PDA

View Full Version : 18 maart, spijkenissen: the day of the truth



Highline
28-02-2007, 08:13
met mijn grote vriend jan siersema die het tegen een flinke beer moet opnemen zo te zien. iemand wat info over hem?

http://img254.imageshack.us/img254/4042/posterylandkopiekleincp5.jpg

BJJCORE
28-02-2007, 09:41
Ik ga... al is het alleen maar om Jessie Gibbs te zien vechten. Hoop dat hij snel doorbreekt....that boy got talent :)

FOCUS
28-02-2007, 10:16
Die Gerlach heeft in ieder geval een kilootje of 10-15 meer aan bief, zo te zien.

The Bulldog
28-02-2007, 17:20
Ik ga... al is het alleen maar om Jessie Gibbs te zien vechten. Hoop dat hij snel doorbreekt....that boy got talent :)

ZEKER WEL!!!

Jessie succes kerel..

gaat wel WEER goed komen lijkt me...

Highline
01-03-2007, 04:37
Die Gerlach heeft in ieder geval een kilootje of 10-15 meer aan bief, zo te zien.

ja lijkt me ook..jantje weegt op dit moment 97 kg btw

cholitzu
01-03-2007, 07:11
Sucsess Jessie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

payap
01-03-2007, 07:34
Als het meezit ben ik hier misschien bij.

Highline
01-03-2007, 08:16
Als het meezit ben ik hier misschien bij.

ja ik zit er ook nog over te denken.....of 5 man van de sportschool + hoop andere die ik ken die de 17de in oosterhout vechten, of naar jan gaan en voor de rest niemand kennen...hmm in dubio dus

*ps jantje ban me niet als je leven als je dit leest:crying: *

hahaha

Highline
01-03-2007, 08:19
hmm die michael gerlach schijnt 93 te wegen maar ik weet het zo net nog niet...

vuurbal
01-03-2007, 09:08
hmm die michael gerlach schijnt 93 te wegen maar ik weet het zo net nog niet...
ik weet wel zeker dat
michael gerlach maar 93 weegt
en die is heel goed
ben bang dat jan ok gaat
ik hoop het niet maar ben er wel bang voor

Marco (scheids)
01-03-2007, 17:15
Ben der bang voor dat ik er tussen sta .... hahaha.....

De man van 14K
01-03-2007, 18:00
als je maar aan de kant gaat voor ze haha...

zag wel een michiel Gerlach staan op de site van Siam gym, of is dat zn broer ofzo?

Controle
01-03-2007, 18:02
mn trainings maatjes jessy minjares en etiennne schop gaan knallen!!

Het keiharde werken gaat beloont worden!

Ik ga zoiezo supporte

Full-Kick!!!!!!!!!!

FOCUS
01-03-2007, 19:41
ben bang dat jan ok gaat



hij gaat zeker ok, goed zelfs, maar niet KO..
Ken die Gerlach niet, maar Jan is zo te horen een paar kg zwaarder,
Kan nog vuurwerk worden

ik ga wel ff kijken

vuurbal
01-03-2007, 20:08
Ben der bang voor dat ik er tussen sta .... hahaha.....



hoi marco ben jij daar Scheidsrechter
weet jij welke bond daar komt :thup:

Marco (scheids)
01-03-2007, 20:39
hoi marco ben jij daar Scheidsrechter
weet jij welke bond daar komt :thup:

FIMAC

raoull
01-03-2007, 23:02
Iemand idee of de kaarten ook in Vlaardingen te halen zijn of moet ik even naar Spijk rijden??

vuurbal
02-03-2007, 02:06
FIMAC
waar kan ik iest vinden over die bond de fimac

Highline
02-03-2007, 04:00
hij gaat zeker ok, goed zelfs, maar niet KO..


jantje is zeker ok..ik zie het ook niet gebeuren dat ie knockout gaat ;)

vuurbal
07-03-2007, 03:33
heeft er al niemand de matchmaking gala van 18 maart spijkernisse
en zo ja kan iemand die er op zeten alvast bedankt:thup:

Highline
07-03-2007, 03:34
heeft er al niemand de matchmaking gala van 18 maart spijkernisse
en zo ja kan iemand die er op zeten alvast bedankt:thup:

geen idee nog, ben ook wel benieuwd

security
07-03-2007, 07:38
Michiel{siam gym} o.l.v M. Benazouz had een tijdje niet gevochten..........heeft vorig jaar een invalpartij gevochten tegen Zimmerman en hem zelfs 8 tellen bezorgd....hij is daarna wel neergegaan.....
Hij kreeg een dag vantevoren te horen dat ie moest invallen om te vechten tegen Zimmerman op het gala van gentleman......respect dus!!!
Hij is ook niet meer zo zwaar als op de poster...ziet er meer afgetraind uit!!!
Het wordt een harde potje.dat kan ik je wel zeggen
ik zet mijn geld op Michiel van siam gym.....een van de vele zwaargewichten die daar trainen!!!

paspoes
07-03-2007, 07:40
Als het meezit ben ik hier misschien bij.

