PDA

View Full Version : Column Remy Bonjaski



Wheelie
31-01-2007, 02:34
http://img341.imageshack.us/img341/4277/remyuh6.jpg (http://imageshack.us)

Jochem
31-01-2007, 03:49
thx, leuk stukkie.

Bud S
31-01-2007, 04:17
wat een zeiklul om te suggereren dat leko hem expres in z'n ballen trapte.
want: "hij heeft die trap al zo vaak gemaakt..."
ook zonder ballentrappen is bonjasky een cookie voor leko.
hoop dat ze elkaar snel weer treffen

Evilman
31-01-2007, 04:29
mooie spelfout op de cover van dat blad :p
en ja .. als ie wint met zoveel pijn dan zegt dat
ook wel wat.

Bud S
31-01-2007, 04:43
mooie spelfout op de cover van dat blad :p



er ontgaat mij iets

chief108
31-01-2007, 04:49
er ontgaat mij iets
gebeurt wel vaker.... :whistling:

http://img174.imageshack.us/img174/3047/outnowrs821fi2.jpg (http://imageshack.us/)

marcelt
31-01-2007, 05:47
Ik zie alleen een taalfout. Geen spelfout.

marcelt
31-01-2007, 05:50
wat een zeiklul om te suggereren dat leko hem expres in z'n ballen trapte.
want: "hij heeft die trap al zo vaak gemaakt..."
ook zonder ballentrappen is bonjasky een cookie voor leko.
hoop dat ze elkaar snel weer treffen
Ik hoop het ook, maar dan om te zien dat Leko een pakkie krijgt. Maar zelfs met twee trappen vol in zijn ballen was Remy Leko de baas. Kan je nagaan wat ie met hem gedaan had als hij op volle kracht had kunnen gaan.

redjuh
31-01-2007, 06:25
Ik zie alleen een taalfout. Geen spelfout.

scherp!

A-team
31-01-2007, 06:59
ook zonder ballentrappen is bonjasky een cookie voor leko.
hoop dat ze elkaar snel weer treffen

Hahaha laat me niet lachen! Je hebt er wel verstand van....

nick
31-01-2007, 07:20
willem heeft er inderdaad verstand van. De ballen verstand :stupid:

topjournalist
31-01-2007, 07:30
Ik hoop het ook, maar dan om te zien dat Leko een pakkie krijgt. Maar zelfs met twee trappen vol in zijn ballen was Remy Leko de baas. Kan je nagaan wat ie met hem gedaan had als hij op volle kracht had kunnen gaan.

Ja Remy zat goed in elkaar, zijn benen, scheenbenen en natuurlijk die eerste lever trap. En dat allemaal van een zieke Leko die het ongeloofelijke gewicht van 89 kg op de weegschaal bracht.
De Oscar for best preformance "actor fighter"gaat naat Remy, hij heeft veel bijgeleerd op de set van Honour.
Leko is een hele sportieve vechter (kijk naar bv het incident toen Sefo gedraaid stond en de scheidsrechter liet doorvechten tegen Leko) Leko wachte gewoon terwijl hij vol de kans had om het af te maken.
Remy is gewoon een jankerd en heeft twee jaar met mazzel die Gp gewonnen!
Leko moet na zo'n wedstrijd ook niet zeiken, as je ziek bent moet je niet vechten, hoe denk je dan drie gevechten op rij te winnen? Maar goed die eerste trap was gewoon een ko, net als toen Leko tegen Carter Williams vocht en Baddr Hari (ja Remy die zaten allemaal op de lever)!
Het jaar er voor was het excuus can Remy een scheiding en zijn trainer en zijn gezondheid, blablabla.
Feit is gewoon als Schilt en Peter Aerts meedoen dan kan remy beter gaan kaarten!

nick
31-01-2007, 07:40
commentaar van niks :thown:

Justinian
31-01-2007, 07:56
Remy is gewoon een jankerd en heeft twee jaar met mazzel die Gp gewonnen!
Getuigt van weinig respect om een tweevoudig K-1 winnaar – nota bene anoniem – een ‘jankerd’ te noemen die met mazzel twee keer de GP heeft gewonnen. Hij heeft gewoon gewonnen, klaar.


Leko moet na zo'n wedstrijd ook niet zeiken, as je ziek bent moet je niet vechten, hoe denk je dan drie gevechten op rij te winnen?
Inderdaad, dat doe jij wel voor hem:

Ja Remy zat goed in elkaar, zijn benen, scheenbenen en natuurlijk die eerste lever trap. En dat allemaal van een zieke Leko die het ongeloofelijke gewicht van 89 kg op de weegschaal bracht.


Maar goed die eerste trap was gewoon een ko, net als toen Leko tegen Carter Williams vocht en Baddr Hari (ja Remy die zaten allemaal op de lever)!
De eerste trap was mijns inziens wel als levertrap bedoeld, maar raakte eerst de tok van Remy. Toegegeven, in eerste instantie dacht ik ook dat hij niet aankwam, maar als je de beelden een aantal keren goed terugkijkt dan kun je zien dat Leko de tok van Remy (onbedoeld) omhoog trapt.

topjournalist
31-01-2007, 08:10
Getuigt van weinig respect om een tweevoudig K-1 winnaar – nota bene anoniem – een ‘jankerd’ te noemen die met mazzel twee keer de GP heeft gewonnen. Hij heeft gewoon gewonnen, klaar.


Inderdaad, dat doe jij wel voor hem:



De eerste trap was mijns inziens wel als levertrap bedoeld, maar raakte eerst de tok van Remy. Toegegeven, in eerste instantie dacht ik ook dat hij niet aankwam, maar als je de beelden een aantal keren goed terugkijkt dan kun je zien dat Leko de tok van Remy (onbedoeld) omhoog trapt.

