PDA

View Full Version : Mening.



MMA Davy
08-03-2007, 23:18
Vechters die trainen en wonen in nederland maar een dubbel paspoort hebben, moeten gewoon onder Nederlandse vlag vechten...?

Ja of Nee

Voorbeeld: Afgelopen K1 WGP 2007 ( Badr Hari, Gokhan Saki)

redjuh
08-03-2007, 23:19
heeft daar weing mee te maken. in de K1 willen ze het liefst dat ze juist niet onder de nederlandse vlag knokken, omdat het anders helemaal een hollandsch onderonsje wordt.

MMA Davy
08-03-2007, 23:22
Ja daar dacht ik dus ook aan....Maar ik vind het zeker wel jammer...Want ons kikkerlandje levert nou eenmaal de beste vechters....Lol

redjuh
08-03-2007, 23:23
als wij het maar weten denk... en bovendien. stel dat wij zo hoog zouden vechten en in een ander land dan nederland zouden zijn geboren, dan zouden we toch ook wel sympathie naar ons geboorteland willen tonen? mits we er natuurlijk niet weg zijn verziekt dan.

enne als ze maar aan onsbelasting betalen!

Justinian
08-03-2007, 23:31
Vechters die trainen en wonen in nederland maar een dubbel paspoort hebben, moeten gewoon onder Nederlandse vlag vechten...?

Ja of Nee

Voorbeeld: Afgelopen K1 WGP 2007 ( Badr Hari, Gokhan Saki)
Gewoon ff een topic voor Guru's neus wegkapen...








;)

Italian*Berlusconi*
08-03-2007, 23:35
ik denk dat het niet uitmaakt... in bijvoorbeeld K1 zie je vaak een introductie per vechter voor de wedstrijd, en word gelijk duidelijk gemaakt dat bijv Badr in NL bij mike's gym traind. En de vechtsport 'kenners' zouden het toch wel moeten weten. Leuke discussie!!
Guru?? ijzeren Iceman??

MMA Davy
08-03-2007, 23:37
Lol

Dennis
08-03-2007, 23:54
enne als ze maar aan onsbelasting betalen!

Geschreven: Koos Werkeloos :D

redjuh
08-03-2007, 23:55
bijna niet meer

blazin.arr0w::::
09-03-2007, 00:55
Als jij prof zou zijn en bv in Tzastikistan zou trainen zou je dan onder die vlag of de Nederlandse vlag willen knokken?

Mij maakt het niet uit. Voor ieder persoonlijk. Vecht onder de vlag waarbij je je happy voelt.

Wheelie
09-03-2007, 00:59
Als jij prof zou zijn en bv in Tzastikistan zou trainen zou je dan onder die vlag of de Nederlandse vlag willen knokken?

Mij maakt het niet uit. Voor ieder persoonlijk. Vecht onder de vlag waarbij je je happy voelt.

Ik denk dat de K-1 bepaalt onder welke vlag ze vechten

blazin.arr0w::::
09-03-2007, 01:04
Ik denk dat de K-1 bepaalt onder welke vlag ze vechten

Zou goed kunnen, maar dan is deze poll dus nutteloos want de k-1 doet altijd wat ie wil ;)

Ik dacht dat de poll meer "Guru-minded" gesteld was :whistling:

De man van 14K
09-03-2007, 01:07
denk dat het de meeste vechters ook niet boeit eigenlijk.

MZN
09-03-2007, 01:28
De keuzemogelijkheid "kan me helemaal niet boeien" ontbreekt naar mijn idee....

A-team
09-03-2007, 01:33
denk dat het de meeste vechters ook niet boeit eigenlijk.

Als het ze niet boeit dan dragen ze er toch geen.

soef 0
09-03-2007, 07:10
Zou goed kunnen, maar dan is deze poll dus nutteloos want de k-1 doet altijd wat ie wil ;)

Ik dacht dat de poll meer "Guru-minded" gesteld was :whistling:

dat is ie zowieso deze topic, je denkt toch niet dat badr of saki even denkt van "op mixfight waarderen ze het niet zo dat ik met de turkse/marokaanse vlag op kom in japan, ik zal maar snel een hollandse vlag kopen en daar mee opkomen."

Mensen waar hebben we het over?? Nog even en dan eist Geert Wilders na een avondje op eurosport de k1 te hebben gekeken, de volgende ochtend in de tweede kamer dat badr zijn nederlandse paspoort moet inleveren omdat ie marokko vertegenwordigt in japan enn dat kan natuurlijk niet he.

