PDA

View Full Version : Chuck naar de klote?!?



Fasada
02-03-2007, 04:40
Chuck weer naar de klote!?!!

www.wfaa.com


Ongelooflijk, dit is al het tweede filmpje waar hij niet nuchter op staat...

Kaun
02-03-2007, 04:48
damn,,zow slap lul ik pas na een halve krat bier!,,lekkere reclame voor de UFC..

Ossie
02-03-2007, 05:01
Hahahaha!
Ik lig hier helemaal dubbel man!
Wlalalblablwlabla...

kickboxer1987
02-03-2007, 05:03
:thup:

haha mompel mompel en dan is de titel "sleepy"

DK
02-03-2007, 05:39
Zo is chuck al twee keer dronken geweest. Wat een schande zeg

chief108
02-03-2007, 05:40
wie maakt hem wat...

he's the champ... :p

Fasada
02-03-2007, 05:42
Ik vraag mij toch echt af of hier alcohol in het spel is en niet iets anders... De eerste filmpje was helemaal vreemd en dit gedrag krijg je ook niet van een paar biertjes en een slechte nachtrust......

Kan de NSAC trouwens zijn partijen verbieden op basis van dit gedrag ;) ???

redjuh
02-03-2007, 06:08
dit is het verhaal na minimaal 1 nacht doorhalen, je neus doorsnuiven en vervolgens uitgaren bij vrienden, en dronken worden, om vervolgens gebeld te worden door jemanager dat je nog een interview hebt...

Ton
02-03-2007, 06:38
lijkt wel het syndroom van down

Jeru
02-03-2007, 06:39
"I'm riiiiiiich biatch" :pimp:

harry
02-03-2007, 06:48
Haha
Niet helemaal slim , maar dat maakt tie gelukkig verder zelf wel uit:thup:

Joop Kasteel
02-03-2007, 07:04
Ik vraag mij toch echt af of hier alcohol in het spel is en niet iets anders... De eerste filmpje was helemaal vreemd en dit gedrag krijg je ook niet van een paar biertjes en een slechte nachtrust......

Kan de NSAC trouwens zijn partijen verbieden op basis van dit gedrag ;) ???Ik vind van wel!! Al die gasten eruit!! Dat zuipt maar, slaat scheidsrechters neer en als je ze een kusje geeft in de ring, krijg je een kegel, weg met die gasten.

redjuh
02-03-2007, 07:05
Ik vind van wel!! Al die gasten eruit!! Dat zuipt maar, slaat scheidsrechters neer en als je ze een kusje geeft in de ring, krijg je een kegel, weg met die gasten.

idd! agressief klotevolk die vechters. BANNEN DAT MMA!!!!!:twak:



















not

knilles
02-03-2007, 07:23
Dit is niet normaal Chuckie, maar hij blijft cool :D

Wie heeft trouwens dat eerste filmpje, dat hij knettertje leip in het publiek staat bij Tito-Belfort (geloof ik), ook al zo'n klassieker!

Ossie
02-03-2007, 08:10
Chuck is gewoon een supervechter, klaar!
Wat hij doet buiten de ring, in zijn vrije tijd, is zijn eigen zaak.
Hij mag niet zuipen, etc. en feesten zoals ieder ander?

FOCUS
02-03-2007, 08:19
:rotflmao:

d0d0
02-03-2007, 10:54
Hahaha "Are you allright Chuck?" hij lag gewoon te slapen man! haha :rotflmao:

m.g
02-03-2007, 10:55
Hahahaha LOL super vet!!! die chuck lust ze wel... Kan je zien dat hij toch ook maar gewoon een mens is die af en toe de beest uithangt. Super.

new_world_order
02-03-2007, 12:16
Chuck is gewoon een supervechter, klaar!
Wat hij doet buiten de ring, in zijn vrije tijd, is zijn eigen zaak.
Hij mag niet zuipen, etc. en feesten zoals ieder ander?