Hey daar hebben we weer een volgeling van het Himmler regime.
Als je respect wilt, moet je dat verdienen, als je je trainer en sponsors eruit trapt, die je meer als 10 jaar lang naar een hoogtepunt hebben geholpen of een aanbieding doet voor een hongerloontje te werken ben je gewoonn een looser. Ja ik bedoel Andre en Ricardo!
Dan nog vreemd gaan en de vrouw van je kind proberen zo min mogelijk te geven door je salaris uit te stellen van de GP, want ze mocht eens de helft krijgen?
Half Nederland afstruinen naar de goedkoopste trainer!
Altijd in de dubbele dekking staan en dan janken over griep, mentale problemen, prive problemen en de lijst is eindeloos.
Vindt hem gewoon zielig, maar dat is mijn persoonlijke mening nadat een aantal mensen dicht bij Remy precies verteld hebben hoe hij zich als een "ware" kampioen gedraagd.
Als een gierige vrek die alles beter weet!!!

Illest
31-01-2007, 08:35
Hey daar hebben we weer een volgeling van het Himmler regime.
Als je respect wilt, moet je dat verdienen, als je je trainer en sponsors eruit trapt, die je meer als 10 jaar lang naar een hoogtepunt hebben geholpen of een aanbieding doet voor een hongerloontje te werken ben je gewoonn een looser. Ja ik bedoel Andre en Ricardo!
Dan nog vreemd gaan en de vrouw van je kind proberen zo min mogelijk te geven door je salaris uit te stellen van de GP, want ze mocht eens de helft krijgen?
Half Nederland afstruinen naar de goedkoopste trainer!
Altijd in de dubbele dekking staan en dan janken over griep, mentale problemen, prive problemen en de lijst is eindeloos.
Vindt hem gewoon zielig, maar dat is mijn persoonlijke mening nadat een aantal mensen dicht bij Remy precies verteld hebben hoe hij zich als een "ware" kampioen gedraagd.
Als een gierige vrek die alles beter weet!!!

Hey kerel,

vond het leuk om zien hoe je de boel hier aan het posten kreeg omtrent dat gedoe met appy e, maar nu ik dit lees begin ik een beetje aan je te twijfelen man. You've got some serious issues dude!

Je komt behoorlijk gefrustreerd over.
Wat het gevecht van Bonjasky betreft; Leko zal het dan wel niet opzettelijk gedaan hebben (daar hou ik het op) maar Remy oogde heel scherp en als Leko die trappen achterwege had gelaten, was het een ander verhaal geweest.
De rest zijn echt prive zaken van Remy, heeft niemand baat bij. En als een vechter weggaat bij z'n trainer hebben beide partijen logischerwijs een eigen kijk op de zaak. Dat is verder helemaal niet interessant.
Hippo prikkelt hem blijkbaar goed want Remy oogt weer gretig:cool2:

gieloe
31-01-2007, 08:43
Hey daar hebben we weer een volgeling van het Himmler regime.
Als je respect wilt, moet je dat verdienen, als je je trainer en sponsors eruit trapt, die je meer als 10 jaar lang naar een hoogtepunt hebben geholpen of een aanbieding doet voor een hongerloontje te werken ben je gewoonn een looser. Ja ik bedoel Andre en Ricardo!
Dan nog vreemd gaan en de vrouw van je kind proberen zo min mogelijk te geven door je salaris uit te stellen van de GP, want ze mocht eens de helft krijgen?
Half Nederland afstruinen naar de goedkoopste trainer!
Altijd in de dubbele dekking staan en dan janken over griep, mentale problemen, prive problemen en de lijst is eindeloos.
Vindt hem gewoon zielig, maar dat is mijn persoonlijke mening nadat een aantal mensen dicht bij Remy precies verteld hebben hoe hij zich als een "ware" kampioen gedraagd.
Als een gierige vrek die alles beter weet!!!


X2

Deze man weet wel waar hij over praat!

Triker
31-01-2007, 08:52
Iemand die zich achter een pseudo verstopt noemt anderen een loser!! Hahahahaa, gelukkig binnenkort weer caranaval :)

Lee Hottie # 1 fan
31-01-2007, 09:50
als remi deze partij had willen winnen. had hij gewoon kunnen blijven liggen nadat leko hem voor de 2e keer in zijn ballen (al dan niet bewust trapte)

en had hij de partij waarschijnlijk wel gekregen..
maar hij toonde dat hij "balle" had en ging toch door.

ten 2e vind ik de aantijgen die jij maakt richting Remy Bonjasky, zeer kwetsend en onder de gordel.

of je lult maar wat raak. of je bent erg goed op de hoogte van zijn prive leven, dit zou het deste triester maken.

@mods.. wordt het niet eens tijd om de ware identiteit van Toppertje te onthullen??

Justinian
31-01-2007, 16:54
@mods.. wordt het niet eens tijd om de ware identiteit van Toppertje te onthullen??
Kennelijk is Topjournalist bang om zijn identiteit te onthullen. Gelet op de inhoud van zijn anonieme posts hierboven en de posts in de 'Apy E.'-topic heeft hij hier kennelijk reden toe.

@Topjournalist: Remy heeft mijn respect, simpelweg vanwege het feit dat hij de K1 nu twee keer heeft gewonnen! Daarnaast is het een welbespraakte kerel die fatsoenlijk overkomt in het openbaar.

Ps. gelet op het aantal taalfouten gemaakt door Topjournalist is het misschien een idee om eens rond te snuffelen op www.vandale.nl (http://www.vandale.nl). Daar verkopen ze hele fraaie boekjes die je kunnen helpen met de Nederlandse taal. Even uit nieuwsgierigheid, hoe lang ben je nu al in Nederland?

