PDA

View Full Version : Henk Kuipers



Sjaak
03-02-2007, 22:46
Shihan Henk osu, hoor net dat je gepromoveerd bent naar 8e Dan, gefeliciteerd.

Deze week heb je de uitnodiging voor het Nederlands Jeugd Kampioenschap 7 t/m 20 jaar in je mailbox.

osu Sjaak

Dennuz
03-02-2007, 22:50
Gefeliciteerd Henk!

Osu

nick
03-02-2007, 22:52
gefeliciteerd.
Super :beerchug:

Paganstars
03-02-2007, 23:23
Gefeliciteerd Henk!

danial
04-02-2007, 04:22
super man, Gefeliciteerd Henk
goeie voorbeeld voor de jeugd
osu

The Bulldog
04-02-2007, 04:47
gefeliciteerd met uw promotie.

OSU!!!

chief108
04-02-2007, 05:40
gefeliciteerd Henk

heb gehoord dat het een geweldig winterkamp geweest is
baal dus ook wel dat ik er niet bij kon zijn
hopenlijk volgend jaar beter :p

http://www.ibk.nl/news/wintercamp-croatie-was-very-successful.html

Kaicho promoted Kancho Henk Kuipers to 8th Dan during this Wintercamp. Jan de Bruin was promoted to 8th Dan, Daishihan Mladen was promoted to 7th Dan, Daishihan Eric van Vaerenberg to 6th Dan, and sensei Zvonko to shihan 5th Dan . Also Kaicho stated that he promoted the IBK co-founder Hansi Dave Jonkers to honorary 9th Dan and his student K1 champion Sem Schilt to 6th Dan.

remco pardoel
04-02-2007, 05:45
Henk gefeliciteerd!

Octavius
04-02-2007, 06:49
Eric van Vaerenberg to 6th Dan

Familie van?

Sjaak
04-02-2007, 20:36
Eric van Vaerenberg to 6th Dan

Familie van?

Van Vaerensberg is GEEN Kyokushin !!

Osu Sjaak

Justinian
04-02-2007, 20:50
Top Henk, gefeliciteerd!

Robbie!
05-02-2007, 00:38
Gefeliciteerd!

Dragon Tail
05-02-2007, 01:24
Van Vaerensberg is GEEN Kyokushin !!

Osu Sjaak

Jean-Claude wel dan?

Effective
05-02-2007, 03:09
Van Vaerensberg is GEEN Kyokushin !!

Osu Sjaak

Maar bij de budokai zitten toch sowieso meerdere stijlen? Ook Krav maga en mma scholen toch ?

OSU!

ashi76
05-02-2007, 04:13
Gefeliciteerd Henk !
En vergeten jullie Sem & Dave ook niet ff te feliciteren !

Sjaak
05-02-2007, 04:30
Uiteraard ook Dave en Semmy gefeliciteerd !

Osu Sjaak

FOCUS
05-02-2007, 04:48
Hansi Dave Jonkers to honorary 9th ...

hallo!
ongelooflijk wat die man bereikt heeft in zijn leven

paspoes
05-02-2007, 19:10
gefeliciteerd.
Super :beerchug:

x100

Boem Boem
05-02-2007, 19:17
Allen van harte gefeliciteerd met het behalen van een andere dangraad!!

osu

Chris

harryg
05-02-2007, 20:09
Henk, Sem en Dave van harte gefeliciteerd!!

Ik snap alleen de honorary 9e dan van Dave niet helemaal. Waarom een honorary en geen gewone 9e dan?? Dave is toch immers lid van de IBK en shihandai van Bluming?

Robert Pepels
07-02-2007, 00:51
Hoezo is Shihan van Vaerenberg geen 'kyokushin' ?? surf dan eens naar zijn website.

Osu

Robert

Dragon Tail
07-02-2007, 01:16
Hoezo is Shihan van Vaerenberg geen 'kyokushin' ?? surf dan eens naar zijn website.

Osu

Robert

http://www.netkushi.com/hollywood/jean-claude_van_damme.php

chief108
07-02-2007, 06:15
Hoezo is Shihan van Vaerenberg geen 'kyokushin' ?? surf dan eens naar zijn website.

Osu

Robert


http://www.netkushi.com/hollywood/jean-claude_van_damme.php

LOL @ DragonTail

http://www.ronin.be.tc/

Sjaak
07-02-2007, 06:24
Hoezo is Shihan van Vaerenberg geen 'kyokushin' ?? surf dan eens naar zijn website.