Ben het daar niet helemaal mee eens. Chuck heeft als topvechter, van een grote en snelgroeiende organisatie, een soort van voorbeeld functie. Als champ van de UFC is hij ook een soort van boegbeeld voor de sport. Tuurlijk mag hij feesten en zuipen, maar als je publiekelijke optredens hebt, zoals interviews, moet je je kunnen gedragen. Dit is geen goede reclame voor de sport, period..

ICON
02-03-2007, 17:13
Memo to Chuck Liddell's (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterID=192) (Pictures (http://www.sherdog.com/news/picture_gallery.asp?f_id=192@@Chuck Liddell)) future opponents: Slip the UFC light heavyweight champion a NyQuil-based mickey and you should have a much better chance of taking the belt.

In Dallas to promote Warner Bros. latest theatric release "300," Liddell appeared on Good Morning Texas Thursday. From the outset Liddell was not lucid, as he slurred his words and had difficulty putting together sentences.

The UFC champ told Sherdog.com via text messaging that he is very ill and had taken "NyQuil too late."

"I couldn't understand a thing [Liddell] was saying," GMT host Gary Cogill said later for a video piece on the WFFA Channel 8 Web site.

"He takes a lot of Nyquil when he's sick," said Liddell's trainer, John Hackleman. "He goes to bed at 4 a.m. and wakes up at noon, so if they got him up in the morning I can see how he'd be like that."

During the interview, Cogill interjected and asked Liddell if he was OK. Later, Coghill said Liddell momentarily fell asleep.

"I've seen him really close to that before," said Hackleman.

During the conversation with Cogill, Liddell was asked when his next bout would be and whom he would like to fight. "The Iceman" answered that he would return to the Octagon in May. Stammering to recall the name of an opponent, he eventually mentioned boxer Tommy Morrison.

Asked about Morrison, Liddell told Sherdog.com that he was "joking" about the Rocky V star several days ago. Forced to retire from professional boxing after testing positive for the HIV virus in 1996, Morrison was in the news recently after tests no longer showed any traces of the virus known to cause AIDS. Morrison boxed in West Virginia Thursday, Feb. 22, winning by knockout.

De man van 14K
02-03-2007, 18:37
haha ach wat er ook aan de hand mocht zijn, hij blijft cool!
er zijn zat (ook nederlandse) vechters die zich zo nu en dan laten gaan in het weekend. maar inderdaad voor een intervieuw is dat niet handig.
Toch is het geestig, de meeste onderons zouden het niet in hun hoofd halen op nationale tv naar de klote te verschijnen.. als je dat doet heb je echt overal schijt aan maar geef het dan wel toe en kom niet met een lulverhaal over nyguil oid.

Wheelie
02-03-2007, 19:55
je neus doorsnuiven.

Dat doet Chuck niet

marcelt
02-03-2007, 20:00
Chuck weer naar de klote!?!!

www.wfaa.com (http://www.wfaa.com)


Ongelooflijk, dit is al het tweede filmpje waar hij niet nuchter op staat...
Wat een verschutting!

MMA Davy
02-03-2007, 20:13
Hahahaha wel grappig om te zien...Maar wel schandalig om je zo te vertonen op de televisie.....LOL

knilles
02-03-2007, 21:01
Chuck blijft de man, dit is gewoon een kleine misstap, hilarisch!

Dit is trouwens de Youtube versie:

http://www.youtube.com/watch?v=7xwYOFIWlg8

Paco
02-03-2007, 21:57
Wat een malloot hehe

redjuh
02-03-2007, 21:57
Dat doet Chuck niet

ken je dat fillempie dat ie naar ortiz zat te kijken? toen zag ie er lijp uit hoor

kijk maar

http://www.youtube.com/watch?v=Ct_-j1wKRwI

RNLMC
03-03-2007, 00:27
"LIDDELL’S A.M APPEARANCE TURNS HEADS"

http://www.thefightnetwork.com/news_detail.php?nid=3352 (http://www.thefightnetwork.com/news_detail.php?nid=3352)

UFC Light Heavyweight Champion Chuck Liddell’s incoherent appearance on the AM TV Talk Show “Good Morning Texas,” was attributed to illness commented both Liddell and his longtime trainer John Hackleman to The Fight Network this afternoon.