Dennis
31-01-2007, 17:57
Hoost, deed het verkeerd door te weinig te eisen, Bonjasky vraagt weer teveel. Het is een schande als je na lange tijd bij je trainer weggaat, wat Aerts, Hoost en vele andere ook hebben gedaan.

Ik vond je stukkie over censuur goed en daar had je ook mijn steun, maar wat je hier weer verteld kan ik helemaal niets mee.

En censuur of niet, mensen vergelijken met het Himmler regime, kom op zeg!!

topjournalist
31-01-2007, 18:00
Kennelijk is Topjournalist bang om zijn identiteit te onthullen. Gelet op de inhoud van zijn anonieme posts hierboven en de posts in de 'Apy E.'-topic heeft hij hier kennelijk reden toe.

@Topjournalist: Remy heeft mijn respect, simpelweg vanwege het feit dat hij de K1 nu twee keer heeft gewonnen! Daarnaast is het een welbespraakte kerel die fatsoenlijk overkomt in het openbaar.

Ps. gelet op het aantal taalfouten gemaakt door Topjournalist is het misschien een idee om eens rond te snuffelen op www.vandale.nl (http://www.vandale.nl). Daar verkopen ze hele fraaie boekjes die je kunnen helpen met de Nederlandse taal. Even uit nieuwsgierigheid, hoe lang ben je nu al in Nederland?

Hey Justian Himmler
Wat zeur je nu toch over identiteit, ik heb gewoon een mening net als ieder ander. Als je dat niet aanstaat, lees je het toch gewoon niet of zet je eigen mening eronder. Ik vindt hem niet welbespraakt en fatsoenlijk en al helemaal niet als je zo met mensen omgaan die zo lang bij je staan en je ondersteunen voordat je groot geld gaat verdienen (dat is mijn mening, kun je mee eens zijn of niet). Voor iemand die niet uit Nederland komt, denk ik dat mijn boodsschap goed over komt met of zonder taalfouten. Dus als je frusti bent (en in de censuur mood) moet je mij gewoon bannen en niet meer zeiken over wie ik wel of niet ben en of ik taal foutjes maak.

Gelet op de inhoudt van Apy E (schrijf jij) en mijn eerdere verwijten aan het adres van mix fight dat jullie eerder bedreigd zouden zijn, zou dat niet dezelfde reden kunnen zijn als jij hierboven schrijft?

Wil je een wit voetje halen bij andere forum leden die zonder taalfouten schrijven?
Is dit de manier van H H en consorten om erbij te horen?
Dat je als moderator een mening hebt ok, maar waarom is de mening van een ander zo bespottelijk. Ik weet zeker dat jullie als NSB partij in deze tijd het geweldig zouden doen, misschien een idee om zo'n soort partij op te richten? Kun je gelijk mensen opleiden die een vinger wijzen naar de indetiteit van anders denkenden en die................... dat doet mij ergens aan denken?

topjournalist
31-01-2007, 18:10
Hoost, deed het verkeerd door te weinig te eisen, Bonjasky vraagt weer teveel. Het is een schande als je na lange tijd bij je trainer weggaat, wat Aerts, Hoost en vele andere ook hebben gedaan.

Ik vond je stukkie over censuur goed en daar had je ook mijn steun, maar wat je hier weer verteld kan ik helemaal niets mee.

En censuur of niet, mensen vergelijken met het Himmler regime, kom op zeg!!

Dat is jouw mening en die respecteer ik. Ik denk dat het er van af hangt waarom een vechter weg gaat (je wordt bestolen of je komt niet vooruit). Iedereen die Remy lief "is" of "was" wordt weggeduwt en vergeet hij wie jaren achter hem stonden en waarom hij zover is gekomen.
Dat is mijn mening kun je het mee eens zijn of niet!

A-team
31-01-2007, 18:27
Ban die mongool toch gewoon! Remy geluk gehad door hem 2 keer te winnen.......

Justinian
31-01-2007, 18:31
@Topjournalist: Met een mening is niks mis, daar hebben we een forum voor. Ik vind het alleen opvallend dat je je achter een nickname moet verschuilen om jouw uitgesproken mening kenbaar te maken. Daar kun je tegen in brengen dat iedereen hier onder een nickname post, maar het enige verschil is dat van veel van de leden gewoon bekend is wie ze zijn. Normaal gesproken hoor je mij overigens ook niet klagen over taalfouten e.d., maar als je als nickname Topjournalist gebruikt dan vraag je er wat mij betreft om.

Met vriendelijke groet,

Roy van der Wal

N.b. Zou fijn zijn wanneer je normaal op mij en andere crewleden kunt reageren, want een vergelijking met personen en partijen uit de tweede wereld oorlog gaat mij iets te ver. Volgens mij reageer ik ook normaal op jouw posts, dus het lijkt me niet teveel gevraagd. En nee, ik ga je er echt niet om bannen.

appelsap
31-01-2007, 18:44
Ban die mongool toch gewoon! Remy geluk gehad door hem 2 keer te winnen.......

Bannen omdat hij een andere mening heeft dan de rest, die hij onderbouwt met feiten die bekend zijn, bij zijn kant van het verhaal. Dat hij enige obsessie heeft tov Mussert en zijn kornuiten is wel duidelijk, maar dat lijkt me geen reden om hem te bannen.
Inhoudelijk heeft de Topjournalist geen gelijk mbt de 'levertrap', want zelfs Ray Charles kon, in de herhaling, zien dat hij idd Remy te laag raakt en dat Remy dit jaar gewoon te sterk was voor Leko. Over de rest kan je met hem van mening verschillen, zeker omdat er altijd twee kanten aan een verhaal zijn, maar bannen..............Laat mensen met argumenten zijn verhaal onderuit halen of het negeren, their choice.

