PDA

View Full Version : 12 mei Fighting with the Stars



paspoes
15-03-2007, 08:49
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/00.jpg

Rotterdam strijdtoneel voor Fighting with the stars

Nadat diverse bekende Nederlanders hun populariteit aanzienlijk zagen stijgen door deelname aan evenementen als “Dancing with the Stars” en “Dancing on Ice”, klimmen bekende Nederlanders nu ook de (Thai)boksring in. Op zaterdagavond 12 mei 2007 zullen de tv-opnames van de eerste editie van “Fighting with the Stars” worden gemaakt. Fighting with the Stars wordt een sportevenement waarbij diverse bekende Nederlanders tegen elkaar gaan Thaiboksen. Geen in elkaar gezette partijen, maar èchte wedstrijden. De deelnemers worden dan ook professioneel getraind en begeleid door ervaren, deskundige trainers. In deze eerste editie van Fighting with the Stars zullen John de Wolf, Tjeu La Ling, DJ Paul Elstak en “Big Brother” Ruud de degens (lees: bokshandschoenen) met elkaar kruisen. Plaats van handeling is het Topsportcentrum in Rotterdam.
Ruud de Ronde, schrijver van het format “Fighting with the Stars” en promotor van vele Thaiboksgala’s, organiseert de eerste editie van dit veelbelovende evenement dat op televisie zal worden uitgezonden door SBS6. Volgens De Ronde willen bekende Nederlanders graag meedoen omdat de Thaibokssport momenteel ongelooflijk populair is. Ondermeer door de successen die Nederlandse topvechters boeken in het internationaal vermaarde K1-circuit.
Eén van de bn’ers die deelnemen aan de eerste editie, oud topvoetballer Tjeu La Ling, heeft in het verleden al de nodige ervaring in de Thaibokssport opgedaan. Zo trainde hij, naar eigen zeggen al jaren geleden, samen met (de inmiddels viervoudig K1-kampioen) Ernesto Hoost. Tjeu, die uit een echte “boksfamilie” komt (zijn vader was kampioen van Nederland), schijnt in het verleden met toenmalig Europees profbokskampioen Alex Blanchard te hebben getraind. Tjeu is dus een “ervaren” vechtsportbeoefenaar. Hij gaat het opnemen tegen een andere oud-voetballer, John de Wolf. De Feijenoord-aanvoerder van weleer had tot enkele maanden geleden nog geen enkele ervaring op het gebied van vechtsporten, maar traint sinds juli 2006 samen met de Rotterdamse oud-wereldkampioen, Stjepan Veselic.
De internationaal bekende disc jockey Paul Elstak, eveneens uit de Maasstad, traint sinds augustus 2006. Hij wordt getraind en begeleid door de promotor van het evenement Ruud de Ronde die Veselic naar de wereldtop heeft begeleid. Elstak gaat het opnemen tegen de maar liefst 1.98 meter lange “Big Brother” Ruud. “Big” Ruud traint in de sportschool van niemand minder dan de voormalig veelvoudig wereldkampioen Ramon “Diamond” Dekker, de man uit Breda die zelfs in Thailand (de bakermat van het Thaiboksen) als legende wordt gezien.
De wedstrijden tussen bekende Nederlanders zijn afgesloten over maximaal 3 ronden van 1½ minuut. Zij nemen hun uitdaging zeer serieus en trainen hard om hun wedstrijd daadwerkelijk te winnen.

THAIBOKSEN OP TOPNIVEAU

Voornoemde partijen maken deel uit van een volwaardig Thaiboksgala.
Op het programma van dit gala staat verder ondermeer een tweetal Nederlands titelgevechten: De nog ongeslagen Rotterdamse knock-out’er Nathan van ’t Hoft en Gijs Brat uit Amsterdam zullen onderling uitmaken wie met de vacante titel in het halfzwaargewicht naar huis mag.
De andere wedstrijd om de Nederlandse titel is er één in het lichtweltergewicht en gaat tussen titelverdediger Robert van Nimwegen uit Alkmaar en diens uitdager, Abid Boudhan uit Hendrik Ido Ambacht. Boudhan is tevens kampioen van Nederland in het lichtgewicht.
Dit alles en nog een groot aantal veelbelovende wedstrijden op 12 mei 2007 in het Topsportcentrum (naast het Feijenoord-stadion) te Rotterdam. Aanvang: 20.00 uur.
Voorverkoop via Ticket-Box en bij de deelnemende sportscholen. Voor meer informatie en VIP-tafels kan men terecht bij de “Fighting with the Stars info-lijn”: 010 – 45 25 685. Ruud de Ronde

