PDA

View Full Version : mijn eerste anti-eurosport actie...>>disclaimer for really dumbasses= geintje<<



chief108
02-03-2007, 18:33
geen MMA meer op tv?
Viva La Resistance!!!! (http://www.mapmsg.com/nl/view?l=rQaEV159CRvgOiaDd4D&m=RnVjayBFdXJvc3BvcnQhISEgRnVjayB0aGUgRnJlbmNoISEh IFdlIHdhbnQgTU1BISEhIFZpdmEgTGEgUmVzaXN0YW5jZSEhIQ&v=fzbxr)

redjuh
02-03-2007, 18:38
hahaha cool

MMA Davy
02-03-2007, 18:43
COOL!

chief108
02-03-2007, 18:46
ja, het was ff klimmen

maar ja, als Chief moet je gewoon je statement maken met rooksignalen natuurlijk :red_indian:

ze zijn all over town te zien

zal ze leren die pokke Fransen

Viva La Resistance!!!!

Kato
02-03-2007, 18:48
Coole actie!!!!

Chief for CEO of Eurosport!

A-team
02-03-2007, 18:55
:hugegrin::hugegrin::hugegrin::rotflmao:

marcelt
02-03-2007, 18:55
Geinig. Maar als ik het goed begreep waren ze er bij euro zelf ook niet blij mee.

Influcted
02-03-2007, 21:40
Denk niet dat dit veel met Eurosport heeft uit te maken..

Shinbone
02-03-2007, 21:49
Ik vind dit eerder een domme aktie. Eurosport kan er niets aan doen, het is de Franse wet die het verbiedt. Dit riekt naar smaad of laster! Het zou je sieren om eens je huiswerk te doen alvorens je iets/iemand publiekelijk aan de schandpaal nagelt.

chief108
02-03-2007, 22:34
Ik vind dit eerder een domme aktie. Eurosport kan er niets aan doen, het is de Franse wet die het verbiedt. Dit riekt naar smaad of laster! Het zou je sieren om eens je huiswerk te doen alvorens je iets/iemand publiekelijk aan de schandpaal nagelt.
:boo:
het zou je sieren als je een geintje herkende...



Dit riekt naar smaad of laster! Het zou je sieren om eens je huiswerk te doen alvorens je iets/iemand publiekelijk aan de schandpaal nagelt.


Smaad en laster een klachtdelict

Een nieuwe manier van eigenrichting is de website als moderne schandpaal. Het Openbaar Ministerie kan niet uit eigen beweging optreden tegen personen die namen en foto’s van vermeende winkeldieven of andere criminelen op een website publiceren. Het OM kan pas overgaan tot strafvervolging als er aangifte wordt gedaan.

Dergelijke publicaties vallen onder het begrip belediging. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen smaad en laster. Er is sprake van laster als er valse beschuldigingen worden geuit. Belediging, smaad en laster zijn geregeld in het Wetboek van Strafrecht in de artikelen 261- 271. Laster kan worden bestraft met een celstraf van maximaal twee jaar.
Artikel 269 zegt dat “Belediging, strafbaar krachtens deze titel, niet wordt vervolgd dan op klacht van hem tegen wie het misdrijf is gepleegd”. Daar zijn een paar uitzonderingen op, zoals het beledigen van een ambtenaar in functie. Juristen noemen belediging daarom een ‘klachtdelict’.
Als iemand wordt beledigd, die al is overleden, kunnen bloedverwanten of de echtgenoot een klacht indienen.

ik beledig ze ziet, ik zeg alleen Fuck Eurosport en vooral Fuck die Fransen met hun stomme zielige regeltjes...
net zoals je fuck you tegen een politieagent mag zeggen zonder dat je hem beledigd... (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=69359&highlight=fuck)

dus...
eerst ff je huiswerk doen voordat je mee aanvalt joh...

Eelco
02-03-2007, 22:40
lol

chief108
03-03-2007, 00:22
btw...
de K1 moet in Parijs ook altijd op aangepaste regels gevochten worden

betekent dit dan ook dat ze in het vervolg alleen maar K1 gevechten gaan uitzenden die voldoen aan die regels??

ben erg benieuwd wat in het vervolg allemaal wel mag en niet mag en wat we dus in't vervolg te zien gaan krijgen...

Shinbone
03-03-2007, 08:34
Beste Chief 108,

Het zou jou sieren als je de goede titel boven je 'grapje' zet. Je 'grapje' is tegen Eurosport gericht, die er niets aan kunnen doen. En wat hebben de Fransen er mee van doen? Je doelt waarschijnlijk de Franse wet danwel wetgever.

