PDA

View Full Version : Wand, Minotouro suspended



cholitzu
01-03-2007, 06:53
Former Pride champion Wanderlei Silva

Following Pride events may be affected
As it is closely eyeing the American MMA market, Pride must more and more adapt to the conditions imposed by the Nevada State Athletic Commission. This means the Japanese promoters cannot ignore the decisions taken by the commissioners, even regarding events helf in Japan.
With that in consideration, Nobuyuki Sakakibara and his crew are looking at a major headache for the assembling of the lineup of the event scheduled April 4th. This because the NSAC suspended some of their greatest stars until April 11. Wanderlei, Rogério Minotouro and Dan Henderson (with a hand injury) are those of those suspended, the same story with Takanori Gomi. Nick Diaz suffered a facial injury and must be on vacation till May.
Sakakibara has not yet spoken about the suspensions.

Marco (scheids)
01-03-2007, 17:18
Startverboden dus ....

De man van 14K
01-03-2007, 17:59
ik dacht ook al...

kentaro
01-03-2007, 18:58
Nou ja genoeg andere toppers aanwezig toch in Pride?!
Kawajiri, Nog, Barnett, Fedor, Hunt, Melendez, Shogun, Arona etc.

The Bulldog
01-03-2007, 19:00
niks vreemds aan dus.

ik dacht al ze zullen toch geen stierenpis hebben ingeleverd hè.

De man van 14K
01-03-2007, 19:50
niks vreemds aan dus.

ik dacht al ze zullen toch geen stierenpis hebben ingeleverd hè.

same here

Tony
01-03-2007, 20:03
En toch maak ik me redelijk zorgen hierom...
die NASC begint steeds meer en meer de overhand te krijgen.

de second coming vond ik wel goed. maar tis toch anders dan een grote pride in japan.

Ik heb een hekel aan die amerikaanse setting met amerikaanse regels.

Pride betekend footstomps voor mij, en knieen naar het hoofd bij een side mount of north south position.

tis nu meer een half aftreksel van het ufc gebeuren, maar dan zonder de ellebogen.

Ik hoop echt dat pride ooit weer een grote japanse investeerder kan vinden zodat ze zich weer terug kunnen trekken uit amerika.

Remco
01-03-2007, 20:24
Ik vind de hele sfeer van Pride in Amerika ook minder. De 'intensiteit' lijkt er een beetje uit.

ICON
01-03-2007, 20:35
En toch maak ik me redelijk zorgen hierom...
die NASC begint steeds meer en meer de overhand te krijgen.

de second coming vond ik wel goed. maar tis toch anders dan een grote pride in japan.

Ik heb een hekel aan die amerikaanse setting met amerikaanse regels.

Pride betekend footstomps voor mij, en knieen naar het hoofd bij een side mount of north south position.

tis nu meer een half aftreksel van het ufc gebeuren, maar dan zonder de ellebogen.

Ik hoop echt dat pride ooit weer een grote japanse investeerder kan vinden zodat ze zich weer terug kunnen trekken uit amerika.


misschien willen ze zich niet terugtrekken uit amerika?? lijkt mij een hele mooie nieuwe markt voor pride....

Shinbone
01-03-2007, 20:57
Ja, Amerikanen staan erom bekend om sporten ' te verkrachten' met hun eigen regeltjes.

Neem nou, Rugby dat hebben zij ' verkracht ' met American Football. Met om de 4 seconden een time out en beschermende kleding wat nergens op slaat.

Paganstars
01-03-2007, 22:14
Ja, Amerikanen staan erom bekend om sporten ' te verkrachten' met hun eigen regeltjes.

Neem nou, Rugby dat hebben zij ' verkracht ' met American Football. Met om de 4 seconden een time out en beschermende kleding wat nergens op slaat.

Ten eerste vind ik je op dit punt erg kort door de bocht! Als je je huiswerk had gedaan weet je dus ook dat american football en rugby daadwerkelijk 2 verschillende sporten zijn met totaal andere regels! En had je ook geweten dat een flag iets heel anders is dan een time out :twak:

En ten tweede noem dan nog eens een sport die zij "verkracht" hebben!

Mike
01-03-2007, 22:28
Ten eerste vind ik je op dit punt erg kort door de bocht! Als je je huiswerk had gedaan weet je dus ook dat american football en rugby daadwerkelijk 2 verschillende sporten zijn met totaal andere regels! En had je ook geweten dat een flag iets heel anders is dan een time out :twak:

En ten tweede noem dan nog eens een sport die zij "verkracht" hebben!

x2!!

wat een onzin verhaal,
Amerikanen hebben het kwa sport ( en de regels en organisatie ervan)helemaal voor elkaar, daar kan de rest van de wereld nog heeeeeel erg veel van leren.

bovendien zorgen ze in Amerika veel beter voor hun sporters en sporters in spe


de fifa zou trouwens heel veel kunnen leren van Amerikaanse sportregels en videoapparatuur die de Amerikaanse scheidsrechters ondersteunen.

