PDA

View Full Version : 2h2h organisator / manager wordt waarschijnlijk dit weekend gearresteerd



intrigant
03-02-2007, 03:53
Ik denk dat dit weekend de bekende promoter / manager zal worden gearresteerd. De zaak is helemaal rond gemaakt en was vrij gecompliceerd. Er is genoeg bewijs en ik denk dat de heren van kickboks.nl en mixfight.nl nu ook wel het bewijs materiaal hebben gehoord.
Er zijn veel kranten die er al onderzoek naar doen en zakenpartner B van 2h2h wil nooit meer iets met hem te maken hebben en stopt met organiseren onder deze naam. Net nu 2h2h het zo goed deed en een heel leuk evenement neerzette in de Ahoy, krijg je dit weer.
Ik vindt het zo schofterig, zo jammer, zo onnodig, hopenlijk kunnen ze dit zien als de waanzin van een individu die alleen maar op macht en geld uit was ten kosten van alles en dat niet alle mensen die in de vechtsport actief zijn zo zijn.
Als je weet wat er op die tape te horen is , is het misschien maar beter dat ze hem gelijk vastzetten, ik denk dat hij daar zich nu als enigste plek nog een beetje op zijn gemak kan voelen, in een klein celletje!

Jofeljoh!
03-02-2007, 04:00
hmm wazige post...

stafford
03-02-2007, 04:16
weer verwijderd worden ....

Eelco
03-02-2007, 04:25
gaan we weer....

chief108
03-02-2007, 04:31
Fokke en Sukke weten er meer van...
(http://www.mixfight.nl/forum/attachment.php?attachmentid=15&d=1170459076)

LOCO
03-02-2007, 04:38
chief, kan die link niet openen :(

LOCO, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

chief108
03-02-2007, 04:43
link vervangen door plaatje....

LOCO
03-02-2007, 04:47
Ok dan :D

Biiyen
03-02-2007, 05:08
Ik denk dat dit weekend de bekende promoter / manager zal worden gearresteerd. De zaak is helemaal rond gemaakt en was vrij gecompliceerd. Er is genoeg bewijs en ik denk dat de heren van kickboks.nl en mixfight.nl nu ook wel het bewijs materiaal hebben gehoord.
Er zijn veel kranten die er al onderzoek naar doen en zakenpartner B van 2h2h wil nooit meer iets met hem te maken hebben en stopt met organiseren onder deze naam. Net nu 2h2h het zo goed deed en een heel leuk evenement neerzette in de Ahoy, krijg je dit weer.
Ik vindt het zo schofterig, zo jammer, zo onnodig, hopenlijk kunnen ze dit zien als de waanzin van een individu die alleen maar op macht en geld uit was ten kosten van alles en dat niet alle mensen die in de vechtsport actief zijn zo zijn.
Als je weet wat er op die tape te horen is , is het misschien maar beter dat ze hem gelijk vastzetten, ik denk dat hij daar zich nu als enigste plek nog een beetje op zijn gemak kan voelen, in een klein celletje!

En jij (of je broertje) bent weer wat concurentie kwijt! Wat kan het leven soms toch fijn zijn he kerel?

Even een vraagje, Vier jij dit heugelijke intrigerende nieuws door jezelf af te trekken en in te smeren met pindakaas? Of heb je iemand anders die deze boontjes voor je dopt?

Veel plezier in ieder geval.

Ton
03-02-2007, 05:13
Man wat een gezeik! Post die tape is of ga iemand anders vervelen lulhannes!
Als er echt wat aan de hand is horen we dat wel wanneer het officieel naar buiten wordt gebracht...

Influcted
03-02-2007, 05:17
Biiyen: Peanutbutterjellytime!

raveboy
03-02-2007, 05:17
Dit staat nu op kickbox.nl:

Vandaag is de redactie benaderd door één van de betrokkenen en heeft ons aangeboden om één van de vele tape’s te mogen beluisteren. De reden ligt in het feit dat verschillende persbureaus de benadeelde heeft benaderd om text en uitleg te vragen. Zelfs verschillende misdaadjournalisten hebben hier een luchtje van gekregen.

Omdat de benadeelde er voor wilde waken dat er verschillende stropers van pers en misdaadjournalisten met een eigen verhaal komen, hebben zij er voor gekozen om zelf met de bevestiging naar buiten te treden, over het bestaan van de beruchte tapes.

Met gemengde gevoelens heeft de redactie de uitnodiging aangenomen. Het verhaal wat wij allemaal hebben kunnen lezen op verschillende kickbox sites zegt genoeg. Met de nodige spanning om hetgeen wat wij te horen zouden krijgen, heeft de redactie op een neutrale plek afgesproken om het verhaal aan te horen.

Het verhaal was al bekend en stond al op een andere kickbox forum. Onderstaande lid heeft daar een kopie van gemaakt en hier op de website geplaatst.

Omdat zo iedereen zijn mening had en ook de nodige (positie as negatieve) roddels verspreide, leek het ons niet verkeerd om in ieder geval duidelijk te maken of er nou wel of niet tapes bestonden die onderstaande verhaal bekrachtigen.

Op de neutrale plek, werden ons meerdere tapes getoond met verschillende gesprekken erop, maar wij wilde en hoefden ze niet allemaal te beluisteren. Immers het ging ons er niet om hoeveel en wat er precies gezegd is, maar puur om het feit of de beschuldigingen wel strookte met de waarheid.

De beschuldigingen jegens de heer Apy E. zijn niet niks en als men op diverse forums verhalen en roddels gaat verspreiden, moet er wel een kern van waarheid in zitten.

De redactie kan nu wel bevestigen dat de tapes daadwerkelijk bestaan en dat de inhoud van één van de vele tapes de onderstaande verhaal bevestigd.

De Redactie hoopt in naam van onze sport deze kwestie snel en professioneel wordt opgelost. Immers de sport die wij allemaal liefhebben is met deze onenigheid niet positief gediend.

De Redactie kreeg tevens van benadeelde te horen dat dit een vervolg gaat krijgen. Benadeelde heeft hier door middel van enkele advocaten een zaak van gemaakt en deze zal spoedig openbaar worden gemaakt.

Wij willen wel duidelijk en helder hebben dat de Redactie geen partij kiest of een mening heeft in deze persoonlijke kwestie. Wij kunnen dan ook geen enkele verantwoording dragen over hetgeen wat er is gezegd of beweert. Verder kan de redactie geen verdere mededelingen doen omtrent deze zaak. Dit omdat deze kwestie erg gevoelig ligt en natuurlijk zal justitie hier op korte termijn zeker een zaak van willen maken.

Paganstars
03-02-2007, 06:59
Ik weet dat ik het eigenlijk niet mag vragen maar kan iemand mij svp uitleggen wat er aan de hand is??

2look
03-02-2007, 07:17
waar blijft de band :@
wil deze nu ook weleens horen
trouwens kan de namen van deze topreporters niet gewoon openbaar want daar ben ik ondertussen bijna net zo benieuwd naar als naar de tape

en hoe dan ook 2h2h heeft mooie gala's neergezet

FOCUS
03-02-2007, 07:20
misschien ff kijken op die andere forums??
voor hier de pleures weer uitbreekt...

of kan iemand een OBJECTIEVE post maken? wellicht een van de moderators.
Dat scheelt dat meteen een hoop speculatie...

Ik vind het wel een ziek gedoe allemaal.
Inderdaad geen reclame voor de sport, maar als het allemaal waar is, dan moeten we het niet doodzwijgen.
Juist bespreken, bekende vechters/trainers/coaches etc die op dit forum zitten, kunnen stelling nemen tegen dit praktijken iha.

We weten allemaal dat 'vechtsport' prachtig is. Daar verandert dit niets aan toch!!!!

intrigant
03-02-2007, 07:59
En jij (of je broertje) bent weer wat concurentie kwijt! Wat kan het leven soms toch fijn zijn he kerel?

Even een vraagje, Vier jij dit heugelijke intrigerende nieuws door jezelf af te trekken en in te smeren met pindakaas? Of heb je iemand anders die deze boontjes voor je dopt?

Veel plezier in ieder geval.


En jij (of je broertje) bent weer wat concurentie kwijt! Wat kan het leven soms toch fijn zijn he kerel?

Even een vraagje, Vier jij dit heugelijke intrigerende nieuws door jezelf af te trekken en in te smeren met pindakaas? Of heb je iemand anders die deze boontjes voor je dopt?

Veel plezier in ieder geval.

