PDA

View Full Version : Demolition men docu



dtgerald
19-03-2007, 05:38
Is die al op dvd verkrijgbaar?

Jeru
19-03-2007, 05:40
damn dacht effe dat je em ging posten....

paspoes
19-03-2007, 05:49
dvd films download ik altijd maar van hem ga ik zeker kopen alleen maar voor de moraal :)

MikeEp3
19-03-2007, 05:54
Ik ben ook al een tijdje aan het wachten. Ik kwam er ook pas laat achter anders had ik hem wel op het filmfestival gekeken.

Ton
19-03-2007, 06:14
wheelie upload hem deze week!

dtgerald
19-03-2007, 23:05
wheelie upload hem deze week!Oke dan.

De man van 14K
20-03-2007, 00:35
Mooi Wheelmaster!

chief108
20-03-2007, 02:34
wheelie upload hem deze week!
vast...
net als dat gevecht van Justi zeker.... :sleep1:

Wheelie
20-03-2007, 02:58
wheelie upload hem deze week!

Haha je blijft het proberen he ;)

Ik kan het echt niet maken om de DVD te uploaden.

Misschien kunnen we gewoon ergens een datum en prikken waar deze film dan vertoond kan worden

dtgerald
20-03-2007, 03:41
Haha je blijft het proberen he ;)

Ik kan het echt niet maken om de DVD te uploaden.

Misschien kunnen we gewoon ergens een datum en prikken waar deze film dan vertoond kan worden
Is hij niet te koop ergens?

stafford
20-03-2007, 04:14
Haha je blijft het proberen he ;)

Ik kan het echt niet maken om de DVD te uploaden.

Misschien kunnen we gewoon ergens een datum en prikken waar deze film dan vertoond kan worden

... en al die andere filmpjes van niet direct bekende wel posten ....
jammer hoor.

bryan
20-03-2007, 05:51
Is hij niet te koop ergens?

kunnen we hem inderdaad niet gewoon kopen van de producer...zo verdient hij er helemaal geen geld aan... aangezien die bios avond er toch niet van gaat komen... soort van mixfight.nl special !

De man van 14K
20-03-2007, 08:46
een mixfight bios avond in het centrum van het land met een paar biertjes na afloop klinkt niet helemaal ongezellig....

redjuh
20-03-2007, 08:51
een mixfight bios avond in het centrum van het land met een paar biertjes na afloop klinkt niet helemaal ongezellig....

alleen na afloop?

HUNTER
20-03-2007, 09:19
LOL Redjuh snapt het

Wheelie
20-03-2007, 18:23
... en al die andere filmpjes van niet direct bekende wel posten ....
jammer hoor.

:sleep1:

Dragon Tail
20-03-2007, 18:47
kunnen we hem inderdaad niet gewoon kopen van de producer...zo verdient hij er helemaal geen geld aan... aangezien die bios avond er toch niet van gaat komen... soort van mixfight.nl special !


Misschien kan DMan wat regelen.
Hij verkocht ooit toch ook t-shirts?
Als hij nu ook de merchandising van de DVD doet voor een download-concurrerende schappelijke prijs....

Luka
20-03-2007, 18:51
idd zijn vast mensen heir die het D-Man wel kunnen vragen of er iets te regelen valt neem ik aan toch ;)

the monk
20-03-2007, 19:50
Gewoon op het net gooien, wat een onzin allemaal. Er wordt alles gedownload, zijn we nu in ene moraalridders?

MB667
20-03-2007, 20:08
X 2!

Dragon Tail
20-03-2007, 20:12
Gewoon op het net gooien, wat een onzin allemaal. Er wordt alles gedownload, zijn we nu in ene moraalridders?

Nee, maar zolang het niet op het net staat heb ik er wel een prijsje voorover om het te zien.

Fasada
20-03-2007, 20:52
Wil toch ff reageren op dat moraalridder verhaal...
De versie die Kevin heeft gezien is niet eens af... Er zijn nog veel dingen die nog moeten gebeuren... Zoals bijvoorbeeld de rechten van de beelden en de audio...
Het zou raar zijn wanneer je een film laat zien die nog niet eens af is en nog niet eens is uitgebracht...

Wanneer de film wordt uitgebracht en gekocht kan worden dan kan je het moeilijk tegen houden dat het wordt gedownload en dat is natuurlijk iets wat je niet tegen kan houden...

Kevin heeft de dvd gekregen omdat hij niet aanwezig kon zijn in de bios en toen ook nog een tijd in het ziekenhuis lag, verder heeft hij geholpen aan het tot stand komen van de dvd en was het meer een gebaar naar Kevin toe dat hij die dvd mocht hebben...