Thomasmurda
31-01-2007, 18:59
Als er hier iemand een NSB'er zou zijn, dan ben jij dat, 'topjournalist'.

FOCUS
31-01-2007, 19:55
Ik vind ook dat Bonjasky -in een sterk deelnemersveld met mensen als Aarts en Schilt en Banner- de K1 nooit had gewonnen, trap in zijn kruis of niet.
MAAR laten we nou ajb een normale discussie houden, zonder vergelijkingen met naziduitsland ed.

A-team
31-01-2007, 19:56
Bannen omdat hij een andere mening heeft dan de rest, die hij onderbouwt met feiten die bekend zijn, bij zijn kant van het verhaal. Dat hij enige obsessie heeft tov Mussert en zijn kornuiten is wel duidelijk, maar dat lijkt me geen reden om hem te bannen.
Inhoudelijk heeft de Topjournalist geen gelijk mbt de 'levertrap', want zelfs Ray Charles kon, in de herhaling, zien dat hij idd Remy te laag raakt en dat Remy dit jaar gewoon te sterk was voor Leko. Over de rest kan je met hem van mening verschillen, zeker omdat er altijd twee kanten aan een verhaal zijn, maar bannen..............Laat mensen met argumenten zijn verhaal onderuit halen of het negeren, their choice.

He Appelflap,;) mensen vergelijken met Himmel is niet alleen een andere mening hebben. Dat getuigt van geen respect voor andere hier op het forum. Een mening hebben mag iedereen maar behandeld dan ook iedereen met respect!

chief108
31-01-2007, 20:10
ik vind het ook vreemd dat voornamelijk mixfight + hun beleid onder vuur ligt door deze mensen (want blijkbaar is Topjournalist meerdere personen aangezien hij eerder door Waikkal (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=377047&postcount=65) werd aangesproken met Boon (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=377048&postcount=66) en nu heeft ontkent Bas Boon (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=377065&postcount=46) te zijn, maar hem wel te kennen ofzo... :wacko: )

terwijl er op fighttalk en kickbox .nl ook threads over De Apy Tapes waren, maar deze nu al een tijdje verdwenen zijn
ook zie je op die fora geen nieuwe threads waarin geklaagd wordt over het fascistische beleid van die fora of andere aan het eerste onderwerp verwante zaken

dus *of* hun ban en censuur beleid is een stuk scherper als op mixfight en zijn alle threads onmiddellijk verwijderd *en* de bijbehorende users gebanned *of* de mensen in kwestie hebben betere, persoonlijke of zakelijke, contacten met die twee fora

een forum is wel een openbare gelegenheid, maar net als in welke kroeg dan ook, er gelden huisregels
als je herrie schopt, loop je de kans om eruit gezet te worden
je bent hier te gast en je *mag* mee discussiëren
je hebt niet "het recht" om hier hier te zijn en indien je je niet normaal kunt gedragen kun je verwijderd worden
simpel zat

en ik verbaas me over de tolerantie die de eigenaren van mixfight hier hebben laten zien

in het engels zeggen ze we:
“If it looks like shit, smells like shit, and feels like shit, you don't have to actually eat it to know it's shit.”


topjournalist gedraagt zich als een troll, post als een troll, discussieert als een troll....
mijn kroeg zou hij niet meer inkomen :wink:

MB667
31-01-2007, 20:17
topjournalist is een extreem fundamentalistische gg groupie

appelsap
31-01-2007, 20:19
He Appelflap,;) mensen vergelijken met Himmel is niet alleen een andere mening hebben. Dat getuigt van geen respect voor andere hier op het forum. Een mening hebben mag iedereen maar behandeld dan ook iedereen met respect!

Leuke woordspeling man.....
Himmel ken ik niet maar je punt is duideijk. Geen gelukkige vergelijking idd en ik zou hem ook niet gebruiken, maar om hem hiervoor te bannen vind ik wat ver gaan. Dat was mijn punt.

redjuh
31-01-2007, 20:25
Bannen omdat hij een andere mening heeft dan de rest, die hij onderbouwt met feiten die bekend zijn, bij zijn kant van het verhaal. Dat hij enige obsessie heeft tov Mussert en zijn kornuiten is wel duidelijk, maar dat lijkt me geen reden om hem te bannen.
Inhoudelijk heeft de Topjournalist geen gelijk mbt de 'levertrap', want zelfs Ray Charles kon, in de herhaling, zien dat hij idd Remy te laag raakt en dat Remy dit jaar gewoon te sterk was voor Leko. Over de rest kan je met hem van mening verschillen, zeker omdat er altijd twee kanten aan een verhaal zijn, maar bannen..............Laat mensen met argumenten zijn verhaal onderuit halen of het negeren, their choice.


en dan te bedenken dat ray charles blind EN dood is!!!

redjuh
31-01-2007, 20:26
Leuke woordspeling man.....
Himmel ken ik niet maar je punt is duideijk. Geen gelukkige vergelijking idd en ik zou hem ook niet gebruiken, maar om hem hiervoor te bannen vind ik wat ver gaan. Dat was mijn punt.

nou moet je onze journalist niet zo ophimmelen ivo

topjournalist
31-01-2007, 20:33
nou moet je onze journalist niet zo ophimmelen ivo

BANNEN DIE POKER NAZI BEWONDERAAR

HHAHAHAHAAH LMFAO

chief108
31-01-2007, 20:37
Op Kickboks.nl is helemaal niks gebanned en staat het verhaal nog steeds! Misschien weten deze moderators inmiddels dat de vijheid van meningsuiting zwaarder weegt dan censuur.

ik zou het niet weten want ik ben gebanned daar blijkbaar... :rolleyes:
kan alleen nog als guest dingen bekijken en zag daar helemaal niet over de A-Tapes...

en je vervalt wel vaak in herhaling joh
telkens maar dezelfde dingen zeggen is alleen maar een versterking van het vermoeden dat je een troll bent...


topjournalist is een extreem fundamentalistische gg groupie
met toegang tot een GG computer blijkbaar...

mama
31-01-2007, 20:59
ook hier de vraag of je ontopic wil blijven......
Deze topic gaat over Remy en niet over Apy.....

sebastiaan
31-01-2007, 23:25
scherp!

