PDA

View Full Version : UITSLAGEN - Ring Rage - 4/2/07



Richelieu
05-02-2007, 08:36
1e 3x1,5 Ramin Zeyada (Pancration) Vs Roy Tan (Mejiro Gym Friesland) WOP
2e 3x1,5 Hicham Tayebi (Dojo Kokura) Vs Hamid Taghout (Team Gennep) WOP
3e 3x1,5 Simone Zuurveld (Bergtop Gym) WOP Vs Lynne (SC IJsselmuiden)
4e 3x2 Jaap Poel (Losana Gym) WTKO Vs Sven (TB Den Haag)
5e 3x1,5 Robin (Pancration) WOP Vs Flavius Gogoneata (Mejiro Gym Friesland)
6e 3x1,5 Ricardo Dekker (Lomulder MT) Vs Lamin (Aihato) WTKO
7e 3x1,5 Shara Debaieb (Tabonon Zwolle) WOP Vs Shedya Mansz (Team Muay Sit Boran)
8e 3x2 Jasper Bout (Lomulder MT) Vs Ibo Knoksever (Top Intervention) WTKO
9e 3x2 Vural Sen (Mejiro Gym) WOP Vs Rafael Rafaelian (KB Groningen)
10e 3x1,5 Annemarie Koelewijn (Viriya Gym) Vs Lena Buitendijk (Complex) WTKO
11e 3x1,5 Omar Keskin (Keumgang) WTKO Vs Marco Zandbel (Team Muay Sit Boran)
12e 3x1,5 Klaas de Groot (Mejiro Gym Friesland ) Vs Robert Calker (KB Groningen) WOP
13e 3x1,5 Barbara van Vucht (Tabonon) Vs Rachel Adamus (Loasana Gym) WOP
14e 3x2 Phe Engberts (TB Den Haag) WIN OPGAVE Vs Kim Heijkens (S.C. Olympus)
15e 3x2 Frits Volmuller (Jurojin) Vs Harry Bosma (Kamakura) WTKO
16e 3x2 Stefano Cordilla (Top Intervention) Vs Pieter Buys (E Boxing) WOP
17e 3x1,5 Hasmie Kasroui (Mejiro Gym) WOP Vs Hoesein Ait Siali (Team Gennep)
18e 5x2 Murthel Groenhart (Mike’s Gym) WOP Vs Cedrik (Pancration)
19e 5x3 Rik Bos (MT Zwolle) WIN OPGAVE Vs Mustaffa Yilmaz (Team Superpiele)
20e 5x2 Fernando Groenhart (Mike’s Gym) Vs Halim (TB Den Haag) WOP
21e 3x2 T- 1/4 Fikri Bouali (Body Gym) Vs Dave Meijer (Mejiro Gym) WOP
22e 3x2 T - 2/4 Felix Muste (TB Den Haag) Vs Justin Haller (Loeks Gym) WOP
23e 3x2 T- 3/4 Marcello (Pancration) Vs Tommy Gym (Team Superpiele) WOP
24e 3x2 T - 4/4 b]Patrick Niezemuller (Baguala Gym) WOP[/b] Vs Maikel Duut (KB Groningen)
25e 5x2 Leo Sommer (MT Zwolle) Vs Jopie Schneider (Loeks Gym) WIN DISKWALIFICATIE
26e 5x2 Martin Reemijer (KB Groningen) WOP Vs Ferry Bres (TB Den Haag)
27e 3x2 T - 1/2 Pieter Buys (E Boxing) Vs Dave Meijer (Mejiro Gym) WOP
28e 3x2 T - 1/2 Tommy Gym (Team Superpiele) WOP Vs Patrick Niezemuller (Baguala Gym)
30e 5x2 Manus Wolters (SC IJsselmuiden) WOP Vs Brice Lieuw-on (Keumgang)
31e 5x3 Marvin Sansaar (MT Zwolle) WTKO Vs Behrouz Rastagar (Lomulder MT)
32e 3x2 T FINAL Dave Meijer (Mejiro Gym) Vs Tommy Gym (Team Superpiele) WTKO

