PDA

View Full Version : Amir bestolen tegen Karapet



doom
03-02-2007, 21:52
Wat een aanfluiting dat WFCA gala Jury van Ubeda zo lust ik er ook wel een.Zware pikpartij

The Bulldog
03-02-2007, 22:07
ik heb mee zitte tellen, en buiten de acht tellen heeft Karapet veel meer punten gemaakt.

Amir ging erg veel voor die ene klap.. waardoor hij gee punten genoeg scoorde, wat karapet heel slim deed was weg bewegen en puntjes pakken..

Ik vind Amir altijd een super knokker om te zien ,maar ik hoop dat hij voor 25 maart nog even met Harinck aan de details gaat werken want ander krijgt Spong het niet moeilijk denk ik..

Richelieu
03-02-2007, 23:01
Iemand die 8 tellen tegen zich krijgt heeft niet meteen een partij verloren. Karapet heeft gedurenende de partij meer punten gescoord terwijl Amir te veel op de KO loerde, een tactiek die achteraf dus niet goed heeft verwerkt!

doom
03-02-2007, 23:37
karapet rent alleen maar na achteren en tikt wat maar de impact en een gevecht willen doen heeft ook meer punten.gewoon een pikpartij

appelsap
04-02-2007, 07:46
karapet rent alleen maar na achteren en tikt wat maar de impact en een gevecht willen doen heeft ook meer punten.gewoon een pikpartij

Onzin.
Had wel een extra ronde verdiend. 10-8, 9-10, 9-10 is extra ronde volgens mij. Als je gokt op die ene klap en hij komt niet (ok niet voldoende slechts een keer 8 tellen), loop je het risico op punten te verliezen.

Dus wel extra ronde maar geen pik partij, jij hebt volgens mij te veel geluisterd naar die engelse commentator op Eurosport. Heeeeel irritant die gozer....

The Bulldog
04-02-2007, 08:06
Onzin.
Had wel een extra ronde verdiend. 10-8, 9-10, 9-10 is extra ronde volgens mij. Als je gokt op die ene klap en hij komt niet (ok niet voldoende slechts een keer 8 tellen), loop je het risico op punten te verliezen.

Dus wel extra ronde maar geen pik partij, .

zelf gaf ik hem aan karapet, maar hier kan ik me ook in vinden