Zaal open 17:00 uur
Aanvang 19:00 uur

John de Wolf: “Dit is pas hard werken”!
John de Wolf (44) ziet zijn ‘optreden’ straks vooral als een persoonlijke uitdaging. Met name omdat hij met zijn 1.89 meter en 102 kilo de training als keihard werken ervaart. “Harder dan voetbal omdat je één op één bezig bent. Er vallen nooit pauzes. Ik was heel mijn leven al nieuwsgierig naar die training en het blijkt dus inderdaad heel heftig te zijn. Lekker ja en een kick ook maar wel weer heel anders. Ik wil hierna best blijven trainen maar dan wel, nèt als nu, met een leuke groep. Met vervelende of saaie figuren houd ik het niet vol”!
Hoewel De Wolf tijdens de training laat zien dat hij soepel een been op de schouder van zijn tegenstander kan krijgen, vindt hij geen enkel onderdeel makkelijk. “Nee, niks. Alles is nog nieuw. In het begin had ik vooral last van mijn vuisten door verkeerd slaan. Maar hoe hard ik ook train, ik zal straks in die ring ook deels op mijn gevoel moeten afgaan. In anderhalve minuut kun je aardig kapot gaan. Ik krijg echt steeds meer respect voor die sport”.
Hard trainen is prima maar aan strakke dieetregels houdt hij zich niet. “Als je hard traint is vette rotzooi eten natuurlijk stom. Daar moet je je eigen combi in zoeken, dat is het beste”.
Of hij straks van Tjeu gaat winnen? De Wolf kan en wil er geen uitspraak over doen zoals bij het kickboksen gebruikelijk is. “Als voetballer was hij een topper, dat is het enige dat ik zeker weet. En echt uithalen, doorhalen is mijn mentaliteit niet. Of ik wel wil winnen? Nee, duh! Ik laat me toch niet op mijn bek slaan! Nee hoor, het enige waar ik zenuwachtig voor ben is die televisie”. En dat was dus een geintje.

http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/5.jpg

paspoes
15-03-2007, 08:51
Paul Elstak mag nu wel doorhalen!

DJ Paul Elstak (41) mag dan professioneel een heel andere kant hebben gekozen dan een vechtsportloopbaan, in zijn wilde jaren heeft hij wel het één en ander aan vechtsportervaring opgedaan. “Ja, vijfentwintig jaar geleden deed ik niet onaardig aan taekwondo. Toen ik met een toernooi meedeed, won ik één partij maar bij de volgende werd ik gediskwalificeerd. Bij taekwondo is doorhalen namelijk niet de bedoeling”.
Ook bodybuilding behoorde tot zijn favorieten, een sport die hij na de nodige pauze acht jaar geleden opnieuw heeft opgepakt. “Zonder anabole rotzooi, wat de rest van de wereld er ook over zegt. Ik heb ook een paar jaar aan spinning gedaan en vorig jaar deed ik even kick & fun, een soort zaktraining op muziek”.
Met de ontdekking van K1 fights groeide de belangstelling van Elstak voor de sport en toen hij gevraagd werd voor Fighting with the Stars vond ook hij dat wel een leuke uitdaging. “Het is wel zwaar”, geeft hij toe. “Niet echt gezond ook, als je niet oppast krijg je snel blessures en je bent al heel gauw helemaal op. Het is echt sloopwerk. Ik moet een beetje oppassen. Ik kan me niet permitteren niet te werken want ik krijg geen uitkering”.
Elstak traint nu nog drie keer per week maar dat wordt opgeschroefd naar vijf tot zes keer. Alle training heeft al voorkeur voor bepaalde technieken opgeleverd. “Ja, een stoot-combinatie, gevolgd door een low kick, heerlijk! Dat ging al vrij snel redelijk goed. Van taktaktak en snel, lekker hoor”! En dat bij een lengte 1.88 meter en een gewicht van 105 kilo!
Rest de vraag of zijn tegenstander “Big” Ruud dit veel zal gaan meemaken. “Tja”, klinkt het braaf. “Ik ben van nature een lieve jongen maar als ik een knal krijg triggert dat natuurlijk wel. Ik ken “Big” Ruud alleen van het eerste seizoen van Big Brother, toen ik nog naar dat programma keek. Ik heb hem ook nog niet ontmoet en weet verder alleen dat hij NAC-supporter is en dat hij groter is dan ik. Maar weet je: ik ga gewoon drie keer anderhalve minuut in de aanval en daarna nog stappen. Mocht ik verliezen dan ga ik drie maanden binnen zitten. Tv kijken is ook wel dramatisch”.
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/7.jpg