Ik weet niet waar je het over hebt? Ik vindt het verschrikkelijk dat mijn broertje de topjournalist niet op het forum kan, zoals je ziet is het inderdaad een topjournalist. Het intrigerende nieuws is niet door mij veroorzaakt, maar door een domme hebzuchtige crimineel, die die vechtport geen goed doet. Ik heb een hele grote familie en we doen allemaal aan vechtsport en natuurlijk helpen wij elkaar. Ik als intrigant en mijn vele broertjes en zusje hoeven onzelf niet te bevredigen. Wij danken onze ouders voor onze good looks en intelligentie. Heb jij een pindakaas fetish? Veel mannen die van mannen houden denken en spelen met pindakaas. Ik vindt het wel eens lekker op een boterham met hagelslag, roze muisjes op pindakaas kan best keer zijn. Feestjes van onze familie worden vaak gevierd in de playboy mansion!

marcelt
03-02-2007, 09:26
Hier kan je het verhaal over Apy lezen:
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=14866&perpage=15&pagenumber=5
In het zelfde topic staat ook dat iemand zeker weet dat Apy de Mixfight.nl mods eerder al bedreigde.

MJOKKIE
03-02-2007, 09:26
hjklhl

Jofeljoh!
03-02-2007, 09:36
Hier kan je het verhaal over Apy lezen:
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=14866&perpage=15&pagenumber=5
In het zelfde topic staat ook dat iemand zeker weet dat Apy de Mixfight.nl mods eerder al bedreigde.

zal het morgen wel ff nuchter gaan lezen want ik snap er nu nog steeds geen fuck van allemaal.

2look
03-02-2007, 10:30
is stuk duidelijker nu
hmmm zijn grootspraak kan als er echt tapes van bestaan en geloof dat ondertussen wel hem duur komen te staan
jammer erg jammer

geen enkele forum kan overleven als je je laat leiden door bedreigingen
en zeker een forum als mixfight niet
geloof dat onzin gelul dus ook niet

Paganstars
03-02-2007, 11:35
Damn.... Okay nu snap ik het... Maar ze zeggen wel eens; spreken is zilver en zwijgen is goud.... en totdat er een officieel persbericht oid wordt gepubliceerd zal ik iig geen mening vormen!

Italian*Berlusconi*
03-02-2007, 17:46
waar rook is, is vuur......

intrigant
03-02-2007, 18:34
Ik heb wel een goed tip voor Appy E.
Misschien kan hij nog net voordat hij de bak ingaat Aleksander E bellen en vragen of hij een tattoo kan plaatsten op zijn lijf, met de bekende spreuk van die "muntstukken" god ist mitt uns. Dat zal hem misschien nog een beetje helpen tegen evt bewonderaars. Nee ik moet dat beter formuleren, er zijn zoveel bekende personen beledigd en bedreigd, dat hij daar natuurlijk veel verwanten en vrienden van deze personen zal tegenkomen. En als je dan een tattoo hebt en je hoort bij een groep gebeurt er niks met je (althans niet in Russische gevangenissen volgens een forum kenner).

Justinian
03-02-2007, 18:42
Hier kan je het verhaal over Apy lezen:
http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=14866&perpage=15&pagenumber=5
In het zelfde topic staat ook dat iemand zeker weet dat Apy de Mixfight.nl mods eerder al bedreigde.
Grappig, want ik vraag me dan af wie er dan specifiek bedreigd is. Voor zover ik weet is er niemand van de mods/admins bedreigd.

intrigant
03-02-2007, 18:50
Ik heb wel een goed tip voor Appy E.
Misschien kan hij nog net voordat hij de bak ingaat Aleksander E bellen en vragen of hij een tattoo kan plaatsten op zijn lijf, met de bekende spreuk van die "muntstukken" god ist mitt uns. Dat zal hem misschien nog een beetje helpen tegen evt bewonderaars. Nee ik moet dat beter formuleren, er zijn zoveel bekende personen beledigd en bedreigd, dat hij daar natuurlijk veel verwanten en vrienden van deze personen zal tegenkomen. En als je dan een tattoo hebt en je hoort bij een groep gebeurt er niks met je (althans niet in Russische gevangenissen volgens een forum kenner).

Wheelie
03-02-2007, 18:52
Wij van mixfight.nl zijn NOOIT bedreigd door Apy Echteld

intrigant
03-02-2007, 19:10
Wij van mixfight.nl zijn NOOIT bedreigd door Apy Echteld

Hij dreigt ook niet snel, maar als hij dat doet komt hij gelijk met Russen en hij laat je dat van te voren niet weten, maar komt gelijk met een zooitje uzie's opdraven met zijn "Russische" vriendjes.
Wel vreemd dat kickboks.nl gewoon die thread heeft laten staan en dat mijn broertje de topjournalist op mixfight beschuldigd werdt van van alles en nog wat?
Er ging een verhaal dat jullie met hem zouden afspreken of hadden afgesproken achter een station (paar maand geleden), dit vanwege dat de grote goeroe/don Apy het niet eens zou zijn met een aantal threads!

Justinian
03-02-2007, 19:19
Hij dreigt ook niet snel, maar als hij dat doet komt hij gelijk met Russen en hij laat je dat van te voren niet weten, maar komt gelijk met een zooitje uzie's opdraven met zijn "Russische" vriendjes.
Wel vreemd dat kickboks.nl gewoon die thread heeft laten staan en dat mijn broertje de topjournalist op mixfight beschuldigd werdt van van alles en nog wat?
Er ging een verhaal dat jullie met hem zouden afspreken of hadden afgesproken achter een station (paar maand geleden), dit vanwege dat de grote goeroe/don Apy het niet eens zou zijn met een aantal threads!
Hahaha nou, bijna goed. We (Mickey en ik) hebben wel een keer met Apy afgesproken op het station. Maar dat was een normale afspraak, waarin we kortgezegd zouden bespreken of we iets voor elkaar konden betekenen (banners/kaartjes). Ik ben toen naar Utrecht gereden, maar toen ik er bijna was belde Apy af. Het verhaal rond de kaartjes etc. heeft Kevin of Mickey geloof ik later telefonisch met hem besproken. Zoals je wellicht hebt kunnen zien, hebben we op Mixfight.nl destijds ook banners voor 2h2h geplaatst en hebben we een lading kaarten kunnen verloten.

Het klopt trouwens wel dat hij niet blij was met een aantal topics op Mixfight.nl en dat zouden we tijdens die afspraak ook rustig kunnen bespreken, maar van bedreiging was absoluut geen sprake. Dat kan ik je verzekeren.

Mickey
03-02-2007, 19:27
Heel duidelijk: Ik ben ook niet bedreigd.

En ik hoop dat het nu duidelijk is waarom we hebben gewacht met deze informatie laten staan. Het is niet zomaar wat. En het al zeker geen visistekaartje voor onze sport. Als dit gepubliceerd wordt zijn het weer verhalen met koppen als: Freefright Promoter doe Zus en Zo

Daarnaast is het makkelijk lullen over vrijheid van informatie dit en vrijheid van informatie zo.. Maar als dit soort praatjes in je achtertuin worden bekend gemaakt wil je verdomd zeker weten dat het klopt.

intrigant
03-02-2007, 19:40
Hahaha nou, bijna goed. We (Mickey en ik) hebben wel een keer met Apy afgesproken op het station. Maar dat was een normale afspraak, waarin we kortgezegd zouden bespreken of we iets voor elkaar konden betekenen (banners/kaartjes). Ik ben toen naar Utrecht gereden, maar toen ik er bijna was belde Apy af. Het verhaal rond de kaartjes etc. heeft Kevin of Mickey geloof ik later telefonisch met hem besproken. Zoals je wellicht hebt kunnen zien, hebben we op Mixfight.nl destijds ook banners voor 2h2h geplaatst en hebben we een lading kaarten kunnen verloten.

Het klopt trouwens wel dat hij niet blij was met een aantal topics op Mixfight.nl en dat zouden we tijdens die afspraak ook rustig kunnen bespreken, maar van bedreiging was absoluut geen sprake. Dat kan ik je verzekeren.

Beetje sarcastisch Justian dat beginnen met lachen, dat doen sommige vechters ook als ze echt pijn hebben.Mij is ter oren gekomen dat je wel eerst hebt geinformeerd of het wel veilig was om naar die afspraak toe te gaan. Wat vreemd dat je dat na een telefoon gesprek met Apy E. moet doen. Als je toch gewoon iets afspreekt voor kaartjes en een banner, ooh wacht ik vergeet wat hij wou ook spreken over een aantal topics op mix fight waar hij niet blij mee was. Dat heeft hij toen zo vriendelijk door de telefoon medegedeeld dat jij het nodig vond om iemand te bellen en om te vragen of het wel verstandig was om naar die afspraak te gaan. Misschien is Apy E. wel gebeld en is hem verteld jullie met rust te laten, zou zo maar kunnen. Toen Apy E. in de gaten kreeg dat het opdraven met Russische vriendjes alleen maar tot een "rustige" afspraak zou leiden heeft hij even afgebeld (overigens kon je bijna nooit een afspraak maken want hij vergat bijna alles).

