PDA

View Full Version : Lee Murray komt vrij



Wheelie
24-02-2007, 02:28
http://www.ufcmedia.com/wp-content/uploads/Image/lamrani(1).jpg
Lee Murray is to be free on Monday!
Supreme Court rejects British extradition’s request for alleged heist mastermind Lee Lamrani Ibrahim.

RABAT - The Moroccan Supreme Court on Thursday rejected an extradition request for a man London says masterminded the largest robbery in British history, his lawyer said.
The court ruled that Lee Lamrani Ibrahim Murray is a Moroccan citizen and that the law prevents nationals from being extradited to a country where they are accused of a crime, lawyer Issaoui Benmhili said.
The court has ordered his release from jail, he said.
Murray, who has a Moroccan father, holds dual Moroccan and British citizenship.
British authorities accuse Murray of masterminding the theft of 53 million pounds (77 million euros, 104 million dollars) from a Securitas cash depot in Tonbridge, Kent, southeast England, in February 2006.
The court held a hearing on Britain’s extradition request Wednesday. Murray told the court he wished to stay in Morocco.
On Tuesday, Murray was sentenced in a separate case to serve eight months in a Moroccan jail. He and three other Britons were found guilty of drug use and possession and of assaulting a police officer by the Sale criminal court near Rabat.
In addition to the eight-month sentence, Murray was ordered to pay a 10,000-dirham (900-euro, 1,180-dollar) fine. Because he was arrested on June 25, he will be eligible for release on Monday, his lawyer said.
Murray was known in Britain as the martial arts cage fighter Lee "Lightning" Murray.

*



UFc fighter Lee Murray has gotten away with the biggest heist in World History!

Wheelie
24-02-2007, 02:30
Wat een geluk ;)

KO TKO
24-02-2007, 07:26
Meestal ben ik tegen criminelen, maar ik blij dat Lee Murray niet naar de gevangenis gaat en dat hij lekker kan genieten van zijn geld.

Slim van hem om naar Marokko te gaan, maar hij is natuurlijk slim anders kan hij niet zo'n succesvolle overval doen.

Ik hoop dat hij in Marokko een MMA wedstrijd gaat doen, want ik vind hem wel een spectaculaire vechter.

chief108
24-02-2007, 07:27
en dat geld was toch niet allemaal teruggevonden right? :deal:

mossad
24-02-2007, 07:27
Ben benieuwd wie de filmrechten heeft. Zal het leuk doen in Hollywood dit verhaal.

MB667
24-02-2007, 10:22
als ie maar uit groot br etc wegblijft lijkt me

Wheelie
24-02-2007, 17:41
als ie maar uit groot br etc wegblijft lijkt me

Ik denk dat hij gewoon niet buiten Marokko moet reizen ;)

Mickey
24-02-2007, 17:42
Is het geld al terrecht?

Justinian
24-02-2007, 17:46
Ik denk dat hij gewoon niet buiten Marokko moet reizen ;)
Er zullen vast nog wel wat plaatsen zijn waarmee GB geen uitleveringsverdrag heeft, alleen ff oppassen dat je geen tussenstop maakt ;)

Justinian
24-02-2007, 17:46
Is het geld al terrecht?
Volgens mij niet...

Yamato Damashii
24-02-2007, 22:41
Ik heb een keer een interview met hem gelezen waarin hij vertelde over zijn vele straatgevechten en die keer dat hij bijna het leven liet na te zijn neergestoken. Hij kwam toen niet al te snugger over. Maar als hij inderdaad het brein was achter deze overval, dan valt dat nog wel iets mee.

Btw, volgens mij was maar een deel van het geld teruggevonden. Daarnaast heb ik op een Engelse nieuwssite destijds gelezen dat hij een leuk optrekje had gekocht in Marokko, dus hij zal wel wat over hebben gehouden hieraan:)

Jeru
24-02-2007, 22:52
Klopt foto's van dat optrekje waren hier ook te zien. Zou wel apart zijn als ie hier mee wegkomt...

migyur
24-02-2007, 23:15
Ik vraag het me af, maar om voor altijd over me schouder te kijken heb ik ook geen zin in.
Ze hadden Ronnie Biggs ook een keer ontvoerd..

Mike
24-02-2007, 23:57
Of die hier blij mee moet zijn?

