PDA

View Full Version : Uitslagen Grappling 10 februari 2007



Yoseikan Ede
11-02-2007, 06:04
Hierbij de uitslagen van de Grappling :


Dames Beginners
1 Willemijn van Zon (Team Duncan)
2 Soraya Borg (Budo Academy Physical)

Dames Gevorderd
Marloes Coenen (Tatsujin Dojo)
Majanka Lathouwers (BJJ Exit)
Yasmin Sewgobind ( BJJ Cadu/Ferrari)

-65 Beginners
1 Alabev ( BJJ Exit)
2 Khoetyev Tamerlaiv (BJJ Exit)
3 Flavio Burgers ( Budo Academy Physical)
3 Thijs Heutink (TSBV Chikara)

-65 Gevorderd
1 Nicolai Dimitrov (BJJ Purmerend)
2 Maurice Gofart ( BJJ Exit)
3 Lam Ho ( Budo Academy Physical)

-70 Beginners
1 Youri Boekelman (Team Niek)
2 Olaf Hommel (TSBV Chikara)
3 Samir Noory (Tatsujin Dojo)

-70 Gevorderd
1 Joost Wageman (Angelo Gym)
2 Sebastiaan Munter (BJJ Purmerend)
3 PJ Bosma (Budo Academy Physical)

-76 Beginners
1 Rudolf Tevosyan (Gym Alkmaar)
2 Gerben Hulshegge (Budo Academy Physical)
3 Ricard Zwaaier (BJJ Purmerend)

-76 Gevorderd
1 Wim Deputter (BJJ Exit)
2 Ken van Gilbergen (BJJ Exit)
3 Arbi Muradov (BJJ Exit)
3 Steven Royakkers ( BJJ Exit)

-83 Beginners
1 Bart Albers (Pardoel Sports Gracie Barra)
2 Mike Houtveen (Andrews Gym)
3 Sven Zanten (Body&Budo World Arshak)
3 Floris Wulfers (Jurojin)

-83 Gevorderd
1 Christope Deferme (BJJ Exit)
2 Marco Querreveld (Budo Academy Physical)
3 Oktay Karatas (Tatsujin Dojo)

-91 Beginners
1 Achemd Bayrak (Tatsujin Dojo)
2 Thijs Speek (BJJ Purmerend)
3 Ricardo van Kooten ( Budo Academy Physical)
3 Martijn Koch (Kenamju)

-91 Gevorderd
1 Jochem Branderhorst (Pardoel sport Gracie Barra)
2 Nathan Schouten (VC de Groot)
3 Amir Sadoll

-100 Beginners
1 Dominick Sotiyovic (Bodygym)
2 Daniël Soess (Tatsujin Dojo)
3 Niels Bouwman (Bodygym)
3 Ronald Gouverneur (Olympiawaard)

-100 Gevorderd
1 Hans Stringer (Team Yamasaki)
2 Dion Staring (Tatsujin Dojo)

+100 Beginenrs
1 Ewout Mundt (Tatsujin Dojo)
2 Onno Henrichs ( Body Gym)
3 Charly Baarda (BTT-Ze Marcello)


Iedereen gefeliciteerd:thup:

Het was een DRUKKE maar zeker een sportieve leerzame dag :thup:
Alle scheidsrechters, en vrijwillegers bedankt, hopelijk kunnen we 12 mei ook weer op jullie rekenen.
En natuurlijk hopen wij alle vechters ook dan weer te zien!!!!

USH

nikolai
11-02-2007, 06:25
Ik wou even een correctie doorgeven en dat is namelijk dat ik( Nikolai Dimitrov ) niet bij exit zit, maar bij BJJ PURMEREND VAN RICKSON GRACIE ASOCIATION......

Impulse
11-02-2007, 07:01
Ik wou even een correctie doorgeven en dat is namelijk dat ik( Nikolai Dimitrov ) niet bij exit zit, maar bij BJJ PURMEREND VAN RICKSON GRACIE ASOCIATION......

Sorry nikolai, fout gegaan met copy past.:blush:
Kan het hierboven niet meer editten :(

Kan 1 van de mods dit voor mij veranderden naar BJJ Purmerend? Alvast bedankt.

Carmen
11-02-2007, 07:03
Het was errug gezellig vandaag, thanks voor de uitslagen, heb veel partijen gemist met mn cam, overal waren partijen, echt leuke ervaring :-) En Dominick nog gefeliciteerd, super!!

bryan
11-02-2007, 07:43
damn Exit doet goede zaken...