Justinian
03-02-2007, 19:46
Beetje sarcastisch Justian dat beginnen met lachen, dat doen sommige vechters ook als ze echt pijn hebben.Mij is ter oren gekomen dat je wel eerst hebt geinformeerd of het wel veilig was om naar die afspraak toe te gaan. Wat vreemd dat je dat na een telefoon gesprek met Apy E. moet doen. Als je toch gewoon iets afspreekt voor kaartjes en een banner, ooh wacht ik vergeet wat hij wou ook spreken over een aantal topics op mix fight waar hij niet blij mee was. Dat heeft hij toen zo vriendelijk door de telefoon medegedeeld dat jij het nodig vond om iemand te bellen en om te vragen of het wel verstandig was om naar die afspraak te gaan. Misschien is Apy E. wel gebeld en is hem verteld jullie met rust te laten, zou zo maar kunnen. Toen Apy E. in de gaten kreeg dat het opdraven met Russische vriendjes alleen maar tot een "rustige" afspraak zou leiden heeft hij even afgebeld (overigens kon je bijna nooit een afspraak maken want hij vergat bijna alles).
Om eerlijk te zijn is het niet in me op gekomen om te vragen of het wel veilig was om met deze promotor af te spreken. Ik heb hem ook niet eens aan de telefoon gehad… Ik had wat dat betreft een andere indruk van Apy, dus ging er niet van uit dat ik iets te vrezen had en ben er gewoon naar toe gereden nadat Mickey de afspraak had gemaakt. Gelet op de geruchten die nu spelen was dat misschien niet onverstandig, maar goed.

Wheelie
03-02-2007, 19:49
intrigant, je begint verdacht veel op je "broertje"te lijken.
Wat wil je nou horen ? Dat wij bedreigd zijn en bang zijn voor Apy ?
Ik heb persoonlijk geen slechte ervaringen met Apy.

Mickey
03-02-2007, 19:56
Hehe Intrigant begint nog al veel op zn Nemesis Foghorn te lijken met dit gedrag ;)

intrigant
03-02-2007, 19:56
Heel duidelijk: Ik ben ook niet bedreigd.

En ik hoop dat het nu duidelijk is waarom we hebben gewacht met deze informatie laten staan. Het is niet zomaar wat. En het al zeker geen visistekaartje voor onze sport. Als dit gepubliceerd wordt zijn het weer verhalen met koppen als: Freefright Promoter doe Zus en Zo

Daarnaast is het makkelijk lullen over vrijheid van informatie dit en vrijheid van informatie zo.. Maar als dit soort praatjes in je achtertuin worden bekend gemaakt wil je verdomd zeker weten dat het klopt.

Wilde jullie dat dan zo verdomd graag weten dan?
Apy E werdt gelijk gebeld door hullie binnen 5 minuten na de thread op jullie forum, maar jullie vonden tot nu toe (ik wacht nog steeds op wheelie die al een paar dagen nu is uitgenodigd) het niet verdomd genoeg om die "praatjes" bij de andere betrokkenen na te gaan die betrokkenen die notabe bewijs daarvan hebben.

Een ander forum deed dat wel al heel netjes en hebben daar een hele verstandige verklaring van op hun forum gezet (gepost hier door een forum lid).
Die vrijheid van informatie ging over een vergelijking op jullie forum omtrent een vechter van apy e die over zijn gewapende overval en nazi tattoo sprak en de Hr Rutz en Baddr.

Alsof ik niet weet dat dit geen goede publiciteit is voor de sport? Daarom moet iedereen gelijk afstand nemen van zo'n crimineel. Zoiets als volgt: als de hr Apy E dit echt heeft gedaan, moeten ze hem bannen overal en zou hij nooit meer iets mogen betekenen voor de vechtsport. Als je dat van te voren kenbaar maakt is daar niks mis mee (je zegt immers als). Het laat zien dat je dit soort ratten niet wilt binnen het vechtsportgebeuren!

Als er op een ander forum 8000 hits zijn in twee dagen, zijn er dus wel heel veel mensen geinterreseerd in deze gebeurtenis. Die verklaring was ook heel netjes en op het juiste moment, props voor dat forum en de moderatoren!

sportfan
03-02-2007, 19:57
Heb tijdje geleden idd gehoord wie bedreigd zijn en wie er een jankerd was en zo (niet de tape gehoord maar van een betrokkene). Dus het door topjournalist/intrigant opgediste verhaal klopte vanaf het begin. En geloof me het is zo schokkend dat dit door wie dan ook naar buiten zou komen (en wees voor je vriendje Apy Echteld maar blij dat het naar buiten is gekomen en dat de betrokken een aangifte hebben gedaan!!!!!!!).

Daarnaast werd er vorige week al gerefereerd op verschillende forums dat mods van mixfight.nl bereigd zouden zijn achter een station. Vreemd dat men zich nu 'opeens' herinnert dat er idd een afspraak geweest is ooit achter een station (kan niet oordelen dat er gedreigd is maar ik heb zelf een slecht geheugen maar zelfs dat zou ik me herinneren als e.e.a. opgerakeld werd!).

- Ik denk zelf dat een forum het juiste middel is om dergelijk nieuws aan de kaak te stellen zonder censuur.

- Ik vind het raar dat de keyboardwarriors altijd eerst bewijzen moeten hebben (bron? bron?) voordat ze iets geloven. Ik memoreer even aan de 'geruchten' een tijd gelden dat 80% van de aangekondigde line-up tijdens een 2h2h (die met Fedor) uit zou vallen en niet geloofd werd door pubers die een ' bron' willen hebben... en door de promotor (toevallig 2h2h). Dan hebben we nog het geval Crocop die naar de UFC zou gaan (gerucht! gerucht! van een bullshit-site werd er geroepen, zou me nu schamen), en nu kinderen?

- Forums zijn juist hiervoor bedoeld in mijn ogen. Een forum is geen krant of ander serieus medium! Dit forum is een ontmoetingsplaats van beoefenaars, fans en betrokkenen van onze geliefde sporten. Als we de positieve berichten kunnen plaatsen dienen we ook de negatieve berichten te plaatsen.

- En nu dames/heren? Diep bukken voor de topjournalist/intrigant? Of blijven jullie voor Apy Echteld bukken totdat hij door een rechter veroordeeld is?

En waarom die ongelijkheid over het berichtten over personen? Waarom werd wel toegestaan dat Simon Rutz (volgens mij ook adverteerder bij jullie) wel aangepakt werd? En een krankzinnige vete door de moderators wel toegestaan is (waarvan 1 van de 2 een 'ban' heeft?).

Nu zullen mensen wel weer mij afzeiken op basis van juridische inhoud, taaf en/of grammaticafouten, mijn ip-adres willen weten en weet ik veel...

Excuses voor de emotie in deze post maar kan erg slecht tegen onzin.





Hahaha nou, bijna goed. We (Mickey en ik) hebben wel een keer met Apy afgesproken op het station. Maar dat was een normale afspraak, waarin we kortgezegd zouden bespreken of we iets voor elkaar konden betekenen (banners/kaartjes). Ik ben toen naar Utrecht gereden, maar toen ik er bijna was belde Apy af. Het verhaal rond de kaartjes etc. heeft Kevin of Mickey geloof ik later telefonisch met hem besproken. Zoals je wellicht hebt kunnen zien, hebben we op Mixfight.nl destijds ook banners voor 2h2h geplaatst en hebben we een lading kaarten kunnen verloten.

Het klopt trouwens wel dat hij niet blij was met een aantal topics op Mixfight.nl en dat zouden we tijdens die afspraak ook rustig kunnen bespreken, maar van bedreiging was absoluut geen sprake. Dat kan ik je verzekeren.

A-team
03-02-2007, 19:58
Die topic van Apy E , daar hebben jullie gelijk in want er was nog niets bewezen en dan kun je niet zomaar iemand zwart gaan maken. De topic van de tattoo's van alexander vind ik raar dat die weggehaald is.

intrigant
03-02-2007, 19:59
intrigant, je begint verdacht veel op je "broertje"te lijken.
Wat wil je nou horen ? Dat wij bedreigd zijn en bang zijn voor Apy ?
Ik heb persoonlijk geen slechte ervaringen met Apy.

Nee ik wil horen, waarom jij tot nu toe niks hebt ondernomen om op een uitnodiging in te gaan om te horen wat er nu op deze tapes te horen stond!
Vreemd dat jij zit meedeelt op dit forum (dat je bent uitgenodigd door een betrokkenen) en dan gewoon hierover niks meer laat horen? Ik lijk inderdaad veel op mijn broertje, hebben gelukkig dezelfde ouders!

Wheelie
03-02-2007, 20:10
Nee ik wil horen, waarom jij tot nu toe niks hebt ondernomen om op een uitnodiging in te gaan om te horen wat er nu op deze tapes te horen stond!


Ik wil niet eens weten wat er op die tape staat, wil er niks mee te maken hebben.
Hans Nijman heeft me verteld wat er op staat en ik geloof hem direct.

Mickey
03-02-2007, 20:12
Ok ik ga het gewoon op zn Donald Ducks uitleggen..
Ik kan niet voor Kevin spreken, maar dit is hoe het voor mij werkt:

Ik werk mee aan mixfight.nl omdat ik MMA een geweldige sport vind.
Ik train graag, mag graag partijen kijken en galas bezoeken.
Daarnaast heb ik een normale baan als software ontwikkelaar.

