PDA

View Full Version : vakantie center parcs



jojo
25-02-2007, 22:18
hallotjessss
ik heb een vraag.....
ik wil graag op vakantie naar center parcs, maar ben er zelf nog nooit geweest...
is iemand van jullie weleens in center parcs geweest en zo ja wat vond je van het park (het zwembad etc) wij willen met z'n 4e heen gaan en dan gewoon na de zomer vakantie of voor de zomer vakantie...
3 personen van 18 en 1 is 22..... er moet natuurlijk wel wat leuks te doen zijn etc...

dus laat even weten welk park ben je geweest en wat vond je ervan en lijkt het je wat voor mij/ons

groetjessssssssssssss

RisingSun
25-02-2007, 22:37
Chillen Chillen Chillen in het bubbelbad ;)

Centerparcs is wel leuk voor een weekendje maar zou niet langer gaan. Ik zou er ook 1 kiezen die een beetje in de buurt ligt van een grotere stad zodat je ook nog kunt stappen als je daar zin in hebt.

Paganstars
25-02-2007, 22:53
kom centerparcs niet meer in!

Impulse
25-02-2007, 22:58
ik ben nog niet zo lang geleden een weekend center parcs in zandvoort geweest. Ligt vlakbij het strand, bloemendaal en het race circuit. Het is wel leuk daar. ben niet in het zwembad geweest.

Check anders www.centerparcs.nl (http://www.centerparcs.nl) (als je dat al niet had gedaan ;) )

Daar zie je verschillende parken en cottages en daar staan ook wat er dichtbij het park is, zoals steden en wat er in de buurt te doen is.

Wat RisingSun ook zegt, het is leuk voor een weekendje:)

jojo
25-02-2007, 23:00
oh oke bedankt allemaal

iemand welis geweest in duinrell???
of iemand andere leuke vakantie tripjes??????
voor een stel pubers :D

Impulse
25-02-2007, 23:00
kom centerparcs niet meer in!

hehehe heb je het te bond gemaakt;)

Impulse
25-02-2007, 23:04
oh oke bedankt allemaal

iemand welis geweest in duinrell???
of iemand andere leuke vakantie tripjes??????
voor een stel pubers :D

voor een stel pubers? Weet niet wat jullie budget is, maar ga lekker naar de canarische eilanden. Playa des Ingles kan je goed uitgaan, lopen alleen heel veel engelse. En anders spanje, krete of weet ik het. En anders de kampingen op terschelling of texel onveilig maken :p Keuze zat;)

Paganstars
25-02-2007, 23:08
hehehe heb je het te bond gemaakt;)

kennelijk vinden ze het niet zo grappig als je borden en stuff vastplakt in de kastjes en de tafellampen tegen het plafond plakt

Impulse
25-02-2007, 23:10
kennelijk vinden ze het niet zo grappig als je borden en stuff vastplakt in de kastjes en de tafellampen tegen het plafond plakt

Niet? is toch lollig....:D
ze weten vast niet meer dat jij dat bent geweest

Paganstars
25-02-2007, 23:21
nou.... we wilden het weer gaan boeken alleen dan ergens in drenthe... toen ze onze namen zagen wisten ze gelijk wie we waren :S... bij landall zijn ze veel relaxter... daar kan je tenminste nog klieren...

Impulse
25-02-2007, 23:27
Landall greenparcs is inderdaad relexter. Ik heb op landgoed Elsgraven gezeten ( Enter) lekker rustig en heb daar ook wat kattekwaad uitgehaald :whistling: en ben nog altijd welkom:thup:

jojo
25-02-2007, 23:40
ja ik werk bij landal maar als ik soms zie wat mensen een terring sooi van die huizen maken denk ik echt ...... tsja die gasten denken dan slim te zijn door geen sleutel in te leveren maja wij hebben natuurlijk gewoon reserve sleutels.
op het park van ons is alleen geen moer te beleven.......

Impulse
26-02-2007, 00:28
ja ik werk bij landal maar als ik soms zie wat mensen een terring sooi van die huizen maken denk ik echt ...... tsja die gasten denken dan slim te zijn door geen sleutel in te leveren maja wij hebben natuurlijk gewoon reserve sleutels.
op het park van ons is alleen geen moer te beleven.......

dat is wel zo, die denken ach het huis is toch niet van ons dus wat zal het. Men staat er alleen niet bij stil als ze bv iets breken en ze zeggen het niet dat er naderhand nog een rekening kan volgen ( spreek niet uit ervaring btw:) )

Maarre krijg je geen korting als je bij een andere landall park reserveert?:D

payap
27-02-2007, 00:09
Net terug van een weekendje Centerparcs op de Kempervennen, 5 km buiten Valkenswaard. Lees carnaval gevierd met 5 vrienden.

Heb een half uur t zwembad gezien maar verder niet veel van centerparcs.

Wel van Valkenswaard waar volgens mij zo'n tig cafe's zitten en 10 grote discotheken waar zo'n duizend man in kan.

skihut, old dutch, B&N enz enz

hier kan je goed stappen!

Ton
27-02-2007, 00:21
ga naar lloret. kost ook niet de wereld

ICON
27-02-2007, 00:46
wij gaan ieder jaar met n man of 20 naar centerparcs kempervennen.
2 jaar geleden 500 euro schade gehad na een nogal dronken nacht. valkenswaard is echt leuk stappen. old dutch is n leuke tent.
maar ik zou lekker lowbudget naar lloret ofzo gaan. hongarije is ook nog leuk en goed te betalen.

redjuh
27-02-2007, 01:20
moet je naar meerdal gaan bij Helden in de buurt. daar heb je El sombrero en de Palladio. vet leuke tent en discotheek.

tip: drink geen bier uit fles op het terrein buiten het huisje, en maak geen ruzien met utrechtsupporters. dat vinden ze niet leuk

Kim
27-02-2007, 22:12
Wij zijn naar het Heiderbos geweest ofzo maar dan met de twee kleintjes erbij en voor hun is het wel leuk maar ook niet je van hét vind ik hoor. Maar wij zouden er niet zo snel meer heen gaan hoor, er is niet echt veel te doen.

Duinrell is wel leuk maar het park is erg klein en na een paar uurtjes heb je alles wel gezien, leuk voor een dagje maar niet langer. Het is tikibad is wel kicken!

De man van 14K
27-02-2007, 23:17
ben 2x geweest en we hoeven ook niet meer terug te komen. Na straal bezoepen met zelf gemaakte bivakmutsen (lees;theedoeken) op, de andere park bewoners de stuipen op het lijf gejaagd te hebben. En vervolgens linnenkast "lance" uit de ikea gids in de openhaard te hebben hebben opgestookt werd ons de volgende dag vriendelijk verzocht het terrein te verlaten.

inderdaad: ga lekker naar LLoret ofzo.Of een weekje Praag! Ook erg leuk stappen en lowbudget drinken

De dikke nudist
28-02-2007, 01:48
@Rosso: http://www.paperdemon.com/images/forum/mysmilies/15pxyellow_worship.gif

Mephisto
02-03-2007, 21:04
@Rosso: http://www.paperdemon.com/images/forum/mysmilies/15pxyellow_worship.gif

x2