Jij moet je huiswerk dus doen.
Je haalt verkeerde voorbeelden en jurisprudentie aan.
Wat heeft ' fuck' zeggen tegen een politieagent in hemelsnaam met dit geval te maken? Appels met peren vergelijken, dunkt me.


Ik heb het ook niet over beledigen.

Smaad:

Artikel 261 Sr, Boek 2, Titel 16
1.
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2.
Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3.
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.


Laster:

Artikel 262 | Sr, Boek 2, Titel 16
1.
Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

Dit is geen aanval, eerder een terechtwijzing op een niet al te schrander 'grapje'

Goedendag.

chief108
03-03-2007, 08:46
pffff...
ben je altijd zo snel op je pik getrapt joh???

kan hier wel leuk op in gaan, maar heb daar niet echt zin in...
als jij geen grapje ken herkennen too bad for you...

>>note to self: geen biertje gaan drinken met shinbone, loopt niet goed af<<

LordSinned
03-03-2007, 09:06
reps voor de chief:lol: .

duurt wel weer 3 maanden voor je ze krijgt. (meer verspreiden regel).

Was leuk,

Als eurosport geen mma meer uitzendt kunnen wij ook zorgen dat de MMA naar het nederlandse internetpubliek komt.
Alle Nederlandse multimedia fora's volgooien met MMA :D .
Hoe meer mensen MMA onder ogen krijgen des te beter,
underground commercial, sluikreclame, MMAFLOOD:thup:

Spread the world of M.M.A :cool2:

chief108
03-03-2007, 09:09
kijk...
daar heb je wat aan...

reps right back @ ya...

heb voor de compleetheid ook maar reps gegeven aan shinbone
misschien voetlt hij zich dan wat beter.... :whistling:

HUNTER
03-03-2007, 09:59
misschien de volgende clip..... 'fuck the french fuck eurosport en fuck shinbone' ;)

mensen zonder gevoel voor humor ... pfff :twak:
Kun je net zo goed het hoofdkwartier van Eurosport in Duitsland neerzetten. Hebben ze ook geen humor. Maar wel MMA :p

d0d0
03-03-2007, 10:17
Beste Chief 108,

Het zou jou sieren als je de goede titel boven je 'grapje' zet. Je 'grapje' is tegen Eurosport gericht, die er niets aan kunnen doen. En wat hebben de Fransen er mee van doen? Je doelt waarschijnlijk de Franse wet danwel wetgever.

Jij moet je huiswerk dus doen.
Je haalt verkeerde voorbeelden en jurisprudentie aan.
Wat heeft ' fuck' zeggen tegen een politieagent in hemelsnaam met dit geval te maken? Appels met peren vergelijken, dunkt me.


Ik heb het ook niet over beledigen.

Smaad:

Artikel 261 Sr, Boek 2, Titel 16
1.
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2.
Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3.
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.


Laster:

Artikel 262 | Sr, Boek 2, Titel 16
1.
Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

Dit is geen aanval, eerder een terechtwijzing op een niet al te schrander 'grapje'

Goedendag.


Fuck hee heb je niks beters te doen dan een geintje afkraken?
Zeker geen gevoel voor humor, damn..
Veel plezier met je fijne wetboekje door te lezen wijsneus!

Shinbone
03-03-2007, 10:32
pffff...
ben je altijd zo snel op je pik getrapt joh???

kan hier wel leuk op in gaan, maar heb daar niet echt zin in...
als jij geen grapje ken herkennen too bad for you...

>>note to self: geen biertje gaan drinken met shinbone, loopt niet goed af<<

Nee, ik ben niet op mijn pik getrapt. Jij refereert dat ik jou aanviel, vandaar mijn 'verdediging.' Ik ben ook helemaal niet kwaad of zo, alleen ik vind het een domme aktie dat je Eurosport iets verwijt waar zij niks aan kunnen doen.

En ik heb ook geen zin in ellenlange discussies.

Nee, vooral geen bier met mij drinken.

Shinbone
03-03-2007, 10:33
Fuck hee heb je niks beters te doen dan een geintje afkraken?
Zeker geen gevoel voor humor, damn..
Veel plezier met je fijne wetboekje door te lezen wijsneus!

Heb ik jou wat gevraagd, snotaap?