The Bulldog
11-02-2007, 08:58
iedereen gefeliciteerd..

nikolai
11-02-2007, 09:01
thanks voor het corrigeren!

Floris
11-02-2007, 11:52
Hmm, Ik zou toch zweren dat ik ook derde was in de -83 B-klasse... Zo Niet, dan heb ik een medaille gestolen. ;)


Anyway, ik hoop dat dat ook nog aangepast word; ik laat me de eeuwige roem van het vermeld staan op een internetpagina natuurlijk niet zonder slag of stoot ontnemen.


Alvast bedankt.

steven
11-02-2007, 19:33
Ik wil ook nog een correctie doorgeven, ik had ook een gedeelde 3de plaats in de -76 gevorderd klasse (Steven Royakkers, exit).
En Alabev in de -65 beginners traint ook bij exit-bjj.
Was trouwens een fijne dag kijk al uit naar de volgende

Yoseikan Ede
11-02-2007, 19:41
Klopt,

Bij deze toevoegingen :

-76 Gevorderd
3 Steven Royakkers ( BJJ Exit)
-83 beginners
3 Floris Wulfers (Jurojin)

Alabev -65 Beginners ( BJJ Exit) ( de reden dat hier geen sportschool bij stond is dat ik deze niet op mijn lijst heb staan die ik had gekregen. Bij deze gecorrigeerd.)

@ de mods, voor dit soort dingen is het uiterst vervelend dat we onze eigen post niet meer kunnen editten. Foutjes zullen altijd doorsluipen, dus jammer dat je dan achteraf de uitslagen niet kunnen editten

Ronald
11-02-2007, 20:02
@ de mods, voor dit soort dingen is het uiterst vervelend dat we onze eigen post niet meer kunnen editten. Foutjes zullen altijd doorsluipen, dus jammer dat je dan achteraf de uitslagen niet kunnen editten
De reden waarom je niet meer kunt editten staat hier (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=67301) omschreven. Maar soms kan dat inderdaad toch aardig lastig zijn.
Wat mij betreft echter geen probleem. Als je aanvullingen zoals nu er onder zet, dan passen we het graag voor je aan :) .

Impulse
11-02-2007, 20:06
thnx ronald voor het aanpassen :)

Christophe
11-02-2007, 20:29
Ik wou even een correctie doorgeven en dat is namelijk dat ik( Nikolai Dimitrov ) niet bij exit zit, maar bij BJJ PURMEREND VAN RICKSON GRACIE ASOCIATION......

Euh, Nicky ... ik wist dat ik gisteren iets vergeten was! De wondere mensenhandel van voetbaltransfers is eindelijk ook in de grapplingwereld binnengeslopen ... en jij bent de testcase!!! Welkom bij Exit!!! :lol:

Wim
12-02-2007, 00:20
Ik wil ook nog een correctie doorgeven, ik had ook een gedeelde 3de plaats in de -76 gevorderd klasse (Steven Royakkers, exit).
En Alabev in de -65 beginners traint ook bij exit-bjj.
Was trouwens een fijne dag kijk al uit naar de volgende

Eigenlijk was de -76 kg een gedeelde eerste plaats. Iedereen weet ondertussen wel wat er gebeurt als exit-leden tegen mekaar uitkomen :):)

ICON
12-02-2007, 01:02
gefeliciteerd allen! jochem en joost goed bezig weer

RisingSun
12-02-2007, 01:04
Het was een hele drukke maar leuke dag. Ik heb aan de tafel meegewerkt waar de -83 gevorderden en de -91 gevorderden aan het rollen waren. Een heleboel mooie akties gezien en iedereen was super sportief. Een mooi moment vond ik dat Nathan Schouten met iemand aan het grapplen was, die hij liet afkloppen. Dit ging heel snel en de scheids zag het niet. Vaak zie je dat de mensen gaan ontkennen dat ze geklopt hebben. Deze jongen zei meteen, "goed man, je had me" en de wedstrijd was afgelopen. Iedereen keek echt een beetje van waarom stoppen ze nou zomaar ineens:D

redjuh
12-02-2007, 01:27
die jochem branderhorst roeleerde echt dik. blij dat ik niet meer kan meedoen, had toch geen nut gehad...

en wie waren die anabolen-henkies bij de HW's??

