PDA

View Full Version : SBS6 Fighting with the stars



Biiyen
13-02-2007, 04:36
Is dit weer in samenwerking met een organisatie of gaan ze dit keer gewoon in een studio vechten?

__________________________________________________ _______

SBS6 zendt op zaterdag 12 mei (23.30 uur) een tv-registratie uit van een vechtsportgala met de naam Fighting With The Stars. Tijdens dit evenement gaan bekende Nederlanders tegen elkaar kickboksen, meldde een SBS-woordvoerster maandag.

De BN'ers die de strijd met elkaar aangaan zijn John de Wolf, Ruud (Big Brother 1), dj Paul Elstak en Tjeu La Ling. Het betreft een eenmalige uitzending. Voor SBS6 is het niet een heel bijzonder programma-idee, want de commerciële zender bracht eerder al het programma Sterren Boksen op de buis.

Marco
13-02-2007, 18:07
nou ik ben benieuwd, pffff, zit er niet op te wachten eerlijkgezegd.....ik denk trouwens dat Tscheu La Ling zijn partij wint, die heeft bokservaring.
John de Wolf zal wel hard kunnen trappen en is niet benauwd dus die komt ook een heel eind...

Shinbone
13-02-2007, 18:34
Ik ben benieuwd of ze weer met 6000 duizend soorten beschermers gaan vechten. Scheenbeschermers, body armor en hoofdbeschermers. Hoofdbeschermers vind ik geen probleem, maar scheen- lichaambeschermers zou toch wel een forse aderlating zijn.

Tony
13-02-2007, 19:35
ik vind dat t tijd wordt voor een fighting with the stars op MMA regels.

soort van "SBS 6's ultimate fighter".

Lijkt me prachtig om te zien hoe Gerard Joling getriangeld wordt en Gordon ge'KTFO'd wordt door Beau van Erven Doorns :P

phranq
13-02-2007, 20:11
Vond het bij 2H2H niet meer dan een ontzettend vervelende onderbreking...hoop dat ze het niet tijdens een normaal gala gaan doen....

redjuh
13-02-2007, 21:33
terwijl het idee op zich best geinig was, was het gewoon helemaal fout om het tijdens 2h2h te doen idd. ik ga er al heel wat jaartjes heen, en in mijn ervaring is het publiek daar toch altijd het meest twijfelachtig gebleken, zowel qua opkomst als soort

Biiyen
13-02-2007, 22:00
terwijl het idee op zich best geinig was, was het gewoon helemaal fout om het tijdens 2h2h te doen idd. ik ga er al heel wat jaartjes heen, en in mijn ervaring is het publiek daar toch altijd het meest twijfelachtig gebleken, zowel qua opkomst als soort

Ik denk dat SBS6 ook niet wist dat 2H2H het Feyenoord publiek van de gala's heeft.

paspoes
14-03-2007, 19:21
Forumbroeders,

Heb net de persbericht en foto's binnen van de promotor.
Ik zal vanavond de persbericht + foto's plaatsen van dit evenement ziet er goed uit. oa Big Ruud en John de wolf etc etc
Ik kan jullie verzekeren dat Mixfight.nl ook aanwezig zal zijn met exlusieve verslag en foto's.:D

stafford
14-03-2007, 20:46
En ik dacht al die tijd dat dit een grap was ... Ineens weer van die 2H2H gala flash backs. Wat was dat een drama. Hoop dat dit evenement beter uit de verf gaat komen.

paspoes
14-03-2007, 21:07
En ik dacht al die tijd dat dit een grap was ... Ineens weer van die 2H2H gala flash backs. Wat was dat een drama. Hoop dat dit evenement beter uit de verf gaat komen.

Volgens de promotor gaat het deze keer totaal anders en ja eerste keer is altijd uitproberen. ik vond het toen bij 2h2h ook vreselijk al die tijd wachten zeg. het is ook te begrijpen met life uitzenden moet je als organisatie rekening houden met reclames en weet ik veel allemaal.

smike
14-03-2007, 21:15
ben beniwued, wat ik me ook afvraag of het echt eenmalig is, ik zou hier best een soort van serie willen zien, zoals met dancing with the stars enzo.
Elke week 1 gevecht en de verliezer eruit, met 8 deelnemers; bovendien hoop ik stiekiem op een vrouwentoernooitje, ellemieke en co die elkaar tot moes slaan, beter kan het leven niet zijn :pimp:

Sjaak
14-03-2007, 21:20
Van mij hoeft dit cicus niet

reefer
14-03-2007, 21:55
Ik denk dat SBS6 ook niet wist dat 2H2H het Feyenoord publiek van de gala's heeft.

Als het om feyenoord publiek zou gaan dan zou je je juist geen zorgen hoeven te maken over de opkomst.

paspoes
14-03-2007, 23:07
Robert van Nimwegen vs Abid Boudhan
Nederlands titelgevecht (63,5kg)

kan een leuk partij worden

mama
14-03-2007, 23:42
van mij hoeft die onzin niet
zonde van de goede partijen die er nog bij zitten.
Maar wie weet is dit de doorbraak naar het grote publiek
Ik ga er niet voor thuis blijven alvast.

redjuh
15-03-2007, 00:01
op zich zou het goed kunnen zijn voor de populariteit van de sport

paspoes
15-03-2007, 00:11
op zich zou het goed kunnen zijn voor de populariteit van de sport

x10 zo denk ik er ook over:thup:

redjuh
15-03-2007, 00:12
tja als zelfs dat zeer twijfelachtige kunstschaatsen een hype kan worden....