Richelieu
05-02-2007, 08:41
MixFight (Reporters Richelieu & Paspoes dit keer)willen alvast Bergtop Gym en promoter Shouf bedanken voor de gastvrijheid. Sensei Jan Norder...bedankt voor de tips en steun tijdens deze lange zit..;)

Aankomende vrijdag zal het complete tekstverslag + zeer veel foto's online verschijnen van alle 32 !! partijen. Verder zal vrijdagavond nog een uitgebreid Backstage fotoverslag online komen met veel foto's o.a. uit de kleedkamers van Loeks Gym, Pancration en vele andere sportscholen

The Bulldog
05-02-2007, 15:09
Tommy echt super van je kerel...van harte efeliciteerd man...

jan sensei kyokushin
05-02-2007, 15:18
Osu dankje Richelieu & Paspoes ik het vond het en zeer plezierige lange zit , en de tip waren gratis ;) net zo als de hapjes en natjes van de organisatie .
er waren vele oude bekenden Tom harings ,Andre mellaart , berkebos, Henry superpielle , Martin van emmen Peter v schuren Bertje toisita :D enz teveel om op te noemen
;) het was en mooi druk bezocht gala in en prachtige topsporthal in grunn , met en sportiefe sfeer en gast vrijheid . James en Soef en mederwerkers hebben er alles aangedaan om het gala in goede banen te doen verlopen en groot compliment waard en dat voor de 1ste keer . het zal zeker niet bij dit 1ste gala blijven in de toekomst ;)
alle respect voor de JAMES EN SOEF .

de rest van het verslag zal richelieu van de week plaatsen inclucief de vele foto,s genomen door top fotograaf paspoes :D

paspoes
05-02-2007, 18:05
Osu dankje Richelieu & Paspoes ik het vond het en zeer plezierige lange zit , en de tip waren gratis ;) net zo als de hapjes en natjes van de organisatie .
er waren vele oude bekenden Tom harings ,Andre mellaart , berkebos, Henry superpielle , Martin van emmen Peter v schuren Bertje toisita :D enz teveel om op te noemen
;) het was en mooi druk bezocht gala in en prachtige topsporthal in grunn , met en sportiefe sfeer en gast vrijheid . James en Soef en mederwerkers hebben er alles aangedaan om het gala in goede banen te doen verlopen en groot compliment waard en dat voor de 1ste keer . het zal zeker niet bij dit 1ste gala blijven in de toekomst ;)
alle respect voor de JAMES EN SOEF .

de rest van het verslag zal richelieu van de week plaatsen inclucief de vele foto,s genomen door top fotograaf paspoes :D

x10,
Jan voor mij is het een EER om U te ontmoeten, was zeker een lange leuke avond veel gelachen met U.

jan sensei kyokushin
05-02-2007, 18:21
x10,
Jan voor mij is het een EER om U te ontmoeten, was zeker een lange leuke avond veel gelachen met U. Osu Poespas humor hoort ook bij en vechtsportgala ;) dank je voor de complimenten

ook veel respect voor de scheids en jury en ring speaker ringarts is toch ook een van de belangrijkste taken om en gala in goede banen doen verlopen . Opa Joop ubeda & cocue niet die voetballer ;) vind ik nog altijd de beste scheids in nederland . en ik bedoel tegen over de andere scheids in nederland en internationaal niet tezeggen dat zij het slecht doen ;)

nick
05-02-2007, 19:16
Bedankt voor de uitslagen.

Jammer Barbara......

Ik
05-02-2007, 21:13
Zwolle, lekker gedaan weer, jammer van Leo. Rematch komt er aan.

