PDA

View Full Version : Kaartjes voor K-1?



Jeru
28-01-2007, 21:18
Even een vraagje aan de Japan kenners en mensen die al een keer bij de K-1 of Pride zijn geweest. Hoe ga je te werk als je aan een kaartje wilt komen voor een gala? In Nederland hebben we bijvoorbeeld voorverkoop punten en eventueel nog kaartjes aan de kassa. In Thailand ga je gewoon naar de kassa en koop je een kaartje, maar hoe gaat het er in Japan aan toe?
Bijvoorbeeld het komende K-1 gala in Yokohama. Hebben ze in Japan ook een soort ticketbox waar je kaarten al voor het gala begint kan kopen? Of is het mogelijk om gewoon vroeg aan de deur te staan om daar een kaartje te bemachtigen? Of ben je dan al te laat....
Wil binnen afzienlijke tijd toch een keer naar Japan, maar uiteraard wel als er een gala is, dus wil niet naast de pot pissen ;)

Peter0711
28-01-2007, 22:20
ik weet wel dat ticket unlimited in amsterdam hele reizen organiseert naar de finale,tokio dome,en je verblijft dat in hetzelfde hotel als de vechters!!maar weet niet of yokohama ook meepakken!! ;)

Jeru
28-01-2007, 22:55
Thanks. Tot nu toe staat alleen K-1 Arena op de site, maar ze claimen wel een wijdverspreid netwerk te hebben en dus voor verschillende evenementen kaarten te kunnen regelen.
Jammer dat nog niet het hele jaarprogramma van Pride en K-1 bekend is, want dat is beter te plannen. 1 maand van tevoren is misschien wat kortdag....
Iemand anders nog tips? Of een jaaroverzicht van gala's voor K-1 en of Pride ;)

CDW
28-01-2007, 22:58
Op de pride site kun je online kaartjes bestellen!

Jeru
28-01-2007, 23:04
Dat is ook cool, maar de eerst volgende Pride is in Vegas. Hmmm ook vet, maar wil toch naar Japan eerst :whistling:

Bert Kops
28-01-2007, 23:15
Als je gaat terwijl Peter ook moet vechten zorg ik er voor dat jij een vrijkaartje krijgt!

Jeru
28-01-2007, 23:23
Als je gaat terwijl Peter ook moet vechten zorg ik er voor dat jij een vrijkaartje krijgt!

Wow, dat is natuurlijk helemaal te gek als dat mogelijk is. Ga meteen bellen met de organisatie dat ze het contract met Peter moeten verlengen. :thup:

MB667
30-01-2007, 01:06
idd ja!

The Maniac
30-01-2007, 03:45
Dan ga ik ook naar Japan even vragen giant silva ik heb goede connecties met zijn dietiste

Ronald
30-01-2007, 07:00
Damn, ik ben nou al jalours op je Jeru :D