PDA

View Full Version : Drago Lommel



Edwin van os
14-03-2007, 05:09
Ik lees hier en daar wat geruchten over het niet vechten van Drago. Helaas voor de fans moet ik beamen dat deze geruchten kloppen. Japan gaat niet akkoord met het vechten van Drago een bepaalde periode voor een gevecht in Japan. In zwolle hadden we het gevecht met Ray Staring voor laten gaan maar dit werd door Japan niet in dank afgenomen en begrijpelijk gezien het contract dat Drago heeft met K1. Overigens was de organisatie van fights on the border wel op de hoogte van de afspraak dat Japan voor gaat indien Japan met een partij komt. Drago had graag gevochten voor zijn Belgische fans maar dat zat er dit keer helaas niet in en het zal in de toekomst ook steeds moeilijker worden hem in Nederland of Belgie aan de gang te krijgen.
De reden dat ik hier zo laat mee naar buiten kom, is omdat ik net terug ben uit Thailand, dus mijn excuses voor deze "late" verklaring.
Edwin

CDW
14-03-2007, 05:15
Jammer dat Drago niet vecht!!!!! Edwin bedankt voor de verklaring!

mama
14-03-2007, 05:22
Dat is balen Ed....
Maar je kan het goed maken door ons mee naar Japan te nemen voor een exclusief verslag. ;)

m.g
14-03-2007, 07:34
Altijd jammer als Drago ergens af moet zeggen, maar in dit geval zeer begrijpelijk. Contract is contract en gezien de meeste eer en het grootste geld in Japan te behalen zijn, vind ik dit een logische stap.

Bedankt voor je melding, Edwin!

Overigens, er zijn nog meer dan genoeg topvechters in Lommel te zien!!! Kaas, Mes, Shakuta, Spejbl, en zo nog een aantal!


Zeker een logische stap, en het is niet zo dat hij altijd en overal op het laastet moment afzegd. Tegen wie moet hij in Japan?!

Myny
14-03-2007, 07:36
Sorry maar dit vind ik echte BULLSHIT!! je had toch ff een mailtje kunnen sturen vanuit Thailand???? Nu laat je zowel fans die al een kaartje gekocht hadden, EN de organisatie gewoon liggen. Als ze het eerder hadden geweten hadden ze een deftige tegenstander voor Tarik kunnen vinden. Echt zwak vind ik deze manier van werken!

Ralph
14-03-2007, 07:55
Sorry maar dit vind ik echte BULLSHIT!! je had toch ff een mailtje kunnen sturen vanuit Thailand???? Nu laat je zowel fans die al een kaartje gekocht hadden, EN de organisatie gewoon liggen. Als ze het eerder hadden geweten hadden ze een deftige tegenstander voor Tarik kunnen vinden. Echt zwak vind ik deze manier van werken!

Ik neem aan dat de organisatie hier wel eerder vanaf wist dan dat het hier op mixfight gepost wordt... En een nieuwe tegenstander voor Tarik moet toch nog wel lukken? Ik heb ze wel eens met minder voorbereidingstijd in zien vallen...

luc
14-03-2007, 08:44
Hallo Myny,
Simon is de manager van Drago, Edwin is zijn trainer.
Wat Edwin zei klopt, er was een overeenkomst met ons, moest Japan Drago oproepen, de partij niet kon doorgaan.
Dit was bekend in Engeland.
Toch heeft Simon, met wie we een goede band hebben, getracht de Japanners toch te overhalen Drago in Lommel te laten vechten.
Ze vroegen bedenktijd, wij hoorden niks meer, ook Simon niet.
Dus voor ons was geen nieuws goed nieuws, dus we gingen er tot vanmiddag aan uit dat hij mocht vechten.
Ook Edwin was in die veronderstelling.
Het is gewoon pech voor ons, voor Drago, want hij had erg graag gevochten.
Edwin weet hoe populair Drago is bij ons, en geloof me ,hij doet erg veel voor onze organisaties in Belgie.
Hij ging er onmiddelijk mee akkoord, dat de mensen die een entreeticket gekocht hebben aan fights at the border, GRATIS een seminarie krijgen van Kaas en Drago.
Prachtig gebaar dat we waarderen,en jij zeker ook waardeert
Geef ons enkel wat tijd tot na Lommel om dit op punt te zetten.

marcelt
14-03-2007, 08:53
seminarie; een priesteropleiding?

nick
14-03-2007, 17:04
Vindt het jammer voor Tarik.

Hoop dat hij nu als nog kan vechten tegen een topper.

Myny
14-03-2007, 17:39
Hoi Luc,
Op die manier maakt hij het inderdaad meer dan goed! Ik trek mijn woorden volledig terug!!! Mijn excuses zijn wel gepast hier!

paspoes
14-03-2007, 18:20
idd jammer Drago, edwin ;)

paspoes
14-03-2007, 18:25
Dit is nogal een overdreven en zeer onbeleefde manier van reageren. Ik ga er vanuit dat Edwin in Thailand zat voor zaken, en dan hoeft hij niet meteen een computer op te zoeken, dunkt mij.
Bovendien, "deze manier van werken"? Door dit voorval denk jij meteen de hele werkwijze te kunnen doorgronden?
Edwin is een man die achter de schermen ongelofelijk veel voor de sport doet, en als je ook maar de helft daarvan zou weten, zou je zonder twijfel heel wat meer waardering hebben!

