PDA

View Full Version : Junior Goncalves terecht verloren??



paspoes
26-02-2007, 17:00
Gisteren zag ik It Showtime Trophy op Eurosport, de halve finale van Junior tegen de Engelse vechter vond ik wel vreemd naar mijn mening en inzicht stond Junior voor.
Hij was veel beter en zijn Lowkicks kwamen hard aan DAMN.
Nou ik had wel een raar gevoel bij is het omdat het in Engeland wordt gehouden dat er een engelse man in de finale moet zijn.
Normaliter volg ik IT SHowtime Trophy niet maar het lijkt alsof een engels man moest in de finale.
Hoe was het afgelopen als Jan de Keyzer (Belg) niet overtuigend aan het vechten was?

Wat ik ook jammer vond is van Henry Akdeniz, ik kon zien bij hem dat hij wil maar het ging niet gisteren zijn stoten en trappen kwamen er niet door en weinig snelheid. Wel jammer Henry volgende keer beter man.

Die GAGO DRAGO blijft een top vechter zijn manier van vechten gewoon naar de vechter toe lopen stoten en trappen goede combi's schitterend om te zien.

Al met Al een leuke partijen. :thup:

A-team
26-02-2007, 18:22
Ik vond piele zwaar teleurstellen, had toch wel wat meer verwacht van hem.

stiffler
26-02-2007, 18:28
in mijn ogen maakte Junior Goncalves idd een hele goede kans om door te gaan maar de engelsen dachten daar anders over ! ik denk onverdiend

payap
26-02-2007, 18:40
Ik had ook duidelijk Jr Gonzalves als winnaar! Maar ja .....

Waarschijnlijk dachten ze zoiets van wat ze daar in Holland kunnen dat kunnen wij ook.

En Drago ws wederom genieten. Wat een vechtmachine!

CDW
26-02-2007, 19:13
Als buitenlander verlies je vaak als het op punten beslist moet worden. Dat gebeurt overal! Zelfs in Nederland! Kijk naar de partij van Remy vs JLB vorig jaar in de Arena! Volgens mij dacht de hele arena dat JLB had gewonnen! maar het was Remy die de winst pakte!

marcelt
26-02-2007, 19:19
Ja vond ook dat Junior had gewonnen. vond meerdere partijen trouwens ruk. Piele-Gonsalvez onder meer. Wel heb ik genoten van Drago en de Keyser.
Wat een jerk die sexy boy, maar eerlijk is eerlijk hij kon wel vechten.

paspoes
26-02-2007, 19:20
Wat een jerk die sexy boy, maar eerlijk is eerlijk hij kon wel vechten.

:lol: :thup: klopt

Maneschijn
26-02-2007, 20:35
Ja, ik heb het allemaal gezien. En ik keek ook raar op toen ik zag dat iemand anders had gewonnen inplaats van Junior. Maar ben wel trots op hem dat hij de finale heeft gehaald.. Althans tot de finale.. Is wel TOP man..

De man van 14K
26-02-2007, 20:48
zwaar onterecht!

Robbie!
26-02-2007, 21:11
Ik vond het ook heel apart dat hij verloor. Maar gebeurt idd veel vaker. Eigenlijk te gek voor woorden. Lijkt me als vechter heel frustrerend!

paspoes
26-02-2007, 21:31
Mischien kan WFCA of Top Team een reactie wb Junior Gonzalves geven hier zo.
Gaan Top Team een beroep tekenen ???

Paco
26-02-2007, 21:37
Een verlenging was nog te mager geweest voor Gonzalves (of is het Goncalves? zie ook nog een keer Gonsalvez staan...), het leek mij vrij duidelijk, maagoed.. Hij nam het zelf sportief op.
Drago was iid weer eens lekker bezig, kvond z'n tegenstander ook niet tegenvallen. Leuke partij.

j0rg
26-02-2007, 22:11
Die Barnhill hield het lang vol ja! Super om te zien trouwens die partij! Wat een enorme sloper die Drago!

Illest
26-02-2007, 22:33
Ik snap nog steeds niet wat mensen in die Akdeniz zien.

kan zo 4 vechters in die klasse opnoemen die veeeeel beter dan hem zijn. Als je nou nog kon zien dat ie de potentie heeft om een topvechter te worden ok...maar ook dat zie je niet

(z'n moeder schreeuwde wel een beetje te hard vond ik)

De man van 14K
26-02-2007, 22:33
bij twijfel KO slaan is hier weer sterk van toepassing ondanks dat er geen twijfel over bestaat. Klote, hoe dan ook!

De man van 14K
26-02-2007, 22:35
Ik snap nog steeds niet wat mensen in die Akdeniz zien.

kan zo 4 vechters in die klasse opnoemen die veeeeel beter dan hem zijn. Als je nou nog kon zien dat ie de potentie heeft om een topvechter te worden ok...maar ook dat zie je niet

(z'n moeder schreeuwde wel een beetje te hard vond ik)


Hij heeft wel eens (veel) beter gevochten! hij kan het ook echt wel maar de overtuiging zat er niet in.
en inderdaad wat een gegil op de achtergrond.. wat zullen die engelse wel niet gedacht hebben.haha de visafslag is er niets bij

De man van 14K
26-02-2007, 22:36
De uitslag van JLB vs Remy is later door K-1 teruggedraaid.

Helaas de finale en de partij van Drago gemist. Weekendje met weinig slaap en veel leuks achter de rug.


goh jij ook al, zit nog met een half delerium achter mn pctje..

Chico
26-02-2007, 23:43
vond het verlies van gonzalvez ook onterecht

A-team
27-02-2007, 00:22
Hij heeft wel eens (veel) beter gevochten! hij kan het ook echt wel maar de overtuiging zat er niet in.
en inderdaad wat een gegil op de achtergrond.. wat zullen die engelse wel niet gedacht hebben.haha de visafslag is er niets bij

Hahahahah, ik weet het maar om ze dan ook nog allebei achter op mijn rug te zetten.:D

The Bulldog
27-02-2007, 00:33
Hahahahah, ik weet het maar om ze dan ook nog allebei achter op mijn rug te zetten.:D

Je mag vinden en zeggen iover het geschreeuw wat je vind.

Al denk ik dat je met deze opmerkingen het erg op de persoon gaat doen.

Een zoon die uit respect een portret van zijn ouders laat tatoeeren , is een ultiem gebaar als kind.
Moeders en pa Akdeniz waren erg duidelijk aanwezig, klopt maar dat heeft niks te maken met het gebaar van hun zoon. toch?

A-team
27-02-2007, 00:43
Ik was al aan het wachten op jouw reactie.
Ik zeg het toch ook met een glimlach!
Jij zit ook snel op de kast!

The Bulldog
27-02-2007, 01:18
de hele dag ...een hang/leg kast...

En ik voel me vereerd dat je op mijn reactie zat te wachten:p

The Bulldog
27-02-2007, 01:23
maar ook even on topic...in mijn ogen is Gonzalves genaait...
Ik had hem zeker op winst staan.

supermann
27-02-2007, 02:09
in mijn ogen maakte Junior Goncalves idd een hele goede kans om door te gaan maar de engelsen dachten daar anders over ! ik denk onverdiend

x 2

Marco
27-02-2007, 03:35
bedankt dat er geen spoiler in de titel zat....