Osu

Robert

Beste Robert,

wat wil dat zeggen dan ? Dus alles wat op websites staat klopt ?

Hij moest in onze organisatie 2 jaar geleden op gaan voor zijn 1e dan Kyokushin en heeft lange tijd bij ons kadertraing gevolgd, heeft kampen meegedaan en aan seminars en wedstrijden dus weet precies van alle ins en outs

Echter hij weigerde examen te doen voor zijn 1e dan omdat hij 3e dan karate was uit Nepal en toen hield het op en is hij naar Bluming gegaan en de rest is niet belangrijk meer.

Helaas moet iedereen voor zijn zwarte band kyokushin examen doen dus ook hij want niemand krijgt zijn zwarte band kyokushin kado, niemand !!! Wat anderen doen moeten hun weten maar hij is geen kyokushin, nooit geweest

Als je commentaar geeft is het misschien goed dat je eerst kennis van zaken hebt, scheelt een hoop onzin

osu Sjaak

Sjaak
07-02-2007, 08:16
Nee hoor deze topic gaat over de promotie van Henk, Semmy en Dave maar je moet gewoon geen onzin posten thats all.

osu

Robert Pepels
07-02-2007, 08:29
Osu

Ik stelde een normale nette vraag , en verwacht van iemand met een 6e dan kyokushin (éen echte) dan ook een normaal en net antwoord zonder die laatste regel van "als je commentaar geeft" ik gaf namelijk geef commentaar maar vroeg "waarom is hij heen kyokushin" en verwees naar zijn site omdat ik daar info heb gelezen. Nou als u dat antwoord vervolgens geeft dan neem ik daar genoegen mee want dat was ook mijn vraag. Maar antwoord gewoon dan is alles ok.

Osu

Robert

Karma
07-02-2007, 09:21
Hahahahaha die Sjaakie:D

Jij wordt nog wereldkampioen forumroddelen, man:thup:
Vecht je nu in Klazienaveen tegen Henk Kuipers, zoals eerder vermeldt?:pimp:

Hou ons hier op de hoogte, want wij, limburgers kijken vol hoge verwachtingen uit naar je wedstrijd tegen Henk Kuipers:thup:, toon ze eens wat een groot Kyokushin meester jij bent:D

Je fanclub

Bert Kops
07-02-2007, 09:39
Henk feli!

Sjaak
07-02-2007, 11:47
Hahahahaha die Sjaakie:D

Jij wordt nog wereldkampioen forumroddelen, man:thup:
Vecht je nu in Klazienaveen tegen Henk Kuipers, zoals eerder vermeldt?:pimp:

Hou ons hier op de hoogte, want wij, limburgers kijken vol hoge verwachtingen uit naar je wedstrijd tegen Henk Kuipers:thup:, toon ze eens wat een groot Kyokushin meester jij bent:D

Je fanclub

Ten 1e wil ik even zeggen dat ik voor jou mijnheer Van de Velde ben, populair doe je maar in je eigen sportschool.
Ten 2e echte mannen posten onder hun eigen naam en verschuilen zich niet achter een nickname
Ten 3e het zijn geen roddels maar het is puur de waarheid en ik kan dat staven met DVD filmmateriaal, e-mails en vele sportschoolhouders die mijn verhaal kunnen beamen.

Tot slot wil ik even duidelijk maken dat ik zeer zeker respect hebt voor Eric Vaerensberg want ik heb jarenlang met hem samengewerkt en getraint en hij was vaste klant op al mijn evenementen. Eric is zeer gedreven en hij kwam zelfs voor seminars op mijn sportschool helemaal uit Belgie om wat te leren en dat was bewonderenswaardig. Heb het als zeer jammer ervaren dat hij uiteindelijk weg is gegaan omdat hij "boos" was dat het bestuur van de NKO hem examen wilde laten doen voor 1e Dan kyokushin en hij dat als een belediging zag omdat hij 3e dan karate was, maar goed die dingen zijn nu eenmaal gebeurd en die draai je niet meer terug.

