PDA

View Full Version : D.A.Z.-CUP tijdens Eastside Rumble 27 oktober a.s.



Khanom Thom
14-02-2007, 19:34
Het is nog een tijdje verder maar je kunt nooit te vroeg zijn....

Op 27 oktober a.s. zijn wij van plan om een groot Muay Thai/ M.M.A. gala neer te zetten in Twello. De onderhandelingen met verschillende A vechters zijn in volle gang om er een topgala van te maken…

Tijdens dit gala willen wij ook een toernooi houden tussen de Thai-/kickboksscholen in de stedendriehoek... Deventer, Apeldoorn en Zutphen. (D.A.Z.-cup)
De volgende sportscholen hebben wij hiervoor uitgenodigd:

1. Bora Gym (Apeldoorn)
2. Akdeniz Gym (Deventer)
3. KB Zutphen
4. Budo Blok (Apeldoorn)
5. Soykan Gym (Vaassen)
6. The Box (Apeldoorn)
7. KB Brummen
8. Muay Boran Gym (Deventer/Apeldoorn)

De planning is om een Thaibokstoernooi te houden in de C-klasse op -70 kilo. De vechter mag maximaal 3 partijen gevochten hebben in de C-klasse.
Wij hiervoor hebben gekozen om nieuw talent een goede kans te geven om in de spotlights te komen. De gevechten worden gevochten op regels van de WFCA.
Er zijn nog ongeveer 9 maanden te gaan, tijd genoeg dus om een vechter voor te bereiden.

De vechter die het toernooi wint, krijgt natuurlijk een beker… maar er komt ook een supergrote wisselbeker die de vechter mee terug neemt naar zijn sportschool, die sportschool is dan kampioen van de stedendriehoek (van dat toernooi)!!!
Elk jaar weer wordt hetzelfde toernooi gehouden met de zelfde regels (en dus andere vechters), elk jaar wisselt de wisselbeker dus van sportschool.

Wij weten dat niet alle sportscholen met elkaar door één deur kunnen (helaas), maar laten wij het dan sportief oplossen in de ring… en aan vechtsport Nederland laten zien dat onze sport leeft in de stedendriehoek!!!
De meeste sportscholen hebben al gereageerd…



Hou www.eastsiderumble.nl in de gaten voor het laatste nieuws…!!

Met vriendelijke sportgroet, Geronimo...

Missy
15-02-2007, 03:21
geweldig

ziet er strak uit man...

stedendriehoek laat j zien



Ush

tatanka
15-02-2007, 17:40
Leuk idee, ik zorg dat ik er bij ben.

Khanom Thom
16-02-2007, 19:53
geweldig

ziet er strak uit man...

stedendriehoek laat j zien



Ush

Buiten dit toernooi komen nog meer verrassingen, we zijn er mee bezig!!
Komt goed... :)

Sw@
20-02-2007, 19:21
Se swa :thup:

paspoes
20-02-2007, 19:31
Se swa :thup:

:lol: :lol: is hij jou zwager dan :lol:

Maar ik zal er ook bij zijn :thup:

Dragon Tail
20-02-2007, 20:54
:lol: :lol: is hij jou zwager dan :lol:

Maar ik zal er ook bij zijn :thup:

Jullie ook al?
Se Swa.

paspoes
20-02-2007, 21:03
Jullie ook al?
Se Swa.
Kiko ta Kiko :thup:

Dragon Tail
20-02-2007, 23:07
Kiko ta Kiko :thup:

Raar taaltje dat Deventers. http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon6.gif

Nanoe nanoe!

paspoes
20-02-2007, 23:20
:lol: :lol: :lol:

Khanom Thom
12-05-2007, 21:56
We komen steeds dichter bij oktober en wij zijn druk bezig met de onderhandelingen en voorbereidingen, we hebben nu ook team Beast of the East uitgenodigd voor ons toernooi hopende dat zij ook meedoen.
Zover ik weet zijn er 9 sportscholen in de stedendriehoek (Apeldoorn-Deventer-Zutphen)
Kb Zutphen, Kb Brummen, Team Beast of the East, Bora Gym, Budo Blok, The Box, Soykan Gym, Akdeniz Gym en Muay Boran Gym...

http://www.hetviaduct.nl/hv52.jpg

Naast dit toernooi worden uiteraard ook losse partijen gevochten, we zijn nog op zoek naar vechters die willen vechten op dit gala…
(A,B,C ) M.M.A en Muay Thai
Sportscholen kunnen hun vechters opgeven via [email protected]

Uiteraard is er ruimte voor V.I.P-tafels en de vips worden op dit gala op een speciale wijze "verwend" door middel van een heel speciaal buffetvorm (wat dat is houden we nog even voor ons, mocht u interesse hebben om bij ons een tafel te reserveren wordt dit uiteraard prijsgegeven) ook hiervoor kunt u terecht op [email protected]

Voor al uw vragen kun u uiteraard telefonisch terecht op; 0641572970


Mis het niet….
Hou www.eastsiderumble.nl in de gaten voor het laatse nieuws!




Sawadee Khrap/ Osu; Geronimo de Vries

The Bulldog
13-05-2007, 01:55
Geronimo, ziet er heel goed uit...zal er zijn

Khanom Thom
14-05-2007, 03:51
Geronimo, ziet er heel goed uit...zal er zijn

Okee Ralf... check trouwens je mail ff ;)

Ronald
14-05-2007, 04:42
Heel leuk initiatief (alleen is 9 sportscholen wel lastig voor een 8 mans-tournooi, maar daar bedenk je vast wel wat op ;) ).

The Bulldog
14-05-2007, 06:12
Okee Ralf... check trouwens je mail ff ;)
Gelezen en gereageerd....

heel cool trouwens weer zo in de regio...

Khanom Thom
14-05-2007, 06:43
Heel leuk initiatief (alleen is 9 sportscholen wel lastig voor een 8 mans-tournooi, maar daar bedenk je vast wel wat op ;) ).


Jazeker, na al mijn uitval met mijn vorige gala neem ik nu het zekere voor het onzekere...