PDA

View Full Version : Pride in de USA een succes?



Highline
07-03-2007, 03:19
ik zat net pride 33 te kijken en ik blijf het toch een beetje vreemd vinden. de show in japan vind ik veel mooie ogen en ook de sfeer en heel de entourage is veel anders ten opzicht van usa. wat vinden jullie hiervan?

lunatic
07-03-2007, 03:24
Pride moet in japan blijven.
alleen al om de regels....
vind pride geen pride zonder de standaard pride regels

Highline
07-03-2007, 03:29
Pride moet in japan blijven.
alleen al om de regels....
vind pride geen pride zonder de standaard pride regels

ook dat telt zeker mee. ik mis wel de sockerkicks, footstamps en knieen naar het hoofd op de grond

The Bulldog
07-03-2007, 03:44
Puur om het gedeelte indentiteit verlies.

Partijen waren te gek, ere wie ere toekomt.

Maar het verschil aan regels en het geboe hoort niet bij Pride.

redjuh
07-03-2007, 03:52
ik heb op nee gestemd. eigenlijk meer omdat ik het helemaal met Dana White eens ben, mbt zijn uitspraken na de UFC.. Pride is dom, en de UFC is binnen 1 jaar hoger aangeschreven, en meer perestigieus

Influcted
07-03-2007, 04:09
Die kutregels van de Amerikanen verneuken Pride in the USA.

CDW
07-03-2007, 04:20
En nu is er ook gelazer tussen DSE en de pride directeur van Amerika! De volgende show is ondertussen al gecancelled! En of er een nieuwe komt is nog niet bekend! Willen ze een show gaan organiseren moet dat via die directeur. De enige mogelijkheid is hem uitkopen maar daar heeft DSE geen geld voor! En ze hebben Amerika nodig voor het geld sinds ze het tv contract in Japan zijn kwijtgeraakt!

KTFO
07-03-2007, 04:20
Puur om het gedeelte indentiteit verlies.

Partijen waren te gek, ere wie ere toekomt.

Maar het verschil aan regels en het geboe hoort niet bij Pride.

Helemaal mee eens geboe vind ik mega irritant geen respect voor de vechters de ene partij is nu eenmaal spectaculairder dan de andere kan niet altijd mega vuurwerk en keiharde ko zijn.....
En als ze niet van grondwerk houden moeten ze lekker thaiboksen gaan kijken

Dennis
07-03-2007, 05:31
Maakt mij niet uit maar als Pride niet succesvol wordt in Amerika dan vechten de meeste toppers binnenkort bij de UFC

FOCUS
07-03-2007, 05:32
PRIDE in Japan alsjeblieft

MMA Davy
07-03-2007, 19:21
Helemaal mee eens!


x2

Justinian
07-03-2007, 19:23
Pride moet in japan blijven.
alleen al om de regels....
vind pride geen pride zonder de standaard pride regels
X2!

chief108
07-03-2007, 19:32
precies....
dat geneuzel allemaal met regeltjes...
bah...

pride moet gewoon in japan blijven (of in nederland op full pride rules :brow: )
en de K1 moet nooit meer iets in frankrijk organiseren...

Italian*Berlusconi*
07-03-2007, 19:34
Qua regels vind ik ook dat het in Japan moet blijven... maar toch als ik naar een pride kijk (ook de US gala's) vind ik dat toch professioneler ogen dan bijvoorbeeld de UFC. De ring geeft het toch een ander, en meer sportief gevoel naar mijn idee. Ook qua opzet (de japanse) ben ik echt een voorstander van. Ik denk niet dat de UFC gaat overwinnen zoals sommige hier beweren.
Boe geroep zal je altijd blijven houden buiten japan... dat zie je in NL, de US etc etc.
Ik denk dat je pride nog niet kan afschrijven, gebeurd nog wel wat denk ik.

Remco
07-03-2007, 19:46
Ik vind Pride ook meer in Japan horen en dan met name om de regels en entourage. Wat mij betreft is het of knieën/soccerkicks of ellebogen, maar niet beide achterwege laten.

Voordeel van de Pride opzet is wel dat de ring beter zicht biedt en hoger staat dan de Octagon. Die vormt echter wel het USP van de UFC.