PDA

View Full Version : Dana White Post UFC 68 Interview (incl. Pride bashing)



Judas
05-03-2007, 20:40
http://mmafever.blogspot.com/2007/03/dana-white-post-ufc-68-interview.html

Mike
05-03-2007, 22:39
hahaha de people of pride are fucking retarded , subtiel hahaha.

Lijkt soms alsof Dana is vergeten dat Rampage al een keer gewonnen heeft van Chuck en dat Mirko ook al weer heeft gewonnen tegen Randleman. Al begrijp ik waarom hij een selectief geheugen heeft. De pride vs ufc oorlog is echt goed gaande! Ben benieuwd naar t antwoord van Pride.

chuck de biggest star in MMA right now??? Ik dacht toch echt aan Fedor toen hij dat zei

Dana:"some fucking moron let chuck do the interview on gmt while chuck should have gone home and went to sleep. He is surrounded by fucking morons" hahaha

De man van 14K
05-03-2007, 22:46
als je zelf zulke uitspraken doet getuigt dat van een hele hoge intelligentie

Mack
06-03-2007, 00:33
Hij zegt het inderdaad niet echt subtiel, maar hij heeft wel gelijk. Nu Wanderlei 2 hard KO is gegaan, is de magie van Liddell-Silva er wel een beetje af. Hoewel ik die wedstrijd wel wil zien.

Judas
06-03-2007, 01:33
Hij zegt het inderdaad niet echt subtiel, maar hij heeft wel gelijk. Nu Wanderlei 2 hard KO is gegaan, is de magie van Liddell-Silva er wel een beetje af. Hoewel ik die wedstrijd wel wil zien.

Hadden ze hem dan alleen maar "cans" moeten voeren?

Hoek
06-03-2007, 04:21
Blijft een rare vogel, met z'n 'fucking' in elke zin.

Tony
06-03-2007, 04:36
dana lult poep :P

hij had toendertijd silva gewoon tegen chuckie moeten laten knokken.
chuckie werd ook geowned door rampage... nu heeft ie een grote mond omdat ie rampage heeft gekocht.

en crocop-randleman... ? volgens mij is hij een beetje vergeten hoe de revanche ging.

neemt niet weg dat het hele ufc-pride gebeuren langzaamaan flink in de versnelling raakt.

ik hoop op een vet wederzijds vechtgebeuren :)

Judas
06-03-2007, 04:45
Crocop moet maar es gewoon heel snel kampioen worden bij UFC en dan tegen kampioen Fedor knokken.
Wie wint mag de grootste bek hebben(Pride dus):)

De man van 14K
06-03-2007, 04:47
dat hoop ik ook maar denk ik niet.
zou mooi zijn; CC haalt te titel, pakte de mike en zegt dat het weer tijd wordt voor echte weerstand en weer naar Pride gaat...

Mack
06-03-2007, 04:54
Hadden ze hem dan alleen maar "cans" moeten voeren?

Nee, maar ik heb wel het vermoeden dat het voornamelijk Pride is die de wedstrijd Chuck-Wanderlei in de weg hebben gezeten. Als dat echt zo is, heeft hij in dit opzicht dus wel gelijk...

Judas
06-03-2007, 04:59
Nee, maar ik heb wel het vermoeden dat het voornamelijk Pride is die de wedstrijd Chuck-Wanderlei in de weg hebben gezeten. Als dat echt zo is, heeft hij in dit opzicht dus wel gelijk...

ALS dat zo is, wel ja. Maar vind Dana persoonlijk een beetje een blaaskaak en trek zijn beweringen af en toe in twijfel. Maargoed, ik weet niet wat er achter de schermen gespeeld heeft, dus hou me er verder buiten:D

Tony
06-03-2007, 05:00
hoe vaak heeft silva chuck wel niet uitgedaagd. zelfs tijdens pride 32 (real deal in las vegas).

ik denk dat het meer aan ufc ligt.

maargoed, ook ik ben niet helderziend.