En zoals ik al zei in mijn eerste reactie: kijk eens naar de rest van de line-up! Die is meer dan goed! Shakuta, Mes, Kaas, Spejbl, Zak, Lima, Slimani, Verrezen, De Keyzer en ga zo maar door! Een absoluut TOPGALA!

x100 :thup: helemaal mee eens, niet iedereen hoeft zichtbaar te zijn om wat te betekenen voor de kickbox wereld. (+ Reps)

mma1
15-03-2007, 01:31
Ik lees hier en daar wat geruchten over het niet vechten van Drago. Helaas voor de fans moet ik beamen dat deze geruchten kloppen. Japan gaat niet akkoord met het vechten van Drago een bepaalde periode voor een gevecht in Japan. In zwolle hadden we het gevecht met Ray Staring voor laten gaan maar dit werd door Japan niet in dank afgenomen en begrijpelijk gezien het contract dat Drago heeft met K1. Overigens was de organisatie van fights on the border wel op de hoogte van de afspraak dat Japan voor gaat indien Japan met een partij komt. Drago had graag gevochten voor zijn Belgische fans maar dat zat er dit keer helaas niet in en het zal in de toekomst ook steeds moeilijker worden hem in Nederland of Belgie aan de gang te krijgen.
De reden dat ik hier zo laat mee naar buiten kom, is omdat ik net terug ben uit Thailand, dus mijn excuses voor deze "late" verklaring.
Edwin

meneer van os......dat kan je de mensen wel wijs maken,maar wij weten beter.tegen fikri had ie t ook en ooit tegen nordin elotmani !!!!! drago gaat verliezen van tarik elidrissi en dat wil je niet !!! ik begrijp t.

paspoes
15-03-2007, 01:39
meneer van os......dat kan je de mensen wel wijs maken,maar wij weten beter.tegen fikri had ie t ook en ooit tegen nordin elotmani !!!!! drago gaat verliezen van tarik elidrissi en dat wil je niet !!! ik begrijp t.

Jeetje wat een prutser, nou ik las ook zo iets op FT en er is ook zo'n figuur die hele tijd fikri de hemel prees. tarik is goed maar om zulke uitspraken te roepen ben je wel een beetje dom:twak:

mama
15-03-2007, 01:44
meneer van os......dat kan je de mensen wel wijs maken,maar wij weten beter.tegen fikri had ie t ook en ooit tegen nordin elotmani !!!!! drago gaat verliezen van tarik elidrissi en dat wil je niet !!! ik begrijp t.

Gelukkig zijn er altijd mensen die het beter weten
Leer eerst eens nederlands schrijven.
Tuurlijk gaat Drago verliezen daarom durft hij niet. Omdat ie bang is vecht hij liever in Japan. Daar gaat het nergens over. Jij snapt het tenminste. :mad:

Influcted
15-03-2007, 01:44
Schande dat jij de naam Mixfight draagt terwijl jij eigenlijk een fighterbasher bent.

Justinian
15-03-2007, 02:02
Schande dat jij de naam Mixfight draagt terwijl jij eigenlijk een fighterbasher bent.
Goed punt, dat passen we aan: de naam is nu mma1

paspoes
15-03-2007, 02:03
Goed punt, dat passen we aan: de naam is nu mma1

Goed man :thup:

A-team
15-03-2007, 02:09
Sorry maar dit vind ik echte BULLSHIT!! je had toch ff een mailtje kunnen sturen vanuit Thailand???? Nu laat je zowel fans die al een kaartje gekocht hadden, EN de organisatie gewoon liggen. Als ze het eerder hadden geweten hadden ze een deftige tegenstander voor Tarik kunnen vinden. Echt zwak vind ik deze manier van werken!

Misschien heeft meneer van Os wel een leven en zit hij niet elke dag achter zijn computer.:twak:
Denk je nu echt dat de organisatie uit Lommel dit niet eerder wist.
K-1 gaat altijd voor !
Trouwens die Meneer "Mixfight" je hebt er echt vestand van, Drago niet durven...........

Italian*Berlusconi*
15-03-2007, 02:14
Misschien heeft meneer van Os wel een leven en zit hij niet elke dag achter zijn computer.:twak:
Denk je nu echt dat de organisatie uit Lommel dit niet eerder wist.
K-1 gaat altijd voor !
Trouwens die Meneer "Mixfight" je hebt er echt vestand van, Drago niet durven...........


ik snap zijn reactie wel hoor... de casual fan weet niet dat K1 voor gaat, die is gewoon fan van Drago en koopt daar een kaartje voor. Heb ik ook al tig keer meegemaakt met 2h2h en Showtime shows... maar hoort er schijnbaar bij in kickbox/mma land. Tuurlijk als ik Drago was of manager was de keus ook snel gemaakt en krijgt K1 natuurlijk voorrang. Maar voor de fans die speciaal daarvoor kaartjes gekocht hebben is dit gewoon kutje.