Christophe
12-02-2007, 01:47
-76 Gevorderd
1 Wim Deputter (BJJ Exit)
2 Ken van Gilbergen (BJJ Exit)
3 Arbi Muradov (BJJ Exit)
3 Steven Royakkers ( BJJ Exit)

:thup:

Aram is eventjes een maandje of vijf naar Brazilië, en z'n gewicht wordt al helemaal ingenomen door de 4 Exit-vechters! :D

Christophe
12-02-2007, 01:56
Het was weer een ongelooflijke Ede-dag: gezellige sfeer, goede gevechten, vlotte afhandeling. Petje af voor de organisatie die - ondanks de grote opkomst en enkele last-minute afzeggingen van scheidsen - er toch voor gezorgd heeft dat de dag enorm gestroomlijnd verliep. Altijd aangenaam om na zo'n fijne maar vermoeiende dag op een fatsoenlijk uur terug naar huis te kunnen vertrekken.

Ik heb de indruk dat de nieuwe regels betreffende beginners/gevorderden een goede zaak was, al heb ik gehoord dat er bij de beginners nog steeds mensen zaten die er eigenlijk niet hoorden. Maar ja, dat is toch nooit helemaal uit te roeien. In ieder geval was mijn poule (- 83 gevorderden) echt een leuke verzameling van topvechters, er werd heel respectvol en technisch gevochten (veel mooie submissions gezien). Dat zag ik trouwens ook bij de - 91 gevorderden die ook op "onze" mat vochten. Een plezier om naar te kijken!

Over die nieuwe regel voor beginners/gevorderden: echt lachen dat Nicky (Nikolai Dimitrov) 's morgens nog tegen mij zei dat hij het wel een goede regel vond, maar dat hij toch zenuwachtig was om bij de gevorderden mee te doen. Om daarna iedereen in zijn poule te submitten en vlot eerste te worden! Mooi gedaan kerel, proficiat!!! Alleen die choke op Maurice was een gelukje! Hahahahaha, next time amigo! ;)

joost
12-02-2007, 03:22
Zeer leuke dag gehad zaterdag! alleen dat ik zo lang moest wachten was iets minder maar daar word aan gewerkt hadden ze beloofd, dus dat is al helemaal top..
Organisatie was voor de rest super geregeld!
word elk jaar drukker en het niveau hoger!
ben er in MEI weer bij
iedereen gefeliciteerd!

thnx Icon

Christophe
12-02-2007, 03:29
blij dat ik niet meer kan meedoen, had toch geen nut gehad...

??? Explain?!

En waar was je trouwens voor je foto?! ;)

Justinian
12-02-2007, 04:34
??? Explain?!

En waar was je trouwens voor je foto?! ;)
X2 :thup:

Ben
12-02-2007, 04:45
laten we maar niet meer zeggen dat die belgen niets kunnen

rene1970
12-02-2007, 04:55
Gefeliciteerd iedereen:thup:

redjuh
12-02-2007, 05:02
??? Explain?!

En waar was je trouwens voor je foto?! ;)

bij jochem in de klasse... die gozer is binnen anderhalf jaar van goede beginner, naar hele goede gevorderde gegaan...

die foto next time i guess. zal ik ff een zonnebakie pakken

yim
12-02-2007, 07:11
Bij deze wil ik de organisatie, deelnemers en publiek bedanken voor een zeer sportieve geslaagde en gezellige dag.

En natuurlijk alle winnaars gefeliciteerd.

Tot 12 mei

yim

Bassie
12-02-2007, 07:52
Heeft die judoka -76 nog meegedaan? Tekin heet hij geloof ik.

redjuh
12-02-2007, 12:42
Bij deze wil ik de organisatie, deelnemers en publiek bedanken voor een zeer sportieve geslaagde en gezellige dag.

En natuurlijk alle winnaars gefeliciteerd.

Tot 12 mei

yim

graag gedaan man... (hehehe)

remco pardoel
12-02-2007, 18:55
en nu we toch bezig zijn...
het moet zijn
Pardoel Sports / Gracie Barra

Justinian
12-02-2007, 19:01
en nu we toch bezig zijn...
het moet zijn
Pardoel Sports / Gracie Barra
= aangepast ;)

Yoseikan Ede
12-02-2007, 20:26
voor de volgende inschrijving : Graag duidelijke neerzetten voor welke sportschool jullie uitkomen.

Ik neem in dit geval als voorbeeld van Remco : Wij krijgen een inschrijving voor Pardoel Sports maar ook een inschrijving Gracie Barra

Als dit samen hoort te zijn gelieve dit duidelijk aan te geven!

