PDA

View Full Version : Brazilie



Sjaak
07-02-2007, 13:00
Zijn er nog forumleden of bekenden die de komende 3 weken naar Brazilie of Gran Canaria gaan ?

Ga donderdag weg voor 11 dagen naar Sao Paulo en Soracoba voor het geven van een aantal kyokushin seminars en vlieg vandaar gelijk door naar Gran Canaria om lekker wat zonneenergie op te doen.

Allemaal veel plezier op het forum en spreek jullie weer begin maart.

Hasta la Vista

osu Sjaak

Luka
07-02-2007, 17:03
goed bezig sjaak !!

veel plezier en niet teveel bakken in de zon ;)

appelsap
07-02-2007, 17:24
Zijn er nog forumleden of bekenden die de komende 3 weken naar Brazilie of Gran Canaria gaan ?

Ga donderdag weg voor 11 dagen naar Sao Paulo en Soracoba voor het geven van een aantal kyokushin seminars en vlieg vandaar gelijk door naar Gran Canaria om lekker wat zonneenergie op te doen.

Allemaal veel plezier op het forum en spreek jullie weer begin maart.

Hasta la Vista

osu Sjaak

Ik vertrek ook morgen naar Brazilie, maar zit in Curitiba en Rio. Ben maar een dag in Sao Paulo, volgende week....helaas.

Veel plezier!!

nick
07-02-2007, 17:36
Sjaak heeft het goed voor elkaar.
Van de kou in Noorwegen naar het lekkere klimaat van Brazilië. :thup:

Have fun

FOCUS
07-02-2007, 19:56
Mocht je Sensei Ed nog tegenkomen, geef em ff een warme omhelzing van mij (Michael). Lang mijn leraar geweest, maakte nooit van zijn hart een moordkuil. Heb nog steeds een plekkie in mijn hart voor die bikkel.

train ze.

jan sensei kyokushin
07-02-2007, 19:58
Zijn er nog forumleden of bekenden die de komende 3 weken naar Brazilie of Gran Canaria gaan ?

Ga donderdag weg voor 11 dagen naar Sao Paulo en Soracoba voor het geven van een aantal kyokushin seminars en vlieg vandaar gelijk door naar Gran Canaria om lekker wat zonneenergie op te doen.

Allemaal veel plezier op het forum en spreek jullie weer begin maart.

Hasta la Vista

osu SjaakOSU veel plezier en seminar training doe ze de groeten van mij . werk je nog wel eens sjaak:( of heb je bijzondere bijstand van jan peter balkenende lol.:D

redjuh
07-02-2007, 20:58
Zijn er nog forumleden of bekenden die de komende 3 weken naar Brazilie of Gran Canaria gaan ?

Ga donderdag weg voor 11 dagen naar Sao Paulo en Soracoba voor het geven van een aantal kyokushin seminars en vlieg vandaar gelijk door naar Gran Canaria om lekker wat zonneenergie op te doen.

Allemaal veel plezier op het forum en spreek jullie weer begin maart.

Hasta la Vista

osu Sjaak

als jij betaalt

marcelt
07-02-2007, 23:16
Daar heb ik meer begrip voor Sjaak!

Boem Boem
08-02-2007, 00:02
Goede zaak hoor!! Wens je veel plezier en natuurlijk veel goeds en zon...

osu

Chris

Ben
09-02-2007, 01:53
veel plezier sjaak

marcelt
09-02-2007, 06:58
Ga je ook nog Vale Tudo of BJJ doen of hou je het op good old kyokushin?