Liddell was interviewed on the Dallas-based show this morning to promote Warner Brother’s pending release of the Spartan period piece “300,” and appeared groggy, nodding off at one point while host Gary Cogill reached over to the fighter to ask if he was okay.

“I am sick and rundown and need to get back to training,” Liddell emailed me this afternoon. Trainer Hackleman says Liddell has a sinus infection and took the sleep medication Nyquil at 4 AM to try and get rest.

Liddell is expected to make his sixth title defense for the UFC in May.

micha
03-03-2007, 02:09
hij had zich beter kunnen afmelden maar iid wat hij in zijn vrije tijd moet hij zelf weten.

Wheelie
03-03-2007, 02:28
ken je dat fillempie dat ie naar ortiz zat te kijken? toen zag ie er lijp uit hoor

kijk maar

http://www.youtube.com/watch?v=Ct_-j1wKRwI

Ik neem mijn woorden terug ;)

Christophe
03-03-2007, 02:43
The UFC champ told Sherdog.com via text messaging that he is very ill and had taken "NyQuil too late."


Hahahahahaha, lachen man ... gek! Maar inderdaad niet zo best in zijn - inderdaad - voorbeeldfunctie. Hij moet niet heiliger dan de paus zijn, maar nuchter op TV komen, mag toch niet te veel gevraagd zijn?!

Mijn peter werkt op een Amerikaanse basis, dus ik heb een aantal flesjes NyQuil thuis, en ik kan me niet inbeelden hoeveel liter je daar van moet drinken om in zo'n toestand te geraken!!!

KTFO
03-03-2007, 05:52
Hij zet vooral zichzelf goed voor lul zeker bij mensen die niet helemaal thuis zijn in de vechtsport wereld. Komt lekker over een kampioen die er zo bij zit
Maar goed moet ie helemaal zelf weten hij presteert nog steeds goed en daar gaat het uiteindelijk om

Bud S
03-03-2007, 06:58
Forced to retire from professional boxing after testing positive for the HIV virus in 1996, Morrison was in the news recently after tests no longer showed any traces of the virus known to cause AIDS. Morrison boxed in West Virginia Thursday, Feb. 22, winning by knockout.

maf dat dat kan...

Jeru
03-03-2007, 08:05
Mijn peter werkt op een Amerikaanse basis,

Jouw Peter? Dus toch.... :whistling:

Virus
03-03-2007, 08:46
Ik vind van wel!! Al die gasten eruit!! Dat zuipt maar, slaat scheidsrechters neer en als je ze een kusje geeft in de ring, krijg je een kegel, weg met die gasten.


Bedoel je Heath soms Joop?

Die reactie van `m snapte ik wel...

chief108
03-03-2007, 10:00
ken je dat fillempie dat ie naar ortiz zat te kijken? toen zag ie er lijp uit hoor

kijk maar

http://www.youtube.com/watch?v=Ct_-j1wKRwI
oei....
dat zag er idd nie best uit.... :ehhh:

Illest
03-03-2007, 10:29
Ik zie er de humor wel van in....hij heeft er gewoon schijt aan en doet lekker waar ie zin in heeft. Hier in Nederland doen we niet zo moeilijk over dit soort dingen maar in de VS natuurlijk wel....ze zijn daar zo hypocriet als het maar kan...vandaar dat 'NyQuil' verhaal....hij kan ze moeilijk de waarheid vertellen toch;)

En er zullen op sherdog ongetwijfeld heel wat pannekoeken zijn die dat onzin verhaal geloven. Prachtig die Amerikanen...

Ik vind dat mixfight.nl Chuck moet uitnodigen voor de eerstvolgende editie van Mysteryland:lol:

chickenwing
03-03-2007, 13:35
een woord: GENiAAL!!!!! :hugegrin:

Mike
03-03-2007, 19:46
Ik vind van wel!! Al die gasten eruit!! Dat zuipt maar, slaat scheidsrechters neer en als je ze een kusje geeft in de ring, krijg je een kegel, weg met die gasten.