Eric is een fijne vent een goed karateka maar geen kyokushin en dat is de waarheid, ik wens hem veel succes bij de IBK

Osu Sjaak

The Bulldog
07-02-2007, 20:55
En weer vervalt een gedeelte van de Kyokushin wereld in een discussie strijd..

op het moment dat iemand een promotie krijgt kan hij ook gewoon gefeliciteerd worden zonder een bijopmerking...toch????

bij de ene bond kunnen andere richtlijnen zijn dan bij de andere bond...

nou volgens de richtlijnen van deze bond zijn er mensen een dan hoger gekomen....

VAN HARTE!!!!

henk kuipers
07-02-2007, 21:47
osu

Een ieder bedankt voor de felicitaties.

Sjaak met alle respekt naar jou toe geloof me, maar dat je zelf niet eens moe wordt van al die discussies rondom kyokushin en dangraden. Erik vocht al op mijn gala's in 1990 en de jaren daarna en dat waren allemaal kyokushin gala's en Oyama karate.
En onze IBK is zoals jij weet een mix van alles all round fighting.
Bij welke organisatie je ook zit, er valt bij elke afsplitsing wel iets negatiefs te bedenken over het verkrijen van graden, want het blijft mensenwerk en mensen werken nou eenmaal met voorkeuren.
Eric van Vaerenberg is binnen de IBK 6e dan kyokushin all round en ik kan zeggen een shihan functie waardig.

Voor de rest een ieder succes met zijn eigen toko.
En Sjaak tot gauw de WK van ons staat vast en maken binnenkort nog een paar superbouts bekend zoals die van jou en mij { waaronder Koen }.

osu

Henk

citygym
07-02-2007, 21:58
Ous Henk Sem en Dave gefeliciteerd!

Sportgroeten Dennis

Iwan
07-02-2007, 22:09
De kyokushin mannen zijn goed bezig want d'r word voorlopig volop over ze gesproken!

Marco
07-02-2007, 23:51
De kyokushin mannen zijn goed bezig want d'r word voorlopig volop over ze gesproken!

tsja ...dat is waar.:cool2:

ashi76
08-02-2007, 00:38
Ik wil iig kaarten hebben voor het gala waarop Henk en Sjaak het tegen elkaar op gaan nemen !!! :thup:

Robert Pepels
08-02-2007, 00:44
Osu

Inderdaad respect voor iemand die onder zijn eigen naam hier verschijnt Shihan Sjaak.

Iedereen doet in zijn of haar organisatie wat hij of zij zelf goed vind. Waarom respecteren we dat niet. Ik buig net zo goed voor Shihan Sjaak als voor Shihan Eric die beiden in een andere organisatie zitten , maar toch respecteer ik beide. En als Kaicho Bluming en Kancho Kuipers iemand promoveren dan sta ik daar zonder twijfel achter. Als ze plotseling besluiten om mij een dangraad af te nemen dan sta ik daar net zo goed achter als achter het besluit mij een graad toe te kennen.

Osu

RedDawn
08-02-2007, 01:15
Osu

Inderdaad respect voor iemand die onder zijn eigen naam hier verschijnt Shihan Sjaak.

Iedereen doet in zijn of haar organisatie wat hij of zij zelf goed vind. Waarom respecteren we dat niet. Ik buig net zo goed voor Shihan Sjaak als voor Shihan Eric die beiden in een andere organisatie zitten , maar toch respecteer ik beide. En als Kaicho Bluming en Kancho Kuipers iemand promoveren dan sta ik daar zonder twijfel achter. Als ze plotseling besluiten om mij een dangraad af te nemen dan sta ik daar net zo goed achter als achter het besluit mij een graad toe te kennen.

Osu

Samengevat: je bukt voor iedereen en vindt alles goed?! ;)

chief108
08-02-2007, 01:33
Ik wil iig kaarten hebben voor het gala waarop Henk en Sjaak het tegen elkaar op gaan nemen !!! :thup:
:stupid:

Robert Pepels
08-02-2007, 01:35
Nee dat heb je dan weer verkeerd begrepen, kom maar eens naar onze dojo dan zal ik voor jou bukken als je nog kan staan , en anders om.

