PDA

View Full Version : Wanneer koopt UFC/Pride Manhoef?



Influcted
04-02-2007, 21:24
Ik denk dit jaar want hij is echt heel sterk/explosief. Lijkt me gewoon weer een kwestie van afwachten totdat Manhoef de ring/kooi mag bestormen in een hele goeie organisatie.

Chico
04-02-2007, 22:22
hij zit nu toch ook nog bij cage rage?

Influcted
04-02-2007, 22:42
Dacht het wel maar je kunt zien dat hij veel talent heeft en eigenlijk bij zo'n organisatie hoort.

A.F.
04-02-2007, 22:49
momenteel mag ie alleen voor de K1 vechten... dus denk neit dat we hem snel in de cagerage zien

nick
04-02-2007, 23:56
Hij zal voorlopig idd alleen voor k-1 (hero's) uitkomen.

Zou hem ook graag voor Pride of Ufc zien vechten.

Misschien na zijn huidige contract.

De man van 14K
05-02-2007, 00:34
hoe lang loopt zijn huidige contract nog?

cruz
12-02-2007, 07:08
Melvin wint nooit van toppers, zoals; alistair, faverus etc. daarom hoort hij niet bij de top.

The Bulldog
12-02-2007, 07:12
Melvin wint nooit van toppers, zoals; alistair, faverus etc. daarom hoort hij niet bij de top.

Als MElvi een zelfde take down defense krijgt als cro cop....
kan hij zeker wel mee met de top...

trouwens.......ik zou hem best wel ees tgen faverus en alistair willen zien dit jaar...

Not gonna happen denk ik maar lijken me 2 super gave partijen...

Illest
12-02-2007, 10:33
Ik ben eigenlijk wel blij dat ie bij K1 getekend heeft want staand is het een bikkel. Hij kan zowel bij Hero's als bij K1 kickboksen uitkomen..

maar in de UFC zouden gek worden van z'n explosieve standup, dat wel

Kaoklai
12-02-2007, 17:28
Als MElvi een zelfde take down defense krijgt als cro cop....
kan hij zeker wel mee met de top...

trouwens.......ik zou hem best wel ees tgen faverus en alistair willen zien dit jaar...

Not gonna happen denk ik maar lijken me 2 super gave partijen...


jaren geleden vochten Faverus en manhoef een onbeslist tegen elkaar op Free-fightregels,en in hun 2e ontmoeting won Faverus op TKO in de Arena.
Bij een 3e ontmoeting geef ik Manhoef toch meer credits,hij heeft meer wedstrijdritme dan Rodney ,en Manhoef is in de vorm van zijn leven.

redjuh
12-02-2007, 22:43
die nieuwe gewichtsklasse in de k1 is iig in zijn voordeel. voor het geld en de zekerheid enzo, kan hij imo het beste naar de UFC gaan aangezien ze daar nog wel wat 185-ers nodig hebben en omdat ze binnen 2 jaar de grootste ter wereld zijn. (als dat nu niet al zo is)

Hendy
15-02-2007, 02:14
Melvin wint nooit van toppers, zoals; alistair, faverus etc. daarom hoort hij niet bij de top. heb jij in een grot geleeft afgelopen jaar...???

KO TKO
15-02-2007, 02:27
Als MElvi een zelfde take down defense krijgt als cro cop....
kan hij zeker wel mee met de top...

Hier ben ik het mee eens als hij een hele goede takedown defense krijgt, dan kan hij de beste of 1 van de beste vechters worden onder 85 Kilo. Want ik denk dat hij staand beter is dan de andere onder de 85 Kilo.

supermann
16-02-2007, 02:44
Melvin wint nooit van toppers, zoals; alistair, faverus etc. daarom hoort hij niet bij de top.

Sorry maar ik vind hem zeker een beste mma vechters op dit moment.
k1 finale is in mijn ogen is niet niets.
En als je Faverus al een topper vind want volgens mij heeft hij nog nooit wat bereikt...... oja k-1 canarias en toen wilde ze hem niet eens in japan

Influcted
16-02-2007, 03:00
Ik denk dat Melvin serieus Alistair wel kan verslaan hoor..

Biiyen
16-02-2007, 03:27
Ik denk dat Melvin serieus Alistair wel kan verslaan hoor..

Ik denk dat jij serieus overdrijfd...:eek:

Illest
16-02-2007, 03:38
Nou Allistair moet niet met 'm gaan staan dat is 1 ding wat zeker is. Op de ownt ie Manhoef.

Ik vind Allistair z'n standup vrij matig eigenlijk behalve die knieen dan. Het verschil tussen z'n ground skills en z'n standup is te groot vind ik.

Kaun
16-02-2007, 03:40
vind Melvin echt een supervechter,,maar Alistair verslaan?,,denk dat hij dat toch echt nog niet gaat redden..

Kaun
16-02-2007, 03:42
als je Shogun staand flink in de problemen kan brengen en Chuck Liddell aanslaat is er toch echt niks mis met je stand-up lijkt me..

Influcted
16-02-2007, 03:48
Mja als Alistair Melvin naar de grond zou brengen is het een win voor Alistair maar ik heb nog niet echt iets gezien van Melvin zijn ground dus daar kan ik niet over beslissen.

Tony
16-02-2007, 03:49
Als alistair al een "grootste" mankement heeft dan is het toch zijn cardio.

maar met zijn staand is in mijn optiek niks mis mee. En op de grond doet ie ook een heel aardig potje mee ;)

nee dnek niet dat manhoef op het niveau van alistair zit.

CDW
16-02-2007, 04:32
Manhoef moet een keus maken tussen Kickboxen en MMA! Ik zelf vind dat Melvin beter kan kiezen voor Kickboxen! Hij komt tegen de grote jongens op MMA gebied te kort omdat zijn ground game niet goed genoeg is! Hij moet nu echt heel erg veel bij gaan bij leren terwijl hij bij Kickboxen tot 90 kg echt 1 van de beste is! Een mooie pot zou zijn tegen Spong!

makavelli
16-02-2007, 05:24
Manhoef moet een keus maken tussen Kickboxen en MMA! Ik zelf vind dat Melvin beter kan kiezen voor Kickboxen! Hij komt tegen de grote jongens op MMA gebied te kort omdat zijn ground game niet goed genoeg is! Hij moet nu echt heel erg veel bij gaan bij leren terwijl hij bij Kickboxen tot 90 kg echt 1 van de beste is! Een mooie pot zou zijn tegen Spong!

Ik denk dat hij met zijn 85 kg toch te klein is voor k-1. Zelf voor de klasse tot 100 kg om de echte toppers te verslaan.
En met kickboksen tot 85 of 90 kg is bijna geen geld te verdienen.
Ik vond dat melvin het heel goed deed in het heroes toernooi, goede takedown en submission defence. Ik hoop dan ook dat ie voor MMA kiest, daar kan hij zeker de top in bereiken

Evilman
16-02-2007, 10:42
Lol.. no way dat ie wint van alistair.
Tegen lui als cyborg is te gek! dus in ufc zou ie wel thuis passen.
Die hebn meer mannetjes op selfde gewicht en daar springen ze
gauw de kooi uit als mr combo losgaat! :thup:

als ie goed oplet kan ie ook wel in ufc flink spoor van vernieling achterlaten denk k. Stand up zijn veel lui niet niet instaat om melvin bij te houden.
En idd goeie takedown defense ontwikkelen.
Beter dik verdienen bij ufc dan op je tenen lopen bij K1 wellicht?