En wij maar afvragen waarom MMA zo'n slecht imago heeft in Nederland.....................

dit is natuurlijk slecht voor de UFC

de champ die zich zo gedraagt in het openbaar, wat zal Dana White hier zuur vsn zijn zeg. ECHT DOM van Chuck, zeg dan af

Joop Kasteel
03-03-2007, 19:51
Bedoel je Heath soms Joop?

Die reactie van `m snapte ik wel...Dat was maar een grapje van mij. Heath, Chuck en Gilbert mogen van mij vandaag de ring weer in. Al is 't geen reclame voor de sport, ik had 't niet gedaan, Chuck moet lekker zelf weten wat ie doet.

De man van 14K
03-03-2007, 20:32
nee je moet een paar moppies aanranden of iemand overhoop rijden met je Ferrari en gewoon nog lekker een balletje trappen voor een topsalaris..

Dan kan je beter een keertje naar de klote bij een tv show zitten waar je mogelijkerwijs alleen je eigen reputatie schade toebrengt.. en zelfs dat zal nog wel meevallen als je daarna je partijen gewoon wint.

Mike
03-03-2007, 20:33
iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet maaaarrrrrrr

vanuit de ufc gezien is het niet verstandig dat de posterboy aka de champ aka Chuck Lidell zich zo in het openbaar laat zien. Michael Jordan, Tiger Woods, Michael Shumacher, Wayne Gretzky, Federer, Lance Armstrong en natuurlijk Randy zijn allemaal grote kampioenen uit hun sporten , Voorbeelden voor jongeren en beginnende sporters. Laten zich nooit van hun slechte kant zien, promoten de sport. Helpen de sport groeien. Zoals het hoort imo. Of Chuck t nou wil of niet hij heeft een voorbeeldfunctie en dient zich ook goed te gedragen. Reken maar dat hij op zn kop krijgt van Dana White voor deze actie. Zo hoort een kampioen zich niet te gedragen

kruikenstad goes bjj
03-03-2007, 22:15
iedereen moet zelf weten wat hij of zij doet maaaarrrrrrr

vanuit de ufc gezien is het niet verstandig dat de posterboy aka de champ aka Chuck Lidell zich zo in het openbaar laat zien. Michael Jordan, Tiger Woods, Michael Shumacher, Wayne Gretzky, Federer, Lance Armstrong en natuurlijk Randy zijn allemaal grote kampioenen uit hun sporten , Voorbeelden voor jongeren en beginnende sporters. Laten zich nooit van hun slechte kant zien, promoten de sport. Helpen de sport groeien. Zoals het hoort imo. Of Chuck t nou wil of niet hij heeft een voorbeeldfunctie en dient zich ook goed te gedragen. Reken maar dat hij op zn kop krijgt van Dana White voor deze actie. Zo hoort een kampioen zich niet te gedragen
niks aan toe te voegen helemaal mee eens

Mike
04-03-2007, 01:54
hij zegt zelfs dat hij tegen tommy morrison wil vechten aan het einde van t interview :D

Kato
04-03-2007, 02:16
hij zegt zelfs dat hij tegen tommy morrison wil vechten aan het einde van t interview :D

Tja en ook Fedor en Crocop....:lol:

De man van 14K
04-03-2007, 02:20
beter Tom Morrison als Jim Morrison.. anders was hij echt zwaar fucked up geweest hahah

Illest
04-03-2007, 05:06
nee je moet een paar moppies aanranden of iemand overhoop rijden met je Ferrari en gewoon nog lekker een balletje trappen voor een topsalaris..

Dan kan je beter een keertje naar de klote bij een tv show zitten waar je mogelijkerwijs alleen je eigen reputatie schade toebrengt.. en zelfs dat zal nog wel meevallen als je daarna je partijen gewoon wint.

Het verhaal van de topvoetballer die vrouwen aanrandt, is ondertussen een beetje achterhaald he...

daar geloof ik niet meer in