOP! ik heb genoten van alle wedstrijden..

de partij van Faldir tegen Chris vond ik toch wel super!! Ik knipperde ff met mijn ogen en de partij was al voorbij. De opkomst van Faldir was ook grandioos....met z'n neefje op een kameel(Y) Ben zeer benieuwd wanneer Faldir in Japan zijn kunstje mag laten zien...Wat een top-vechter is dat.

De partij van Diender tegen Oulad was ook spetterend...wat een knal partij van beide vechters..

Voor de mensen die dit niet bij hebben kunnen wonen, ze hebben echt iets moois gemist..

De :D Man :D Met :D De :D Gulle :D Lach

Latoel
28-01-2007, 17:45
Kom net uit het ziekenhuis in Zutpen, Kuku moet daar blijven slapen ter observatie.

Morgenochtend word er door een chirurg bekeken of kuku geopereerd moet worden of dat hij met een ongelijke verhouding van zijn borstbeen door het leven moet gaan.


Kuku Victor heeft in de eerste ronde zijn borstbeen gebroken op twee plaatsen na een een paar flinke hieltrappen tijdens het grondgevecht.
Ik wist niet beter dat dit in deze partij niet was toegestaan?????

Hij heeft gewoon de tweede ronde uitgevochten met zeer weinig bewegingsvrijheid en lucht natuurlijk, uiteindelijk toch de partij gewonnen.


Grote klasse Kuku...een zeeer grote doorzettingsvermogen en wilskracht.

ik hoop dat t niet te ernstig voor Kuku is..

Beterschap voor hem...

respect dat hij toch door gevochten heeft...(Y)

Khanom Thom
28-01-2007, 18:09
Hey Kid Robot... jij ook gefeliceerd met je partij, kerel!! Yeah...
Volgende x niet meer zo hard schreeuwen als je ring in komt, we zijn allemaal doof geworden!!!! hahahaha...

Up to the next event!

Khanom Thom
28-01-2007, 18:11
Enneh, Faldir... 15 seconden, poeh! Zeker een visitekaartje voor je eigen gala!! Klasse!

Triker
28-01-2007, 18:25
Ralf gefeliciteerd en pff snelle pot hoor van Faldir, gefeliciteerd (lastig hoor om in 15 sec een foto te maken ;-)

Hahahhaa, daarom ook altijd een fotooke schieten voordat de partij begint :)

Triker
28-01-2007, 18:30
Dat Faldir mijn inziens meer in huis had dan Chris had ik verwacht, maar zo'n korte partij hadden maar weinig mensen verwacht!! :)

@Kuku: Beterschap.

Bud S
28-01-2007, 19:12
tjonge die samir
past wel in het thema "beast of the east" ...
maar mag het een onsje minder zijn ?

kan me voorstellen dat je baalt underdog

Richelieu
28-01-2007, 19:14
Hahahhaa, daarom ook altijd een fotooke schieten voordat de partij begint :)


Ik weet in ieder geval dat MixFight DE foto van deze partij heeft !! De knie precies op de kin van Chris !!

A-team
28-01-2007, 19:33
had ik ook niet verwacht nee

Zo snel niet maar had wel verwacht dat hij niet veel in te brengen had. Jammer voor Chris maar de laatste jaren wordt het steeds minder :crying:
en Faldir tja, die is zo goed.

Kaun
28-01-2007, 19:42
Vocht Romano niet?

Silat
28-01-2007, 19:53
Ik hoop wel voor kuku dat ie geopereerd word, ander houd ie er de rest van z'n leven last van. Al z'n spieren tussen en rondom z'n borstbeen en ribben zullen zich daar tegen verzetten.

Latoel
28-01-2007, 20:31
Hey Kid Robot... jij ook gefeliceerd met je partij, kerel!! Yeah...
Volgende x niet meer zo hard schreeuwen als je ring in komt, we zijn allemaal doof geworden!!!! hahahaha...

