PDA

View Full Version : Kicks



mama
21-02-2007, 04:06
http://www.kicksdefilm.nl/
gezien op kickbox.nl
Lijkt mij wel een goede film.

Influcted
21-02-2007, 04:15
Komt op mij over als een echt geen goeie film : <

Hayabusa
21-02-2007, 04:27
Ik vind de trailer voor nederlandse begrippen vrij ok&#233; over komen. Toch even checken.

De man van 14K
21-02-2007, 04:33
recensie van internet:
Al met al is Kicks een aardige film met een boodschap. Maar ik zou liegen als ik zeg dat het een geweldige film is. Wat mij betreft hadden ze er meer culturen in moeten verwerken en niet zo de nadruk te leggen op de Marokkanen en Turken in Nederland. Er zijn nog zoveel andere culturen in Nederland. Als je Shouf Shouf Habibi en het Schitzelparadijs hebt gezien en deze leuk vond, dan zit je bij deze film goed (toch jammer dat het altijd dezelfde acteurs zijn die de allochtone rollen vertolken). Kortom: een leuke film, maar doe mij toch maar Crash.

mama
21-02-2007, 04:37
Idd voor nederlandse begrippen lijkt het me een goede film
En ik heb shouf shouf habibi niet gezien dus daar kan ik verder niet over mee praten. Maar de trailer vond ik niet verkeerd. Een film met, denk ik, een kern van waarheid

Illest
21-02-2007, 05:46
alweer dezelfde gasten....er lopen toch wel meerdere acteurs rond of niet?
heb nog met die gozer gespard bij vos

ben benieuwd!

Hayabusa
21-02-2007, 06:04
Ik wil zelf ook films schrijven en regisseren, maar kijk maar weinig nederlandse films omdat ik de kwaliteit ervan flink in de min vindt. Shouf Shouf en het Schnitzelparadijs heb ik dan ook niet gezien.

redjuh
21-02-2007, 06:43
ik vond shouf shouf film en serie leuk, naja film niet zo eigenlijk, maar het schnitzelparadijs wel onwijs. ga em cker kijken

jojo
21-02-2007, 06:58
heeft iemand de film langer licht???
ik kan hem nergens vinden en ook nergens zie ik waar ik hem kan downloaden ofzow
groetjessss

De man van 14K
21-02-2007, 16:39
shouf shouf had bij elkaar 5 minuten aan grappige stukjes en schnitzel paradijs was wel lache, dat kwam omdat er een paar leuke acteurs in mee spelen.
als ik nu naar die film Kicks kijk zie ik 1 gast (die mimoun) die wel grappig kan zijn, maar ik vrees dat het precies 5 minuten zal zijn in totaal.
En daarbij, dat maatschappelijke gedoe over marokkannen die niet gerespecteerd worden in de samenleving is voor mij nou niet echt een aanleiding om een film te gaan kijken...

NormaR
21-02-2007, 16:56
Mimoun Oa&#239;ssa traint trouwens al jaren bij Vos en kan best aardig sparren. Leuk dat hij dat in deze film kan laten zien. Er zijn bij Vos ook opnames voor deze film gemaakt.

General Wong
21-02-2007, 19:37
De trailer die ik in de bios heb gezien kwam er goed over en ik kijk dan ook al een paar maanden uit naar deze film. Ik denk dat het onderwerp in ieder geval potentie heeft. Mijn vriendin, die niet van Nederlandse cinema houdt en het eigenlijk nooit kijkt, leek deze film zelfs leuk genoeg om te gaan zien. Als we ernaar toe zijn geweest laat ik wel even weten of het wat was. Ik heb goede hoop in ieder geval. Schnitzelparadijs was trouwens inderdaad een verdomd leuke R&J parodie trouwens.

soef 0
21-02-2007, 23:27
wij van de wfca zijn ook te bewonderen in deze film!!

Evilman
21-02-2007, 23:37
no thnx. besteed geen geld aan dat soort films :rolleyes:

daddyyankee
21-02-2007, 23:49
wij van de wfca zijn ook te bewonderen in deze film!!


@Soef 0: Lekker Belangrijk :thown:

boelen
22-02-2007, 00:50
maandag naar de premiere in Tuschinsky geweest..
film is "slechte" nederlandse versie van de film Crash.. discriminatie staat centraal.
kickboxen speelt slechts een hele kleine rol, Mimoun zie je 2 partijen draaien.
Bob Schrijber en Irma een kleine rol.
al met al best ok, maar verwacht geen shouf shouf de haas verhaal.

DK
22-02-2007, 02:26
@Soef 0: Lekker Belangrijk :thown:

Heb jij ooit wel eens iets positiefs te melden schurk