Als er dan dit soort praatjes op ons forum terrecht komen over dit soort
activiteiten wil ik daar niet bij betrokken raken. Het gaat hier niet om
een lineup ofzo.. Het gaat hier om gevaarlijke zaken.
Wellicht dat dit voor jou de orde van de dag is, maar ik ben niet gewend
aan liquidaties in mijn omgeving. En ik wil me er ver van houden.
Nederland is klein en we kennen elkaar allemaal wel een beetje.

Als jij het nodig vind om een forum te starten waar dit allemaal en plain publiek
kan worden besproken, prima! Leef je uit! Registreer een domeinnaam,
huur een servertje en start zelf je online forum.
Maar ga niet verwachten van een paar hobbyisten dat ze hun forum
voor jou beschikbaar stellen als podium voor je eigen politieke agenda.

Dus neem niet "The moral highground", relativeer het gewoon ffkes en snap
dan dat dit voor je gemiddelde hobbyist net ff wat te ver gaat.

Nogmaals.. Dit is mn eigen standpunt. Ik spreek niet voor de andere mods / admins.
Ik wil hier simpelweg, zoals Kevin, niets mee van doen hebben. Zoals hij zei:
Als Kevin me verteld dat hem is gezegd wat er op de tapes staan, dan geloven we dat wel.

We zijn sindskort pas kostendekkend bezig op Mixfight.
Ik krijg hier niet voor betaald. It aint worth it. Ik wil gewoon lekker
met de sport bezig zijn, niet met dit soort bullshit.

intrigant
03-02-2007, 20:18
Ik wil niet eens weten wat er op die tape staat, wil er niks mee te maken hebben.
Hans Nijman heeft me verteld wat er op staat en ik geloof hem direct.

Je vondt het zeker verdomd belangrijk om daar nog wat langer mee te wachten? Nadat ik vriendelijk had gevraagd dat ik en met mij velen zeer nieuwschierig waren naar wat een van de betrokkenen te vertellen had en allen gespannen wachten op jouw reactie (aangezien jij zei dat je was uitgenodigd).

Nou bij deze forum bezoekers, hij geloofd verdomd Hans Nijman en niet apy e die binnen 5 minuten na de verwijderde topic werdt gebeld door jullie.

Mikee
03-02-2007, 20:20
Intrigant

Van Wikipedia

Ga naar: navigatie (http://nl.wikipedia.org/wiki/Intrigant#column-one), zoek (http://nl.wikipedia.org/wiki/Intrigant#searchInput)
Een intrigant is iemand die gebruik maakt van intriges om op slinkse wijze zijn doel te bereiken. Dit betekent dat hij doelbewust verdeeldheid zaait of conflicten (http://nl.wikipedia.org/wiki/Conflict_%28strijd%29) en ruzies (http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruzie) veroorzaakt. De motivatie en methoden van de intrigant kunnen uiteenlopen, maar in vrijwel alle gevallen zal de intrigant ervoor zorgen zelf niet rechtstreeks bij een conflict betrokken te raken.
De motivatie van een intrigant kan politiek gericht zijn, een middel om ambities te verwezenlijken. De Romeinen kenden het verschijnsel al en spraken over divide et impera (http://nl.wikipedia.org/wiki/Divide_et_impera). Door een machtsblok te ondermijnen door onderlinge conflicten, kan de intrigant zijn eigen machtspositie gaandeweg verbeteren. Het kan voorkomen dat een groepering of zelfs een hele staat de rol van politiek intrigant op zich neemt en andere groepen of staten tegen elkaar uitspeelt.
Een intrigant kan in plaats van ambitie echter ook door negatieve emoties worden gemotiveerd, niet zelden een door een minderwaardigheidscomplex (http://nl.wikipedia.org/wiki/Minderwaardigheidscomplex). Als iemand zich bijvoorbeeld niet op zijn gemak voelt in zijn sociale omgeving, kan hij als het ware wraak nemen door de tevredenheid van anderen te verstoren. Een bijkomend effect is dat de intrigant, die tenslotte geen standpunt inneemt in de door hemzelf veroorzaakte conflicten, van anderen aandacht krijgt en in vertrouwen wordt genomen. Hieraan kan de intrigant een gevoel van acceptatie ontlenen.
Als de sociale intrigant wordt 'ontmaskerd', neemt hij over het algemeen geen verantwoordelijkheid voor zijn daden, maar vertoont onderdanig gedrag en probeert afleidingsmanoeuvres te gebruiken.
Op het Internet, met name in nieuwsgroepen en forums, worden intriganten trolls (http://nl.wikipedia.org/wiki/Troll_%28internet%29) genoemd.

Justinian
03-02-2007, 20:24
Daarnaast werd er vorige week al gerefereerd op verschillende forums dat mods van mixfight.nl bereigd zouden zijn achter een station. Vreemd dat men zich nu 'opeens' herinnert dat er idd een afspraak geweest is ooit achter een station (kan niet oordelen dat er gedreigd is maar ik heb zelf een slecht geheugen maar zelfs dat zou ik me herinneren als e.e.a. opgerakeld werd!).
Als iemand iets roept over een bedreiging achter het station, dan is mijn reactie: nee, we zijn niet bedreigd en dus ook niet achter een station. Waarom zou ik daar op het forum een afspraak aan koppelen? Mijns inziens niet relevant, omdat dit een mijns inziens normale afspraak was die zelfs niet eens is door gegaan.


- Ik vind het raar dat de keyboardwarriors altijd eerst bewijzen moeten hebben (bron? bron?) voordat ze iets geloven. Ik memoreer even aan de 'geruchten' een tijd gelden dat 80% van de aangekondigde line-up tijdens een 2h2h (die met Fedor) uit zou vallen en niet geloofd werd door pubers die een ' bron' willen hebben... en door de promotor (toevallig 2h2h). Dan hebben we nog het geval Crocop die naar de UFC zou gaan (gerucht! gerucht! van een bullshit-site werd er geroepen, zou me nu schamen), en nu kinderen?
De vergelijking tussen een gerucht over matchmaking en een gerucht over een opdracht tot liquidatie is appels met peren vergelijken. Als je dat niet inziet dan is er toch echt iets mis met je inschattingsvermogen. Je hoeft overigens geen keyboardwarrior te zijn om behoefte te hebben aan bronnen, de rechter heeft diezelfde behoefte!


- Forums zijn juist hiervoor bedoeld in mijn ogen. Een forum is geen krant of ander serieus medium! Dit forum is een ontmoetingsplaats van beoefenaars, fans en betrokkenen van onze geliefde sporten. Als we de positieve berichten kunnen plaatsen dienen we ook de negatieve berichten te plaatsen.
Tja, dat is jouw mening, wij van Mixfight.nl denken hier iets anders over. Als het om dermate ernstige strafrechtelijke zaken gaat, dan denk ik niet dat dit de plek is om geruchten te verspreiden. Feiten zijn wat mij betreft tot daar aan toe. Dus als hier (delen) van de tape zouden zijn gepost dan zou ik er persoonlijk niet zoveel moeite mee hebben gehad, maar ik zit er niet echt op te wachten.


En waarom die ongelijkheid over het berichtten over personen? Waarom werd wel toegestaan dat Simon Rutz (volgens mij ook adverteerder bij jullie) wel aangepakt werd? En een krankzinnige vete door de moderators wel toegestaan is (waarvan 1 van de 2 een 'ban' heeft?).
Eerlijk is eerlijk, daar ben ik achteraf ook niet echt gelukkig mee. Dat hadden we zorgvuldiger kunnen oplossen.

sportfan
03-02-2007, 20:25
Ok ik ga het gewoon op zn Donald Ducks uitleggen..
Ik kan niet voor Kevin spreken, maar dit is hoe het voor mij werkt:

- Prima, ik neem aan dat dit een reactie op mijn post is? Donald Duck-taal begrijp uitstekend gelukkig ;-)

Ik werk mee aan mixfight.nl omdat ik MMA een geweldige sport vind.
Ik train graag, mag graag partijen kijken en galas bezoeken.
Daarnaast heb ik een normale baan als software ontwikkelaar.

Als er dan dit soort praatjes op ons forum terrecht komen over dit soort
activiteiten wil ik daar niet bij betrokken raken. Het gaat hier niet om
een lineup ofzo.. Het gaat hier om gevaarlijke zaken.
Wellicht dat dit voor jou de orde van de dag is, maar ik ben niet gewend
aan liquidaties in mijn omgeving. En ik wil me er ver van houden.
Nederland is klein en we kennen elkaar allemaal wel een beetje.

- Liquidaties orde van de dag voor mij? Nou nee... misschien daarom dat ik er zo geschrokken ben dat e.e.a. in een donker plekje waar de zon niet schijnt gestopt lijkt te worden op het forum...

Als jij het nodig vind om een forum te starten waar dit allemaal en plain publiek
kan worden besproken, prima! Leef je uit! Registreer een domeinnaam,
huur een servertje en start zelf je online forum.
Maar ga niet verwachten van een paar hobbyisten dat ze hun forum
voor jou beschikbaar stellen als podium voor je eigen politieke agenda.