Ligt het nou aan mijn dislexie of zie ik nog steeds de taalfout niet?

Robbie!
31-01-2007, 23:31
Ligt het nou aan mijn dislexie of zie ik nog steeds de taalfout niet?

Haha, ik had hetzelfde. Maar volgens mij is het "groter dan" i.p.v. "groter als". Toch? :scratch:

redjuh
31-01-2007, 23:32
Ligt het nou aan mijn dislexie of zie ik nog steeds de taalfout niet?

denk dat jouw taalkennis gewoon niet toereikend is hahaha

links onder op de vpg staat 'als' ipv dan

Robbie!
31-01-2007, 23:41
We dwalen wel af, maar nog ff voor de goede orde. Het blijkt wel te mogen: "groter als". We zitten er met z'n allen naast. Heb het opgezocht op internet (hoezo ik het druk op m'n werk!). Maar er blijkt een meneer Huydecoper in 1730 dit fabeltje in de wereld te hebben geholpen waardoor wij er nu met z'n allen nog steeds door worden lastiggevallen. Discussie gesloten hahaha!

Ous!

Lee Hottie # 1 fan
31-01-2007, 23:56
Kennelijk is Topjournalist bang om zijn identiteit te onthullen. Gelet op de inhoud van zijn anonieme posts hierboven en de posts in de 'Apy E.'-topic heeft hij hier kennelijk reden toe.


Ok daar heb je gelijk in Justinian. Maar is het niet mogelijk om het Ip adres van onze topper te checken. Iedereen heeft denk ik wel zijn ideeen waar hij vandaan komt (welke hoek). maar het zou mischien een lesje voor hem zijn.
verder respect voor de manier voor de manier waarop iedereen reageert weinig modder gegooi terwijl dit het er wel een topic voor is.

chief108
31-01-2007, 23:59
Ok daar heb je gelijk in Justinian. Maar is het niet mogelijk om het Ip adres van onze topper te checken. Iedereen heeft denk ik wel zijn ideeen waar hij vandaan komt (welke hoek). maar het zou mischien een lesje voor hem zijn.
verder respect voor de manier voor de manier waarop iedereen reageert weinig modder gegooi terwijl dit het er wel een topic voor is.
we weten dat wel hoor...
is de moeite van het reageren niet waard...

zoals mama zei:

ook hier de vraag of je ontopic wil blijven......
Deze topic gaat over Remy en niet over Apy.....
:p

sebastiaan
01-02-2007, 00:16
We dwalen wel af, maar nog ff voor de goede orde. Het blijkt wel te mogen: "groter als". We zitten er met z'n allen naast. Heb het opgezocht op internet (hoezo ik het druk op m'n werk!). Maar er blijkt een meneer Huydecoper in 1730 dit fabeltje in de wereld te hebben geholpen waardoor wij er nu met z'n allen nog steeds door worden lastiggevallen. Discussie gesloten hahaha!

Ous!

Haha,en wederom sta ik niet voor lul :)
Ookal klinkt groter dan wel beter..

En over Remy,Ik vindt hem nog altijd een coole vechter,en ik ben alllltijd voor colums van vechters,want wat is er nou leuker dan de mening van de vechter zelf.(eerste hands info no?)
Of je het nou eens bent met hem of niet.

nick
01-02-2007, 00:37
We dwalen wel af, maar nog ff voor de goede orde. Het blijkt wel te mogen: "groter als". We zitten er met z'n allen naast. Heb het opgezocht op internet (hoezo ik het druk op m'n werk!). Maar er blijkt een meneer Huydecoper in 1730 dit fabeltje in de wereld te hebben geholpen waardoor wij er nu met z'n allen nog steeds door worden lastiggevallen. Discussie gesloten hahaha!

Ous!

Weet niet anders van school eerder.

Altijd over (>) groter en (<) kleiner dan :D

had ook nog nooit van groter als gehoord :stupid:

redjuh
01-02-2007, 01:21
ik schijn schijnheilig te zijn

marcelt
01-02-2007, 02:37
Topjournalist wil zich graag manifesteren en dat lukt. Iedereen leert hem snel kennen zo.

Goed dat je je teweer stelde tegen de censuur op H-Power. IK weet nu nog steeds niks over die kwestie, maar schelden moet je laten TJ. Als MF met de beste bedoelingen censuur pleegt, moet je niet Roy Himmler gaan noemen. Als je zo weinig verstand hebt van geschiedenis hou dan je kop. Dit zijn echt grove beledigingen en wat mij betreft mag je erom geband worden.
Iemand anders hoeft jou trouwens ook geen mongool te noemen. Alhoewel ik zijn boosheid begrijp.

De reden waarom ik MF prefereer boven een ander bekend forum is juist dat er hier niet snel gescholden wordt.