De man van 14K
09-03-2007, 07:17
Als het ze niet boeit dan dragen ze er toch geen.


dit wordt een diepgaande discussie...

The Bulldog
09-03-2007, 07:47
lekker doen wat ze willen.... boeie..als ze maar kunnen knokken en wij van ze genieten..

Justinian
09-03-2007, 18:04
lekker doen wat ze willen.... boeie..als ze maar kunnen knokken en wij van ze genieten..
Idd, zolang Badr met Andre Hazes opkomt is hij wat mij betreft een echte Hollander :D Zonder gekheid, ik denk dat het inderdaad met de K-1 zelf te maken heeft. De K-1 heeft denk ik liever meer diversiteit qua buitenlanders, want aan Nederlanders geen tekort ;) Maar goed, om eerlijk te zijn kan het me ook weinig schelen met welke vlag ze opkomen.

paspoes
09-03-2007, 18:09
lekker doen wat ze willen.... boeie..als ze maar kunnen knokken en wij van ze genieten..

:stupid: mee eens Ralf:thup:

Joop Kasteel
09-03-2007, 19:58
Soef = correct. Ik vind dit sowieso al een glad-ijs discussie. Moeten we het hier wel over hebben? Het is a: niet echt belangrijk en b: ik vind dat de politiek zich niet teveel met ons moet bezig houden, laten we ze dan ook niet "opzoeken". Ik zeg dus niet dat er geen gezonde discussie mag zijn, alleen je kunt er op wachten dat ie ongezond wordt, dit door het al eerder genoemde gladde ijs..

FOCUS
09-03-2007, 21:48
Soef = correct. Ik vind dit sowieso al een glad-ijs discussie. Moeten we het hier wel over hebben? Het is a: niet echt belangrijk en b: ik vind dat de politiek zich niet teveel met ons moet bezig houden, laten we ze dan ook niet "opzoeken". Ik zeg dus niet dat er geen gezonde discussie mag zijn, alleen je kunt er op wachten dat ie ongezond wordt, dit door het al eerder genoemde gladde ijs..

ja en onder welke vlag moet je dan gaan schaatsen? ;)

Joop Kasteel
09-03-2007, 21:53
ja en onder welke vlag moet je dan gaan schaatsen? ;)Uiteraard, de Belgische. Bart Veltkamp heulde jarenlang met onze zuiderburen.

FOCUS
09-03-2007, 21:57
als we maar geen oorlog met die Belgen krijgen dan....:whistling:

mossad
09-03-2007, 22:05
Ik vind het niet ontzettend belangrijk maar ik waardeer het wel als onze vechters ook ons land vertegenwoordigen. Ze moeten niks, maar als ik Hoost en Aerts met een Nederlandse vlag zie, Badr die met Hazes opkomt en Alistair die in het oranje vecht, dan vind ik dat toch leuk om te zien.

Joop Kasteel
09-03-2007, 23:46
Ik vind het niet ontzettend belangrijk maar ik waardeer het wel als onze vechters ook ons land vertegenwoordigen. Ze moeten niks, maar als ik Hoost en Aerts met een Nederlandse vlag zie, Badr die met Hazes opkomt en Alistair die in het oranje vecht, dan vind ik dat toch leuk om te zien.Helemaal mee eens. Maar omdat deze discussie op dit moment nogal actueel is in de politiek, vroeg ik mij af of wij ons daarin moeten mengen omdat 't nu eenmaal een gevoelig punt is en wij nu eenmaal vechters zijn en geen politici, gelukkig! Nu zal men in de politiek niets merken van onze discussie maar ik stel nogmaals voor om over vechten(rs) te praten cq te discussieren.

The Bulldog
09-03-2007, 23:50
Helemaal mee eens. Maar omdat deze discussie op dit moment nogal actueel is in de politiek, vroeg ik mij af of wij ons daarin moeten mengen omdat 't nu eenmaal een gevoelig punt is en wij nu eenmaal vechters zijn en geen politici, gelukkig! Nu zal men in de politiek niets merken van onze discussie maar ik stel nogmaals voor om over vechten(rs) te praten cq te discussieren.

100punten Joop!!!!

In de politiek wordt er al een vreemde draai gegeven...

Ik zeg maar zo...

Genki Sudo had gelijk al die keren.

WE ARE ALL ONE !!!

