PDA

View Full Version : Kyokushin evenementen



Sjaak
14-03-2007, 19:31
Ik post hier de posters van de kyokushin evenementen in de komende 4 weken. Iedereen is welkom om mee te doen ongeacht bond of organisatie.
Hoop u allen te mogen begroeten in een ontspannen sfeer.

Osu Sjaak

http://www.musashi.nl/cms/images/heetnieuws/musashi-posters/26e-winter-strandtr.jpg

http://www.musashi.nl/cms/images/heetnieuws/musashi-posters/13e-zwembadtraining.jpg

http://www.musashi.nl/cms/images/heetnieuws/musashi-posters/8e-open-nk-jeugd.jpg

http://www.musashi.nl/cms/images/heetnieuws/musashi-posters/11e-lentekamp.jpg

paspoes
14-03-2007, 19:46
Volgens mij wel zwaar dit:confused:

chief108
14-03-2007, 21:30
Volgens mij wel zwaar dit:confused:
is gewoon lekker trainen...
weet je wie het pas zwaar heeft?
je weegschaal....
die weet pas wat echt zwaar is... :lol:

paspoes
14-03-2007, 21:42
is gewoon lekker trainen...
weet je wie het pas zwaar heeft?
je weegschaal....
die weet pas wat echt zwaar is... :lol:

:lol: grapjas

chief108
14-03-2007, 22:16
:whistling:

Sjaak
15-03-2007, 17:57
Gewoon lekker trainen en grenzen voor jezelf verleggen

Sjaak
15-03-2007, 18:03
Voor het NK Jeugd op 1 april zijn er nu deelnemers uit Nederland, Belgie, Duitsland, Zweden, Turkije en Frankrijk.

In de beloftepoule 18 t/m 20 jaar onder de 90 kg zijn nog wat plaatsen vrij, iedereen die zin heeft kan meedoen.

Voor de rest kunnen in de meisjespoules ook nog wat meisjes geplaatst worden en incidenteel in de jongens poules.

Laat me even wat weten aub

osu Sjaak

chief108
15-03-2007, 18:34
Gewoon lekker trainen en grenzen voor jezelf verleggen
dat zeggik...

Primal
15-03-2007, 19:39
1 keer in het water getraind (tot max met schouders onder water) maar dat is echt super vermoeiend.... Wel lekker, maar deze ga ik tg echt overslaan ;)

Sjaak
16-03-2007, 18:38
Klopt Primal, trainen in het water is extra zwaar en trainen op je blote voeten in het natte rulle zand is helemaal geen pretje ........ maar wel heel leuk.

osu Sjaak

Sjaak
16-03-2007, 18:39
Als er nog jongens zijn tussen de 18 en 21 jaar die mee willen knokken op 1 april laat het weten a.s.a.p.

Elke vechtsporter is welkom, knokken op knock out knock down kyokushin regels.

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
18-03-2007, 00:51
Als er nog jongens zijn tussen de 18 en 21 jaar die mee willen knokken op 1 april laat het weten a.s.a.p.

Elke vechtsporter is welkom, knokken op knock out knock down kyokushin regels.

Osu Sjaakosu wordt weer en drukke tijd sjaak ;)

Sjaak
19-03-2007, 17:47
Ach Jan, niet drukker als de laatste12 jaren hoor :lol:

De inschrijving voor het NK Jeugd van 1 april is gisterenavond definitief gesloten, we zitten helemaal vol

Osu Sjaak

Sjaak
20-03-2007, 04:47
Wel leuk om even te noemen.

Aan dit NK jeugd doen heel veel Kyokushin organisatie's mee, dat is eigenlijk niks nieuws ;)

Maar er doen ook karateka's van zowel de IBK als de Real IBK mee dus bij deze de complimenten voor de shihans die schijt hebben aan boycots of andere politieke spelletjes.

Respect heren we gaan met zijn allen langzaam de goeie kant op.