Up to the next event!

Thanks..gegege

sorry zal ik niet meer doen..wuahaha

Maar ik had wel mijn woord gehouden wat ik in het programma boekje heb gezegd..toch?? :P

Richelieu
28-01-2007, 20:41
15 sec, damned
jammer van diender, ben altijd fan hem geweest(nog steeds)

Chris was echt even van de wereld !! Als de aangekondigde partij tussen Chahbari Vs Kraus er volgend jaar komt ben ik zeker weer van de parij. Chris van Venrooy vecht overigens 7 April een partij een Marco Pique @ The Balans Fight Night !! Word zeker een knaller.

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/BOTE_Backstage/023.jpg

sabby
28-01-2007, 21:00
Had graag een vette foto van 't knietje van Faldir met jullie willen delen, maar ik mag geen foto's sturen. Helaas....check anders even: http://team-karatas.hyves.nl/#

Jeru
28-01-2007, 21:03
Hoezo mag je geen foto's plaatsen???? Lekkere foto!! :thup:

http://modulo10.rendered.hyves.org/45000001-45050000/45016201-45016300/45016200_5_Wdx4.jpeg

Richelieu
28-01-2007, 21:07
..er is een nog mooiere ..:)

Khanom Thom
28-01-2007, 22:15
Thanks..gegege

sorry zal ik niet meer doen..wuahaha

Maar ik had wel mijn woord gehouden wat ik in het programma boekje heb gezegd..toch?? :P

Zekers....! Als je de volgende keer "onze" Michael ook zoveel klappen gaat geven tijdens de training, sta ik langs de kant te lachen...

En niks lowkicks geven op de achterste been!! ghehehe...

sabby
29-01-2007, 00:29
tanx Jeru, het lukte mij egnie...en ik wil die mooiere ook graag zien Richelieu :D

danial
29-01-2007, 06:14
mooi gala geweest zo te zien
ralf goed gedaan, jammer dat je niet wat meet kon laten zien, maarja je hebt de winst en kan nu de remach ook nog pakken.
succes

Richelieu
29-01-2007, 06:22
Ralf..nog gefeliciteerd he..:)

Leuk je gesproken te hebben !!, en voor de mensen die vroegen over die foto van DE knie van de avond..die staat online..;)

jan sensei kyokushin
29-01-2007, 18:03
Osu ralf ik reageer wat laat maar was 2dagen op pad voor het kyokushin maar gefeliciteert ik deel je mening .winnen is op de normale manier in en match,s mooier daar ga je voor daar train je voor !!!! ik las wat er gebeurt is , het is zeer laag als je op de grond ligt om naar het hoofd te trappen .en terrechte beslissing van de scheid respect . en waar ik nog meer respect voor heb is dat trainners enz van het team hem er op aanspreekt, en wat ik begrijp bij herhaling uit het team word gezet ! en voorbeeld voor velen .trainner,s
respect



met de beste sportgroeten

osu jan

nick
29-01-2007, 18:26
Volgens mij heb ik een heel mooi gala gemist.

Dat Latoel makkelijk zou winnen had ik wel gedacht.

Maar dat Faldir zo snel zou winnen had niemand zich in kunnen denken pff.Wat een topper is dat.

Jammer dat Ralf zo heeft moeten winnen.

En sensei Jan. Je hebt gelijk.
Buiten dat krijgt de sportschool natuurlijk zo ook een slechte naam. :thown:

ulysse
29-01-2007, 19:20
[QUOTE=Lex;376641]Kom net uit het ziekenhuis in Zutpen, Kuku moet daar blijven slapen ter observatie.

Morgenochtend word er door een chirurg bekeken of kuku geopereerd moet worden of dat hij met een ongelijke verhouding van zijn borstbeen door het leven moet gaan.


Kuku Victor heeft in de eerste ronde zijn borstbeen gebroken op twee plaatsen na een een paar flinke hieltrappen tijdens het grondgevecht.
Ik wist niet beter dat dit in deze partij niet was toegestaan?????

