PDA

View Full Version : AGENDA GALA'S IN HET NOORDEN 2007/2008



citygym
05-03-2007, 02:44
Vandaag 4 maart kwamen een groot aantal promotors uit het noorden bij elkaar, om de de handen in 1 te slaan, het het een en ander te bespreken en om een agenda te maken!
En dit is gelukt, het was een zeer vruchtbare middag van de 12 noordelijke promotors waren er 8 aanwezig, 2 andere promotors konden niet doordat ze in of net uit thailand kwamen! van deze twee zijn wel de data in de agenda meegenomen omdat ze hierover netjes hadden gebeld!
Als jullie kunnen zien staan er tocht een aantal gala's dicht bijelkaar in de buurt, maar door de afstand is dit geen probleem!
De bedoeling van de agenda is met name om de gala's zo af te stemmen, dat er geen 2 gala's die bij elkaar in de buurt zitten op bijna dezelfde datum! Wij roepen dan ook de promotors opdie niet op de agenda staan en toch willen organiseren om eerst de agenda te raadplegen en dan een geschikte datum te prikken, zodat je niet in iemand anders vaarwater komt!

AGENDA GALA"S IN HET NOORDEN 2007/2008

23-09-2007 RUUD BRUINSMA STADSKANAAL
20-10-2007 MARC HOBERTS EMMEN
27-10-2007 DENNIS VD GIESSEN DELFZIJL
23-11-2007 ELY SUMONKIL MARUM
24-11-2007 ONLY THE STRONGEST TERAPEL
26-01-2008 RUUD BRUINSMA STADS KANAAL
1e of 2e week februari SOEF/BERGTOP GRONINGEN
22-02-2008 JAN LOMULDER BEILEN
06-04-2008 BERT TOISUTA GRONINGEN
04-05-2008 ONLY THE STRONGEST EMMEN
16-06-2008 BAGUALA GYM LEEK

nick
05-03-2007, 02:54
5-06-2007 is er ook een gala in Emmen.

The Real Deal georganiseerd door Henk Kuipers.

Wordt gehouden op Parc centrum Sandur ;)

citygym
05-03-2007, 03:14
Dit is een agenda voor het nieuwe seizoen, voor de zomer zijn er nog meer gala's in het noorden, maar die staan allemaal alvast, met de nieuwe agenda is rekening gehouden met elkaar!
En 4 mei 2008 emmen staat er ookal tussen!

nick
05-03-2007, 03:21
4 mei 2008 neem ik aan ;)

citygym
05-03-2007, 03:27
4 mei 2008 neem ik aan ;)

Thanx Nick idd 2008, heb hem aangepast!

Osu dennis

citygym
05-03-2007, 04:39
Er moet er nog 1 tussen!

25-05-2008 Harwin Nederhoed Dokkum of Drachten!

Bud S
05-03-2007, 04:40
wordt vast weer spektakel
bedankt alvast mannen !

bami112
05-03-2007, 18:16
VERDOMME 24 November kan ik niet naar Ter Apel toe.... Kan dat niet 25 November worden????

chief108
05-03-2007, 18:25
5-06-2007 is er ook een gala in Emmen.

The Real Deal georganiseerd door Henk Kuipers.

Wordt gehouden op Parc centrum Sandur ;)
is 5 mei, niet 5 juni jonkie...

en hoe is't nou met marc hoberts?
hij had een naar scooter ongeluk gehad in thailand hoorde ik...

citygym
05-03-2007, 18:43
is 5 mei, niet 5 juni jonkie...

en hoe is't nou met marc hoberts?
hij had een naar scooter ongeluk gehad in thailand hoorde ik...

Tis 5 mei, volgens mei zit Nick goed!

Marc Hoberts is weer thuis heeft idd een scooter ongeluk gehad, bij zijn val is waarschijnlijk het stuur van zijn scooter in zijn lichaam geboord, en hierdoor was zijn nier zodanig beschadigd dat ze zijn nier moesten verwijderen!

(ik denk dat ze een thai gelukkig hebben gemaakt met een gezonde nier haha)

De man van 14K
05-03-2007, 19:05
dat wordt dan veel water drinken...

nick
05-03-2007, 19:29
het is ook 5 mei.
maar zette 5-06 neer en dat is dus juni :stupid:

wist dat trouwens helemaal niet van Marc.

chief108
05-03-2007, 21:23
Marc Hoberts is weer thuis heeft idd een scooter ongeluk gehad, bij zijn val is waarschijnlijk het stuur van zijn scooter in zijn lichaam geboord, en hierdoor was zijn nier zodanig beschadigd dat ze zijn nier moesten verwijderen!