Stefan Berkenpas
05-02-2007, 21:37
Osu dankje Richelieu & Paspoes ik het vond het en zeer plezierige lange zit , en de tip waren gratis ;) net zo als de hapjes en natjes van de organisatie .
er waren vele oude bekenden Tom harings ,Andre mellaart , berkebos, Henry superpielle , Martin van emmen Peter v schuren Bertje toisita :D enz teveel om op te noemen
;) het was en mooi druk bezocht gala in en prachtige topsporthal in grunn , met en sportiefe sfeer en gast vrijheid . James en Soef en mederwerkers hebben er alles aangedaan om het gala in goede banen te doen verlopen en groot compliment waard en dat voor de 1ste keer . het zal zeker niet bij dit 1ste gala blijven in de toekomst ;)
alle respect voor de JAMES EN SOEF .

de rest van het verslag zal richelieu van de week plaatsen inclucief de vele foto,s genomen door top fotograaf paspoes :D

Het was ook leuk om u weer eens te zien Sensei!

En idd het was een topgala!!

Osu

jan sensei kyokushin
05-02-2007, 22:04
Het was ook leuk om u weer eens te zien Sensei!

En idd het was een topgala!!

Osu OSU stefan sorry dat ik jou naam verkeert typte maar er is maar 1 Stefan Berkepas die begrijpt waar ik over praat, jij bent nog steeds en echte kyokushin stefan die de goede instelling en spirit heeft in het kyokushin & martial-arts budo .

osu jan

ironmike
05-02-2007, 22:32
Super gala.

Mixfight nog bedankt voor de gewonnen kaartjes.

Heb me samen met mijn vrouw prima vermaakt.

Ook erg moeten lachen om de ronde missen van de eerste paar partijen.

jan sensei kyokushin
05-02-2007, 23:12
Super gala.

Mixfight nog bedankt voor de gewonnen kaartjes.

Heb me samen met mijn vrouw prima vermaakt.

Ook erg moeten lachen om de ronde missen van de eerste paar partijen. Osu daar wou ik juist niet overpraten die eerste partijen wel over de anderen missen lol .mooi he Ironmike wat lenig he en dan dat dansen op het reppen echt Top :thup: .wij zaten aan de ring dus paspoes en richelieu en ik lagen in en deuk van het lachen echt volksvermaak no1 zijn heel wat foto van die meiden gemaakt daar wordt ook en gedeelte van geplaatst op mixfight.
(die eerste partijen) jij hebt wel smaak ironmike whaaaaaaaaaaa
osu jan

paspoes
06-02-2007, 00:00
Ook erg moeten lachen om de ronde missen van de eerste paar partijen.

Welke Rondemissen:sleep1: , heb ik wat gemist;) :whistling: en waarom deed mijn camera het niet op dat moment:twak:

ironmike
06-02-2007, 00:35
De eerste paar partijen na de pauze werden opgefleurd door een paar rondemissen van het kaliber die ik nog nooit op een gala (in de ring gezien)heb.

Maar daarna werd dat zeker goed gemaakt door dansende ronde missen die er een zeer mooi show van maakte en af en toe zelfs de ring announcer deden stotteren.

Het contrast tussen de rondemissen was zeer groot laten we het daar maar op houden.

nick
06-02-2007, 00:45
De eerste paar partijen na de pauze werden opgefleurd door een paar rondemissen van het kaliber die ik nog nooit op een gala (in de ring gezien)heb.

Maar daarna werd dat zeker goed gemaakt door dansende ronde missen die er een zeer mooi show van maakte en af en toe zelfs de ring announcer deden stotteren.

