PDA

View Full Version : Royal Rumble: Waar is special Changpeuk????



Dragon Tail
07-03-2007, 08:09
In de vorige Royal Rumble (nr. 8) werd in de vaste rubriek Ram Muay beloofd dat in het volgende nummer (dat nu dus in de winkel ligt) een special zou komen over Chanpuek Kiartsongrit. Daar keek ik dus naar uit!

Helaas vond ik in nr. 9 wel een verhaaltje over enkele seminars van Thaise trainers in Nederland, waaronder ook deze Chanpeuk kort werd belicht, maar ik kon geen SPECIAL ontdekken.

Is het een 'easter egg' of is men het vergeten te plaatsen?

Ram Muay
07-03-2007, 08:43
Hoi Dragon Tail,

inderdaad was er in deze royal rumble een special gepland over Changpeuk Kiatsongrit. Wij hebben hem en zijn trainer zelfs uitgebreid gesproken bij de seminar in Ijsselmuiden hierover.

Wij kunnen je geruststellen en vertellen dat deze in de volgende royal rumble er in zal staan. Changpuek verteld hierin oa over zijn partijen tegen Rob Kaman, Peter Smit en Ernesto Hoost.

De reden ervan is dat door de overname van Royal Rumble het blad een vertraging opliep in het verschijnen. Aangezien wij wel doorwerkten met vergaren van nieuws en ook Thaise seminars in Nederland bleven bezoeken en verslaan (Berglerk, Yoddenchai en Changpeuk) en nog eens het geluk hadden via de reporter / fotograaf van Thailand Rob Cox de meest aktuele foto's (die ook ruimte innemen) te bemachtigen moesten wij inbinden ivm ruimte. De seminars hebben wij hiervoor tot 1 artikel samengevoegd en het nieuws (waarin wij al moesten strepen) nam ook twee pagina;s in beslag.

Aangezien de special over Changpeuk het minst tijd gerelateerd was hebben wij deze verschoven naar het volgende nummer.

Onze excuses dat wij dit niet hebben aangegeven maar wat in het vat zit verzuurd niet !

mvgr

Ram Muay - Royal Rumble

Dragon Tail
07-03-2007, 09:38
Dank voor de reactie.