Bedankt voor de medewerking

a.s.c.
12-02-2007, 23:36
:thup:

Aram is eventjes een maandje of vijf naar Brazilië, en z'n gewicht wordt al helemaal ingenomen door de 4 Exit-vechters!

Als de kat uit huis is dansen de ...... ;) nee, nee geintje hoor. Alle winnaars van harte gefeliciteerd.. Ik ben nu aan het voorbereiden om het tij als ik terug ben te doen keren :D. Zie alweer uit naar grappling ede want die brazilianen willen alleen met GI knokken.

rene1970
12-02-2007, 23:47
Kan ik me al inschrijven voor 12 mei

Christophe
12-02-2007, 23:50
laten we maar niet meer zeggen dat die belgen niets kunnen

:D Had je dat ooit gedaan dan?!?

Christophe
13-02-2007, 01:06
damn Exit doet goede zaken...

Inderdaad, and we have fun doing it! ;)


http://www.exit-bjj.be/fotos/ede071/ede107016.jpg

Briant
13-02-2007, 01:28
Heeft die judoka -76 nog meegedaan? Tekin heet hij geloof ik.

dat vroeg ik me ook af joh, hij is me iig niet opgevallen, zaten dan ook in de zaal boven.

Ben
13-02-2007, 03:51
:D Had je dat ooit gedaan dan?!?

nee nee amigo

Wim
13-02-2007, 07:36
Ik geloof dat die judoka bij ons meegedaan heeft.
Hij had een rode shirt aan geloof ik.
Als het diegene is die ik denk, was het echt wel een goeie grappler.
De anderen ook trouwens...

mama
13-02-2007, 08:50
Voor degene die niet weten wie hij is Dogan Tekin

Hier staat hij in de finale tegen Bryan van Dijk.
http://www.mixfight.nl/mama/2007/tekin/tekin1.jpg

De 2de plek
http://www.mixfight.nl/mama/2007/tekin/tekin2.jpg

En zijn broer Huseyin Tekin
Hij werd gedeeld 3de...
http://www.mixfight.nl/mama/2007/tekin/tekin_h.jpg

NK 2005

Tekin
13-02-2007, 11:24
hehe yup that's me. zaterdag was het leuk en leerzaam! Hoefde een keer niet op mn gewicht te letten en leerde in 1 dag zowiezo heel veel . Bijvoorbeeld de puntentelling haha, maakte in 1 wedstrijd zo'n achterlijke fout in de puntenberekening wat me een nederlaag kostte, deze fout zal ik niet nog een keer maken. Achja voor de eerste keer ging het wel redelijk , but ill do better next time , period.

cya next time.

sootje
13-02-2007, 19:32
hooi

zijn er ook nog foto's toevallig van de dames gemaakt ???
zoja dan zou ik die graag willen zien.

groetjes sootje

the monk
23-02-2007, 07:43
die jochem branderhorst roeleerde echt dik. blij dat ik niet meer kan meedoen, had toch geen nut gehad...

en wie waren die anabolen-henkies bij de HW's??

Anabolen junkies?
Waar ben jij eigenlijk in dit hele verhaal, nog partijen gedraaid?:twak:

redjuh
23-02-2007, 17:25
Anabolen junkies?
Waar ben jij eigenlijk in dit hele verhaal, nog partijen gedraaid?:twak:

er staat henkies geen junkies en als jij erbij was geweest had je geweten wie ik bedoelde. ik ben fysiek niet meer tot sporten in staat helaas. echter wel iedere keer aanwezig. voor jou wil ik nog wel een uitzondering maken trouwens.

Ik hoor het graag van je, vriend

Christophe
23-02-2007, 18:40
Kalm blijven jongens, ik denk dat ze in Ede geen plaats en tijd hebben voor een "Bad Blood Superfight"! ;)

the monk
23-02-2007, 19:23
er staat henkies geen junkies en als jij erbij was geweest had je geweten wie ik bedoelde. ik ben fysiek niet meer tot sporten in staat helaas. echter wel iedere keer aanwezig. voor jou wil ik nog wel een uitzondering maken trouwens.

Ik hoor het graag van je, vriend

Ik neem jou niet eens serieus met 2 kapotte knietjes, hoezo 'spek en bonen'?
Maar goed, ik ben daar niet op uit. En daarbij weet ik wel welke mensen jij bedoelt. Vindt het gewoon een vreemde opmerking. Alvast goed weekend, vriend.