Drago in k1 max lijkt me super! kijken hoe hij het op top nivo gaat doen!!!!

Influcted
15-03-2007, 02:17
Toen Drago vorige keer in K-1 max stond gaf hij Buakaw een extra ronde, zegt al genoeg.

Italian*Berlusconi*
15-03-2007, 02:21
Toen Drago vorige keer in K-1 max stond gaf hij Buakaw een extra ronde, zegt al genoeg.

nooit afgaan op 1 partij.... misschien had buakaw diarree voor de wedstrijd.. ;)
Maar ik snap wat je bedoeld...

Influcted
15-03-2007, 02:27
Mja, hij pakte Ole Laursen ook en dat is zeker geen kleintje in K-1 max.

mma1
17-03-2007, 02:43
Sportieve reactie! Klasse!



Hmmm...aparte logica: Drago vecht tegen o.a. Ray Staring, Ole Baguio Laursen, Albert Kraus en Buakaw (oftewel de top van zijn gewichtsklasse) maar durft niet tegen Fikri? Dat gaat er bij mij echt niet in.



Lijkt me toch dat ie al genoeg heeft laten zien om te kunnen zeggen dat ie tot de absolute wereldtop behoort!
Iemand die Souwer KO slaat, heeft vast geen diarree ;)

waarom verliest ie van chahbari dan !!!!???

Wheelie
17-03-2007, 03:09
waarom verliest ie van chahbari dan !!!!???

chahbari behoort ook tot de wereldtop IMO, geen schande als je daar van verliest

Influcted
17-03-2007, 05:31
Murat Direckci versloeg Albert Kraus toch ook MMA1, jouw logica klopt van geen kanten misschien heb je je dag niet of zit het je even niet mee.

gustafacci
18-03-2007, 06:15
Sportieve reactie! Klasse!



Hmmm...aparte logica: Drago vecht tegen o.a. Ray Staring, Ole Baguio Laursen, Albert Kraus en Buakaw (oftewel de top van zijn gewichtsklasse) maar durft niet tegen Fikri? Dat gaat er bij mij echt niet in.



Lijkt me toch dat ie al genoeg heeft laten zien om te kunnen zeggen dat ie tot de absolute wereldtop behoort!
Iemand die Souwer KO slaat, heeft vast geen diarree ;)


Ow waneer had ie Souwer Ko geslagen dan?? Volgens mij was het Albert Kraus.

gustafacci
18-03-2007, 06:19
Hallo Myny,
Simon is de manager van Drago, Edwin is zijn trainer.
Wat Edwin zei klopt, er was een overeenkomst met ons, moest Japan Drago oproepen, de partij niet kon doorgaan.
Dit was bekend in Engeland.
Toch heeft Simon, met wie we een goede band hebben, getracht de Japanners toch te overhalen Drago in Lommel te laten vechten.
Ze vroegen bedenktijd, wij hoorden niks meer, ook Simon niet.
Dus voor ons was geen nieuws goed nieuws, dus we gingen er tot vanmiddag aan uit dat hij mocht vechten.
Ook Edwin was in die veronderstelling.
Het is gewoon pech voor ons, voor Drago, want hij had erg graag gevochten.
Edwin weet hoe populair Drago is bij ons, en geloof me ,hij doet erg veel voor onze organisaties in Belgie.
Hij ging er onmiddelijk mee akkoord, dat de mensen die een entreeticket gekocht hebben aan fights at the border, GRATIS een seminarie krijgen van Kaas en Drago.
Prachtig gebaar dat we waarderen,en jij zeker ook waardeert
Geef ons enkel wat tijd tot na Lommel om dit op punt te zetten.

Ik snap best dat het niet leuk is om teleurgestelt te worden omdat drago niet vecht in lommel. Maar om dan gelijk een seminarie te vragen is ook wel overdreven. Kaas en Drago zijn vol prof trainen de heleweek door en ze hoeven als excuus niet een seminarie te geven omdat ze niet vechten in belgie. Als ze een keer tijd hebben kunnen ze dat wel doen maar ze zijn niks verplicht.

A-team
18-03-2007, 06:32
Ow waneer had ie Souwer Ko geslagen dan?? Volgens mij was het Albert Kraus.

Lees eerst eens de hele topic, dan had je het antwoord al kunnen weten.:rolleyes:

luc
18-03-2007, 10:20
Ik snap best dat het niet leuk is om teleurgestelt te worden omdat drago niet vecht in lommel. Maar om dan gelijk een seminarie te vragen is ook wel overdreven. Kaas en Drago zijn vol prof trainen de heleweek door en ze hoeven als excuus niet een seminarie te geven omdat ze niet vechten in belgie. Als ze een keer tijd hebben kunnen ze dat wel doen maar ze zijn niks verplicht.

De stage was normaal gezien gepland voor lommel.
En ik ben 100% zeker dat Drago met veeeel plezier naar Belgie komt.
Wie zegt er dat het een excuus is???????? en dat het een verplichting is???
ik denk dat het eerder fun is voor hen.