Bud S
01-02-2007, 04:59
on topic: jullie dichten bonjasky kwaliteiten toe die hijzelf niet eens bij zichzelf zag in deze partij.
citaat uit zijn column(vrij vertaald) "ik was totaal uit mijn doen, stoten kwamen niet aan, technieken waar we op geoefend hadden kwamen er niet uit, bleef te lang in dubbele dekking staan" etc.
"gelukkig raakte ik met die rechtse cross waardoor ik de partij toch nog naar me toe kon trekken "

dus kom niet aan met verhalen dat remy zelfs met gekneusde ballen leko nog alle hoeken van de ring liet zien.

dat was gewoon niet zo, hij stond echt achter op punten en zag dat zelf ook zo. een lucky punch was z'n redding. hoewel je je weer kunt afvragen of een lucky punch van een k-1 winnaar wel als een lucky punch beschouwd mag worden...maar dat terzijde.


p.s. off topic: het is natuurlijk een raar argument dat als er wat harde dingen gezegd worden op dit forum, dat je dan ineens als een mietje bestempeld wordt als je dat anoniem doet terwijl 90% van de mensen hier anoniem post. (incl. de mensen die met dat argument op de proppen komen) wat is het nut ervan als je de identiteit van die persoon kent. ga je dan met een knokploegje bij m langs of zo ?

als je dit soort dingen niet op dit forum wilt en er blijkbaar de verwachting heerst dat mensen dit ook niet onder hun echte naam doen,
stel hier dan een identificatieplicht in, waarbij iedereen dan onder z'n echte naam moet posten.
dan hebben we in ieder geval niet meer dat "dapper hoor, lekker anoniem je gal spuwen " gezeik en ondertussen zelf ook lekker anoniem blijven.
klasse dat jij dat niet deed Roy:thup:


willem vredeveld
(kom maar op met die knokploeg, ik ken Chuck;) )

Lee Hottie # 1 fan
01-02-2007, 05:11
hier heb jij een punt Willem

Maar tegen die anonieme kan je niets doen. Maar het is nog geen reden om anoniem iemand compleet zwart te maken zoals toppertje doet. hij laat doorschemeren dat hij goed geinformeerd is maar weigert vervolgens zijn identiteit bekend te maken. Als ik hier mod was dan zou ik zijn gegevens allang op de site gezet hebben. maarja dat benik (gelukkig) niet

Lenn

FOCUS
01-02-2007, 06:48
Willem slaat de spijker op zn kop (:twak: )
eh ik bedoel:thup:

danial
01-02-2007, 07:40
Topjournalist, als je ergens mee zit, of je iets duidelijk wil maken, zou ik niet zo de leden aanvallen. je geeft je mening zoals je zegt en er wordt op reageerd. of je het goed vind of niet zijn jouw zaken.
zoals je hier praat lijkt alsof je veel weet. maar zoals je zegt respect moet je verdiennen, en ik zie dat je eens geen respect voor je zelfs heb, laat de forumleden nou even aan de kant.
ik zou maar hier niks posten als je de niveau van discussie niet bij kan houden. en zoal justian zei, meeste hier zijn bekend en schuilen zich niet achter een nickename. als je iemand niet mag en of je ergens mee zit zeg het gewoon. neem contact op en niet op forum zeuren. heb niks tegen jou maar op moment dat ik zie dat je geen respect heb voor mensen die voor mij dierbaar zijn, veranderen de zaken.
jouw mening is geen feit en iedereen heeft recht om op te reageren, je moet het aankunnen, anders hoor je geen pm te sturen

Paganstars
01-02-2007, 09:28
Ik weet niet waar topjournalist zich o druk om maakt??!! En daarbij vind ik het redelijk kort door de bocht om een forumregelement en de naleving van het regelement als een censuur te zien! Daarbij vind ik het ook absurd dat diegene zich gaat verlagen door een persoon te vergelijken met een genocide pleger. Mijn inziens getuigd dit van de mentale onkunde van die persoon!

DK
01-02-2007, 10:26
ik vind het ook vreemd dat voornamelijk mixfight + hun beleid onder vuur ligt door deze mensen (want blijkbaar is Topjournalist meerdere personen aangezien hij eerder door Waikkal (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=377047&postcount=65) werd aangesproken met Boon (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=377048&postcount=66) en nu heeft ontkent Bas Boon (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=377065&postcount=46) te zijn, maar hem wel te kennen ofzo... :wacko: )

terwijl er op fighttalk en kickbox .nl ook threads over De Apy Tapes waren, maar deze nu al een tijdje verdwenen zijn
ook zie je op die fora geen nieuwe threads waarin geklaagd wordt over het fascistische beleid van die fora of andere aan het eerste onderwerp verwante zaken

dus *of* hun ban en censuur beleid is een stuk scherper als op mixfight en zijn alle threads onmiddellijk verwijderd *en* de bijbehorende users gebanned *of* de mensen in kwestie hebben betere, persoonlijke of zakelijke, contacten met die twee fora

een forum is wel een openbare gelegenheid, maar net als in welke kroeg dan ook, er gelden huisregels
als je herrie schopt, loop je de kans om eruit gezet te worden
je bent hier te gast en je *mag* mee discussiëren
je hebt niet "het recht" om hier hier te zijn en indien je je niet normaal kunt gedragen kun je verwijderd worden
simpel zat

en ik verbaas me over de tolerantie die de eigenaren van mixfight hier hebben laten zien

in het engels zeggen ze we:
“If it looks like shit, smells like shit, and feels like shit, you don't have to actually eat it to know it's shit.”


topjournalist gedraagt zich als een troll, post als een troll, discussieert als een troll....
mijn kroeg zou hij niet meer inkomen :wink:

super post

redjuh
01-02-2007, 18:34
ik ben iig zeer zeker niet anoniem (helaas)

Robbie!
01-02-2007, 19:38
Jongens, waarom wordt deze man niet gewoon genegeerd. Hij heeft het recht om z'n mening te geven. Niemand weet precies of het op waarheid is berust. Misschien heeft hij in bepaalde dingen gelijk. Dat wwet ik niet. Vind in ieder geval niet dat hij fatsoenlijk blijft, dat is dan wel jammer. Maar er zijn weinig mensen het met hem eens, dat is duidelijk. Negeren lijkt me dan het beste, want denk dat hij het juist leuk vindt dat iedereen hier zich zo mee bezig houdt en reageert.

intrigant
01-02-2007, 20:05
Topjournalist wil zich graag manifesteren en dat lukt. Iedereen leert hem snel kennen zo.