He grapjas je staat op de lijst zie agenda :D

Highline
07-03-2007, 08:10
Michiel{siam gym} o.l.v M. Benazouz had een tijdje niet gevochten..........heeft vorig jaar een invalpartij gevochten tegen Zimmerman en hem zelfs 8 tellen bezorgd....hij is daarna wel neergegaan.....
Hij kreeg een dag vantevoren te horen dat ie moest invallen om te vechten tegen Zimmerman op het gala van gentleman......respect dus!!!


ja wel respect voor hem dat ie dat deed maar ik moet wel zeggen dat ik het een beetje een flash knockdown en ene verdwaalde stoot van (lucky punch) maar goed, hij zat erop, errol kreeg 8 tellen en dat is een feit

Tkid
11-03-2007, 00:46
jantje is zeker ok..ik zie het ook niet gebeuren dat ie knockout gaat ;)

Nee dat zie ik ook niet gebeuren.
Ik denk juist dat hij zal winnen doormiddel van een tko :D

Charger 69
11-03-2007, 00:59
Ik ga... al is het alleen maar om Jessie Gibbs te zien vechten. Hoop dat hij snel doorbreekt....that boy got talent :)

Tegen wie vecht Jessie dan? Toch niet Etienne Schop neem ik aan?

Marco (scheids)
12-03-2007, 17:13
Ik dacht dat Jessie tegen en fransman stond !

Controle
12-03-2007, 22:49
Tegen wie vecht Jessie dan? Toch niet Etienne Schop neem ik aan?

Nee klopt......... Etienne vecht niet tegen jessie

BJJCORE
19-03-2007, 22:01
Zucht, kom je om Jessie te zien vechten ging die hele grap niet door.
Geluk wilde Ricardo Wondel een demopartij vechten tegen Jessie en dat werd door het publiek ook zeer gewaardeerd. Ze trainen natuurlijk al samen dus een echte partij zat er niet in ;-)Maar gelukkig geen boe geroep gewoon leuk kijken wat ze ons lieten zien. Veel partijen gingen niet door dus er was geen 1 MMA partij te zien alleen kickbox partijen. Ik heb me hoe dan ook vermaakt omdat ik veel bekenden tegenkwam met wie ik vroeger en nu nog mee train .... we hadden het reuze naar ons zin.... alleen jammer dat bij de 1 na laatste partij ik in mijn hele leven nog nooit dergelijk onsportieve partij heb gezien. De scheidrechter komt tussenbeide en de jongen uit de blauwe hoek slaat terwijl de scheids (Marco) er tussen staat die jongen KO. Die jongen in de blauwe hoek was dus zwaar fout ...en wat denk je....die gasten in die blauwe hoek waren nog verontwaardigd ook dat er een protest kwam en springen als wezelozen in de ring en beginnen in te slaan op de sportieve mensen uit de rode hoek. En net een partij ervoor zeiden we nog tegen elkaar dat het eindelijk een gala was zonder vechtpartij....zucht............ naja opzich was het best gezellig alleen jammer van die partijen die niet doorging.
Maarja als je met een mannentje of 15 daar bent is het altijd wel gezellig.
:thup:

paspoes
19-03-2007, 23:36
wel jammer, ben benieuwd naar Marco's verhaal

FOCUS
19-03-2007, 23:46
weet iemand hoe de partij van Jan Siersema is verlopen?

Marco (scheids)
19-03-2007, 23:55
weet iemand hoe de partij van Jan Siersema is verlopen?

Was een superpartij .... Jan heeft unaniem gewonnen op punten, maar respect voor zn tegenstander van Siam Gym .. wat een incasseringsvermogen....

Marco (scheids)
20-03-2007, 00:08
wel jammer, ben benieuwd naar Marco's verhaal

Wat een partij......