Ashigaru Dojo Stein
Schinekstraat 11 Stein
Limburg

Osu

goro
08-02-2007, 01:36
Jullie hebben volgens mij geen flauw benul wie die Eric nu wel is! Man man man 6 de dan? Zelfs Scharrenberg is nog geen 6 de dan. Maar ja misschien heeft die nog niet zo veel gepresteerd als Dhr van varenberg.

goro
08-02-2007, 01:46
A few of Eric Van Vaerenbergh's achievements:

- Shodan (First Degree Black Belt) Shotokan Karate

- Nidan (Second Degree Black Belt) Budokai-do

- Sandan (Third Degree Black Belt) Full Contact Karate and Savate

- Rokudan (Sixth Degree Black Belt) Kyokushin-Budokai

Aah en het kan dus dat je de yon-dan en go-dan mag overslaan. Aah nu snap ik het van een san dan full contact karate en savate kan je rokudan kyokushin worden! Ah ok ik snap het voledig.

Ik ben al een tijdje wat aan het penjak silatten en binnenkort schrijf ik me in bij een Kyokushin org en wordt 6de dan kyokushin! Sihan goro!

Wat een zielig wereldje toch die kyokushin!

citygym
08-02-2007, 02:14
[QUOTE
Wat een zielig wereldje toch die kyokushin![/QUOTE]

Er zijn ook normale mensen binnen het kyokushin gelukkig!

Osu Dennis

RedDawn
08-02-2007, 06:16
Nee dat heb je dan weer verkeerd begrepen, kom maar eens naar onze dojo dan zal ik voor jou bukken als je nog kan staan , en anders om.

Ashigaru Dojo Stein
Schinekstraat 11 Stein
Limburg

Osu

Afspraken met bukkende mannen laat ik aan me voor bij gaan, waarschijnlijk zal je in het Kralingse bos meer succes hebben......... :)

Ronald
08-02-2007, 07:01
Afspraken met bukkende mannen laat ik aan me voor bij gaan, waarschijnlijk zal je in het Kralingse bos meer succes hebben......... :)
Da's een duidelijke doch elegante afwijzing van een uitnodiging :lol: . Wie kaatst...

Robert Pepels
08-02-2007, 09:05
osu

jammer

zojuist knakt mijn hart

ashi76
08-02-2007, 17:20
Afspraken met bukkende mannen laat ik aan me voor bij gaan, waarschijnlijk zal je in het Kralingse bos meer succes hebben......... :)

LOL !
Vraag me alleen af of onze limburgse vriend weet wat er in het "Kralingse Bos" plaats vind... :D

breen07
08-02-2007, 23:28
Bende idioten !

Moesten jullie weten wie shihan Eric is zouden jullie wel dimmen en niet zo over hem spreken ! Een man die al bijna 30 jaar met vechtsporten bezig is , zich voor alles en iedereen inzet en overal naartoe gereisd heeft om kennis op te doen en die met anderen te delen verdient wel wat meer respect dan wat jullie pummels hem nu geven.
Die 6de dangraad is hem dan ook van harte gegund en die personen die dit niet vinden moeten eerst eens in eigen boezem kijken en zich afvragen wat heb ik tot nu toe al bereikt!! Denk dat er weinigen of geen zijn die Shihan Eric kunnen evenaren in zijn prestaties. En er zijn er die mij ongetwijfeld gelijk zullen geven zoal Kancho Henk e.a.. Maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn met oogkleppen die niet verder kijken dan hun neus lang is .
Die nodig ik dan graag uit in onze dojo te blankenberge om een les bij te wonen. Als het natuurlijk niet teveel is gevraagd want vanachter jullie computer is het makkelijk om kritiek te spuien op iemand.

Groeten.
Osu

Breen 07

Sjaak
09-02-2007, 00:33
Bende idioten !

Moesten jullie weten wie shihan Eric is zouden jullie wel dimmen en niet zo over hem spreken ! Een man die al bijna 30 jaar met vechtsporten bezig is , zich voor alles en iedereen inzet en overal naartoe gereisd heeft om kennis op te doen en die met anderen te delen verdient wel wat meer respect dan wat jullie pummels hem nu geven.
Die 6de dangraad is hem dan ook van harte gegund en die personen die dit niet vinden moeten eerst eens in eigen boezem kijken en zich afvragen wat heb ik tot nu toe al bereikt!! Denk dat er weinigen of geen zijn die Shihan Eric kunnen evenaren in zijn prestaties. En er zijn er die mij ongetwijfeld gelijk zullen geven zoal Kancho Henk e.a.. Maar er zullen ongetwijfeld ook mensen zijn met oogkleppen die niet verder kijken dan hun neus lang is .
Die nodig ik dan graag uit in onze dojo te blankenberge om een les bij te wonen. Als het natuurlijk niet teveel is gevraagd want vanachter jullie computer is het makkelijk om kritiek te spuien op iemand.