paspoes
15-03-2007, 08:53
BB Ruud kan meer dan knuffelen
“Big” Ruud ofwel Rudolphus Ludovicus Maria Benard gaat straks de ring in met een rechtse directe als voorkeurstechniek. “Om eens te laten zien dat ik ook nog wat meer in mijn mars heb dan knuffelen”.
Sinds hij in 1999 finalist was bij de eerste aflevering van Big Brother wordt hij nog steeds doorlopend gevraagd voor evenementen. “Dat blijft aan mijn kont hangen ja en overal is het 'Ruudje, knuffel! Nou heb ik geen ervaring met vechtsporten behalve passief boksen maar ik ben wel sportief. Ik heb van mijn tiende tot mijn veertigste gevoetbald en doe dat nu nog in
artiestenteams, van SBS6 bij voorbeeld. Verder ben ik niet zo'n loper maar wel een fietser, ik heb ook kwart triatlons gedaan en ik ben tien jaar sportsoigneur geweest bij de wielerselectie. Ik heb bijvoorbeeld Leontien van Moorsel nog gemasseerd. Maar mijn grootste sportieve prestatie was toch wel de beklimming van de Alpd'huez in de Alpen. Samen met mijn vriendin Annet (deelneemster tweede BB huis), voor de kankerbestrijding”.
Van een kickboks-bijnaam kan natuurlijk nog geen sprake zijn maar toch heeft hij er wel één: Potting Pollo. Overgehouden aan poolen met Tiësto. Pollo bestond al vanwege Ruuds’ liefde voor kip maar toen hij tijdens een potje snookeren 'balletjes aan het potten' was maakte Tiësto daar Potting Pollo van.
Ruud (1.90 meter bij 105 kilo) is al geruime tijd in training voor Fighting with the Stars. Vooral door te mountainbiken en door twee keer in de week Thaibokstrainingen te volgen in de sportschool van Ramon Dekkers, de man die door zijn sportieve prestaties zelfs in Thailand als legende wordt gezien. Momenteel traint “Big” Ruud onder leiding van Joop Schouten in genoemde sportschool. “Ik heb me echt een beetje op die sport verkeken. Toen ik voor het eerst ging sparren...! Er wordt echt het uiterste van je gevergd. Inmiddels heb ik veel respect voor kickboksers gekregen. Op donderdagavond train ik ook nog in groepsverband, met 'jongens' van mijn leeftijd. Verder eet ik goed - mijn vriendin kookt heel gezond - veel fruit, geen pillen of zo, alles puur natuur! En weet je wat zo leuk is aan de training? Ook als ik eigenlijk geen zin had, ben ik daarna heel blij. Dan ben ik weer helemaal het manneke”!
Ruud denkt vooralsnog dat zijn tegenstander Paul Elstak een 'lieve, relaxte jongen is'. Maar ook voor de grote knuffelaar geldt: “Als iemand me op mijn bek slaat”!
We gaan het meemaken!
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/6.jpg
“Mijn tegenstander boeit niet!”