Shinbone
03-03-2007, 10:36
kijk...
daar heb je wat aan...

reps right back @ ya...

heb voor de compleetheid ook maar reps gegeven aan shinbone
misschien voetlt hij zich dan wat beter.... :whistling:

Trouwens bedankt voor de reps, ik heb nu eindelijk level 1.

Zullen we toch maar eens een biertje drinken dan? :D

d0d0
03-03-2007, 10:44
Heb ik jou wat gevraagd, snotaap?

Nee, mag ik daarom niet reageren "snotaap"
Jij bent hier de gene die een fucking probleem gaat zitten maken over een geintje die er word gemaakt met je artikel 18745 waar alleen maar crap in staat wat niemand intereseerd.
Wtf boeit jou eurosport nou, laat ze maar is wat meer MMA draaien is iedereen blij!
Vind je het grapje leuk?; lach er om, vind je t niet leuk?; blader dan door naar een ander topic en laat je wetboekje lekker liggen.

Ik ben klaar einde discussie.

Shinbone
03-03-2007, 10:53
Nee, mag ik daarom niet reageren "snotaap"
Jij bent hier de gene die een fucking probleem gaat zitten maken over een geintje die er word gemaakt met je artikel 18745 waar alleen maar crap in staat wat niemand intereseerd.
Wtf boeit jou eurosport nou, laat ze maar is wat meer MMA draaien is iedereen blij!
Vind je het grapje leuk?; lach er om, vind je t niet leuk?; blader dan door naar een ander topic en laat je wetboekje lekker liggen.

Ik ben klaar einde discussie.

Ben je klaar? Dan moet je je broek ophalen.
Wil jij je er buiten houden als ik met grote mensen in gesprek ben, brutale rekel. En leer eens fatsoenlijk Nederlands typen.

Dragon Tail
03-03-2007, 17:47
Ben je klaar? Dan moet je je broek ophalen.
Wil jij je er buiten houden als ik met grote mensen in gesprek ben, brutale rekel. En leer eens fatsoenlijk Nederlands typen.

haha

Kato
03-03-2007, 20:56
Damn...Shinbone = Kewl :pimp:

redjuh
03-03-2007, 21:16
Beste Chief 108,

Het zou jou sieren als je de goede titel boven je 'grapje' zet. Je 'grapje' is tegen Eurosport gericht, die er niets aan kunnen doen. En wat hebben de Fransen er mee van doen? Je doelt waarschijnlijk de Franse wet danwel wetgever.

Jij moet je huiswerk dus doen.
Je haalt verkeerde voorbeelden en jurisprudentie aan.
Wat heeft ' fuck' zeggen tegen een politieagent in hemelsnaam met dit geval te maken? Appels met peren vergelijken, dunkt me.


Ik heb het ook niet over beledigen.

Smaad:

Artikel 261 Sr, Boek 2, Titel 16
1.
Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2.
Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3.
Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.


Laster:

Artikel 262 | Sr, Boek 2, Titel 16
1.
Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

Dit is geen aanval, eerder een terechtwijzing op een niet al te schrander 'grapje'

Goedendag.

tering heb je zand tussen je schaamlippen zitten??? iedereen weet waar dit over gaat hoor drabber. Nu denk je je zgn kennis te etaleren, maar het enige dat je hebt gedaan is googlen en knippen plakken.

thrillseekah
03-03-2007, 23:24
ik zou dubbel liggen als shinbone jullie nou allemaal voor de gek zat te houden...

maar ik denk t niet

Wheelie
03-03-2007, 23:29
Ben je klaar? Dan moet je je broek ophalen.
Wil jij je er buiten houden als ik met grote mensen in gesprek ben, brutale rekel. En leer eens fatsoenlijk Nederlands typen.


haha

x 2 ;)

remco pardoel
04-03-2007, 01:26
kan beter fuck the franse regering maken dan
:-)

redjuh
04-03-2007, 01:38
kan beter fuck the franse regering maken dan
:-)

cool...

enne je mot nog wedde

Shinbone
04-03-2007, 06:30
tering heb je zand tussen je schaamlippen zitten??? iedereen weet waar dit over gaat hoor drabber. Nu denk je je zgn kennis te etaleren, maar het enige dat je hebt gedaan is googlen en knippen plakken.

Spuit elf geeft ook nog modder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_(ook_nog)_modder


Heb ik even gegoogled teneinde hiermee te etaleren ten overstaan van de leden van mixfight.nl. Ben je nou tevreden, vlegel?