Beste Belgische mijnheer,

mijn naam is Robert van Diemen en ik ben een leerling van shihan Sjaak vd Velde en train al 15 jaar onder zijn hoede. Ik log even in op shihan Sjaak zijn account na telefonisch kontakt met hem omdat ik even wil reageren op je krachtermen zoals bende idoten en jullie pummels. Shihan Sjaak kan zelf niet reageren omdat hij op reis is naar Brazilie en vandaar dat ik even zelf wil reageren.

Misschien lees ik de opmerkingen over de Hr Van Vaerensberg verkeert die shihan Sjaak maakt maar ik zie alleen maar een respectvolle post over hem met de kantekening dat hij geen 6e dan kyokushin is. Lees maar na.


Tot slot wil ik even duidelijk maken dat ik zeer zeker respect hebt voor Eric Vaerensberg want ik heb jarenlang met hem samengewerkt en getraint en hij was vaste klant op al mijn evenementen. Eric is zeer gedreven en hij kwam zelfs voor seminars op mijn sportschool helemaal uit Belgie om wat te leren en dat was bewonderenswaardig. Heb het als zeer jammer ervaren dat hij uiteindelijk weg is gegaan omdat hij "boos" was dat het bestuur van de NKO hem examen wilde laten doen voor 1e Dan kyokushin en hij dat als een belediging zag omdat hij 3e dan karate was, maar goed die dingen zijn nu eenmaal gebeurd en die draai je niet meer terug.

Eric is een fijne vent een goed karateka maar geen kyokushin en dat is de waarheid, ik wens hem veel succes bij de IBK

Osu Sjaak

Wat hier wordt gepost is niets anders dan de waarheid want ik heb de Hr Vaerensberg ook vele jaren meegemaakt op Musashi evenementen. Hele goeie karateka maar geen kyokushin. Ook vind ik dat shihan Sjaak respect uitspreekt voor de Hr Vaerensberg dus snap je gescheld niet zo. Mixfight leden over een kam scheren en idioten en pummels noemen getuigt niet erg van veel respect, iets waar je zelf over valt aangaande de Hr Vaerensberg

Opmerkingen van de Hr Kuipers aan het adres van shihan Sjaak over het moe worden van discussies over kyokushin kan ik ook niet helemaal plaatsen want er worden hier op het forum veel ergere dingen tot in de treure besproken dus waarom kan hier geen melding worden gemaakt dat de Hr Vaerensberg geen kyokushin is ? Ik kan u verder niet en u zal best een heel goed kyokushin karateka zijn maar wat zegt hij hier nu verkeert of mogen sommige dingen niet gezegd worden ? Het is geen roddel, het is geen aantijging, het is puur een vaststaan feit waarop door een aantal mensen nogal heftig wordt gereageerd. Alles over de sport en over het kyokushin is bespreekbaar op dit forum en dit dus ook. Er is bewijs en mensen genoeg die alles kunnen beamen dat shihan Sjaak alleen maar de waarheid schrijft. Nogmaals ik vind dat shihan Sjaak met veel respect spreekt over de karateka Vaerensberg.

Belgische mijnheer ik raad u aan naar de dojo te gaan, hard te trainen en wat minder krachttermen te gebruiken tegen andere mensen want dat staat een karateka / budoka niet.

Ik sluit af met de gelukwensen aan de Hr Kuipers, shihan Jonkers en shihan Schilt.

Dit was een eenmalige post van mijn kant want ben niet iemand die graag op forums komt, wilde alleen even reageren, het gaat jullie goed.

Oesh
Robert van Diemen
Musashi Dojo
Strijen

Ronald
09-02-2007, 04:52
mijn naam is Robert van Diemen...
Robert, mocht je toch nog een keer willen posten, zou je dan een eigen account willen aanmaken i.p.v. de account van Sjaak te gebruiken. Alvast bedankt.

