PDA

View Full Version : Kickboksen in Haarlem



marcelt
19-02-2007, 05:38
Ik ben gestart met het geven van kickbokslessen in Haarlem centrum.
Belangstellenden kunnen zich melden op maandag om 20.30 uur in de gymzaal van basisschool Bos en Vaart, locatie Vaart. De ingang van de zaal vind je door het schoolplein aan de Leeghwaterstraat op te lopen.

mama
19-02-2007, 09:30
Cool Marcel
succes
Kom je nog eens in Purmerend trainen? En waar was je zaterdag?

mma1
20-02-2007, 04:12
Cool Marcel
succes
Kom je nog eens in Purmerend trainen? En waar was je zaterdag?



je weet dat er nog meer mensen daar in haarlem lesgeven he??ook op hoog niveuo..

marcelt
20-02-2007, 04:20
je weet dat er nog meer mensen daar in haarlem lesgeven he??ook op hoog niveuo..

Ja, hoog niveau en? Maar bedankt dat je schrijft "ook hoog niveau".

Bedoel je Ridouan/KB Haarlem? Daar train ik namelijk zelf ook en ik heb stage bij hem gelopen.

marcelt
20-02-2007, 04:37
Cool Marcel
succes
Kom je nog eens in Purmerend trainen? En waar was je zaterdag?

Dank je.
In Purmerend denk ik niet. Train op diezelfde avond BJJ in Haarlem en heb een leuke leraar en het is ook een leuke groep. Pmrnd is ver weg, nu kan ik het op de fiets af. Op zich natuurlijk leuk om met Mama en Hunter te trainen. :) Maar er is ook iemand met wie ik helemaal niet wil trainen zoals je weet.:mad:
Zaterdag, bedoel je het grappelen? Dat is pas ver weg. Meedoen is sowieso geen optie. Ik zit nog in de fase positie veroveren. Er valt nog zeer weinig te submitten voor mij. Ouwe gasten leren langzaam ;) en ik train maar 1x p.w. vanwege tijdgebrek. En ik had ook niet speciaal mensen om voor te gaan kijken.
Ik had zaterdag een centrale muay thai training in Den Haag bij Buh Si Do die erg tof was en 's avonds taekwondo training. Dit was overigens wel een beetje te veel van het goede( de 2 trainingen).

De man van 14K
20-02-2007, 07:13
Zitten toch wel meer scholen in de regio zoals in Beverwijk mocht je je kennis willen uitbreiden?

marcelt
20-02-2007, 07:18
Ja scholen zat in Beverwijk, A'dam , Alkmaar. Maar hier ging het om specifieke muay thai techniek en een training van drie uur en een bevriende sportschool.

mma1
22-02-2007, 01:16
Ja, hoog niveau en? Maar bedankt dat je schrijft "ook hoog niveau".

Bedoel je Ridouan/KB Haarlem? Daar train ik namelijk zelf ook en ik heb stage bij hem gelopen.

nee waar mo ben nasser traint

marcelt
22-02-2007, 01:55
Ik zag ergens team Jamal en ik las op kickbox.nl dat die lesgeeft bij sportschool Nijhoff. Gaf Ridouan eerst ook les.
Ik had nog niet eerder van Mo of Jamal gehoord. Maar ben blij dat er nog meer aan het opkomen is in Haarlem. wie weet krijgen we ooit nog eens een bekende vechter naast Orinta uit Haarlem.

mma1
23-02-2007, 06:46
Ik zag ergens team Jamal en ik las op kickbox.nl dat die lesgeeft bij sportschool Nijhoff. Gaf Ridouan eerst ook les.
Ik had nog niet eerder van Mo of Jamal gehoord. Maar ben blij dat er nog meer aan het opkomen is in Haarlem. wie weet krijgen we ooit nog eens een bekende vechter naast Orinta uit Haarlem.

hebben we toch al.....mo ben nasser 1 van de beste B klassers op dit moment...HOME BOYS 1 APRIL ZAL IE SCHITTEREN. hij vertrekt naar tahiland om zich optimaal voor te bereiden voor 8 man tournooi.

marcelt
23-02-2007, 08:19
Ja ik ken meestal alleen A klassers en dan nog lang niet allemaal. Maar jij zorgt wel dat Mo bekend wordt merk ik al.
Ik ga van de zomer trainen in Thailand, maar deze oude man gaat geen toernooien erna doen.

Carmen2005
23-02-2007, 10:23
Even een snel vraagje tussendoor, had geen zin om er een nieuw topic voor te openen, leek me onnodig;
Wat betekenen de letters
1e J 55 Kg - Iwan Kamphuis (Team Schreiber) Vs Dennis Groenendijk (SC IJsselmuiden) WOP
3e NW 72 Kg - Bauke Venema (Team Santing) Vs Mohamed Jama
9e C 79 Kg - Peter van Brummelen (Top Team Beverwijk) Vs Gherswin Pinedo (Top Intervention) WTKO
11e B 69 Kg - Farid Riffi (Yamamoto) Vs Leroy Keastner (Afafa Gym)

J, NW, C en B in deze gevechten?? een vriend van me gaat binnenkort misschien bij team Santing, is dit een goede school?? alvast bedankt,
groetjes, Carmen

Jeru
23-02-2007, 16:05
Jeugd
Nieuwelingen
C- Klasse
B-Klasse

marcelt
08-11-2011, 22:58
Tegenwoordig deze tijden: Maandag, woensdag , vrijdag kickboksen 2030 uur en vrijdag boksen 1930 uur.

marcelt
22-02-2013, 22:31
Tegenwoordig deze tijden: Maandag, woensdag , vrijdag kickboksen 2030 uur en vrijdag boksen 1930 uur.

Zie ook www.mtgym.nl

daanII
22-02-2013, 22:37
Zo om en nabij de 3/4 jaar kom je een update geven?:blush:
een topic uit 2007

marcelt
22-02-2013, 22:44
Ja Excuus. Hoop dat je er niet al te veel last van gehad hebt. Mijn website staat om omduidelijke redenen niet bij de google zoekresultaten ( stond een tijdje bovenaan ???) en dit topic staat er wel in. Dus dan kunnen mensen zo bij me terecht komen..

daanII
22-02-2013, 22:48
Ja Excuus. Hoop dat je er niet al te veel last van gehad hebt. Mijn website staat om omduidelijke redenen niet bij de google zoekresultaten ( stond een tijdje bovenaan ???) en dit topic staat er wel in. Dus dan kunnen mensen zo bij me terecht komen..

Nee, ik heb er geen last van gehad Marcel. Mijn oog viel er op. Ik zou zeggen start een nieuw topic. En veel succes met de trainingen. Groet Daan

Silat
23-02-2013, 04:08
Is dat die gymzaal tegenover de kerk, ik zie wel eens mensen daar vechtsport doen.


Succes man!

marcelt
23-02-2013, 15:46
Ja klopt. Ik geef er kickboksen. We geven ook taekwondo in die zaal en op de twee andere dagen zit er een karateclub in , dus de hele week zijn er vechtsportactiviteiten.

Silat
23-02-2013, 18:32
Zie je wel... ik zag mensen flink trappen daar!