Tony
01-03-2007, 23:47
maar feit is en blijft dat pride zijn identiteit verliest door die amerikaanse bemoeienis.

PRIDE is japans en NIET amerikaans.

ICON
01-03-2007, 23:57
ja philips is ook nederlands.... wat is je punt?

The Bulldog
01-03-2007, 23:59
Ik vind de hele sfeer van Pride in Amerika ook minder. De 'intensiteit' lijkt er een beetje uit.

Hier ben ik het niet mee eesn... laatste gala was toch super laten we eerlijk wezen..

Betreft de regels en ronde tijden vind ik het wel erg jammer wat er gebeurd..

ook het publiek dat boehoe maakt ben ik van het japanse volk niet gewend..ook erg jammer..

Tony
02-03-2007, 01:23
ja philips is ook nederlands.... wat is je punt?

mijn punt is dat juist die footstomps, soccerkicks, knieen naar een gedownede vechter etc zo karakteristiek zijn voor pride.

en in de USA mag dat allemaal niet.

zo raar is mijn opmerking toch niet?

raijmond41
02-03-2007, 04:03
mischien ellebogen in pride dan maar? heeft daar al iemand aan gedacht?

Marco (scheids)
02-03-2007, 17:01
mischien ellebogen in pride dan maar? heeft daar al iemand aan gedacht?

Zal niet gebeuren, ben ik op tegen .... :D

ICON
02-03-2007, 17:05
mijn punt is dat juist die footstomps, soccerkicks, knieen naar een gedownede vechter etc zo karakteristiek zijn voor pride.

en in de USA mag dat allemaal niet.

zo raar is mijn opmerking toch niet?

ja dat ben ik met je eens.. maar als je een nieuwe markt wilt veroveren zul je je aan de regels van t land moeten houden waar die markt zich bevindt.
ik vond t n mooie show. dus ik heb er niet zo'n last van dat er weleens n pride tussendoor komt zonder soccerkicks

MMA Davy
02-03-2007, 20:34
ja dat ben ik met je eens.. maar als je een nieuwe markt wilt veroveren zul je je aan de regels van t land moeten houden waar die markt zich bevindt.
ik vond t n mooie show. dus ik heb er niet zo'n last van dat er weleens n pride tussendoor komt zonder soccerkicks


Maar dan moeten ze wel ook ellebogen op de grond toestaan. Net zoals bij de UFC.

Tony
02-03-2007, 20:59
ja dat ben ik met je eens.. maar als je een nieuwe markt wilt veroveren zul je je aan de regels van t land moeten houden waar die markt zich bevindt.
ik vond t n mooie show. dus ik heb er niet zo'n last van dat er weleens n pride tussendoor komt zonder soccerkicks

true. Heb je idd gelijk in.

en ja, de show was absoluut prima. dat kan ik niet ontkennen idd.

Tony
02-03-2007, 21:00
Maar dan moeten ze wel ook ellebogen op de grond toestaan. Net zoals bij de UFC.

ikzelf ben dan wel weer redelijk tegen ellebogen. mijns inzien veroorzaken juist ellebogen die gemene cuts. waardoor een mooi gevecht zomaar gestopt kan worden door een ref ivm die cut.

maargoed, volgens mij is het ook nooit goed :P

zolang pride maar gewoon doorgaat met de japanse evenementen hoor je mij niet klagen.

Mephisto
02-03-2007, 21:37
Ten eerste vind ik je op dit punt erg kort door de bocht! Als je je huiswerk had gedaan weet je dus ook dat american football en rugby daadwerkelijk 2 verschillende sporten zijn met totaal andere regels! En had je ook geweten dat een flag iets heel anders is dan een time out :twak:

En ten tweede noem dan nog eens een sport die zij "verkracht" hebben!

hoe zit het met de geschiedenis van Kickboksen t.a.v. Thaiboksen, is toch iets dergelijks aan de hand?

raijmond41
03-03-2007, 16:04
Zal niet gebeuren, ben ik op tegen .... :D

ik denk het ook niet ,het was dan ook maar een losse flodder
ik denk dat deze light versie ,zo noem ik het maar, meer mma fans tot gevolg zal hebben
ik bedoel dat voor veel mensen pride full en ufc toch te hard is