(ik denk dat ze een thai gelukkig hebben gemaakt met een gezonde nier haha)
ze hadden mij koste wat het kost gewoon naar nederland moeten vliegen iig...

carmenakloe
31-05-2008, 09:53
30MEI gisteren was erook in marum van de nederlandse kickbox organisatie

Jeru
31-05-2008, 10:25
Dussssss.....

Ellen
31-05-2008, 19:18
Zondag 28 september gala van Team Schreiber Groningen/Spartan Fighters
in Groningen, Huize Maas!

gymalkmaar1
31-05-2008, 19:31
Zondag 28 september gala van Team Schreiber Groningen/Spartan Fighters
in Groningen, Huize Maas!

Nog een Van os gym gala dit jaar?

BB
01-06-2008, 15:46
30MEI gisteren was erook in marum van de nederlandse kickbox organisatie

Was een leuk gala. Veel goede wedstrijden. Mejiro gym heeft alles gewonnen. Er was slechts 1 b partij. Jammer dat het toernooi niet doorging. B-partij was een goed pot tussen manus wolters en tomasoa. Zou een best of 3 worden, maar Wolters trok zich terug voor de tweede partij. Misschien dat de organisatie de uitslagen kan vermelden?

blackadder
01-06-2008, 17:22
Was er niet nog in juni een gala in de Palace in Groningen? Ik meen me zwak zoiets te herinneren.

pwie
01-06-2008, 17:38
Was een leuk gala. Veel goede wedstrijden. Mejiro gym heeft alles gewonnen. Er was slechts 1 b partij. Jammer dat het toernooi niet doorging. B-partij was een goed pot tussen manus wolters en tomasoa. Zou een best of 3 worden, maar Wolters trok zich terug voor de tweede partij. Misschien dat de organisatie de uitslagen kan vermelden?

Manus heeft een blesure aan zijn hand.
Was wel een leuk galatje jammer dat er sommige vechters niet op komen dagen hoorde dat romano ook helemaal niet was op komen dagen voor het toernooi.

mntldr
01-06-2008, 19:30
Het eerste weekend van februari is er voor de derde keer een Battle of Flevoland in Emmeloord

citygym
01-06-2008, 21:44
25 oktober is weer het Jaarlijkse M-S-N Fightgala in de Haven van Delfzijl!
OOk dit jaar is de entree weer 15 euro!!!!!!

Dit jaar staan er weer 2 A partijen!

1 A klasse Beau Kapila vs Henri van Opstal voor de NED TITEL MUAYTHAI WFCA -66,68kg
2 A Klasse wordt nog in gevuld!

1. B klasse Cristiano Delgado vs Harrie Bosma
2. B Klasse Harold Roder vs Danny Hoving
3. B Klasse Mark Bos vs Aaron Loeffen
4. B klasse Rafael Rafelien vs Renout Sterk/Nawid Thoeni
5. B Klasse Tjango Tomasoa vs Manus Wolters
Verder zijn we nog op bezig met Soufiane Charkioui en Robin van Roosmalen en Michel Hut

Osu Dennis

BB
01-06-2008, 22:22
25 oktober is weer het Jaarlijkse M-S-N Fightgala in de Haven van Delfzijl!
OOk dit jaar is de entree weer 15 euro!!!!!!

Dit jaar staan er weer 2 A partijen!

1 A klasse Beau Kapila vs Henri van Opstal voor de NED TITEL MUAYTHAI WFCA -66,68kg
2 A Klasse wordt nog in gevuld!

1. B klasse Cristiano Delgado vs Harrie Bosma
2. B Klasse Harold Roder vs Danny Hoving
3. B Klasse Mark Bos vs Aaron Loeffen
4. B klasse Rafael Rafelien vs Renout Sterk/Nawid Thoeni
5. B Klasse Tjango Tomasoa vs Manus Wolters
Verder zijn we nog op bezig met Soufiane Charkioui en Robin van Roosmalen en Michel Hut

Osu Dennis

Zal wel weer een top gala worden! Maar is die partij van Tomasoa vs Manus dan een revanche partij? Zou Toamasoa liever tegen Hut zien. Zaten vroeger toch bij dezelfde school en nu niet meer. Beetje rivaliteit brengt altijd iets extra. Al denk ik dat Tomasoa wel een maatje te groot is voor Hut.

Richelieu
01-06-2008, 22:32
Was een leuk gala. Veel goede wedstrijden. Mejiro gym heeft alles gewonnen. Er was slechts 1 b partij. Jammer dat het toernooi niet doorging. B-partij was een goed pot tussen manus wolters en tomasoa. Zou een best of 3 worden, maar Wolters trok zich terug voor de tweede partij. Misschien dat de organisatie de uitslagen kan vermelden?