Ik zie jullie allen 1 april en dit is geen geintje :thup:

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
20-03-2007, 16:48
Wel leuk om even te noemen.

Aan dit NK jeugd doen heel veel Kyokushin organisatie's mee, dat is eigenlijk niks nieuws ;)

Maar er doen ook karateka's van zowel de IBK als de Real IBK mee dus bij deze de complimenten voor de shihans die schijt hebben aan boycots of andere politieke spelletjes.

Respect heren we gaan met zijn allen langzaam de goeie kant op.

Ik zie jullie allen 1 april en dit is geen geintje :thup:

Osu Sjaak:thup: OSU hier heb ik veel respect voor ,dit doet mij goed op mijn leeftijd , als Sosai Masutatsu Oyama nog leefde zal dit hem goed gedaan hebben. Kai is samenwerken naar 1 front ondanks alle politieke spelletjes en boycot,s enz . Iedereen blijft baas in ze,n eiggen Dojo en Organisatie,s!!
Hier doen wij het voor met ze,n allen toch ? tenslotte doen wij allen samen de zelfde mooie harde stijl het kyokushin fulcontact .en BIG OSUUUUUUUUU en veel RESPECT voor allen die er aan meewerken en voor het kyokushin in de toekomst .

osu jan

met de beste sportgroeten

Sjaak
20-03-2007, 21:25
Ja beide IBK's doen gewoon mee en zo hoort het ook te zijn en zoals ik al zei het gaat de goeie kant op.

En nee ik doe het nooit alleen, ik organiseer het wel, ik bel ze ook wel persoonlijk op om ze uit te nodigen of soms mail ik ze maar het zijn toch de sportschoolhouders zelf die de beslissing nemen om mee te doen of weg te blijven.

En op mijn toernooien zijn bijna altijd alle kyokushin organisatie's aanwezig en daar ben ik erg trots op want het is vaak toch hard werken en manouvreren tussen alle klippen door.

Maar nogmaals, jongens klasse dat jullie er weer zullen zijn, zie jullie allen op 1 april, we gaan er weer een mooie dag van maken

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
22-03-2007, 15:48
Ja beide IBK's doen gewoon mee en zo hoort het ook te zijn en zoals ik al zei het gaat de goeie kant op.

En nee ik doe het nooit alleen, ik organiseer het wel, ik bel ze ook wel persoonlijk op om ze uit te nodigen of soms mail ik ze maar het zijn toch de sportschoolhouders zelf die de beslissing nemen om mee te doen of weg te blijven.

En op mijn toernooien zijn bijna altijd alle kyokushin organisatie's aanwezig en daar ben ik erg trots op want het is vaak toch hard werken en manouvreren tussen alle klippen door.

Maar nogmaals, jongens klasse dat jullie er weer zullen zijn, zie jullie allen op 1 april, we gaan er weer een mooie dag van maken

Osu Sjaak EN BIG OSUUUUUUUUUUUUUUUU:thup:

Respect
jan

Sjaak
25-03-2007, 00:54
Ik vind het leuk dat me "ouwe" shihan ook aanwezig is op het NK jeugd.

Osu Sjaak

Sjaak
25-03-2007, 03:46
Ik zoek nog 3 karateka's (of andere vechtsporters) in de leeftijd 18 t/m 21 jaar onder de 90 kg dus als je zin hebt kan je meeknokken

Osu Sjaak

jan sensei kyokushin
26-03-2007, 15:35
Ik zoek nog 3 karateka's (of andere vechtsporters) in de leeftijd 18 t/m 21 jaar onder de 90 kg dus als je zin hebt kan je meeknokken

Osu Sjaak Osu hebben er vechters zich gemeld sjaak ???:rolleyes:

Sjaak
27-03-2007, 04:07
Slechts 1 ik kan er met spoed nog 2 gebruiken van tussen de 18 t/m 21 jaar onder de 90 kg, wie wil lekker een toernooitje draaien ?