View Full Version : Ik wil mn geld :twak:
Ik heb volgens mij iets verkeerds gedaan. Volgens mij moest ik op 1 van de namen klikken en zo geld inzetten ofzo. Nu heb ik mn geld niet.
Hoe dan ook, in de topic Shogun-Overeem is te zien dat ik 250 ingezet heb op Shogun.
Graag zou ik alsnog mijn geld willen:twak:
je heb het toch
Ja, ik heb de standaard 500, maar ik heb 250 ingezet op Shogun. Shogun heeft gewonnen, dus ik moet een paar Veuro's meer hebben.:twak:
chief108
26-02-2007, 20:45
da's wel lekker simpel, maar het lijkt erop dat je gewoon een fout hebt gemaakt...
we kunnen er natuurlijk niet achteraan lopen te vangen of iedereen het wel begrepen heeft en zelf heeft gecontroleerd of zijn bet is geplaatst
jammer maar helaas, volgende keer beter enzo...
chief108
26-02-2007, 21:07
don't worry...
d'r komt nog genoeg dit jaar hoor :p
Marco (scheids)
26-02-2007, 22:14
Ik sta op 0! :crying:
Je kan bij mij wel wat lenen hoor ......
Kijk maar op www.MarcovanFrisia.nl (http://www.MarcovanFrisia.nl) ik doe geen BKR check !!
Ik heb volgens mij iets verkeerds gedaan. Volgens mij moest ik op 1 van de namen klikken en zo geld inzetten ofzo. Nu heb ik mn geld niet.
Hoe dan ook, in de topic Shogun-Overeem is te zien dat ik 250 ingezet heb op Shogun.
Graag zou ik alsnog mijn geld willen:twak:
Eigenlijk zou ik je een ban moeten geven vanwege deze spoiler !!!
:twak::twak::twak::twak::twak:
Eigenlijk zou ik je een ban moeten geven vanwege deze spoiler !!!
:twak::twak::twak::twak::twak:
uhm, dit is het wedkantoor, hier staan alleen maar spoilers in :D
chief108
27-02-2007, 22:04
LOL...
ja, denk dat dat wel een beetje de aard van het beezie is...
je zou zelfs aan je vCash kunnen zien wie er gewonnen heeft...
al denk ik niet dat die malle Rooie van nu af aan voor elk groot gala de hele nacht opblijft...
hoewel... :brow:
hij is er maf genoeg voor :w00t:
LOL...
ja, denk dat dat wel een beetje de aard van het beezie is...
je zou zelfs aan je vCash kunnen zien wie er gewonnen heeft...
al denk ik niet dat die malle Rooie van nu af aan voor elk groot gala de hele nacht opblijft...
hoewel... :brow:
hij is er maf genoeg voor :w00t:
ik zie geen reden om het niet te doen eerlijk gezegd. de laatste tijd zitten we na het stappen altijd bij mij af te pilsen en als er een leuk event is, live te kijken
chief108
27-02-2007, 23:57
cool...
da's mooi werk rooie... :p
er kan weer gewed worden trouwens!