Het contrast tussen de rondemissen was zeer groot laten we het daar maar op houden.

ben wel heel nieuwschierig.
die foto's komen zeker ook vrijdag on-line?

jan sensei kyokushin
06-02-2007, 01:51
Welke Rondemissen:sleep1: , heb ik wat gemist;) :whistling: en waarom deed mijn camera het niet op dat moment:twak:whaaaaaaaaaa je hebt er van gedroomt poespas je was helemaal van slag :D van dat draaien en trillende de billen , opa scheid joop ubeda danste ook mee af en toe en opa jan sensei genoot van het vrouwelijkschoon , daar mag je alleeeeeeen maar naar kijken en aankomen niet (dacht ike)
:thup:

paspoes
06-02-2007, 03:34
De eerste paar partijen na de pauze werden opgefleurd door een paar rondemissen van het kaliber die ik nog nooit op een gala (in de ring gezien)heb.

Maar daarna werd dat zeker goed gemaakt door dansende ronde missen die er een zeer mooi show van maakte en af en toe zelfs de ring announcer deden stotteren.

Het contrast tussen de rondemissen was zeer groot laten we het daar maar op houden.


HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA:lol: :lol: :thup:

De man van 14K
06-02-2007, 03:35
zo zo Tommy Gun gewonnen, en hoe zo te zien.. nu op naar Nathan van 't Hoft..
ben benieuwd..........

Kaoklai
06-02-2007, 03:43
Leuk om je voor de eerste keer in het echt te spreken Richelieu,was inderdaad een leuk gala.

paspoes
06-02-2007, 04:37
http://img506.imageshack.us/img506/9501/img0545lh9.jpg (http://imageshack.us)

paspoes
06-02-2007, 04:43
De eerste paar partijen na de pauze werden opgefleurd door een paar rondemissen van het kaliber die ik nog nooit op een gala (in de ring gezien)heb.

Maar daarna werd dat zeker goed gemaakt door dansende ronde missen die er een zeer mooi show van maakte en af en toe zelfs de ring announcer deden stotteren.

Het contrast tussen de rondemissen was zeer groot laten we het daar maar op houden.

IronMike,

Bedoel je deze dame :D , hier deed mijn camera weer :lol:

http://img400.imageshack.us/img400/3284/83853121ta0.jpg (http://imageshack.us)

Richelieu
06-02-2007, 05:27
Das inderdaad een toppertje, maar vogens mij hebben we geen foto van die ene mevrouw, die één ronde door de ring liep tijdens het hele gala.

Ik ben druk met de foto's bezig, eerste nog met die van Emmeloord, maar vrijdag moeten de fotoverslagen online komen.

paspoes
06-02-2007, 05:50
vogens mij hebben we geen foto van die ene mevrouw, die één ronde door de ring liep tijdens het hele gala.

Ik weet niet wat ik had maar mijn camera ging automatisch uit man toen ze rond liep in de ring:D Damn:crying:

ironmike
06-02-2007, 06:28
IronMike,

Bedoel je deze dame :D , hier deed mijn camera weer :lol:

http://img400.imageshack.us/img400/3284/83853121ta0.jpg (http://imageshack.us)

Dit is inderdaad 1 van de 2 dames die er goed uitzien. Lijkt me niet gepast om foto's van die andere rondemissen te laten zien.

Niet op dit forum in iedergeval.

jan sensei kyokushin
06-02-2007, 15:44
IronMike,

Bedoel je deze dame :D , hier deed mijn camera weer :lol:

http://img400.imageshack.us/img400/3284/83853121ta0.jpg (http://imageshack.us) Paspoes laat de rest dan ook zien van deze schone wat je hebt geklikt(het onderste gedeelte)lol .ik zei toch dat je er van kwijlde en droomde hahaha:cool2:

die 1ste foto is Henry zen moeder van Team Akdenis zij is er altijd bij met de gala,s

osu

Bud S
06-02-2007, 15:53
wow 32 partijen...
vochten ze door tot zonsopgang ?

jan sensei kyokushin
06-02-2007, 16:39
wow 32 partijen...
vochten ze door tot zonsopgang ? Osu Willempie ze zijn om 14uur begonnen met het gala dus s'middag's;)

sportgroet

osu jan

Buster JM
06-02-2007, 19:02
Super gala.