- Ahum.. dus het bekende comentaar als iemand op het forum iets negatiefs zegt over een vechter: "ga zelf in de ring staan tegen die en die voordat je commentaar levert..."

Dus neem niet "The moral highground", relativeer het gewoon ffkes en snap
dan dat dit voor je gemiddelde hobbyist net ff wat te ver gaat.

- Prima.

Nogmaals.. Dit is mn eigen standpunt. Ik spreek niet voor de andere mods / admins.
Ik wil hier simpelweg, zoals Kevin, niets mee van doen hebben. Zoals hij zei:
Als Kevin me verteld dat hem is gezegd wat er op de tapes staan, dan geloven we dat wel.

- ... en doen we alsof onze neus bloedt... (zo komt het op me over).

We zijn sindskort pas kostendekkend bezig op Mixfight.
Ik krijg hier niet voor betaald. It aint worth it. Ik wil gewoon lekker
met de sport bezig zijn, niet met dit soort bullshit.[/QUOTE]

- Helaas. Dit soort toestanden hoor je alleen bij onze sporten of niet? Enne ik hou ook van de sport hoor!

sportfan
03-02-2007, 20:29
Onder het motto; juridisch zal je ongetwijfeld gelijk hebben maar eigenlijk zeg je niets ;-).. Bedankt voor je reactie iig.




Als iemand iets roept over een bedreiging achter het station, dan is mijn reactie: nee, we zijn niet bedreigd en dus ook niet achter een station. Waarom zou ik daar op het forum een afspraak aan koppelen? Mijns inziens niet relevant, omdat dit een mijns inziens normale afspraak was die zelfs niet eens is door gegaan.


De vergelijking tussen een gerucht over matchmaking en een gerucht over een opdracht tot liquidatie is appels met peren vergelijken. Als je dat niet inziet dan is er toch echt iets mis met je inschattingsvermogen. Je hoeft overigens geen keyboardwarrior te zijn om behoefte te hebben aan bronnen, de rechter heeft diezelfde behoefte!


Tja, dat is jouw mening, wij van Mixfight.nl denken hier iets anders over. Als het om dermate ernstige strafrechtelijke zaken gaat, dan denk ik niet dat dit de plek is om geruchten te verspreiden. Feiten zijn wat mij betreft tot daar aan toe. Dus als hier (delen) van de tape zouden zijn gepost dan zou ik er persoonlijk niet zoveel moeite mee hebben gehad, maar ik zit er niet echt op te wachten.


Eerlijk is eerlijk, daar ben ik achteraf ook niet echt gelukkig mee. Dat hadden we zorgvuldiger kunnen oplossen.

Justinian
03-02-2007, 20:32
Onder het motto; juridisch zal je ongetwijfeld gelijk hebben maar eigenlijk zeg je niets ;-).. Bedankt voor je reactie iig.
Kwestie van goed lezen... Graag gedaan ;)

intrigant
03-02-2007, 20:34
Ok ik ga het gewoon op zn Donald Ducks uitleggen..
Ik kan niet voor Kevin spreken, maar dit is hoe het voor mij werkt:

Ik werk mee aan mixfight.nl omdat ik MMA een geweldige sport vind.
Ik train graag, mag graag partijen kijken en galas bezoeken.
Daarnaast heb ik een normale baan als software ontwikkelaar.

Als er dan dit soort praatjes op ons forum terrecht komen over dit soort
activiteiten wil ik daar niet bij betrokken raken. Het gaat hier niet om
een lineup ofzo.. Het gaat hier om gevaarlijke zaken.
Wellicht dat dit voor jou de orde van de dag is, maar ik ben niet gewend
aan liquidaties in mijn omgeving. En ik wil me er ver van houden.
Nederland is klein en we kennen elkaar allemaal wel een beetje.

Als jij het nodig vind om een forum te starten waar dit allemaal en plain publiek
kan worden besproken, prima! Leef je uit! Registreer een domeinnaam,
huur een servertje en start zelf je online forum.
Maar ga niet verwachten van een paar hobbyisten dat ze hun forum
voor jou beschikbaar stellen als podium voor je eigen politieke agenda.

Dus neem niet "The moral highground", relativeer het gewoon ffkes en snap
dan dat dit voor je gemiddelde hobbyist net ff wat te ver gaat.

Nogmaals.. Dit is mn eigen standpunt. Ik spreek niet voor de andere mods / admins.
Ik wil hier simpelweg, zoals Kevin, niets mee van doen hebben. Zoals hij zei:
Als Kevin me verteld dat hem is gezegd wat er op de tapes staan, dan geloven we dat wel.

We zijn sindskort pas kostendekkend bezig op Mixfight.
Ik krijg hier niet voor betaald. It aint worth it. Ik wil gewoon lekker
met de sport bezig zijn, niet met dit soort bullshit.

Niet zo'n slecht idee ik zal proberen te schrijven zoals vroeger met de gwk'r het geval was in groote sprookjes bos taal:

Ik wil niet betrokken raken bij de aanslagen op het wtc gebouw, ik vindt dat niet leuk.
Aardbevingen en andere rampen vindt ik niet leuk
Dat mensen elkaar pijn doen vindt ik niet leuk.
Laatst hebben een aantal van onze sprookjes bos figuren overspel gepleegd , dat vindt ik niet leuk
Ik ben niet gewend aan de grote mensen wereld en vidt ze per definitie niet leuk (vooral als ze ons bos in de fik stekenen of met Russen schiet oefeningen komen houden op zondag morgen).

Er hoeft voor mij niks beschikbaar te zijn (grote mensen forums), ik vondt het nogal schokkend nieuws met een bekende uit de vechtsportwereld, maar zal het vervolg alleen nog posten als er bv twee postduiven de liefde hebben bedreven en een nakomeling verwachten.

Ik wil lekker met de sport bezig zijn in het grote sprookjesbos en dat schieten en liquidaties en terroristen vindt ik maar niks.

Iedereen is lief, peace brother!

Fight Master
03-02-2007, 20:38
intrigant is dus bas boon? waarom ga je niet jeroen winters pesten in plaats van hier je gal te spuwen oven een van je concurenten ?

Mickey
03-02-2007, 20:39
Niet zo'n slecht idee ik zal proberen te schrijven zoals vroeger met de gwk'r het geval was in groote sprookjes bos taal:

Ik wil niet betrokken raken bij de aanslagen op het wtc gebouw, ik vindt dat niet leuk.
Aardbevingen en andere rampen vindt ik niet leuk
Dat mensen elkaar pijn doen vindt ik niet leuk.
Laatst hebben een aantal van onze sprookjes bos figuren overspel gepleegd , dat vindt ik niet leuk
Ik ben niet gewend aan de grote mensen wereld en vidt ze per definitie niet leuk (vooral als ze ons bos in de fik stekenen of met Russen schiet oefeningen komen houden op zondag morgen).

Er hoeft voor mij niks beschikbaar te zijn (grote mensen forums), ik vondt het nogal schokkend nieuws met een bekende uit de vechtsportwereld, maar zal het vervolg alleen nog posten als er bv twee postduiven de liefde hebben bedreven en een nakomeling verwachten.

Ik wil lekker met de sport bezig zijn in het grote sprookjesbos en dat schieten en liquidaties en terroristen vindt ik maar niks.

Iedereen is lief, peace brother!


Inderdaad Bas! Ik vind liquidaties en terroristen maar niets.
Maar het is een principe kwestie.. We verschillen van mening.
Helaas pindakaas.

Mickey
03-02-2007, 20:41
@ sportfan: Was niet specifiek voor jou bedoeld hoor.
Tis geen kwestie van doen of mn neus bloed. tis gewoon niet betrokken willen raken bij.. Het gaat me gewoonweg te ver..

sportfan
03-02-2007, 20:56
Ook geen hard feelings naar jou hoor Mickey. We verschillen alleen van mening hierover.


@ sportfan: Was niet specifiek voor jou bedoeld hoor.
Tis geen kwestie van doen of mn neus bloed. tis gewoon niet betrokken willen raken bij.. Het gaat me gewoonweg te ver..

RedDawn
03-02-2007, 20:57
intrigant is dus bas boon? waarom ga je niet jeroen winters pesten in plaats van hier je gal te spuwen oven een van je concurenten ?

Euh, ik zou ook behoorlijk mijn gal spuwen over mijn concurrent als hij mij zou willen liquideren.....

Fight Master
03-02-2007, 21:05
Euh, ik zou ook behoorlijk mijn gal spuwen over mijn concurrent als hij mij zou willen liquideren.....

het gaat niet om bas boon vriend.

intrigant
03-02-2007, 21:16
Inderdaad Bas! Ik vind liquidaties en terroristen maar niets.
Maar het is een principe kwestie.. We verschillen van mening.
Helaas pindakaas.

Ben je op je donald duck pikkie getrapt?
Wat heeft Bas Boon hier mee te maken?
Voor pindakaas moet je bij een ander forum brother zijn die heeft een pindakaas fetish!

