PDA

View Full Version : Heath en Hunter Herring



Yamato Damashii
17-02-2007, 04:23
Op www.goldenglory.com staan Heath en Hunter Herring in de lijst van vechters. Nou heb ik deze site een tijdje terug ook bekeken en toen stonden beiden er nog niet op. Ik weet dat beiden voorheen tot het Golden Glory team behoorden en ook in Nederland trainden. Ik dacht echter dat beiden (in ieder geval Heath, Hunter weet ik niet zeker) weg waren bij Golden Glory en terug naar de VS waren gegaan.

Zijn ze terug bij Golden Glory? Of vallen ze nog altijd onder het management van Golden Glory en trainen ze alleen niet meer in Nederland? Of zit het nog anders? Weet iemand hier meer over?

micha
17-02-2007, 05:51
nee ze zitten nu in Las Vegas en aan Heath zijn laatste partij kun je zien wat hij daar heeft geleerd. Hij had Obiwan moeten blijven trainen dan was hij aan de top gebleven. Golden Glory heeft hen naar de top geholpen en zonder GG heeft hij helemaal niks bereikt. Begrijp me goed Heath is een vriend van me maar dit zijn gewoon de feiten. Hunter heeft ook een tijdje getraind en kreeg van mij de bijnaam "The Widowmaker";)

Yamato Damashii
19-02-2007, 00:33
Ok dus ze worden ook niet meer gemanaged door GG. Ik had wel eerder gelezen dat ook Hunter veel potentie had ja. Ik heb een tijd terug een interview gelezen waarin Heath aangaf dat Hunter door een ernstige blessure niet meer kan vechten. Is dat zo?
Inderdaad erg jammer dat het met Heath minder goed gaat nu. Ik vond zijn partijen in Pride doorgaans erg goed.