NTT-FX
09-02-2007, 04:55
Nou wil ik niet gaan lopen stoken ofzo maar dan komt er een lange , goeie en heel respectvolle reactie maar waarom is het dan alsnog noodzakelijk om iets te gaan roepen als



... Hele goeie karateka maar geen kyokushin ... Dan valt het nette karakter van de rest van je post eigenlijk meteen in het water imho.
In feite roep je dus iets als " proficiat met een welverdiende graduatie in het onzinjutsu " :confused:

breen07
09-02-2007, 06:36
Beste,

Ten eerste; Beste Mr. van Diemen , wie zegt dat ik Sjaak bedoel?Ik heb zijn naam toch niet vernoemd of in mijn post naar hem verwezen? Stop toch eens met denken dat je het centrum van de vechtsport bent. Heb zo'n beetje het idee dat je enorm graag in de belangstelling staat en er ietwat moeite mee hebt als iemand anders een welverdiende pluim krijgt.

Ten tweede; Inderdaad Shihan Eric is geen kyokushinkai maar wel een all-round leraar met uitmuntende kennis van verschijdende vechtsporten waaronder kyokushin die zijn strepen meer dan verdiend heeft.

Ten derde ;inderdaad ik heb mijn woorden daarstraks mss niet zo zorgvuldig uitgekozen maar ik vindt het enorm vervelend als iemand niet het respect krijgt dat hij verdiend . Maar daarom hoef ik niet speciaal naar de dojo gaan en hard te trainen want dat doe ik zowieso al.


Groeten

De man van 14K
09-02-2007, 06:50
Nou wil ik niet gaan lopen stoken ofzo maar dan komt er een lange , goeie en heel respectvolle reactie maar waarom is het dan alsnog noodzakelijk om iets te gaan roepen als

Dan valt het nette karakter van de rest van je post eigenlijk meteen in het water imho.
In feite roep je dus iets als " proficiat met een welverdiende graduatie in het onzinjutsu " :confused:


zo kan je alles wel verkeerd opvatten..
een hele goede karataka maar geen kyokushin maar een andere stijl.

De man van 14K
09-02-2007, 06:53
Beste,

Ten eerste; Beste Mr. van Diemen , wie zegt dat ik Sjaak bedoel?Ik heb zijn naam toch niet vernoemd of in mijn post naar hem verwezen? Stop toch eens met denken dat je het centrum van de vechtsport bent. Heb zo'n beetje het idee dat je enorm graag in de belangstelling staat en er ietwat moeite mee hebt als iemand anders een welverdiende pluim krijgt.

Ten tweede; Inderdaad Shihan Eric is geen kyokushinkai maar wel een all-round leraar met uitmuntende kennis van verschijdende vechtsporten waaronder kyokushin die zijn strepen meer dan verdiend heeft.

Ten derde ;inderdaad ik heb mijn woorden daarstraks mss niet zo zorgvuldig uitgekozen maar ik vindt het enorm vervelend als iemand niet het respect krijgt dat hij verdiend . Maar daarom hoef ik niet speciaal naar de dojo gaan en hard te trainen want dat doe ik zowieso al.


Groeten

Klinkt een beetje als een traject met elders verworven competenties en er vanuit gaan dat die dezelfde waarde hebben als de dangraad in kyokushin.
Jammer dat zij dat anders zien..

Gelukkig lopen ze met thaiboxen niet te zeiken over bandkleuren en wordt je gewoon ingeschaald op basis van je prestaties in de gym of ring.

edit: in de ring met de klasses maar in de gym door je teamleden ed.

Marco
09-02-2007, 18:15
Ik krijg inmiddels allergische reacties van alle kyokushin discussie topics hier, ik ga ze niet meer lezen, met alle respect.
amen.

redjuh
09-02-2007, 19:24
helemaal geen respect. rot op met die zooi

ICON
09-02-2007, 19:31
inderdaad man goddamn. too much ego

Karsten
09-02-2007, 19:53
Damn, echt gezellig hier...

Mooie sport dan kyokushin, alleen jammer van al dat dangraad gemekker enzo...

Wat dat betreft is het thai boksen een stuk minder gecompliceerd, je presteert wat en haalt een titel... je presteert niets je haalt geen titel..

Ik vraag me altijd af wat voor waarde een titel/dangraad voor iemand heeft als hij die titel cadeau krijgt....

Khanom Thom
09-02-2007, 22:23
al met al...

Henk, Dave en Sem... gefeliciteerd (daar ging deze topic toch over..?)



Osu, Geronimo!

chief108
10-02-2007, 00:45
reps voor Henk Kuipers himself voor de beste post in deze thread...

redjuh
10-02-2007, 00:52
reps voor Henk Kuipers himself voor de beste post in deze thread...

x2