Nathan van ‘t Hoft vindt Fighting with the Stars ‘een giga idee’ van Ruud de Ronde, zijn manager en voorheen trainer van Stjepan Veselic. En dan ook nog vanuit thuishaven Rotterdam. “Dat krijgt die gek toch maar mooi voor elkaar”! klink het stoer. Want Nathan is zeer te spreken over alles wat van ‘zijn’ sportschool Pattaya-gym vandaan komt. “Je kunt ook niet zomaar lid worden. Je moet eerst een paar keer mee trainen om te kijken of je wel past bij de mentaliteit. Geen gezeur, hard werken en geen fout gedrag! Ik ben heel benieuwd wat die BN’ers gaan doen. Ze worden echt heel goed begeleid, gigantisch, maar voetballen bijvoorbeeld is toch iets heel anders dan kickboksen. Veel voetballers zijn ook echte aanstellers, ha”!
Nathan staat al na een twaalftal officiële partijen te boek als een knock-out machine. Van die partijen won hij er tien voortijdig. Dat mag duidelijke taal zijn. Nathan: “Bij mijn laatste gevecht, zeventien december vorig jaar in Oss, lukte dat me niet. Geen knock-out dus. Maar mijn tegenstander, de van het voormalig Joegoslavië afkomstige Boban die thans in Hamburg woont, gaf in de vijfde ronde op door met zijn hoofd te schudden. Volgens mijn trainer Herman (van den Berge) is dat nog beter dan een knock-out. Terwijl het toch een ervaren vechter is uit Duitsland, met absoluut geen verkeerd incasseringsvermogen. En het was ook echt niet mijn beste partij”.
Zijn komende tegenstander Gijs Brart ‘boeit niet’. Ook niet hoeveel partijen hij weg heeft. “Ik sta niet in zijn boekje, hij niet in het mijne. Ik weet eigenlijk alleen dat hij een ervaren jongen is van een goede sportschool.
Maakt ook allemaal niet uit. Je moet zoveel mogelijk partijen aangaan om jezelf steeds meer in de picture te vechten. En dan maar hopen dat je een keer een gooi naar een titel mag doen! Steef (Stjepan Veselic) is en blijft wat dat betreft mijn voorbeeld”.
Op 17 februari vecht Nathan nog een partij in Schiedam.
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/11.jpg

paspoes
15-03-2007, 08:54
'Ik ga voor de harde partij!'

Ze komen niet in elkaars boekje voor, zoals Natan van 't Hoft het noemt maar op het gala van 12 mei gaat het tussen deze beide vechters - Nathan en Gijs Brat - wel om de Nederlandse titel in de gewichtsklasse tot 82,5 kilo.
“Ok”, verraadt Gijs Brat, “normaal weeg ik 83 maar dan natuurlijk niet”.
Brat is daarbij 1.89 meter en 31 jaar en 'doet' al vijftien tot zestien jaar aan kickboksen. Tegenwoordig bij Vos-Gym te Amsterdam, de succesvolle sportschool waar onder andere viervoudig K1-kampioen Ernesto Hoost sinds jaar en dag traint. Gijs, die wordt getraind door Ivan Hippolyte, vocht tot op heden 28 partijen waarvan hij er 20 won, 12 keer door ko.
“Toen ik vijftien/zestien was deed ik aan karate maar één keer per week was te weinig voor me. Dus ging ik er een beetje kickboksen bijdoen. Maar omdat dat een complete sport bleek - een mooie combi van fysiek, conditioneel, technisch en mentaal - besloot ik daar helemaal voor te gaan. Uiteindelijk is hoe je vecht ook meer dan vijftig procent afhankelijk van hoe je er mentaal inzit en dat bevalt me. Het is geen sport die je half kunt doen, zeker niet op niveau. Daarom ben ik ook een tijdje gestopt, ik kon werken en trainen niet combineren. Maar nu heb ik ander - onafhankelijker - werk en kan ik de sport de ruimte geven die ervoor nodig is. Mijn doelstelling is 'er uit halen wat er inzit' vooral uit mezelf. Ik ga sowieso uit van mijn eigen kracht. Dat mag inmiddels ook wel. Maar, Nathan is ook heel goed, een onbesliste partij kan het naar mijn idee dus nooit worden. Dit gevecht wordt de bekroning op al die jaren trainen en vechten”.
Voor zover hij weet, heeft hij geen bijnaam. Die van Nathan is hem wel degelijk bekend. En hij weet bovendien dat dit 'Beest' (Nathan) grossiert in snelle knock-outs.
“Daar verheug ik me op! Ik ga voor de harde partij! Laat maar komen”!