Goed dat je je teweer stelde tegen de censuur op H-Power. IK weet nu nog steeds niks over die kwestie, maar schelden moet je laten TJ. Als MF met de beste bedoelingen censuur pleegt, moet je niet Roy Himmler gaan noemen. Als je zo weinig verstand hebt van geschiedenis hou dan je kop. Dit zijn echt grove beledigingen en wat mij betreft mag je erom geband worden.
Iemand anders hoeft jou trouwens ook geen mongool te noemen. Alhoewel ik zijn boosheid begrijp.

De reden waarom ik MF prefereer boven een ander bekend forum is juist dat er hier niet snel gescholden wordt.

Hij heeft niet gescholden maar maakte de fout om de achternaam van H te plaatsten achter de voornaam van Justian, verontschuldigingen daarvoor.
Mijn broertje en ik waren zeer goed in geschiedenis and HH was de meester in de censuur vandaar de vergelijking (zie google). Blijkbaar dacht mijn broertje dat dat niet erg was aangezien er ook een intervieuw stond op mixfight van een bekende vechter die een nazi tatoo op zijn buik had en voor een gewapende overval zat. Mijn broertje dacht dat dat wel kon, maar helaas dat geld alleen voor de moderatoren wat wel en niet kan.

intrigant
01-02-2007, 20:07
hier heb jij een punt Willem

Maar tegen die anonieme kan je niets doen. Maar het is nog geen reden om anoniem iemand compleet zwart te maken zoals toppertje doet. hij laat doorschemeren dat hij goed geinformeerd is maar weigert vervolgens zijn identiteit bekend te maken. Als ik hier mod was dan zou ik zijn gegevens allang op de site gezet hebben. maarja dat benik (gelukkig) niet

Lenn

Mijn broertje maakte niemand compleet zwart? Hij had een mening over een vechter en vroeg waarom de topic over een bekende manager was weggehaald. Waarom is mijn broertje nu in een keer goed geinformeerd? Is het volgens jullie zwart maken van bepaalde figuren "goed geinformeerd zijn"?

FOCUS
01-02-2007, 20:17
open ff aparte topic of zo

het gaat hier over de Collumn van RB

chief108
01-02-2007, 20:35
precies dat was wel weer heel erg Off Topic en compleet in de stijl van die gozer "z'n broertje" :twak:

Lee Hottie # 1 fan
01-02-2007, 21:14
Mijn broertje maakte niemand compleet zwart? Hij had een mening over een vechter en vroeg waarom de topic over een bekende manager was weggehaald. Waarom is mijn broertje nu in een keer goed geinformeerd? Is het volgens jullie zwart maken van bepaalde figuren "goed geinformeerd zijn"?

Nee niet het goed geinformeerd zijn. Maar wel het gebruiken van deze informatie. er heb namelijk mijn twijfels over jou/julie oprechtheid en "goedgeinformeerdheid" het kan zijn dat ik er naast zit, maar ja kom dan maar met bewijs enzovoort, en niet met loze kreten.

En dat van je broertje komt over als een klein jongentje die een ruit heeft ingetrapt met voetbal en zelf geen sorry durft te zeggen.. en zijn grote broer maar stuurt.

mvg.

MB667
01-02-2007, 21:21
Vind het allemaal een beetje kinderachtig!

Nietes!

Welles!

Nietes!

Welles!

chief108
01-02-2007, 21:40
het maakt mij niet uit of het wel of niet waar is

sterker nog: het zal best wel waar zijn waarschijnlijk
daar doe ik helemaal geen uitspraken over

aan de andere kant, we zijn geen Algemeen Dagblad of Telegraaf
en al helemaal geen politie of justitie

dit is een forum
wat irritant is is dat Topjournalist en aanverwante artikelen constant lopen te fucken en threads Off Topic houden door hun "gevoel voor rechtmatigheid"

erg hopeloos allemaal :brow:

redjuh
01-02-2007, 21:47
vraag hem om advies, vraag hem om advies, in netelige kwesties, vraag hem altijd om advies

intrigant
02-02-2007, 00:37
Topjournalist, als je ergens mee zit, of je iets duidelijk wil maken, zou ik niet zo de leden aanvallen. je geeft je mening zoals je zegt en er wordt op reageerd. of je het goed vind of niet zijn jouw zaken.
zoals je hier praat lijkt alsof je veel weet. maar zoals je zegt respect moet je verdiennen, en ik zie dat je eens geen respect voor je zelfs heb, laat de forumleden nou even aan de kant.
ik zou maar hier niks posten als je de niveau van discussie niet bij kan houden. en zoal justian zei, meeste hier zijn bekend en schuilen zich niet achter een nickename. als je iemand niet mag en of je ergens mee zit zeg het gewoon. neem contact op en niet op forum zeuren. heb niks tegen jou maar op moment dat ik zie dat je geen respect heb voor mensen die voor mij dierbaar zijn, veranderen de zaken.
jouw mening is geen feit en iedereen heeft recht om op te reageren, je moet het aankunnen, anders hoor je geen pm te sturen

Welk niveau bedoelt u ( ik houdt mij nu verschrikkelijk in!)