GPC
03-02-2007, 21:17
Waarom zijn we bezig elkaar aan te vallen??????
Er is iets gebeurt in de sportwereld wat de naam niet goede komt, duidelijk.
Wat er dan is gebeurt zullen we pas weten als instanties hiermee naar buiten komen. Dat mensen dit op het forum willen bespreken moet m.i. mogelijk zijn, maar wel binnen de regels die de mods gesteld hebben, klaar, punt.
Het is te gek voor woorden dat mensen hun mening/opinie op deze manier moeten gaan verdedigen - geldt voor beide 'kanten'.
Dit alles begint te lijken op een grote treiterpartij i.p.v. een discussie!!

De dikke nudist
03-02-2007, 21:23
Niet zo'n slecht idee ik zal proberen te schrijven zoals vroeger met de gwk'r het geval was in groote sprookjes bos taal:

Ik wil niet betrokken raken bij de aanslagen op het wtc gebouw, ik vindt dat niet leuk.
Aardbevingen en andere rampen vindt ik niet leuk
Dat mensen elkaar pijn doen vindt ik niet leuk.
Laatst hebben een aantal van onze sprookjes bos figuren overspel gepleegd , dat vindt ik niet leuk
Ik ben niet gewend aan de grote mensen wereld en vidt ze per definitie niet leuk (vooral als ze ons bos in de fik stekenen of met Russen schiet oefeningen komen houden op zondag morgen).

Er hoeft voor mij niks beschikbaar te zijn (grote mensen forums), ik vondt het nogal schokkend nieuws met een bekende uit de vechtsportwereld, maar zal het vervolg alleen nog posten als er bv twee postduiven de liefde hebben bedreven en een nakomeling verwachten.

Ik wil lekker met de sport bezig zijn in het grote sprookjesbos en dat schieten en liquidaties en terroristen vindt ik maar niks.

Iedereen is lief, peace brother!
En wat is daar mis mee?

Paar puntjes.

De beheerders zijn m.i. op geen enkele wijze verplicht om een discussie
over zware criminaliteit te laten uitvechten op hun forum.
Mischien dat je zelf een hele stoere vent bent en in conflict wil raken
met potentieel gevaarlijke mensen, maar dan doe je dat maar op
je eigen manier, op je eigen medium.

ALS er al sprake is van bedreigingen geef ik de beheerders helemaal gelijk
als ze dit onderwerp niet willen laten uitvechten op hun forum.
Maar als jij zelf dit soort gasten tegen de schenen wil schoppen,
be my guest.
Persoonlijk durf ik niet eens ruzie te maken met het kassameisje bij de
supermarkt, maar het is jouw feest, dusss...

Wat is het nou precies dat je wilt van de beheerders?
Kan je niet gewoon wachten totdat het politie-onderzoek is afgerond
en daarna naar buiten komen met een verklaring?
Mede doordat je duidelijk partijdig bent in deze zaak, en zoals ik meen
op te vangen, een concurent van de beschuldigde, maakt dat je
motieven om deze beschuldigingen te plaatsen zeer sterk in twijfel
moeten worden getrokken.
En waarom post je dit soort beschuldigingen uberhaubt op een publiek
vechtsportforum?
Heeft Peter R. de Vries geen forum?
De enige reden die ik kan bedenken is dat je er voordeel bij hebt
als deze geruchten zich extra snel verspreiden, en dat is niet netjes.

Sjaak
03-02-2007, 21:25
Nou ik zal ook maar is wat zeggen over deze hele story omdat ik vragen krijg over Apy omdat hij behoord tot onze karate organisatie.

Ook ik hoorde een dag of 5 geleden over het bestaan van de tape want het is zo in de vechtsportwereld als je een scheet laat in Groningen dan stinkt het 1 uur later behoorlijk in Limburg.

Heb bewust nog niet gereageert omdat het alleen via via mij ter ore was gekomen.

Ik ken Apy als een goeie karateka en gedreven promotor maar als hij dit gezegd mocht hebben (en daar lijkt het op) dan is dat heel fout natuurlijk en niet acceptabel. Je kan je afvragen of het grootspraak is of keiharde waarheid maar daar zijn andere mensen voor om dat te beslissen.

Over het bedreigen van mensen en mods wil ik ook nog wel wat zeggen. We kunnen hier allemaal fijn doen ofwe allemaal inderdaad in het mooie sprookjesbos met elkaar trainen en omgaan maar zo is het natuurlijk niet. Ik weet 100 % zeker dat er vaak bedreigingen richting "forums" geuit worden aan mods en beheerders vanuit de vechtsportwereld en dat is natuurlijk te triest voor woorden. En ik heb dat zelf vernomen van mods en ik weet ook dat de bedreigingen in het verleden zijn gedaan door zeer respectabele sportschoolhouders en promotors omdat ze het niet eens waren met bepaalde posts.

Ik vind het rond uit schandalig dat mensen die zich nagenoeg of helemaal kosteloos inzetten voor de vechtsport worden bedreigd en dan kan je stoer zijn en zeggen het doet me niks maar de meeste van ons hebben allemaal een vrouw, vriendin en soms zelfs kinderen dus ik neem het hun totaal niet kwalijk dat ze wel is onder druk een topic weg halen.

Ook ik ben meer dan eens via Shoto, Mixfight en Fighttalk bedreigd van ik kom je huis in de fik steken tot we komen je vrouw en kinderen wat aandoen. Je kan dan je het negeren maar ik vind dat je bepaalde bedreigingen altijd serieus moet nemen omdat er teveel randdebielen loslopen en helaas teveel in onze vechtsportwereld.

M.a.w. er zijn wel degelijk bedreigingen aan mensen en ja ik begrijp dat mods topics weghalen. Maar om Topreporter en Intrigant nu af te schilderen als halve debielen die de boel komen oprakelen gaat mij ook te ver. Ze hebben vanaf het begin de waarheid verteld en ik kreeg ook sterk de indruk dat het op de diverse forums in de doofpot gestopt is /wilde worden maar bedenk zoiets komt altijd uit.

Ook vind ik dat er wel degelijk verschil wordt gemaakt tussen mensen en gemaakte posts. Over sommige kan alles gezegd worden en sommige worden ziendeblind beschermd op forums.

Als ik praat over forums dan heb ik het over MF. FT en KB. Ik heb de laatste maanden ook diverse malen gehad dat topics van mij gewoon werden gesloten omdat dit niet gepast was tegenover anderen maar ik heb dat geaccepteerd omdat ik weet hoe moeilijk het is om het iedereen naar hun zin te maken. Kan Roy, Michel, Kevin en de rest persoonlijk en het zijn allemaal liefhebbers en eigenlijk zit niemand te wachten op al dit gezeik maar wil een ding tegen hun zeggen, probeer iedereen gelijk te behandelen hoe moeilijk dat ook is en als je iets over een persoon laat staan moet je het van een ander niet verwijderen.

Hoop van ganse harte dat dit tot de bodem wordt uitgezocht en dat het allemaal grootspraak is want met zulke rellen is onze vechtsport totaal niet gebaat.

Roy, Michel, Kevin veel sterkte en wijsheid met het hele tape gebeuren en dankzij jullie kom ik al vele jaren graag op dit vechtsportforum. En ondanks dat we het wel is oneens zijn met elkaar respecteer ik jullie inzet en gedrevenheid want vergeet niet hoeveel tijd er gaat zitten in het moderatorschap van vechtsportforums.

Succes er mee gasten !!

Osu Sjaak

intrigant
03-02-2007, 21:27
intrigant is dus bas boon? waarom ga je niet jeroen winters pesten in plaats van hier je gal te spuwen oven een van je concurenten ?

Je moet niet iemand beschuldigen als je niks weet!
Wat raar dat jouw topic niet wordt verwijderd, door de heren moderatoren (oh das waar ook de moderatoren mogen wel beschuldigen zonder bewijzen)?
Voor zover ik weet promoot Bas Boon helemaal niet en is hij ook helemaal niet op die buwuste tapes genoemd.
Overigens is het niet de topjournalist of mijzelf die een thread hierover hebben gestart. Het ging mij er meer om waarom die geheimzinnigheid? Waarom gelijk Apy E bellen en niet de andere betrokkenen?
Waarom Rutz wel en Appy E niet, nieuws is nieuws.
Wat wordt er door mij dan voor gal gespuwd? Ik vertel over het bestaan van een zeer rot feit binnen de vechtsportgemeenschap en over het bewijs ervan en waarom dat gecensureerd wordt hier (let op ik heb die thread niet gestart maar wel een reactie gegeven waarom hij werdt verwijderd). Waarom werdt de thread van diegene die hem plaatste (was niemand van mijn familie) in record tijd verwijderd?
En wat jij gal noemt noem ik een schandalige en gevoelige zaak voor de vechtsport.
Dus een beetje opletten Andre van Duin

Bud S
03-02-2007, 21:30
over 1 ding kunnen we het denk ik wel eens zijn
intrigant doet z'n nickname eer aan.

intrigant
03-02-2007, 21:46
En wat is daar mis mee?