“Ik hoop op een positieve boost voor de sport”
Abid “The Predator”( = jager) Boudhan kijkt uit naar 12 mei. “Dat wordt hem natuurlijk helemaal! Lekker spectaculair. Voor mij zijn zoveel toeters en bellen en al die show nieuw. Leuk hoor! Ik hoop dat dit Fighting with the stars een positieve boost gaat geven aan de sport. Dat de sporters zich hiermee ook extra positief in de picture gaan vechten. Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit of ik nu wel of niet op tv kom. Denk je dat echt? Dat ik er misschien wel modellenwerk aan over kan houden? Nee, geintje! Daarvoor ben ik te serieus met de sport zelf bezig. Op een relatief klein gala ga ik er net zo hard tegenaan”.
Op 1 oktober 2006 verdedigde Abid in het Rotterdamse Schuttersveld nog zijn Nederlandse titel, uitslag onbeslist. Daar was hij niet blij mee en zijn tegenstander Kees Vergouwen ook al niet. Abid: “Ik draaide niet lekker. Daarom hebben we op 2 december in de herkansing gevochten. Daarmee heb ik alsnog mijn titel ruimschoots op punten behouden”.
Op 3 februari vocht Abid in Dirksland tegen een oude rot in het vak, de ex-wereldkampioen Mustafa Ziani in de gewichtsklasse tot 63,5 kilo. “Dit gevecht was altijd al een droom van me omdat Ziani ook vocht toen ik mijn eerste partij deed. Hij leverde toen een absolute toppartij. Ik vind het dan ook een hele eer. En, het wordt een echte test voor me, voor het eerst in een zwaardere gewichtsklasse”, gaf Abid voorafgaand aan deze wedstrijd te kennen.
Die test heeft Abid overigens glansrijk doorstaan. Nadat beide heren een spectaculaire partij hadden neergezet waarin Abid zijn tegenstander zelfs acht telen rust (een knock-down) bezorgde, besloot de hoofdjury dat de partij onbeslist eindigde. Beide vechters, alsmede de hoofdscheidsrechter en het aanwezige publiek waren na de wedstrijd echter van mening dat Abid de terechte winnaar was. De zeer sportieve Ziani besloot dan ook dat Abid recht had op de winnaarstrofe. Over de uitslag van deze wedstrijd is een protest ingediend door “de hoek” van Abid.

“Na mijn winstpartij tegen Vergouwen zit ik veel beter in mijn vel. Zeker weten! Dat was tijdens mijn partij tegen Ziani goed te merken. En nu ik mij zo goed voel, ga ik op 12 mei Robert van Nimwegen natuurlijk ook even pakken”.
Abid traint sinds 2000 bij Pattaya-Gym.
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/1.jpg