MB667
02-02-2007, 00:39
dat zie ik ja met je houdt

mama
02-02-2007, 00:40
zucht.......
ga lekker wandelen in het bos oid.

Influcted
02-02-2007, 00:45
Waarom wordt elke topic verknoeid door die topjournalist ?

Marco
02-02-2007, 00:47
rematch Bonjasky vs Leko lijkt me zeer interessant !

mama
02-02-2007, 00:51
weet nog wel meer leuke partijen voor Remy......
maar idd. tegen Leko. is ook wel interessant

chief108
02-02-2007, 00:59
Remy vs de familie Topjournalist lijkt me nu wel toepasselijk....

danial
02-02-2007, 04:59
Welk niveau bedoelt u ( ik houdt mij nu verschrikkelijk in!)

niveau die je hier hoort te hebben, heel simpel:
1. je mening geven
2. reactie krijgen
3. als het niet bevalt, jezelf inhouden

Evilman
03-02-2007, 00:16
Waarom wordt elke topic verknoeid door die topjournalist ?

idd.. terug naar de kern.
Die speltaalfout :D
Kan dat blad nog uit de handel worden genomen?

Sjaak
03-02-2007, 21:41
Ik ben ook van mening dat Remy NOOIT de K1 gewonnen zou hebben als hij tegen de allergrootste gestaan zou hebben.

Maar goed, hij heeft het wel 2 x geflikt en verdiend daar credit voor

osu

DK
03-02-2007, 23:34
Ik ben ook van mening dat Remy NOOIT de K1 gewonnen zou hebben als hij tegen de allergrootste gestaan zou hebben.

Maar goed, hij heeft het wel 2 x geflikt en verdiend daar credit voor

osu

hij heeft tegen hong man choi gestaan en die is nog groter dan Sem Schilt en die heeft hij wel gewonnen.

Paganstars
03-02-2007, 23:56
sorry maar hong man choi imo een freakshow! toegegeven hij stoot hard maar hij beweegt als een slak op meth!

MB667
03-02-2007, 23:58
Ik ben ook van mening dat Remy NOOIT de K1 gewonnen zou hebben als hij tegen de allergrootste gestaan zou hebben.


ernesto hoost is toch ook een van de grootste?

ICON
04-02-2007, 02:18
ik denk dat dk gelijk heeft. hong man is zeker de grootste van t stel..

marcelt
05-02-2007, 06:51
Hij heeft niet gescholden maar maakte de fout om de achternaam van H te plaatsten achter de voornaam van Justian, verontschuldigingen daarvoor.
Mijn broertje en ik waren zeer goed in geschiedenis and HH was de meester in de censuur vandaar de vergelijking (zie google). Blijkbaar dacht mijn broertje dat dat niet erg was aangezien er ook een intervieuw stond op mixfight van een bekende vechter die een nazi tatoo op zijn buik had en voor een gewapende overval zat. Mijn broertje dacht dat dat wel kon, maar helaas dat geld alleen voor de moderatoren wat wel en niet kan.
Toch niet zo goed in geschiedenis. Himmler is vooral bekend als architect van de holocaust, rassenhater en hoofd van de SS en andere Nazi diensten. De grootste misdaden ooit begaan heeft hij georganiseerd en uitgedacht. Het is een van de grofste beledigingen die je kan maken. Van de moderatoren heb ik nooit gemerkt dat ze iemand zo aanmerken.
Volgens mij ben je wel dom als je denkt dat het niet erg is daar iemand mee te vergelijken. Ik geloof dat trouwens ook niet. Ik denk dat TJ Justi hard wilde raken omdat zijn stuk verwijderd was.
Van censuur was trouwens eigenlijk geen sprake in het derde rijk. Het enige "nieuws"wat men kreeg was van de nazi's. Andersdenkende journalisten waren vaak al gedood of ondergedoken.

marcelt
05-02-2007, 06:52
Sorry voor de MF-ers die het on topic wilde houden, maar dit zit me nogal hoog.

Sjaak
05-02-2007, 10:16
Ik denk dat TJ Justi hard wilde raken omdat zijn stuk verwijderd was.

Is dit geplaatst door TJ :( is dat zeker ?

Wheelie
05-02-2007, 18:09
Is dit geplaatst door TJ :( is dat zeker ?

Nee

ICON
05-02-2007, 19:15
tj bedoelt ie topjournalist mee

paspoes
05-02-2007, 20:17
super post

x100:thup:

Peter0711
05-02-2007, 20:56
Ik vindt het een beetje kinderachtig allemaal..ik zit nu al een tijdje op mixfight,en vindt het een klasse site,maar de laatste tijd ken je geen topic meer openen of die intrigant zit de boel weer op te stoken...!! en de rest hapt er op!!Wat er voor zorgt dat er pagin&#225;'s lange discussies ontstaan over iets waar jullie toch niet uitkomen,wees dan zo volwassen en heb het respect voor je mede mixfight bezoeker en hou er over op..post gewoon leuk dingen,intresante dingen over de sport,waar deze site voor is!!Dit gezeik is ook niet goed voor de sport..zijn jullie nou zo naief om te denken dat het alleen maar mannen zijn met hilter tattoo's die de sport verneuken??Het zijn juist de mensen die elkaar het licht niet in de ogen gunnen die het zo verneuken!!dit gezeik helpt net zo hard mee!! ik denk dat meer mensen hier lucht van krijgen alsdat jullie denken!! :S

Maar al met al,ik vindt het gewoon kinderachtig!! ieder zijn mening..klaar..en een discussie daarover is ook mogelijk,maar de manier waarop zegt alleen maar meer over jezelf als over een ander!!