PDA

View Full Version : Postma vs Petrousous op Ring Rage niet doorgegaan



Marco
05-02-2007, 19:03
Zondag genoten van een leuk gala in Grunn van Ring Rage, heel veel partijen en een lange zit van 14:00 uur tot 22:00 maar waar voor ons geld en de matchmaking was prima.

Maar waar was nou de partij tussen de Schrik van Sneek oftewel Sikko Postma en Christos Petrousous van Top Team Beverwijk ? ik en velen met mij zagen uit naar dit treffen !

javi
05-02-2007, 19:40
Zondag genoten van een leuk gala in Grunn van Ring Rage, heel veel partijen en een lange zit van 14:00 uur tot 22:00 maar waar voor ons geld en de matchmaking was prima.

Maar waar was nou de partij tussen de Schrik van Sneek oftewel Sikko Postma en Christos Petrousous van Top Team Beverwijk ? ik en velen met mij zagen uit naar dit treffen !

Yep keek r ook naar uit...kreeg smorgens te horen dat t niet doorging...pffff
wil ook wel weten hoe of wat...?

Bert Kops
06-02-2007, 07:55
Sikko schijnt op vakantie te zijn en in hotel de houten lepel te logeren!

Bud S
06-02-2007, 15:59
Sikko schijnt op vakantie te zijn en in hotel de houten lepel te logeren!

echt ?
hahaha Sneek kan weer even op adem komen nu "de schrik van ..." ff uit logeren is ;)

chief108
06-02-2007, 16:22
LOL...

Marco
06-02-2007, 18:11
Sikko schijnt op vakantie te zijn en in hotel de houten lepel te logeren!

goh...had ik niet verwacht van deze modelburger...:whistling: jammer ik had deze partij toch graag gezien...

free-fighter
07-02-2007, 17:37
2 weken vantevoren was er al afgezegt....bij de organisatie..dat sicco postma niet kon vechten

The Bulldog
07-02-2007, 19:59
2 weken vantevoren was er al afgezegt....bij de organisatie..dat sicco postma niet kon vechten

netjes op tijd dan toch?..

jammer dat de organisatie in die periode geen tegenstander voor christos kon regelen...

zie hem graag knokken...

Marco
07-02-2007, 20:26
underdog is correct, Petrousos vs Jordan had ik ook wel ok gevonden;)

bergtopgym
07-02-2007, 22:19
2 weken vantevoren was er al afgezegt....bij de organisatie..dat sicco postma niet kon vechten


waar haal jij de wijsheid vandaan dat er al twee weken van te voren is afgezegt mister free fighter???

1 dag ervoor de dag van de weging bel ik in de avond op om te vragen waar ze bleven en waarom ze niet zijn komen wegen en toen kreeg ik als antwoord dat sikko niet vocht en dat hij mij vorige week al had gebeld en mijn voicemail had ingesproken.

Ik heb geen voicemail gehoord en dan nog is het denk ik beter om misverstanden te voorkomen er alsnog achteraan te bellen als je niks van mij hoort, zo van heb je mijn voicemail gehad??

ik vind het erg jammer dat deze partij niet heeft plaatsgevonden op mijn gala en vind het jammar dat christos het pas op de laatste dag moest horen.

gr soef

free-fighter
08-02-2007, 03:24
hoi soef....ik had begreppen dat de party afgezegt is..en niet de laatste dagen...maar vind het heel kut dat christos het pas de laatste dag gehoord heeft.keihard trainen en geen party dus..zou ik zelf ook niet leuk vinden....