PDA

View Full Version : Politie controleert ook rouwstoet



stiffler
20-03-2007, 02:08
Voor Wim en Mirjam Hobbelink heeft de politie het flink verbruid. Familieleden en kennissen werden afgelopen zaterdag, toen Mirjams moeder werd begraven, tijdens een verkeerscontrole uit de rouwstoet gepikt. Hierdoor misten sommigen de plechtigheid op de hervormde begraafplaats in Usselo. Een familielid dat samen met een kleinkind van elders kwam en kort achter de volgauto's reed, werd ook door de politie aangehouden. Omdat de man de weg naar de begraafplaats niet kende, liep hij de ceremonie mis en was hij nog net op tijd voor het condoleren in restaurant De Hanninkshof. "We zijn teleurgesteld in het optreden van de politie. In dit land wordt voortdurend gepraat over normen en waarden, maar hoe zit het met de normen en waarden van de politieambtenaren. Je zult maar zo'n agent zijn die zaterdagmorgen mensen aanhoudt die naar een begrafenis moeten. Heel zielig hoor. Als ik die agent was, zou ik 's nachts geen oog dicht doen", reageert Wim Hobbelink. Wim en Mirjam Hobbelink zaten in een van de vier volgauto's die achter de lijkwagen reden. Familie, vrienden en kennissen volgden in 'gewone auto's'. Ter hoogte van Museum Jannink werden zo'n tien automobilisten uit de rouwstoet geplukt voor een verkeers-/alcoholcontrole, dit keer gecombineerd met een wetenschappelijk onderzoek. Mensen konden tevens hun bloed, dan wel speeksel laten onderzoeken. Sommige mensen werden met een 'niks mee te maken' afgesnauwd door de politie. Een ander kreeg te horen: Dan had u maar eerder uit huis moeten vertrekken. Een enkeling mocht op vertoon van de rouwkaart of de liturgie van dienst doorrijden.

Silat
20-03-2007, 02:25
meteen de tyfus intrappen zo'n mongool, niks mee te maken... pffffffff.

redjuh
20-03-2007, 02:46
meteen de tyfus intrappen zo'n mongool, niks mee te maken... pffffffff.


ja handig

joost
20-03-2007, 02:46
las het al in de krant! diep triest.. sommige agenten voelen zich zeker koning!!
als ik bij de politie zat had het mijn collega niet moeten zijn!!

Robert
20-03-2007, 02:57
klopt....die pisvlekken

ik had nachtdienst zaterdag, ze stonden op de rotonde bij het Dishhotel..
Zelfs een auto van de belastingdienst stond erbij.

Die mongolen zetten zich alleen maar erger voor schut....geen wonder dat weinig mensen nog respect opbrengt voor de politie.
Ik heb er vaak mee moeten samen werken maar het blijven dildo's!

Ossie
20-03-2007, 03:05
Wat een gore eikels zeg.
Ook de politie kan gewoon veel te ver gaan.
Nooit respect voor ze gehad, en door dit soort kloteacties krijg ik gewoon zin om op ze te spugen.

Zo te zien is het blauw hier in Enschede nog een stuk schofteriger dan in de rest van Nederland (voor zover dat mogelijk is).

blazin.arr0w::::
20-03-2007, 03:34
Geef ze een uniform en ze voelen zich heel wat.


"We zijn teleurgesteld in het optreden van de politie. In dit land wordt voortdurend gepraat over normen en waarden, maar hoe zit het met de normen en waarden van de politieambtenaren.

x 1000!