Paar puntjes.

De beheerders zijn m.i. op geen enkele wijze verplicht om een discussie
over zware criminaliteit te laten uitvechten op hun forum.
Mischien dat je zelf een hele stoere vent bent en in conflict wil raken
met potentieel gevaarlijke mensen, maar dan doe je dat maar op
je eigen manier, op je eigen medium.

ALS er al sprake is van bedreigingen geef ik de beheerders helemaal gelijk
als ze dit onderwerp niet willen laten uitvechten op hun forum.
Maar als jij zelf dit soort gasten tegen de schenen wil schoppen,
be my guest.
Persoonlijk durf ik niet eens ruzie te maken met het kassameisje bij de
supermarkt, maar het is jouw feest, dusss...

Wat is het nou precies dat je wilt van de beheerders?
Kan je niet gewoon wachten totdat het politie-onderzoek is afgerond
en daarna naar buiten komen met een verklaring?
Mede doordat je duidelijk partijdig bent in deze zaak, en zoals ik meen
op te vangen, een concurent van de beschuldigde, maakt dat je
motieven om deze beschuldigingen te plaatsen zeer sterk in twijfel
moeten worden getrokken.
En waarom post je dit soort beschuldigingen uberhaubt op een publiek
vechtsportforum?
Heeft Peter R. de Vries geen forum?
De enige reden die ik kan bedenken is dat je er voordeel bij hebt
als deze geruchten zich extra snel verspreiden, en dat is niet netjes.

Ik heb die thread niet gestart en heb hem ook niet verwijderd?
Ik ben geen concurent maar wel iemand werkzaam in de vechtsportindustrie, deze gebeurtenis doen niemand goed. Ook de beoefenaars van de sport niet. Maar de persoon die dit heeft veroorzaakt staat hierdoor in het nieuws en brengt een beerput boven, niet degene die een thread daarover start.
Mijn motief voor een reactie voor de honderdduizendste keer was dat ik vondt dat er niet met gelijke maten werdt gemeten, wel kyokushin en Rutz maar apy e niet? Diezelfde Apy E notabe die werkenlijk met een enorm smerig plan echte concurenten uit de weg wilde ruimen.
Zelfs na tapes en bevestiging van forum moderatoren, ga je mij beschuldigen dat ik motieven zou hebben en dat alles omtrent apy e in twijfel moet worden getrokken? Jouw conclusie is zoals jezelf aangeeft;dat jij wat hebt opgevangen, waar heb je dat gedaan dan dat opvangen? Ooh het mixfight forum toevallig, door wie is dat onderbouwd, waar is het bewijs? Zou je niet even het onderzoek afwachten?
Wordt je betaald door apy e, bedreigd, familie mischien zeer slecht ziend? Ik ben helemaal niet partijdig de heren moderatoren wel en jij hebt blijkbaar ook liever censuur!
Ik vindt rollen met kassa meisjes uit de buurt wel leuk en houdt wel van feestjes en ben echt wel netjes hoor!

jcsport
03-02-2007, 21:46
Ok ik ga het gewoon op zn Donald Ducks uitleggen..
Ik kan niet voor Kevin spreken, maar dit is hoe het voor mij werkt:

Ik werk mee aan mixfight.nl omdat ik MMA een geweldige sport vind.
Ik train graag, mag graag partijen kijken en galas bezoeken.
Daarnaast heb ik een normale baan als software ontwikkelaar.

Als er dan dit soort praatjes op ons forum terrecht komen over dit soort
activiteiten wil ik daar niet bij betrokken raken. Het gaat hier niet om
een lineup ofzo.. Het gaat hier om gevaarlijke zaken.
Wellicht dat dit voor jou de orde van de dag is, maar ik ben niet gewend
aan liquidaties in mijn omgeving. En ik wil me er ver van houden.
Nederland is klein en we kennen elkaar allemaal wel een beetje.

Als jij het nodig vind om een forum te starten waar dit allemaal en plain publiek
kan worden besproken, prima! Leef je uit! Registreer een domeinnaam,
huur een servertje en start zelf je online forum.
Maar ga niet verwachten van een paar hobbyisten dat ze hun forum
voor jou beschikbaar stellen als podium voor je eigen politieke agenda.

Dus neem niet "The moral highground", relativeer het gewoon ffkes en snap
dan dat dit voor je gemiddelde hobbyist net ff wat te ver gaat.

Nogmaals.. Dit is mn eigen standpunt. Ik spreek niet voor de andere mods / admins.
Ik wil hier simpelweg, zoals Kevin, niets mee van doen hebben. Zoals hij zei:
Als Kevin me verteld dat hem is gezegd wat er op de tapes staan, dan geloven we dat wel.

We zijn sindskort pas kostendekkend bezig op Mixfight.
Ik krijg hier niet voor betaald. It aint worth it. Ik wil gewoon lekker
met de sport bezig zijn, niet met dit soort bullshit.

Hulde,
Het intersseerd me ook echt niet wie wat doet en of dat crimineel is of niet, moeten ze zelf weten. Ik hoef er niet over te lezen op een vechtsportforum.

Peter0711
03-02-2007, 22:00
Het lijkt partyflock wel hier. :S

De dikke nudist
03-02-2007, 22:14
Ik heb die thread niet gestart en heb hem ook niet verwijderd?
Ik ben geen concurent maar wel iemand werkzaam in de vechtsportindustrie, deze gebeurtenis doen niemand goed. Ook de beoefenaars van de sport niet. Maar de persoon die dit heeft veroorzaakt staat hierdoor in het nieuws en brengt een beerput boven, niet degene die een thread daarover start.

--True, true.

Mijn motief voor een reactie voor de honderdduizendste keer was dat ik vondt dat er niet met gelijke maten werdt gemeten, wel kyokushin en Rutz maar apy e niet?

--Wordt ook een beetje ongelijk afgehandeld idd.
Maar als de beheerders dit te glad ijs vinden moet je dat respecteren.

Diezelfde Apy E notabe die werkenlijk met een enorm smerig plan echte concurenten uit de weg wilde ruimen.
Zelfs na tapes en bevestiging van forum moderatoren, ga je mij beschuldigen dat ik motieven zou hebben en dat alles omtrent apy e in twijfel moet worden getrokken?

--Hij kan best vreseljk schuldig zijn hoor.
Maar wederom, als de mods het hier niet willen is daarmee de
discussie gesloten.

Jouw conclusie is zoals jezelf aangeeft;dat jij wat hebt opgevangen, waar heb je dat gedaan dan dat opvangen? Ooh het mixfight forum toevallig, door wie is dat onderbouwd, waar is het bewijs? Zou je niet even het onderzoek afwachten?

--Idd. weet ik slechts wat hier staat.
Maar je schijnt nogal zeker te zijn van je zaak, dus ik neem aan dat je
weet waar je het over hebt.
Of E. schuldig is boeit me niet.
Dat de beheerders hier als partijdig worden afgeschilderd wel.

Wordt je betaald door apy e, bedreigd, familie mischien zeer slecht ziend? Ik ben helemaal niet partijdig de heren moderatoren wel en jij hebt blijkbaar ook liever censuur!

--Op een forum ben je als het ware de gast van de beheerders
en als de beheerders gezeik krijgen wanneer er een bepaald onderwerp
wordt besproken zou je daar rekening mee moeten houden.

Ik vindt rollen met kassa meisjes uit de buurt wel leuk en houdt wel van feestjes en ben echt wel netjes hoor!

--Speler :pimp:

Richelieu
03-02-2007, 23:11
Top posting Sjaak !!

reefer
03-02-2007, 23:20
intrigant, je begint verdacht veel op je "broertje"te lijken.
Wat wil je nou horen ? Dat wij bedreigd zijn en bang zijn voor Apy ?
Ik heb persoonlijk geen slechte ervaringen met Apy.


Behalve dan dat jullie forum niet vermeld werd op laatste gala in Ahoy,Rotterdam(mede georganiseerd door A.E.) op de grote schermen tussen de partijen door en dat ondanks dat dat wel degelijk de afspraak was.Misschien speelde er toen al wat?

Mikee
03-02-2007, 23:22
over 1 ding kunnen we het denk ik wel eens zijn
intrigant doet z'n nickname eer aan.

Volgens mij had ie die bijnaam beter eerst eens op internet op kunnen zoeken voordat ie m ging gebruiken.
NIet echt een hanidge bijnaam als je serieus genomen wilt worden...

Maar goed, misschien is dat ook het geval helemaal niet.

intrigant
03-02-2007, 23:33
Volgens mij had ie die bijnaam beter eerst eens op internet op kunnen zoeken voordat ie m ging gebruiken.
NIet echt een hanidge bijnaam als je serieus genomen wilt worden...

Maar goed, misschien is dat ook het geval helemaal niet.