Verder bezit niemand de dvd behalve Alistair en de regisseur dus vind het meer dan normaal dat Kevin de dvd niet upload....

Mocht er interesse zijn in de vertoning van de film in de bios dan wil ik hier best wel wat voor doen, alleen door drukte heb ik dat toendertijd niet echt doorgezet....

Wheelie
20-03-2007, 21:00
Fasada = Correct :cool2:

dreamone
21-03-2007, 11:10
Wil toch ff reageren op dat moraalridder verhaal...
De versie die Kevin heeft gezien is niet eens af... Er zijn nog veel dingen die nog moeten gebeuren... Zoals bijvoorbeeld de rechten van de beelden en de audio...
Het zou raar zijn wanneer je een film laat zien die nog niet eens af is en nog niet eens is uitgebracht...

Wanneer de film wordt uitgebracht en gekocht kan worden dan kan je het moeilijk tegen houden dat het wordt gedownload en dat is natuurlijk iets wat je niet tegen kan houden...

Kevin heeft de dvd gekregen omdat hij niet aanwezig kon zijn in de bios en toen ook nog een tijd in het ziekenhuis lag, verder heeft hij geholpen aan het tot stand komen van de dvd en was het meer een gebaar naar Kevin toe dat hij die dvd mocht hebben...

Verder bezit niemand de dvd behalve Alistair en de regisseur dus vind het meer dan normaal dat Kevin de dvd niet upload....

Mocht er interesse zijn in de vertoning van de film in de bios dan wil ik hier best wel wat voor doen, alleen door drukte heb ik dat toendertijd niet echt doorgezet....


Enig idee wanneer we een final versie kunnen verwachten op DVD??

Tony
15-02-2008, 10:54
Hier ff een hele hele dikke kick van dit topic...

Mijn vraag is: Zijn alle vrouwen zo raar?

Sorry, foutje.

Bedoel: Wanneer komt de dvd nu uit? Of wanneer komt ie in de bios? Of op de tv? Of in het illegale circuit.

MB667
15-02-2008, 10:57
mixfight hanteert met deze dvd een mixfightforummember-onvriendelijk beleid.

Tony
15-02-2008, 11:01
Dat wil zeggen?
Dat als ik de dvd illegaal verspreid ofzo dat ik dan geboycot wordt? Lijkt me niet meer dan logisch.

Daaorm zou het fijn zijn als iemand anders hem illegaal wil verspreiden... Ik download en bekijk hem alleen maar... En praat er nooit over ;)

Nee maar ff zonder gekheid.. Ik ben rete benieuwd naar de docu en vraag me gewoon af wanneer ik hem ergens kan bekijken.

renamer
15-02-2008, 19:03
Ik heb het toevalig deze week nog aan alistar gevraagt (op hyves)

dit zij hij


"Hola,,

M'n docu word nog uitgebracht. We zijn nu in gesprek met meerdere distrubiteuren maar het is een langzaam proces.

De Strikeforce titel verdedig ik pas volgend jaar ofzo..

laters
Alistair "


mvg Ian

FOCUS
15-02-2008, 19:09
dus mixfight-avondje organiseren, zaaltje met vette beamer en vet geluid huren, en kijken!!!

phranq
15-02-2008, 19:47
Hij is steengoed, heb er echt van genoten! *pepert het nog ff in*

rene37
15-02-2008, 22:51
Hij is steengoed, heb er echt van genoten! *pepert het nog ff in*


Jaaah, was een geweldige middag bij Kevin thuis:)
Ik ben enorm blij dat ik um gezien heb. Ik ben dan, weliswaar, ook een docufiel:wacko:, maar dit terzijde.
Kan me voorstellen dat de mensen er reikhalzend naar uitkijken... En terecht moet ik zeggen want hij is fantastisch.:thup:

Tsuki
15-02-2008, 22:55
ik wil hem al niet eens meer zien ;-) ................

Khanom Thom
16-02-2008, 10:51
Quote van Harmen uit => Fotoverslag: Muay Boran Gym clubwedstrijden - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=79093&highlight=boran)



@ Ronald => Leuk gedaan! Licht in de zaal is vrij lastig. Ben er dit jaar nog geweest voor de bokswedstrijden van ABCC Apeldoorn en nadat het wat donker werd buiten was er ook weinig licht meer in de zaal. Op een mooie zomerse dag ideaal voor de Mixfight dag 2008..;)

Ideetje... Mixfightdag 2008 bij Muay Boran Gym met als afsluiter de Docu van Allistar???