PDA

View Full Version : organisator gezocht



Evilman
07-02-2007, 23:06
Hey luitjes..

voor school moet ik de volgend eopdr doen:

Een interview met de initiatiefnemers/makers van een ‘music/dance event’ (bijv. Awakenings, Dance Valley, White & Black Sensation, Innercity, Lowlands, etc.) waarin duidelijk naar voren komt, de ‘verschuiving’ van entertainment naar belevenis. Alsmede de oorzaken/redenen van die verschuiving volgens de makers.


Ook kun je deskundigen binnen een ‘pret-/avonturenpark’ benaderen voor een interview (bijv. Efteling, Walibi, Six Flags, etc.)

wat mij zelf dus interessanter lijkt is een organisator van een vechtsport gala. Ik had al contact opgenomen met 2h2h en gentlemen promotions maar ik krijg geen reactie. Nu las k deze week dat die van 2h2h opgepakt is ofso? Dat zou inelk geval een verklaring kunnen zijn :p

In elk geval.. weet iemand mensen die ik zou kunnen interviewen en die er zodanig mee bezig zijn dat ze het 1 en ander kunnen vertellen over de hele entourage rondom galas mbt belevenis.

Alvast bedankt!

Octavius
08-02-2007, 01:44
Of Dodi.

RisingSun
08-02-2007, 02:21
Api Echteld..;)

knilles
08-02-2007, 03:15
Api Echteld..;)
Je bent me net voor... ;)

Impulse
08-02-2007, 03:38
Martijn de Jong ( Shooto & Ultimate Glory)
Edgar Kruyning ( Ede's Best)
Tom Wesselink ( Beast of the East)

Dit zijn mannen die ook gala's organiseren ( dan wel niet zo super groot als 2h2h en it's showtime) en nog een suc6 hebben ook. :)

Impulse
09-02-2007, 00:48
dat was als een alternatief bedoeld voor het geval hij lang geen gehoor kreeg van de organisator.

Wat hij hier mee doet moet hij zelf weten

Ronald
09-02-2007, 03:40
Gezien je onderwerp de verschuiving van entertainment naar belevenis is, denk ik dat je het best de 2 grootste promotors kunt benaderen.
Op zich ben ik het wel met je eens. Uitzondering daarop is denk ik wel de Shooto organisatie. Die zijn in mijn ogen ook aan de weg aan het timmeren als het om het onderwerp gaat (verschuiving van entertainment naar belevenis). Ze organiseerden vorige maand bijvoorbeeld al voor de 2e keer een gala in een schouwburg, wat toch een hele andere dimensie aan de sfeer geeft. Ook hebben ze vorig jaar geëxperimenteerd met rappers. Weliswaar was dat op zich niet zo'n succes maar het geeft wel aan dat ze er mee bezig zijn.

Richelieu
12-02-2007, 02:28
..euh..Beast of the East was ook geweldig!! Genoeg show (o.a. de Olifant van Faldir en de act in de pauze) strakke partijen, mooie zaal, goede sfeer enz enz enz. Misschien dat je hun kan bereiken voor de werkstuk

marster
12-02-2007, 02:44
Misschien dat Radju wil doen, Hij is van Enter The Dragon,Als je intersse heb ken ik je zijn Tel wel door PMen.

Impulse
12-02-2007, 02:49
Don't worry, 't was niet als aanval bedoeld hoor ;)


i know:)

benieuwd of Evilman al wat gehoord heeft, want het is een beetje stil aan zijn kant...