Hij heeft gewoon de tweede ronde uitgevochten met zeer weinig bewegingsvrijheid en lucht natuurlijk, uiteindelijk toch de partij gewonnen.


Grote klasse Kuku...een zeeer grote doorzettingsvermogen en wilskracht.

Hoe is het afgelopen met Kuku?
Operatie? of is dat niet mogelijk?

jan sensei kyokushin
29-01-2007, 19:48
Osu sterkte met de pijn en beterschap kuku

respect








osu jan

jan sensei kyokushin
29-01-2007, 19:56
Volgens mij heb ik een heel mooi gala gemist.

Dat Latoel makkelijk zou winnen had ik wel gedacht.

Maar dat Faldir zo snel zou winnen had niemand zich in kunnen denken pff.Wat een topper is dat.

Jammer dat Ralf zo heeft moeten winnen.

En sensei Jan. Je hebt gelijk.
Buiten dat krijgt de sportschool natuurlijk zo ook een slechte naam. :thown: Osu nick aan zo,n incident heeft de sportschool never geen schuld het is de vechter die zich onder controle beheersen moet en de regels moet nastreven binnen en buiten de ring .

daarom zegt ik dit ook het Team trainers enz heeft hem gewaarschuwd bij herhaling opzouten
respect
osu jan

Highline
29-01-2007, 20:06
Kom net uit het ziekenhuis in Zutpen, Kuku moet daar blijven slapen ter observatie.

Morgenochtend word er door een chirurg bekeken of kuku geopereerd moet worden of dat hij met een ongelijke verhouding van zijn borstbeen door het leven moet gaan.


Kuku Victor heeft in de eerste ronde zijn borstbeen gebroken op twee plaatsen na een een paar flinke hieltrappen tijdens het grondgevecht.
Ik wist niet beter dat dit in deze partij niet was toegestaan?????

Hij heeft gewoon de tweede ronde uitgevochten met zeer weinig bewegingsvrijheid en lucht natuurlijk, uiteindelijk toch de partij gewonnen.


Grote klasse Kuku...een zeeer grote doorzettingsvermogen en wilskracht.

ai dat klinkt niet goed lex :( , heb jij die jongen ook niet een paar keer meegenomen naar team dekkers?

Luka
29-01-2007, 20:06
oktay moest hier toch ook vechten?

lama niet goed gekeken in verslag al gelezen nu :D

Lex
29-01-2007, 22:28
ai dat klinkt niet goed lex :( , heb jij die jongen ook niet een paar keer meegenomen naar team dekkers?

Klopt, dat is die jongen ja.

Vanavond zal ik zijn rontgenfoto proberen te plaatsen...het is niet te geloven dat hij met zo'n breuk nog in staat was om te vechten.

Heb hem net ophehaald uit het ziekenhuis in Zutphen.

En nu heeeel goed rust pakken.

MissGG
31-01-2007, 04:23
Die Bourekba heb ik alleen nog maar onsportief zien vechten, hij lijkt mij beter op zijn plaats in een praatgroep voor omgaan met agressie..

Ralf, de volgende keer win je op KO eitje voor jou!

Latoel, ik had niet anders verwacht dan dat je zou winnen, goed gedaan!

Binnenkort krijg ik les van Faldir en voel me heel erg vereerd!!

Highline
31-01-2007, 07:18
Klopt, dat is die jongen ja.

Vanavond zal ik zijn rontgenfoto proberen te plaatsen...het is niet te geloven dat hij met zo'n breuk nog in staat was om te vechten.

Heb hem net ophehaald uit het ziekenhuis in Zutphen.

En nu heeeel goed rust pakken.

wens hem maar beterschap, hopelijk hersteld ie goed en kan hij weer lekker verder met de sport. maar idd eerst goed rust houden! spreek je snel weer!