Eerst wil de jongen (niet die van Siam Gym) niet luisteren en blijven staan als ik m wil checken .... hij werd zo opgefokt door zn "suporters" dat ie er niet rustig van kon blijven staan.
Dan roep ik beide vechters naar t midden, maar wederom uit zijn hoek hangen zijn "suporters" door de touwen heen, waarop ik voordat ik mijn voorwoord aan de vechter kan doen ze eerst alletwee maar even in de neutrale hoek zet om de "suporters" toe te spreken.
Dan roep ik beide vechter naar t midden van de ring, was een leuke stare-down ... hou ik ook wel van ... maar wederom dezelfde vechter duwt zn tegenstander met zn hoofd naar achter (nog net geen kopstoot), ik begin de partij en als ik in de eerste ronde tussen beide kom met een break (waar de vechter ook al niet naar luisterde, maar hij was volgens mij nog geen 70 kg dus tilde ik m gewoon weg) stoot hij langs mij heen de tegenstander een down !! voordat ik hem een waarsschuwing wilde geven en me omdraaide stronden er zo'n 10 man in de ring te juichen, en helaas alleen niet te juichen maar ze vonden t ook meteen leuk om zijn tegenstander en trainers Mekki en Samir uit te dagen.
Maar ... ging t verhaal verder .... die waren ok niet alleen naar Spijkenisse gekomen en hun aanhang was inmiddels ook al bij de ring aangekomen.

Gelukkig was er snel voldoende security in de ring om de boel te sussen.

Ik kon nu twee dingen doen ...
1. de vechter diskwalificeren, alhoewel zn tegenstander nog wel verder kon, want t was niet een KO, maar een knock down.
2. de partij staken dmv een no contest ...

Ik koos voor de tweede optie, daar ik geen zin had om deze "suporters" wederom in de ring te krijgen, maar dan mij achterna ... ik had namelijk geen aanhang mee ....

Ik heb er dus een no-contest van gemaakt omdat er publiek in de ring kwam....misschien voor die jongen van Siam Gym niet geheel terrecht, maar op dat moment echt de enigste optie om de boel tot rust te krijgen!! en dat bleef t gelukkig ook!!

security
20-03-2007, 00:18
Wat een partij......

Eerst wil de jongen (niet die van Siam Gym) niet luisteren en blijven staan als ik m wil checken .... hij werd zo opgefokt door zn "suporters" dat ie er niet rustig van kon blijven staan.
Dan roep ik beide vechters naar t midden, maar wederom uit zijn hoek hangen zijn "suporters" door de touwen heen, waarop ik voordat ik mijn voorwoord aan de vechter kan doen ze eerst alletwee maar even in de neutrale hoek zet om de "suporters" toe te spreken.
Dan roep ik beide vechter naar t midden van de ring, was een leuke stare-down ... hou ik ook wel van ... maar wederom dezelfde vechter duwt zn tegenstander met zn hoofd naar achter (nog net geen kopstoot), ik begin de partij en als ik in de eerste ronde tussen beide kom met een break (waar de vechter ook al niet naar luisterde, maar hij was volgens mij nog geen 70 kg dus tilde ik m gewoon weg) stoot hij langs mij heen de tegenstander een down !! voordat ik hem een waarsschuwing wilde geven en me omdraaide stronden er zo'n 10 man in de ring te juichen, en helaas alleen niet te juichen maar ze vonden t ook meteen leuk om zijn tegenstander en trainers Mekki en Samir uit te dagen.
Maar ... ging t verhaal verder .... die waren ok niet alleen naar Spijkenisse gekomen en hun aanhang was inmiddels ook al bij de ring aangekomen.

Gelukkig was er snel voldoende security in de ring om de boel te sussen.

Ik kon nu twee dingen doen ...
1. de vechter diskwalificeren, alhoewel zn tegenstander nog wel verder kon, want t was niet een KO, maar een knock down.
2. de partij staken dmv een no contest ...

Ik koos voor de tweede optie, daar ik geen zin had om deze "suporters" wederom in de ring te krijgen, maar dan mij achterna ... ik had namelijk geen aanhang mee ....

Ik heb er dus een no-contest van gemaakt omdat er publiek in de ring kwam....misschien voor die jongen van Siam Gym niet geheel terrecht, maar op dat moment echt de enigste optie om de boel tot rust te krijgen!! en dat bleef t gelukkig ook!!

Jij hebt keurig gehandeld Marco.....
Ik vond het erg jammer voor Chakib Benazzouz van siam Gym.... hij heeft er hard voor getraind.....

paspoes
20-03-2007, 00:35
@Marco, goed gedaan man jammer dat ik er niet bij was anders was ik zeker in de ring gestapt om jou te helpen. stelletjes prutsers geen respect bah :mad:. maar voor de rest heb ik begrepen dat het best leuk was.:thup:

mdk
20-03-2007, 01:30
Het was een leuke avond.
Ik heb zo nu en dan het "genoegen" om door Jessie te worden opgevouwen en vervolgens om door Ricardo weer terug gevouwen te worden.
Dus hun demo was leuk om te zien.

Wat ik niet begrijp is dat er voor de bovengenoemde partij een "no contest" wordt uitgeroepen....

