PDA

View Full Version : UITSLAGEN - Battle of Flevoland - 3/2/07



Richelieu
04-02-2007, 08:20
1e J 55 Kg - Iwan Kamphuis (Team Schreiber) Vs Dennis Groenendijk (SC IJsselmuiden) WOP
2e J 60 Kg – Hannon Biloa (Vathorst) WOP Vs Zilvio (Ropie Gym)
3e NW 72 Kg - Bauke Venema (Team Santing) Vs Mohamed Jama (Tooy Gym) WOP
4e C 75 Kg - Alberto Flanders (Vathorst) Vs Errol Koning (Ropie Gym) WOP
5e NW 80 Kg - Gerwin Lubbelinkhof (Scorpio Gym) Vs Peter Mensing (Team Santing) WOP
6e NW 74 Kg - Ronnie Prins (Top Intervention) Vs Sergei Karamyan (Angelo Gym) WOP
7e NW 62 Kg – Monique Bakker (Team Schreiber) WOP Vs Ratascha (Ropie Gym)
8e 11e NW 73 Kg – Rinnert Schoorlemmer (SC IJsselmuiden) WOP Vs Stefan Meuleman (Tooy Gym)
9e C 79 Kg - Peter van Brummelen (Top Team Beverwijk) Vs Gherswin Pinedo (Top Intervention) WTKO
10e NW 68 Kg – Angela Koenders (Everybody Gym) WOP Vs Corien Vischer (Tooy Gym)
11e B 69 Kg - Farid Riffi (Yamamoto) Vs Leroy Keastner (Afafa Gym) WOP
12e B 65 Kg - Ruslan Mametkhanov (Top Intervention) Vs Antony Kane (Milton Felter) DRAW
13e NW 68 Kg - Mourad El Kharroubi (Vathorst) Vs Pablo (MT Zwolle) WOP
14e C 70 Kg – Milo EL Geubli (Mejiro Gym) WTKO Vs Abaham Gok (Angelo Gym)
15e NW 68 Kg - Bart Brugge (Top Intervention) Vs Max Begenkamp (MT Zwolle) WOP
16e C 76 Kg - Kevin Dorthea (King Petch) Vs Julio Ignatio (Tooy Gym) WIN OPGAVE
17e NW 77 Kg – Justin Duim (Everybody Gym) WOP Vs Roy Luimes (Angelo Gym)
18e B 73 Kg – Earl Marica (Vathorst) WOP Vs Ehsan Ullah (Tooy Gym)

Justinian
04-02-2007, 08:35
Thanks voor de uitslagen! Sergei gefeliciteerd! Jammer van Abraham en Roy Luimes.

Richelieu
04-02-2007, 08:36
Zal straks nog even een verslagje schrijven van de drie B partijen. Het complete fotoverslag komt volgende week vrijdag online.

Richelieu
04-02-2007, 09:08
Ben net teruggekomen, en de eerste Battle of Flevoland was zeker een groot succes te noemen. Het gala werd geopend door de wethouder van de gemeente Noordoostpolder en het publiek kreeg erg mooie partijen te zien, met vechters van veel verschillende sportscholen. In de pauze werd het publiek nog getracteerd op een Krav Maga demo van de IKMF Nederland. Hieronder een kort verslag van de drie B klasse hoofdpartijen van de avond.

B 69 Kg - Farid Riffi (Yamamoto) Vs Leroy Keastner (Afafa Gym) WOP

Wat een beest die Keastner!! B of A, allebei de vechters zijn van hoog niveau en ondanks enkele trappen in het kruis van Riffi, vond ik dit één van de beste partijen van de avond. Keastner is ijzersterk met zijn bokstechnieken en raakt veelvuldig Riffi, die ondanks veel treffers en 8 tellen taai volhoud. Keastner doet veel en vecht goed vooruit. Een terechte winnaar.

B 65 Kg - Ruslan Mametkhanov (Top Intervention) Vs Antony Kane (Milton Felter) DRAW

Wederom een knaller. Mametkhanov vecht een thuisparij en doet zeker niet onder voor het talent Antony Kane. In de eerste twee ronden is het Kane die sterker is en Mametkhanov goed raakt en 8 tellen moet incasseren. Maar vanaf ronde 3 is Mametkhanov op de weg terug. Kane laat veel liggen en plaatst nauwelijks meer lowkicks bij Mametkhanov. De partij eindigde terecht in een Draw


B 73 Kg – Earl Marica (Vathorst) WOP Vs Ehsan Ullah (Tooy Gym)

Marica valt in voor Rudy Benjamins die helaas door een ongeluk niet kon vechten. Voor Ullah staat er veel op het spel bij zijn thuisgala. De winnaar van de Cusley Cup @ Ter Apel '06 moet vol aan de bak om Marica van zich af te houden. Marica voert geleidelijk aan de druk op bij Ullah die wel goed begint, maar na enkele goede stoten van Marica geen lowkicks meer plaatst en niet meer bewegelijk vecht. Marica komt gedurende de partij goed op dreef en vooral in de vierde en vijfde ronde heeft Ullah het zwaar. Ullah houdt taai vol en vecht de partij wel uit. Marica wint terecht op punten.

jan sensei kyokushin
04-02-2007, 18:36
Osu bedankt Richelieu

respect


tot straks in de Topsporthal kardingeplein groningen top verslaggever &fotograaf ;)

osu jan

Tuigenke
04-02-2007, 18:42
jmmr gerwin

nick
04-02-2007, 19:03
bedankt Richelieu :thup:

Richelieu
04-02-2007, 19:34
Osu bedankt Richelieu

respect


tot straks in de Topsporthal kardingeplein groningen top verslaggever &fotograaf ;)

osu jan


Idd...tot straks..ga zo weer weg naar het hoge Noorden

Dekker
04-02-2007, 20:16
Earl Marica vs. Ehsan Ullah was winst door opgave voor Earl in de 5e ronde. In deze ronde werd de handdoek gegooid door de hoek van Ullah.

gr

Richelieu
05-02-2007, 08:34
Earl Marica vs. Ehsan Ullah was winst door opgave voor Earl in de 5e ronde. In deze ronde werd de handdoek gegooid door de hoek van Ullah.

gr

oo..volgens mij vocht Ullah toch echt de partij uit, zij het dat Marica in de vijfde en laatste ronde de overhand had, maar Ullah gaf niet op.

Lee Hottie # 1 fan
05-02-2007, 19:06
@ richelieu

Aaldrik had de handdoek in handen maar ehsan heeft de partij gewoon uitgevochten dacht ik.

en nog last van je knieen na 2 avonden aan de ring zitten:P in Emmeloord had je er al last van volgens mij hehe:P

Dragon Tail
05-02-2007, 20:30
oo..volgens mij vocht Ullah toch echt de partij uit, zij het dat Marica in de vijfde en laatste ronde de overhand had, maar Ullah gaf niet op.

Volgens mij zag ik echt een witte handdoek de ring in dwarrelen.