Fotograaf SDM-Box was aanwezig en aangezien mijn mailbox weer aardig vol zit kun je binnenkort foto's van dit gala verwachten @ Mixfight.nl

Effective
01-06-2008, 22:42
Dat Hut nog vecht.. die jongen vocht eind jaren negentig vrij veel in Groningen volgens mij, volgens mij zat ie bij Elsomo (weet niet of de naam klopt zo..) samen met een jongen die Chennah heet, beide waren vaak van de partij en leuke vechters om aan het werk te zien. Dacht dat die Chennah nog wel eens een topper kon worden, maar volgens mij vecht ie niet meer.

BB
01-06-2008, 22:55
Dat Hut nog vecht.. die jongen vocht eind jaren negentig vrij veel in Groningen volgens mij, volgens mij zat ie bij Elsomo (weet niet of de naam klopt zo..) samen met een jongen die Chennah heet, beide waren vaak van de partij en leuke vechters om aan het werk te zien. Dacht dat die Chennah nog wel eens een topper kon worden, maar volgens mij vecht ie niet meer.

klopt idd. Hut heeft het in de B nooit echt kunnen maken. Is een paar keer hard onderuit gegaan olv tapilatu. Chennah vecht idd niet meer.

citygym
02-06-2008, 00:26
Zal wel weer een top gala worden! Maar is die partij van Tomasoa vs Manus dan een revanche partij? Zou Toamasoa liever tegen Hut zien. Zaten vroeger toch bij dezelfde school en nu niet meer. Beetje rivaliteit brengt altijd iets extra. Al denk ik dat Tomasoa wel een maatje te groot is voor Hut.

Ik had Tjango vs Manus al maanden vast staan, dit kwam erbij en zal dus een revanche zijn na akkoord van beide trainers! Beetje rivaliteit is zeker top, maar je moet wel proberen goede matches te maken. Ik vind dat Tjango zich ongelofelijk goed aan het ontwikkelen is heeft in de B nog niet verloren en zal met alle respect voor hut weinig tegenstand van hem krijgen en is dus in mijn ogen een Mismatch voor Hut niet goed en voor Tjango ook niet!
Beiden moeten een tegenstander hebben op gelijkwaardig nivo!

Osu Dennis

BB
02-06-2008, 00:42
Ik had Tjango vs Manus al maanden vast staan, dit kwam erbij en zal dus een revanche zijn na akkoord van beide trainers! Beetje rivaliteit is zeker top, maar je moet wel proberen goede matches te maken. Ik vind dat Tjango zich ongelofelijk goed aan het ontwikkelen is heeft in de B nog niet verloren en zal met alle respect voor hut weinig tegenstand van hem krijgen en is dus in mijn ogen een Mismatch voor Hut niet goed en voor Tjango ook niet!
Beiden moeten een tegenstander hebben op gelijkwaardig nivo!

Osu Dennis

Ach, je hebt idd gelijk. Maar Tjango liet vrijdag ook weinig aan de illusie over van Manus. De eerste twee ronden gingen gelijk op, maar daarna gooide tjango er een versnelling bij, waarna in ronde 5 de turbo er opging. Hij overklaste Manus toen helemaal. Maar alle respect voor manus hoor! Absoluut een goede vechter met een enorme mentaliteit. Respect voor beide mannen. :thup:

citygym
04-06-2008, 12:49
25 oktober is weer het Jaarlijkse M-S-N Fightgala in de Haven van Delfzijl!
OOk dit jaar is de entree weer 15 euro!!!!!!

Dit jaar staan er weer 2 A partijen!

1 A klasse Beau Kapila vs Henri van Opstal voor de NED TITEL MUAYTHAI WFCA -66,68kg
2 A Klasse wordt nog in gevuld!

1. B klasse Cristiano Delgado vs Harrie Bosma
2. B Klasse Harold Roder vs Danny Hoving
3. B Klasse Mark Bos vs Aaron Loeffen
4. B klasse Rafael Rafelien vs Renout Sterk/Nawid Thoeni
5. B Klasse Tjango Tomasoa vs Manus Wolters
Verder zijn we nog op bezig met Soufiane Charkioui en Robin van Roosmalen en Michel Hut

Osu Dennis

De 2e A partij is ook ingevuld.
Martin Reemeier vs Dave Meijer

Ellen
05-06-2008, 11:42
Go Dave!!!!
Leuke match!