Marco ik begrijp dat deze beslissing is genomen om alles enigzins rustig te houden maar geven we op deze manier niet de sport in handen van dit soort lieden?
Misschien dat het op dit soort lieden overkomt dat als hun vechter dreigt te worden gediskwalificeerd dat zij maar de ring in stappen met een grote bek en dat het dan i.i.g. nog een no contest kan worden....

Zit hier nog een staartje aan voor wat betreft het vechten bij deze bond of komt zo iemand hier ongestraft mee weg?

Highline
20-03-2007, 02:34
yeah, weer winst voor jantje siersema! in de a klasse nu 2-0 :). ik hoorde van hem dat het een leuke partij was en dat zijn tegenstander idd veel kon incasseren. ik zelf kon helaas niet komen :(

op naar de volgende jantje!

stiffler
20-03-2007, 02:42
@ Marco netjes afgehandeld !!

BJJCORE
20-03-2007, 06:46
Yep marco netjes gehandeld...we stonden ook met ons mond open van verbijstering dat een heel team zo onsportief kan zijn. Maar die no-contest was op dat moment de beste oplossing anders was er weer weet ik veel wat gebeurd.
Snap ook echt niet waarom dit weer zo moest lopen ...de hele avond was gewoon mega gezellig er hing ook een hele ontspannen sfeer..... maar ja zijn altijd weer een paar die het moeten verzieken. En complimenten voor de security want die stonden binnen 3 seconden in de ring om de boel te sussen.

Ik heb in 1 avond nog nooit met zoveel verschillende mensen gesproken alsof ik ze al jaren ken...echt mega gezellig...leek net een grappling dag in EDE :thup:

mdk
20-03-2007, 06:49
@ BJJCORE: kom je zelf ook uit spijkenisse ( en maat van Jessie/Ricardo/Pierre)?

Tkid
20-03-2007, 08:09
Is er een foto-verslag gemaakt door de mixfight-reporters van dit gala?

Highline
20-03-2007, 08:29
Is er een foto-verslag gemaakt door de mixfight-reporters van dit gala?

volgens jan wel dus ik ben benieuwd naar de foto's

is het mogelijk dat ik alle foto's krijg, ook degene die niet goed genoeg zijn voor publicatie, dan kan ik die doorspelen aan jan :)

whunter60
20-03-2007, 15:28
Ik zal de foto's dit weekeinde plaatsen.

paspoes
20-03-2007, 17:54
volgens jan wel dus ik ben benieuwd naar de foto's

is het mogelijk dat ik alle foto's krijg, ook degene die niet goed genoeg zijn voor publicatie, dan kan ik die doorspelen aan jan :)

@Highline, stuur een pm naar whunter60, hij is daar voor mixfight geweest.;)

Hendy
20-03-2007, 21:51
Zucht, kom je om Jessie te zien vechten ging die hele grap niet door.
Geluk wilde Ricardo Wondel een demopartij vechten tegen Jessie en dat werd door het publiek ook zeer gewaardeerd. Ze trainen natuurlijk al samen dus een echte partij zat er niet in ;-)Maar gelukkig geen boe geroep gewoon leuk kijken wat ze ons lieten zien. Veel partijen gingen niet door dus er was geen 1 MMA partij te zien alleen kickbox partijen. Ik heb me hoe dan ook vermaakt omdat ik veel bekenden tegenkwam met wie ik vroeger en nu nog mee train .... we hadden het reuze naar ons zin.... alleen jammer dat bij de 1 na laatste partij ik in mijn hele leven nog nooit dergelijk onsportieve partij heb gezien. De scheidrechter komt tussenbeide en de jongen uit de blauwe hoek slaat terwijl de scheids (Marco) er tussen staat die jongen KO. Die jongen in de blauwe hoek was dus zwaar fout ...en wat denk je....die gasten in die blauwe hoek waren nog verontwaardigd ook dat er een protest kwam en springen als wezelozen in de ring en beginnen in te slaan op de sportieve mensen uit de rode hoek. En net een partij ervoor zeiden we nog tegen elkaar dat het eindelijk een gala was zonder vechtpartij....zucht............ naja opzich was het best gezellig alleen jammer van die partijen die niet doorging.
Maarja als je met een mannentje of 15 daar bent is het altijd wel gezellig.
:thup: door dit soort gasten wordt onze sport weer negatief in het nieuws gebracht, vaak zijn het gasten met een denkvermogen van een visstick.. dus waarschijnlijk zullen ze het toch nooit begrijpen dat andere mensen dit soort gedrag niet tollereren.. ik ben voorstander van een zwarte lijst ! zo kun je deze gasten weren op de gala's. ik vraag me af hoe de promotors hier over denken..

Nopain85
22-03-2007, 00:53
Yoww

heeft iemand de uitslagen van dit gala ?

bedankt