In de Ring gaat hetniet om paspoorten , maar om de sport...

mossad
10-03-2007, 01:13
Helemaal mee eens. Maar omdat deze discussie op dit moment nogal actueel is in de politiek, vroeg ik mij af of wij ons daarin moeten mengen omdat 't nu eenmaal een gevoelig punt is en wij nu eenmaal vechters zijn en geen politici, gelukkig! Nu zal men in de politiek niets merken van onze discussie maar ik stel nogmaals voor om over vechten(rs) te praten cq te discussieren.


Ik ben over het algemeen ervoor dat over alles te discussieren moet zijn, maar zeker als het gevoelig ligt moet het wel respectvol zijn. Maar ik snap je punt wel, je ziet immers dat het er in Den Haag met dit soort discussies ook niet gezelliger op wordt.

Een ander punt is dat ik het ook waardeer dat vechters als Alistair en jijzelf van zich laten horen op een vechtsportforum. Is er toch wat meer expertise dan met ons keyboardwarriors ;)

Joop Kasteel
10-03-2007, 05:20
Ik ben over het algemeen ervoor dat over alles te discussieren moet zijn, maar zeker als het gevoelig ligt moet het wel respectvol zijn. Maar ik snap je punt wel, je ziet immers dat het er in Den Haag met dit soort discussies ook niet gezelliger op wordt.

Een ander punt is dat ik het ook waardeer dat vechters als Alistair en jijzelf van zich laten horen op een vechtsportforum. Is er toch wat meer expertise dan met ons keyboardwarriors ;)Dank je maar jouw mening is net zo belangrijk als die van mij. Weet je wat 't vervelende is, ik heb eigenlijk een hekel aan 't woord discussieren, ik noem 't liever filosoferen, discussies ontaarden zovaak in (verkapte) scheldpartijen of beledigingen. Vooral als een of andere "guest" zich in het gesprek mengt en het vuurtje opstookt. Op een forum als dit, waar veel sporters van allochtone(ook zo 'n rotwoord)afkomst kijken/posten, wil ik gewoon niet dat een of andere klootzak een rel veroorzaakt, die bijv. op een gala uitgevochten wordt(buiten de ring).

PigDog
10-03-2007, 12:00
Dank je maar jouw mening is net zo belangrijk als die van mij. Weet je wat 't vervelende is, ik heb eigenlijk een hekel aan 't woord discussieren, ik noem 't liever filosoferen, discussies ontaarden zovaak in (verkapte) scheldpartijen of beledigingen. Vooral als een of andere "guest" zich in het gesprek mengt en het vuurtje opstookt. Op een forum als dit, waar veel sporters van allochtone(ook zo 'n rotwoord)afkomst kijken/posten, wil ik gewoon niet dat een of andere klootzak een rel veroorzaakt, die bijv. op een gala uitgevochten wordt(buiten de ring).


Nou, je wil niet weten wat er afgelopen jaren al aan rellen is langsgekomen. Uiteraard allemaal op het forum en niet in de zaal, alhoewel ik dat nog wel zie komen......

marcelt
10-03-2007, 18:31
Op zich is het beter als ze onder de Nederlandse vlag uitkomen, maar doordat de allochtone vechters de vlag van hun afkomst kunnen gebruiken doen er meer Nederlanders mee. En ben ik daar dus voor.

Italian*Berlusconi*
10-03-2007, 18:50
het woordje allochtoon.... bleh... maar is echt iets van deze tijd... helaas.

redjuh
11-03-2007, 02:30
maarre we waren d'r wel uit nu toch?

Joop Kasteel
11-03-2007, 19:40
100punten Joop!!!!Bedankt Ralph. Leuke site heb je. Ik heb ook even op dimitri.nu gekeken, wat een verhaal zeg! John, de vader in kwestie, is zelf ook een erg goede vechter geweest maar het gevecht wat hij nu levert.....Ik wil bij deze aan alle mixfight-warriors vragen om even op deze site te kijken en je steun te betuigen. Osu!

In de politiek wordt er al een vreemde draai gegeven...

Ik zeg maar zo...

Genki Sudo had gelijk al die keren.

WE ARE ALL ONE !!!

In de Ring gaat hetniet om paspoorten , maar om de sport...

redjuh
11-03-2007, 21:05
Nou, je wil niet weten wat er afgelopen jaren al aan rellen is langsgekomen. Uiteraard allemaal op het forum en niet in de zaal, alhoewel ik dat nog wel zie komen......

ik kan me nog een hele vette rel herinneren met oa the hurricane... die was legendarisch! (5 jaar terug?)