Mixfight nog bedankt voor de gewonnen kaartjes.

Heb me samen met mijn vrouw prima vermaakt.

Ook erg moeten lachen om de ronde missen van de eerste paar partijen.


Ook ik heb mij samen met mijn broer uitstekend vermaakt op het gala in Groningen. Ik wil dan ook net zoals ironmike mixfight nogmaals van harte bedanken.

paspoes
06-02-2007, 19:02
Paspoes laat de rest dan ook zien van deze schone wat je hebt geklikt(het onderste gedeelte)lol .ik zei toch dat je er van kwijlde en droomde hahaha:cool2:

die 1ste foto is Henry zen moeder van Team Akdenis zij is er altijd bij met de gala,s

osu

HAHAHAHA Jan, Is een leuke dame maar kwijlen doe ik niet. Maar volgens mij was u meer aan het kwijlen dan ikke.:lol:

Marco
06-02-2007, 19:10
Was een leuk gala, genoeg boeiende partijen, duurde wel wat lang van 14:00 uur tot 22;00 uur maar goed het was absoluut waar voor ons geld. Gelukkig korte opkomsten en een goede doorstroming van de partijen (mag ook wel met 32 partijen)
De 2 rondemissen waren verukkelijk, die andere 3 die even mee mochten doen en snel weg waren niet..)
De kantine was een drama, 2 man achter de bar (later 3) en niet goed voorbereid....jammer. Dit lag echter denk ik niet aan de promotors maar aan de catering van de sporthal zelf.
Verder zagen we Badr Hari met een supermooie vrouw, echt heerlijk gewoon haha.


Mijn complimenten voor de promtors/organisatie ! ik ben er de volgende keer zeker weer bij !

Richelieu
07-02-2007, 00:04
De kantine was een drama, 2 man achter de bar (later 3) en niet goed voorbereid....jammer. Dit lag echter denk ik niet aan de promotors maar aan de catering van de sporthal zelf.


Inderdaad een gemiste kans! Wel een zeer mooie hal & kantine, hadden ze zeker meer uit kunnen halen! Op een bepaald moment waren de broodjes op..:(

jan sensei kyokushin
07-02-2007, 00:35
Inderdaad een gemiste kans! Wel een zeer mooie hal & kantine, hadden ze zeker meer uit kunnen halen! Op een bepaald moment waren de broodjes op..:(:( Osu ik zag die lange rij al pffff ben mooi weer naar beneden gegaan maar dat lag aan de catering zij James het was voor hun ook de eerste keer zo,n gala dat het zo druk zal worden hadden ze niet opgerekend !!!en goeie les voor de volgende keer .
gelukig kregen wij nog hapjes van de organisatie :thup: dat stilde de honger en beetje,:rolleyes:

normaal overdag is het en sporthal van het Alfa-college en scholen gemeenschap in de avond uren trainen er sportscholen zoals muaythai ,judo enz

osu jan

pwie
07-02-2007, 01:24
was een super mooi gala
maar voor de vechters die in het 2 deel vochten
kunnen ze daar invervolg geen latere weging voor maken
want die waren der al om 12 uur en dan moeten ze allemaal heel wat uurtjes wachten niet echt pretig maar voor de rest was het super

Carmen
07-02-2007, 07:46
Jammer dat Fikri :-(verloren heeft, Tommy gefeliciteerd met het winnen van het toernooi:-)

schneider
08-02-2007, 23:45
waneer kommen er foto's van ringrage

Richelieu
09-02-2007, 04:58
waneer kommen er foto's van ringrage

Morgenavond komen zowel het fotoverslag (backstage) en het verslag van alle partijen online..+ tekst.

Incl 3 foto's uit de kleedkamer van Loeks Gym, helaas heb ik dan niet het YeeeutuuBe moment kunnen filmen, maar het is wel op foto vastgelegd..:D