“Die gozer had een kop van beton”
Robert van Nimwegen (21) heeft met zijn lengte van 1.68 meter, bij een gewicht van 63,5 kilo de bijnaam 'Kleine jongen' in de wacht weten te slepen. Hetgeen gelukkig helemaal niks zegt over zijn prestaties in de ring.
Robert traint al sinds zijn vijftiende bij sportschool Loeks-Gym in Alkmaar waar hij ook woont. Na zes maanden training - in februari 2001 - stond hij voor het eerst in de ring. Dat was tegen de zoon van Irma Verhoef, de top-free fightster. Die partij won Robert op punten. Onder de intensieve begeleiding van zijn trainer Peter van Os - de van vroeger bekende internationale topvechter die jarenlang uitkwam voor Mejiro-Gym Amsterdam - heeft Robert inmiddels een aanzienlijk aantal partijen weg. Te weten tweeënvijftig, waarvan hij er veertig won, tien verloor en er twee onbeslist bleven. Van de winnende partijen eindigden er ngeveer zeven in een knock-out.
Zijn allerbeste partij was wel die tegen Said Ziani (neef van oud-wereldkampioen Mustafa Ziani), in 2004 in Landsmeer. Robert herinnert het zich nog als de dag van gisteren: “Die gozer had een kop van beton en ging maar niet neer”! Robert won de partij dan ook op
punten.
In zijn verdere loopbaan was Robert in 2005 en 2006 kampioen van Nederland bij de World Professional Kick-Boxing League (WPKL) en in dezelfde jaren ook nog kampioen van Nederland bij de Nederlandse Kick-Boxing Bond (NKBB). Zijn beste techniek is wel de low-kick.
Hoewel Robert (nog wel) alleen woont is 'zijn meissie' toch wel een van zijn grootste hobbies. En als hij niet traint (zes keer per week) of uitgaat (heel wat minder) verdient hij de kost als magazijnmedewerker/vorkheftruckchauffeur.
Robert is één en al enthousiasme en zou het liefst tegen iedereen uitkomen. “Laat iedereen maar komen” is zo'n beetje zijn lijfspreuk. Met in het vastberaden achterhoofd het plan ooit wereldkampioen te worden. Zijn komende tegenstander Abid Boudhan kent hij alleen van naam, hij heeft hem nooit aan het werk gezien. Over de uitslag van die partij wil Robert dan ook geen uitspraak doen. Maar dat blijkt hij eigenlijk nooit te doen: “Ik zeg daar van tevoren nooit iets over. Dat zien we in de ring wel. Alles ligt toch aan de vorm van de dag, ik bedoel hoe je je die dag voelt en zo. Ik ga in ieder geval mijn best doen en voor de winst! Verder hoop ik dat er een hoop mensen komen kijken. Dan zullen zij veel spektakel zien”.
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/8.jpg

paspoes
15-03-2007, 08:58
Nederlandse Titel gevecht (63,5kg)
Robert van Nimwegen vs Abid Boudhan
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/13.jpg
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/01.jpg

Big Ruud vs DJ Paul Elstak
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/02.jpg
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/12.jpg


Dave Meijer vs Maikel Mirck
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/03.jpg
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/10.jpg

Edson Fortes vs Gilbert Hardenberg
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/04.jpg
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/08.jpg

Elias Daniel vs Franklin Beuk
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/05.jpg
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/06.jpg

Gijs Brat vs Nathan van ‘t Hof
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/07.jpg
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/11.jpg

John de Wolf vs Tjeu La Ling
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/09.jpg
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/16.jpg

Roel Rink vs Tahir Menxhiqi
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/14.jpg
http://www.mixfight.nl/paspoes/2007/FightingWithTheStars/15.jpg

Ronald
15-03-2007, 16:39
Top Roderic :)

Ralph
15-03-2007, 17:39
Ziet er allemaal nog best cool uit ook! Wel goed dat ze nog een paar echte thaiboksers op de kaart zette. Vooral Van Nimwegen vs Boudhan kan volgens mij wel een leuke partij worden. Ik ben de laatste tijd echt fan geworden van de "Kleine Jongen". Hij heeft echt een zeer complete vechtstijl. Ik hoop voor 'em dat hij van Abid wint.

paspoes
15-03-2007, 18:09
Van Nimwegen is goed bezig heb juri gestaan bij aantal party's van hem en het is prachtig om hem zien vechten, goed in combi's en een complete vechter punten tellen gaat echt makkelijk bij hem door zijn veel voudige combi's. ;)

paspoes
16-03-2007, 01:27
Elias Daniel komt uit Zweden

Highline
16-03-2007, 02:39
jaja maandag nog een rondje gebokst met ruud :D