Dat klopt, want een intrigant was die thread zelf gestart en dat heb ik niet gedaan. Ook zijn er wel degelijk rare dingen aan de hand zoals we hier hebben kunnen lezen. Eerst weet men niks van een afspraak achter een station van mix fight forum members met apy e. Dan in een keer wel? Dan zegt men het ging alleen om kaartjes en banners. Vervolgens ook nog over threads die de Hr Apy E niet goed zou vinden op het forum (wat vondt apy e dan niet leuk en om welke threads ging dan dan?). Dan belt men eerst om te zien of het wel verstandig is om daar na toe te gaan naar iemand die apy e zou kennen? Waarom doe je zoiets? Misschien vroeg de Hr Apy E op een "niet zo'n" nette manier om een gesprek. En waarom waren die banners niet te zien in de Ahoy?
Apy is is degene die op die opnamens staat en die duistere praktijken uitvoerd en een schande over de vechtsportwereld terweeg brengt.
Die bijnaam was express en is toepasselijk voor de heren moderatoren hier, mijn broertje had per ongeluk een vergelijking gemaakt met het HH regime en dat ging niet en mocht niet.
Mijn bijnaam zou moeten zijn : sexy beast!

MB667
03-02-2007, 23:57
mijn broertje had per ongeluk een vergelijking gemaakt met het HH regime en dat ging niet en mocht niet.


helly hansen regime?

2look
04-02-2007, 00:10
snap niet dat de mods zich verdedigen over wat irritant zeurt over ze

hele appy verhaal komt bij me over als iemand die grootspraak deed en daarvoor door justitie bestraft zal worden
niets meer en niets minder
enkel jammer dat hierdoor de sport negatief in opspraak zal komen

dit forum heeft lijkt me alle recht om alles te verwijderen wat ze wensen dat te nadele kan zijn voor het forum of de sport

en wat ze zelf ook aangeven ben je daar het niet mee eens start een concurrent site/forum en doe het zelf beter

Justinian
04-02-2007, 00:12
Dat klopt, want een intrigant was die thread zelf gestart en dat heb ik niet gedaan. Ook zijn er wel degelijk rare dingen aan de hand zoals we hier hebben kunnen lezen. Eerst weet men niks van een afspraak achter een station van mix fight forum members met apy e. Dan in een keer wel? Dan zegt men het ging alleen om kaartjes en banners. Vervolgens ook nog over threads die de Hr Apy E niet goed zou vinden op het forum (wat vondt apy e dan niet leuk en om welke threads ging dan dan?). Dan belt men eerst om te zien of het wel verstandig is om daar na toe te gaan naar iemand die apy e zou kennen? Waarom doe je zoiets? Misschien vroeg de Hr Apy E op een "niet zo'n" nette manier om een gesprek. En waarom waren die banners niet te zien in de Ahoy?
Apy is is degene die op die opnamens staat en die duistere praktijken uitvoerd en een schande over de vechtsportwereld terweeg brengt.
Die bijnaam was express en is toepasselijk voor de heren moderatoren hier, mijn broertje had per ongeluk een vergelijking gemaakt met het HH regime en dat ging niet en mocht niet.
Mijn bijnaam zou moeten zijn : sexy beast!
*zucht* Ik verwijs je naar mijn vorige post waarin ik op bovenstaande punten in ben gegaan.

Wat betreft de advertentie van Mixfight.nl die niet te zien was in de Ahoy: dit klopt en het was een foutje. 2h2h heeft dit op keurige wijze goed gemaakt met ons.

intrigant
04-02-2007, 00:27
snap niet dat de mods zich verdedigen over wat irritant zeurt over ze

hele appy verhaal komt bij me over als iemand die grootspraak deed en daarvoor door justitie bestraft zal worden
niets meer en niets minder
enkel jammer dat hierdoor de sport negatief in opspraak zal komen

dit forum heeft lijkt me alle recht om alles te verwijderen wat ze wensen dat te nadele kan zijn voor het forum of de sport

en wat ze zelf ook aangeven ben je daar het niet mee eens start een concurrent site/forum en doe het zelf beter

Intrigant zeurt niet maar heeft een mening en probeert die te onderbouwen.
Welk verhaal is er over apy, is er een verhaal?
Grootspraak? Wie heeft er wat gezegd dan?
Weet jij meer?
Ik met een aantal van dit forum zijn zeer benieuwd, zou je zo vriendelijk willen zijn en ons mee kunnen delen waarom dat zo bij jouw is overgekomen?
Ooh ja hij deed een beetje grootspraak, hij dreigt nooit, heeft niks met Russen, vindt iedereen lief, is zeker geen junk.
Het verwijderen van een apy e topic door iemand maar het laten staan van kyokushin gebeuren en Simon Rutz, getuigd vaan een selectieve toepassing van eigen gemaakte regels. Dat mag maar ik vndt ook dat ik en anderen daar wat van mogen zeggen.
Een groter nadeel is iets verbergen waar je beter een standpunt kan innemen (en dat mededelen) en dat aan iedereen laten weten zoals op een ander forum gebeurde. Beetje onderzoek doen en huppa, resultaat is er gelijk! Nette statment en iedereen weet nu dat de beschuldigingen op waarheid berusten en dat vechtsport forum mensen afstand nemen (maar wel de moeite namen om het na te checken)!

Wheelie
04-02-2007, 01:19
Behalve dan dat jullie forum niet vermeld werd op laatste gala in Ahoy,Rotterdam(mede georganiseerd door A.E.) op de grote schermen tussen de partijen door en dat ondanks dat dat wel degelijk de afspraak was.Misschien speelde er toen al wat?

Die afspraak heb ik gemaakt met Jacob en niet met Apy en zoals Justi al zei hebben ze dat op een andere manier met ons goed gemaakt.



Het verwijderen van een apy e topic door iemand maar het laten staan van kyokushin gebeuren en Simon Rutz, getuigd vaan een selectieve toepassing van eigen gemaakte regels.

Als hier topics gesloten/verwijderd worden door ons dan hoeven wij geen verantwoording af te leggen aan intrigant of topjournalist, ben je het niet eens met ons beleid dan ga je toch lekker ergens anders posten waar die topics niet verwijderd worden

Paganstars
04-02-2007, 01:50
2 b honest... ik begin die hele affair apy e nu wel erg vervelend te vinden!

FOCUS
04-02-2007, 02:07
Jongens,

Shihan Sjaak zegt hele verstandige dingen, relativeert de boel en rondt het af.
Maar de kids gaan gewoon door met ruzie maken...
Het hele verhaal is duidelijk.
Laat elkaar ff met rust, stop met dat welles-nietes, ajb..

Illest
04-02-2007, 02:19
Mijn god! Een topic met zoveel posts over dit onderwerp? geen slotjes? niemand gebanned? geen dreigingen met ip-adressen natrekken?

Ben een paar dagen niet op mixfight geweest en er is zo te zien al veel veranderd. Goeie zaak dat men zijn/haar mening kan ventileren op een forum als deze zonder bovengenoemde onzin!

Ga zo door! :thup:

nick
04-02-2007, 02:29
2 b honest... ik begin die hele affair apy e nu wel erg vervelend te vinden!

*zucht* inderdaad.

Vindt de reactie van Sjaak super :thup:

intrigant
04-02-2007, 02:47
Die afspraak heb ik gemaakt met Jacob en niet met Apy en zoals Justi al zei hebben ze dat op een andere manier met ons goed gemaakt.

Vreemd er werdt gezegd dat er een afsraak was met apy omtrent kaarten, banners en natuurlijk threads op jullie forum die apy e niet leuk vondt (zie mail over afspraak station en bedreigingen.

Als hier topics gesloten/verwijderd worden door ons dan hoeven wij geen verantwoording af te leggen aan intrigant of topjournalist, ben je het niet eens met ons beleid dan ga je toch lekker ergens anders posten waar die topics niet verwijderd worden

Nee maar er mag wel na gevraagd worden en ook vergeleken en commetnaar worden gegeven. En als je een thread heel snel weghaalt maar een andere thread heel lang laat staan, moet je niet gek staan te kijken als je dit soort reacties krijgt. Dat anders posten is ook gedaan en werdt op het andere forum wel getolereerd (en er werdt geen eenzijdig onderzoek verricht)!

Mickey
04-02-2007, 03:04
Goed. Het is zoals een aantal mensen aanhalen idd genoeg geweest.

De reden dat we op een aantal posts nog gereageerd hebben is simpelweg
omdat we het netjes vonden bepaalde speculatieve stellingen te ontkrachten.

We gaan er hier prat op dat we met iedereen door 1 deur kunnen op mixfight.nl
We willen dat graag zo houden.


@ Intrigant / Topjournalist.
Start lekker een eigen forum..
Volgens mij gaat het er erg druk worden met
alle inside kennis die je hebt. MF is echter niet
langer een zeepkistje voor je.

Alle topics aangaande dit onderwerp zullen
dan ook effective inmediatly worden verwijderd
(topics over het beleid bedoel ik dan).

Tot die tijd is het gewoon ff wachten tot het in de Azijnbode staat ;)