Die zit dus de rest van zijn leven in Marocco,want daarbuiten komt hij meteen vast te zitten, en iedereen weet dat hij poen heeft daar dus hij moet ook nog eens ieder moment over zijn schouder kijken. Ze willen hem nu allemaal hebben daar. Hij is een target.

lijkt me een geweldig leven maar niet heus , wat zonde dat hij zo zijn MMA carriere heeft verneukt, sterker nog alle carriere mogelijkheden. Hij is nu een soort fugitive met geld dat hij toch niet kan uitgeven

en de filmrechten tja, de film is nog niet over he , de man zal waarschijnlijk de 50jaar niet halen , dus reken maar niet op een mooi einde van dit verhaal. Alsof die banken( en de mensen erachter) dit zomaar gaan accepteren. die sturen ooit wel iemand om de rekening te vereffenen als iedereen het al lang vergeten is.


knap zijn leven verneukt in een paar stappen! Ik heb er geen greintje respect voor. T blijft een diep triest verhaal over een sporter met erg veel talent die ervoor koos alles weg te gooien om snel rijk te worden. Wat een failure!

Mike
25-02-2007, 00:12
Meestal ben ik tegen criminelen, maar ik blij dat Lee Murray niet naar de gevangenis gaat en dat hij lekker kan genieten van zijn geld.

Slim van hem om naar Marokko te gaan, maar hij is natuurlijk slim anders kan hij niet zo'n succesvolle overval doen.

Ik hoop dat hij in Marokko een MMA wedstrijd gaat doen, want ik vind hem wel een spectaculaire vechter.

meestal tegen criminelen behalve als het vechters zijn hahahahaha

ja heel succesvol verlopen overval hahahahahaha hij komt net uit de marrokaanse gevangenis man!!!! Denk je nou echt dat hij thuis miljoenen heeft liggen nu en dat zijn zorgen allemaal over zijn tjeeeezzzzzzzzzz

en terug in de ring hahahaha die man zal nooit meer in de ring verschijnen , iig niet bij de grote organisaties. Wie gaat daar zijn handen nog aan branden? Juist, niemand!

was je post nou echt serieus?!? Dit is gewoon een triest verhaal en bovenalles is het heel slecht voor het MMA imago, die juist zo verbeterd is de afegelopen vijf jaar.

KO TKO
25-02-2007, 01:36
meestal tegen criminelen behalve als het vechters zijn hahahahaha

ja heel succesvol verlopen overval hahahahahaha hij komt net uit de marrokaanse gevangenis man!!!! Denk je nou echt dat hij thuis miljoenen heeft liggen nu en dat zijn zorgen allemaal over zijn tjeeeezzzzzzzzzz

en terug in de ring hahahaha die man zal nooit meer in de ring verschijnen , iig niet bij de grote organisaties. Wie gaat daar zijn handen nog aan branden? Juist, niemand!

was je post nou echt serieus?!? Dit is gewoon een triest verhaal en bovenalles is het heel slecht voor het MMA imago, die juist zo verbeterd is de afegelopen vijf jaar.


Ja de post is serieus. Marokkaanse gevangenis vallen best mee en ik denk dat Lee Murray dat wel aan kan. Hij heeft geld genoeg, dus kan hij ook lekker eten in de gevangenis krijgen.

Met dat geld kan hij als een koning in Marokko leven en met zijn geld kan hij ook bescherming kopen van belangrijke figuren.

Hij heeft geld genoeg misschien kan hij wel een MMA evenement in Marokko organiseren en zelf een partij vechten. Dus het is niet uitgesloten dat hij weer gaat vechten.

redjuh
25-02-2007, 02:58
meestal tegen criminelen behalve als het vechters zijn hahahahaha

???
alle vechters zijn toch criminelen???

remco pardoel
25-02-2007, 05:55
a: ik denk niet dat ik een crimineel ben... :-)
b: een bedrag van rond de 40 miljoen is spoorloos.. dus dat is iets lucratiever geweest dan een mma carriere.. waarin je het toch nooit goed doet voor de 'fans' (let op de aanhalingstekens, voordat iedereen zich aangesproken voelt)
c: Lee zijn lot is idd een pad wat niet over rozen gaat. En het zal idd een heel smeuig verhaal worden als ze zijn leven gaan verfilmen..
d: op de foto is niet Lee maar Paul